Side 19 af 27 FørsteFørste ... 916171819202122 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 402

Emner: F.C. Københavns Fanradio

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    83

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Jeres podcast er lækker, men i podcast 290917 var der 1landen som virkelig fik åndet igennem i mikrofonen, så jeg nærmest ikke kunne koncentrere mig om andet. Jeg ved ikke hvad der kan gøres ved det (eller om der kan gøres noget ved det), men hvis I kan sørge for, at det ikke sker i fremtiden, så ville det være rigtig dejligt.
    Jeg tror bare det er dårlig kondi godt mixet med næsehår.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #272
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    37

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Vi havde i mandags fornøjelsen af at have Ståle Solbakken i studiet til en længere snak.
    Ståle adresserede i interviewet nogle af de mange spørgsmål og bekymringer som brugere herinde har haft i denne sæson udover at han kiggede lidt frem i tiden.
    Vi synes at interviewet er et lyt værd for alle vores kære medfans - også selvom du ikke har bestået norsk på højt niveau.

    Soundcloud: http://bit.ly/2hx606b
    iTunes: http://apple.co/2AIBkUb

    Husk også at følge os på facebook, twitter, Soundcloud og ikke mindst iTunes for at få opdateringer lige snart så snart at der er nye afsnit eller andre nyheder.





  4. #273
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Jeg savner fanradionen. Kommer der en Pokal-derby- / forårssæsons- optakt her i løbet af denne uge? Efteråret sidder stadig i en, og med 5-0 mod Zenith og en stadig skadet Santander, er det svært at bevare optimismen. Alligevel kan jeg mærke bold-abstinenserne melde sig, og ser frem til en Februar der starter med et Derby, og derudover byder på kampe mod midtjylland, odense, og et fyld parken og en forhåbentlig konge away tur mod Atletico.

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #274
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Mig bekendt går de i studiet på fredag. Derby-optakt.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #275
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg savner fanradionen. Kommer der en Pokal-derby- / forårssæsons- optakt her i løbet af denne uge? Efteråret sidder stadig i en, og med 5-0 mod Zenith og en stadig skadet Santander, er det svært at bevare optimismen. Alligevel kan jeg mærke bold-abstinenserne melde sig, og ser frem til en Februar der starter med et Derby, og derudover byder på kampe mod midtjylland, odense, og et fyld parken og en forhåbentlig konge away tur mod Atletico.
    Det her er vel en slags alternativ (https://soundcloud.com/user-96657238...og-to-fckere)? Har ikke selv hørt det, men Christian Olsen og en fra Copenhagen Sundays er med.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #276
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    37

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg savner fanradionen. Kommer der en Pokal-derby- / forårssæsons- optakt her i løbet af denne uge? Efteråret sidder stadig i en, og med 5-0 mod Zenith og en stadig skadet Santander, er det svært at bevare optimismen. Alligevel kan jeg mærke bold-abstinenserne melde sig, og ser frem til en Februar der starter med et Derby, og derudover byder på kampe mod midtjylland, odense, og et fyld parken og en forhåbentlig konge away tur mod Atletico.
    Vi savner også vores lyttere!

    Vi er tilbage på fredag med nyt afsnit fra nyt studie, men vi garanterer ikke for en ny optimisme hos vores gæster :)

    Husk, find og altid på twitter og facebook.
    Sidst redigeret af Københavns Fanradio : 01.02.18 kl. 12:44

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #277
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Fanradioen er fremragende, så jeg vil anbefale alle at smide en lille mønt efter dem her, hvis man har plads i budgettet: https://kbhfanradio.10er.dk/
    Beløbet er pr. afsnit (så vidt jeg forstår - fanradioen kan lige rette mig, hvis jeg tager fejl), så for 10 kr. løber det nok op i 50-60 om måneden.

    Tak for god radio

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #278
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Jeg er all for at støtte op om fanradioen, for drengene og diverse gæster gør et fremragende stykke arbejde. Jeg kunne forstå at MobilePay ikke var en mulighed, men som jeg også hørte det, så går ca. 5 kroner fra _hver_ overførsel til et gebyr? Jeg synes det er synd at 50% af de penge vi smider i bøssen ender i “forkerte” lommer?

  15. #279
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Jeg er all for at støtte op om fanradioen, for drengene og diverse gæster gør et fremragende stykke arbejde. Jeg kunne forstå at MobilePay ikke var en mulighed, men som jeg også hørte det, så går ca. 5 kroner fra _hver_ overførsel til et gebyr? Jeg synes det er synd at 50% af de penge vi smider i bøssen ender i “forkerte” lommer?
    Sådan forstod jeg det ikke. 1,80kr i grbyr pr. transaktion og dertil 10% af fortjenesten til sitet, men transaktionen foretages pr. månedsbasis, ikke pr. udsendelse, så regnskabet lod til at kunne se således ud:

    4 udsendelser på en måned, du donerer 10kr pr. udsendelse = 40kr op af lommen for dig.
    1,80kr går til opkrævningsgebyr, fratræk da 10% af det resterende til sitet, så er der knapt 35kr tilbage til rette modtager.

    Er den helt skæv, anyone?
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #280
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Okay, så er det mig der har hørt efter med døve ører. Det anfægter jeg bestemt ikke! Jeg hørte blot i indledningen, at man skulle op over 5 kr før det gav mening, hvilket jeg så tolkede som 5 kr i gebyr - pr. donation. Jeg hører lige den der podcast igen.......

  18. #281
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    37

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Okay, så er det mig der har hørt efter med døve ører. Det anfægter jeg bestemt ikke! Jeg hørte blot i indledningen, at man skulle op over 5 kr før det gav mening, hvilket jeg så tolkede som 5 kr i gebyr - pr. donation. Jeg hører lige den der podcast igen.......
    Vi har forstået det præcis som Awesome beskriver.

    Pointen med Jonatans snak om de 5 kroner var at jo lavere donation, jo lavere andel går til os grundet det faste gebyr på 1,8 kroner per transaktion.
    En anden parameter i forhold til hvor stor en andel der går til gebyrer er jo naturligvis antallet af afsnit per måned. Sidste år lavede vi 64 (...) afsnit fordelt alt i mellem 0 i juni og hele 8 i maj, august og november. I 9 af årets måneder var der mindst 5 afsnit.

    Håber at det opklarede dine spørgsmål :)

    Tusind tak til at der har skrevet sig op allerede, vi er glade og stolte.

    Nyt afsnit på fredag, vi glæder os til at lave optakt til Randers-kampen!


  19. #282
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Hejsa!

    Synes I laver et skidegodt program, det er perfekt at lytte til når jeg pendler til og fra arbejde (og af og til mens jeg arbejder). Det er dog sjældent at jeg får pre-match podcasten med, da den ofte bliver
    optaget om fredagen og lagt op efter fyraften, og jeg får kun sjældent lyttet i weekenden. Står jeg alene med dette lille problem? For hvis det er et problem for mange, kunne pre-match podcasten måske laves torsdag? Det skal selvfølgelig også passe med jeres kalender osv, og hvis vi kun er få med dette problem, så behøver I selvfølgelig ikke ændre på programmeringen.


  20. #283
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Ventspilsner Se meddelelser
    Hejsa!

    Synes I laver et skidegodt program, det er perfekt at lytte til når jeg pendler til og fra arbejde (og af og til mens jeg arbejder). Det er dog sjældent at jeg får pre-match podcasten med, da den ofte bliver
    optaget om fredagen og lagt op efter fyraften, og jeg får kun sjældent lyttet i weekenden. Står jeg alene med dette lille problem? For hvis det er et problem for mange, kunne pre-match podcasten måske laves torsdag? Det skal selvfølgelig også passe med jeres kalender osv, og hvis vi kun er få med dette problem, så behøver I selvfølgelig ikke ændre på programmeringen.
    Hørt, og helt enig!

  21. #284
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    God årgang og gode nye gæster. Rigtig godt niveau på de (desværre lidt få) udgaver på det seneste! Spændende med Mikael der berørte årsregnskabet. Jeg synes det er fedt der bliver eksperimenteret lidt med det der foregår udenfor kridtstregerne også.

  22. De følgende 12 brugere er enige:

  23. #285
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Endnu en i koret - Tak for alt det arbejde der bliver lagt i fanradioen. Jeg er trofast lytter, har været det i et par år efterhånden. Det er ærgeligt med et par aflysninger, men det er forståeligt når det er på frivillig basis. Keep up the good work.

  24. De følgende 11 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Københavns nye målmand
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 65
    Sidste Meddelelse: 11.08.14, 09:31
  2. Deltag i F.C. Københavns merchandiseundersøgelse
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 07.02.14, 11:20
  3. FC Københavns spillestil
    By Bo N K in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 29.02.08, 09:59
  4. F.C. Københavns tredietrøje
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 25.05.06, 15:35
  5. FC Københavns træningsanlæg
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 19:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •