Side 17 af 27 FørsteFørste ... 714151617181920 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 255 af 402

Emner: F.C. Københavns Fanradio

  1. #241
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Jeg er helt overordnet enig med dig i retten til forskellige synspunkter! Jeg finder bare dit synspunkt "forsigtig-Per'sk" og uforståeligt på niveau med dengang, der var flere fans, der mente, at det var godt, vi ikke kvalificerede os til CL under Rolle fordi holdet med Grindheim (:-0)etc ikke ville have haft niveauet og ville have fået store stryg.
    Stryg og mange millioner må da være udviklende for hold og klub - om ikke andet for at kunne sende Grinden til Norge og købe noget bedre! Vi er seedede hel vejen og Cyprioten kan levere?

    Desuden misforstår du mig: jeg synes, det er alletiders og debatskabende, det I taler om, og jeg lytter med smil. Derfor vender jeg tomlen nedad for foreslagene længere oppe i tråden med fankoordinator, kit-mand, pauseunderholdningsmand. I skal selv kloge jer for det er I bedst til. Alternativt få nogen spillere ind at snakke med: både Ståle, Zanka og Delaney har givet noget af sig selv. Tut Tut el. Boilesen er da interessante, Okore nok for sent.

    Jeg har løvrigt for lang tid siden gennemskuet at C.Olsen nok har nået en alder, hvor han i højere grad sætter pris på et stykke mad end et skrald ;-) (jævnfør de gastronomiske vurderinger) men det ser jo ud til at der kommer Food Trucks på søndag, så måske har I også været trendsætterne der?
    Hey Liverpool har jo ikke vundet et mesterskab siden "Nothing compares 2 U", så må glæderne vel findes andetsteds...
    Aaaarh, så er jeg med, det var lidt svært at vide du henviste til indlæg længere oppe i tråden :-)

    God kamp i morgen og på søndag!

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #242
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    69

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Jeg synes (naturligvis) at fanradioen er skøn.

    MEN der er en enkelt ting jeg synes er for provinsielt/brøndbysk. Ifm sidste optakt mod bøf blev de kaldt "bif A/S" eller lign. - jeg synes vi skal kalde dem brøndby, os selv for København og så overlade de der mindreværdsøgenavne til brøndbys egen fanradio. Vi er bedre end dem på alle punkter, så vi bør være bedre end dem med sådan noget.
    Jeg lyttede til deres radio da de havde en hel udsendelse (okay, 2/3 af deres udsendelse) der udelukkende handlede om hvor misundelige de er på os. Under HELE udsendelsen kaldte en af værterne konsekvent København for "PSE" og jeg fik det så pinligt på herrens vegne.

    Det skal nævnes at jeg kun lagde mærke til det en enkelt gang, men jeg synes stadig det var tåkrummende.

    Og få lige journalisterne i får ind i studiet til at lære at vi hedder Købehavn, og ikke FC..

    tillykke med pokal, og jeg glæder mig til nedtakten i morgen!

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #243
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Brøndby IF hedder Brøndby IF A/S.

  6. #244
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    69

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    mindreværdet er komplet. Arrogancen væk

  7. #245
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Jeg ser det som klassisk FCK ironi, hvor man gør grin med at vi bliver kaldt PSE.

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #246
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Jeg vil overhovedet ingen brok levere, blot kys og kram! I er for fede, og jeg lytter med hver gang med stor velbehag!
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar


  10. #247
    Whitetrash er offline Klub=FCK&Klubfølelse=True
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    626

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Mht. fantiltag der minder om badedyrstingen. West Hams fans blæser sæbebobler.


  11. #248
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Ahoy! Lidt om badedyr ;-)

    Der har været lidt forvirring om hvornår det opstod. fck.dk mente forleden, at det var en ting der første gang kunne opleves i 2004, og som havde at gøre med købet af Lalandia. Begge ting er way off (og måske bragt videre fra Ekstra Bladet, der har samme fejlopfattelse her) ;-)

    Det kan heller ikke rigtig være opstået i 2004, hvis man tænker lidt efter. Det år sluttede sæsonen i Farum. Og som de fleste måske kan huske, var DM bestemt ikke afgjort inden den kamp ...

    Det kunne opleves første gang i 2006. Det år havde vi vundet DM ugen inden sidste runde, trods 1-0-nederlag i Odense, og mødte Silkeborg i sidste runde.

    Og det blev sat i værk af nogle fyre oppe på øverste række på Nedre C, der havde taget et par posefulde af dem med til kampen, og pludselig begyndte at kyle rundt med dem deroppefra da der stod 13.00 på uret. Står selv lige nedenunder, og blev temmelig overrasket. De havde set det i en spansk klub, og lånt idéen, som man f.eks. kan se her. Det har intet med Lalandia at gøre.

    Vi har i øvrigt ved et pudsigt tilfælde haft hjemmekamp i sidste runde i hver eneste sæson siden maj 2008. Den eneste gang, mesterskabet ikke har været afgjort inden sidste runde, til eller imod os, var i 2012, hvor Farum førte med to points, men stadig havde brug for en sejr hjemme. Det stod stadig 0-0 i begge kampe i 13. minut (i en kamp, der ret bizart var lagt sammen med de fem andre onsdag aften kl. 20), og nogle havde taget deres oppustelige ting med dér, men det døde ret hurtigt ud. Virkede nu også helt malplaceret når det netop var opfundet for at sige "Vi er mentalt på stranden, god sommer allesammen".


  12. #249
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Tak for forklaringen. Så skulle den være på plads. :-)
    Yo Mac!

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #250
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Ahoy! Lidt om badedyr ;-)

    Der har været lidt forvirring om hvornår det opstod. fck.dk mente forleden, at det var en ting der første gang kunne opleves i 2004, og som havde at gøre med købet af Lalandia. Begge ting er way off (og måske bragt videre fra Ekstra Bladet, der har samme fejlopfattelse her) ;-)

    Det kan heller ikke rigtig være opstået i 2004, hvis man tænker lidt efter. Det år sluttede sæsonen i Farum. Og som de fleste måske kan huske, var DM bestemt ikke afgjort inden den kamp ...

    Det kunne opleves første gang i 2006. Det år havde vi vundet DM ugen inden sidste runde, trods 1-0-nederlag i Odense, og mødte Silkeborg i sidste runde.

    Og det blev sat i værk af nogle fyre oppe på øverste række på Nedre C, der havde taget et par posefulde af dem med til kampen, og pludselig begyndte at kyle rundt med dem deroppefra da der stod 13.00 på uret. Står selv lige nedenunder, og blev temmelig overrasket. De havde set det i en spansk klub, og lånt idéen, som man f.eks. kan se her. Det har intet med Lalandia at gøre.

    Vi har i øvrigt ved et pudsigt tilfælde haft hjemmekamp i sidste runde i hver eneste sæson siden maj 2008. Den eneste gang, mesterskabet ikke har været afgjort inden sidste runde, til eller imod os, var i 2012, hvor Farum førte med to points, men stadig havde brug for en sejr hjemme. Det stod stadig 0-0 i begge kampe i 13. minut (i en kamp, der ret bizart var lagt sammen med de fem andre onsdag aften kl. 20), og nogle havde taget deres oppustelige ting med dér, men det døde ret hurtigt ud. Virkede nu også helt malplaceret når det netop var opfundet for at sige "Vi er mentalt på stranden, god sommer allesammen".
    Jeg vælger på ingen måde at anfægte din viden, og din forklaring - men hvor er det vildt, jeg var helt sikker på det skete som et modsvar til bifferne der havde lavet sjov med os, fordi vi havde købt Lalandia, de kaldte os FC Badebold, eller noget i den stil og nu var vi mere et badeland end en fodboldklub, selvom vi nok aldrig har været det i deres optik.

    /Jesper
    cossie's Avatar

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #251
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af cossie Se meddelelser
    Jeg vælger på ingen måde at anfægte din viden, og din forklaring - men hvor er det vildt, jeg var helt sikker på det skete som et modsvar til bifferne der havde lavet sjov med os, fordi vi havde købt Lalandia, de kaldte os FC Badebold, eller noget i den stil og nu var vi mere et badeland end en fodboldklub, selvom vi nok aldrig har været det i deres optik.
    Jeg kan ikke huske timingen og aner ikke om det overhovedet er relateret til vores praksis med badedyrstifo, men jeg mener bestemt at BØF har lavet en større hånlig badelandstifo, hvor der også indgik oppustelige badedyr etc.
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #252
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Dingo Se meddelelser
    Jeg kan ikke huske timingen og aner ikke om det overhovedet er relateret til vores praksis med badedyrstifo, men jeg mener bestemt at BØF har lavet en større hånlig badelandstifo, hvor der også indgik oppustelige badedyr etc.
    AGF lavede i hvert fald en Lalandia-tifo, hvor de kørte et mini-badeland rundt på en trækvogn før kampen, på deres ellers så forfærdelige løbebane.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #253
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Brokke 82 Se meddelelser
    AGF lavede i hvert fald en Lalandia-tifo, hvor de kørte et mini-badeland rundt på en trækvogn før kampen, på deres ellers så forfærdelige løbebane.
    Heh det lyder da ellers seriøst sjovt, specielt her i retroperspektiv, med alle deres nedrykninger, og vores mesterskaber og CL triumfer ;-)

    /Jesper
    cossie's Avatar

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #254
    Whitetrash er offline Klub=FCK&Klubfølelse=True
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    626

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Ahoy! Lidt om badedyr ;-)

    Vi har i øvrigt ved et pudsigt tilfælde haft hjemmekamp i sidste runde i hver eneste sæson siden maj 2008.".
    Klubberne har mulighed for at fremsætte ønsker til planlægningen af turneringen. Jeg mener at kunne huske udmeldinger fra DBU af typen: "I år har vi opfyldt rekordmange ønsker" og gætter på at de mange sidsterunde-hjemmekampe ikke er en ren tilfældighed ;)

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #255
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Whitetrash Se meddelelser
    ...og gætter på at de mange sidsterunde-hjemmekampe ikke er en ren tilfældighed ;)
    Ved bedømmelsen af tilfældighed eller ej skal vi nok også have med, at vi i perioden har haft en turneringsstruktur med 33 kampe - 17 hjemmekampe og 16 udekampe for vores vedkommende, omvendt for andre. Det løses helt simpelt ved at starte og slutte hjemme og så ellers køre skiftevis undervejs.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Københavns nye målmand
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 65
    Sidste Meddelelse: 11.08.14, 09:31
  2. Deltag i F.C. Københavns merchandiseundersøgelse
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 07.02.14, 11:20
  3. FC Københavns spillestil
    By Bo N K in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 29.02.08, 09:59
  4. F.C. Københavns tredietrøje
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 25.05.06, 15:35
  5. FC Københavns træningsanlæg
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 19:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •