Side 13 af 27 FørsteFørste ... 31011121314151623 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 402

Emner: F.C. Københavns Fanradio

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    En kommentar omkring Peter Ankersen debatten.
    Jeg syntes der flere gange når Peter Ankersen været til debat været den "myte" at Peter Ankersen intet defensivt har kunnet fordi han har spillet i Salzburg.
    Senest i sidste program hvor Wilkens siger noget i retning af "Når man tænker på han kommer nede fra Salzburg, hvor han intet defensivt træning har fået".

    Jeg har ikke set Red Bull Salzburg siden de slog Ajax i Europa League, hvor de med Sadio Mane som profilen, og Roger Schmidt som træner, imponerede mange. Men tog Roger Schmidt ikke den hyper-offensive-pres spillestil med til Leverkusen?
    Jeg mener at Peter Ankersen selv giver det som grund til at han vælger at komme tilbage i Danmark, fordi Salzburg gik over til en mere defensiv spillestil og han derfor ikke fik lov til at løbe frem?
    Hvis man går tilbage og hører hans første interview med FCKTV siger han også at han ser frem til at spille den form for fodbold, som han selv godt kan lide med offensive backs, hvilket han ikke har fået lov til i Salzburg ("ikke med i opspillet") osv.

    Derfor min kommentar - er Ankersen ikke oftest diskuteret på en forkert baggrund? og det er blevet brugt lidt som en undskyldning at han har spillet i "offensive Salzburg" når han har været dårlig. Til trods for det lyder på ham selv som om han ikke har fået lov til at løbe over midterlinien.

    Tak for fedt program
    "Hans fodboldhjerne var skudt tilbage til stenalderen. Jeg ved ikke, hvad det er for noget lalle-bold, han har spillet til Gold Cup..."
    Ståle om Atiba Hutchinsons tilbagevenden til FC København efter at havde været til Gold Cup.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #182
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Oven på debatten om scouting i fredagens podcast, tænker jeg at det kunne være spændende (hvis muligt) at få Lars Højer ind og lave et program i stil med det om talentudvikling.


  4. #183
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Oven på debatten om scouting i fredagens podcast, tænker jeg at det kunne være spændende (hvis muligt) at få Lars Højer ind og lave et program i stil med det om talentudvikling.
    Hej djurlander

    Det var da en glimrende ide som vi bestemt noterer. Indtil vi en dag forhåbentlig får den tidligere frisparkskonge i studiet, kan du og andre (gen)høre programmet om talentudvikling fra i efteråret

    God guldfest!

    Mvh Jonatan

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #184
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Brokke 82 Se meddelelser
    Hej djurlander

    Det var da en glimrende ide som vi bestemt noterer. Indtil vi en dag forhåbentlig får den tidligere frisparkskonge i studiet, kan du og andre (gen)høre programmet om talentudvikling fra i efteråret

    God guldfest!

    Mvh Jonatan
    Jeg tror jeg har hørt det 4 gange allerede. Min klare favorit.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #185
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg tror jeg har hørt det 4 gange allerede. Min klare favorit.
    Det kalder jeg dedikation!

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #186
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Fanradioen har været i studiet for sidste gang i denne sæson, og det er der kommet denne podcast ud af: https://soundcloud.com/fckfanradio/s...lutning-300516

    Hele holdet bag radioen vil gerne benytte lejligheden til at sige TAK til vores trofaste og dejlige lyttere og til den overvældende opbakning og positive respons vi har oplevet indtil videre. Vi ligger i snit på ca. 2500 afspilninger pr. podcast alene på Soundcloud, og det er endda støt stigende. Det er helt vildt, og mere end vi havde turde håbe på, da vi begyndte for lidt over et år siden. Vi glæder os allerede til at være tilbage i jeres øregange efter en lille sommerpause.
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar


  11. #187
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Wilkens Se meddelelser
    Fanradioen har været i studiet for sidste gang i denne sæson, og det er der kommet denne podcast ud af: https://soundcloud.com/fckfanradio/s...lutning-300516

    Hele holdet bag radioen vil gerne benytte lejligheden til at sige TAK til vores trofaste og dejlige lyttere og til den overvældende opbakning og positive respons vi har oplevet indtil videre. Vi ligger i snit på ca. 2500 afspilninger pr. podcast alene på Soundcloud, og det er endda støt stigende. Det er helt vildt, og mere end vi havde turde håbe på, da vi begyndte for lidt over et år siden. Vi glæder os allerede til at være tilbage i jeres øregange efter en lille sommerpause.
    Det er vi rigtig mange, der også glæder os til. Min cykeltur til og fra arbejde om tirsdagen bliver markant kedeligere de næste par måneder - jeg vil savne Colsens skulderklap og tacklinger...

    Stor stor ros til hele holdet.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  12. #188
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    33

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Wilkens Se meddelelser
    Fanradioen har været i studiet for sidste gang i denne sæson, og det er der kommet denne podcast ud af: https://soundcloud.com/fckfanradio/s...lutning-300516

    Hele holdet bag radioen vil gerne benytte lejligheden til at sige TAK til vores trofaste og dejlige lyttere og til den overvældende opbakning og positive respons vi har oplevet indtil videre. Vi ligger i snit på ca. 2500 afspilninger pr. podcast alene på Soundcloud, og det er endda støt stigende. Det er helt vildt, og mere end vi havde turde håbe på, da vi begyndte for lidt over et år siden. Vi glæder os allerede til at være tilbage i jeres øregange efter en lille sommerpause.
    Jeg glæder mig allerede til min yndlings podcast er tilbage.

    #Noolsennoparty

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #189
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    123

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Tak for det - alle FCK fans på arb hører podcasten - man kan slet ikke være med hvis man ikke har set game of thrones og hørt podcast tirsdag morgen på arb :-)

    Hvis nu i keder jer i sommerpausen - så kunne i jo lave en eller flere specialpodcast med en særlig gæst f.eks. med et historisk tema.

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #190
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af 1233Max Se meddelelser
    Hvis nu i keder jer i sommerpausen - så kunne i jo lave en eller flere specialpodcast med en særlig gæst f.eks. med et historisk tema.
    Eller så småt begynde at planlægge en vinterquiz ;-) Bare for at være lidt krævende :-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #191
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Synes også det kunne være interessant at få en mand som Preben Jet i studiet

    Han ville både kunne fortælle lidt om en del af klubben der normalt ikke får så meget opmærksomhed, men vil tro han har anekdoter og røverhistorier nok til at fylde en udsendelse.
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen


  19. #192
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Så lav dog en EM-version, med fokus på nice fc-spillere
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #193
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Så nyd dog en velfortjent sommerferie! :)


  22. #194
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Som sædvanligt et interessant program. Men kommer der egentlig en Ståle/Delaney guld-special, eller har i droppet den ide/skudt den hen til sidste dag i transfervinduet?

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #195
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    I lyset af dagens serbiske signing, kommer der så da en ekstra podcast?


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Københavns nye målmand
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 65
    Sidste Meddelelse: 11.08.14, 09:31
  2. Deltag i F.C. Københavns merchandiseundersøgelse
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 07.02.14, 11:20
  3. FC Københavns spillestil
    By Bo N K in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 29.02.08, 09:59
  4. F.C. Københavns tredietrøje
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 25.05.06, 15:35
  5. FC Københavns træningsanlæg
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 19:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •