Side 2 af 27 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 402

Emner: F.C. Københavns Fanradio

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Wilkens Se meddelelser
    Vi er kommet på iTunes!! Det tog lige to ugers tid, men nu er vi der! Klik på linket her og skynd jer ind og abonnér: https://itunes.apple.com/dk/podcast/...3960?l=da&mt=2

    Må jeg i samme forbindelse sige, at det i dén grad varmer, med de mange rosende ord I har sendt vores vej, efter vi igen er begyndt at sende. Det er en fornøjelse at vide, at I sidder derude og synes godt om vores arbejde, og lytter med. Tak!

    Vi synes også, at vi har fået en rigtig fin start og vi nyder at være tilbage!

    Flere har i øvrigt også nævnt den noget skrantende lyd, vi har haft på vores to første udsendelse, og trust me - vi arbejder på det. Der bliver kigget på forskellige løsninger, men da vi er drevet af frivilligt arbejde, så er der ikke råd til at gå ud og storinvestere i nyt udstyr som det første. Men det skal blive bedre, og det bliver det også!

    På vegne af hele crewet omkring F.C. Københavns Fanradio, endnu engang tak!

    (og fortæl jeres sidekammerat i Parken om os)
    Kan I ikke lave lidt fundraising til det (lyd)udstyr der skal bruges? Der kan vel findes noget temmelig godt semiprof gear og mon ikke der er en del, der kan finde en tyver eller to, som de er villige til at smide jeres vej...? jeg vil i hvert fald gerne og mange bække små giver som bekendt... nyt lydudstyr til Fanradioen...

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #17
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Denne gang virkede det faktisk som om at den fejlende mikrofon fra sidst som Morten Crone havde denne gang, var den bedste. De andre mikrofoner virkede overstyrede. Så måske løsningen blot er at skrue lidt ned for følsomheden af de andre mikrofoner?

    Men det har I nu nok styr på! :-)

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Hej alle,

    Vi skal nok se på (eller rettere lytte til) det med lyden inden eftermiddagens program.

    Derudover kan jeg sige, at vi i dagens udsendelse vil debattere midtugens semifinaler i Champions League og se frem mod returkampene, vi vil drøfte FCK's kommende sommeroprustning på transferfronten, og så vil vi se frem mod weekendens runde i Suppen.

    Panelet vil (foruden undertegnede) bestå af vores egen Jeppe Henriksen, Martin Davidsen fra Tipsbladet og Andreas Dithmer fra forza.dk.

    vh

    Anders Kampmann
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Lidt reklame for gårsdagens program, hvor Kristian Hertz og Christian Olsen var gæster i studiet, og hvor Olsen bl.a. fik harceleret kraftigt over EkstraBladets Glen-billeder, og deres dækning af hele den midtjyske guldfest.

    Der blev også kigget tilbage på sejren over AaB, og frem mod de tre resterende kampe i sæsonen; hvad skal vi forvente af dem? Og får nogle af de unge eventuelt en chance fra start? Og hvad med ham De Ridder.. er han færdig, eller hvad?

    Lyt til programmet her: https://soundcloud.com/fckfanradio/220515a og abonner på programmet på iTunes her: https://itunes.apple.com/dk/podcast/...3960?l=da&mt=2
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar

  7. De følgende 10 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Wilkens Se meddelelser
    Lidt reklame for gårsdagens program, hvor Kristian Hertz og Christian Olsen var gæster i studiet, og hvor Olsen bl.a. fik harceleret kraftigt over EkstraBladets Glen-billeder, og deres dækning af hele den midtjyske guldfest.

    Der blev også kigget tilbage på sejren over AaB, og frem mod de tre resterende kampe i sæsonen; hvad skal vi forvente af dem? Og får nogle af de unge eventuelt en chance fra start? Og hvad med ham De Ridder.. er han færdig, eller hvad?

    Lyt til programmet her: https://soundcloud.com/fckfanradio/220515a og abonner på programmet på iTunes her: https://itunes.apple.com/dk/podcast/...3960?l=da&mt=2
    Stor ros for jeres arbejde. I laver et super godt program!

    Hvis jeg skal komme med lidt konstruktiv kritik, så er det, at der måske går lidt identitetskrise i programmet. Fx i gårsdagens program, der var 75 % FCK-relateret og de sidste 25 % var angående international fodbold. Forstår ikke behovet for, at man i de sidste 25 % af tiden, går fra at være FCK-FanRadio, til at være et af de almene debatprogrammer, som der i forvejen er så mange af. Hvem jeres målgruppe er, giver sig selv. Spørgsmålet er, om man ikke rammer lidt forbi, med de sidste 25 % ?


  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    11

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Fedt i havde fået Hertz i studiet, han er altid værd at lytte til

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Hej Tdj, og de gode folk på Fanradioen

    Jeg synes faktisk, at det er en af styrkerne ved programmet, at det ikke kun er København der diskuteres. Det skal selvfølgelig primært være et program med relation til København, men jeg synes at der indtil videre er fundet en god balance mellem det rent københavnske, det lidt bredere dansk fodbold-relaterede og så det internationale, navnlig fordi det sidste de gange jeg har hørt med, er blevet holdt til et enkelt aktuelt emne.

    Hvis jeg sammenligner med de to andre fodboldpodcasts fra 24/7 og Politiken, og også det hedengangne DR's fodboldmagasin, var der ofte tendens til at hvert program skulle nå hele vejen rundt om engelsk fodbold, Barcelona og Real Madrid hver gang, og gerne også et par ligaer mere. Her syntes jeg Fanradioen indtil videre har været mere fokuseret, og så kan jeg godt leve med ikke at være særligt interesseret i eksempelvis Liverpool. Desuden sker der ikke altid så meget endda i det københavnske fodboldunivers, at det altid vil kunne fylde en sendeflade ud, som vi så det med Løvetimen.

    Jeg håber også, at I på Fanradioen fortsat vil holde jer fra to af de største irritationsmomenter ved de to andre podcasts, nemlig indslag som 'ugens tackling' og oplæsning af diverse twitter-dilletanters opdateringer. Og så ville jeg gerne se, måske i de mere rolige perioder uden kampe, kunne lave tema-programmer, eller måske endda portrætprogrammer. Det kunne være om en særlig spiller, sæson, begivenhed eller kamp i Købehavns historie.
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar


  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Mads740 Se meddelelser
    Jeg håber også, at I på Fanradioen fortsat vil holde jer fra to af de største irritationsmomenter ved de to andre podcasts, nemlig indslag som 'ugens tackling' og oplæsning af diverse twitter-dilletanters opdateringer. Og så ville jeg gerne se, måske i de mere rolige perioder uden kampe, kunne lave tema-programmer, eller måske endda portrætprogrammer. Det kunne være om en særlig spiller, sæson, begivenhed eller kamp i Købehavns historie.
    Jeg er også helt hooked på fanradioen, kanon arbejde! Men jeg er mere tilbøjelig til at give Tdj ret her. Den highlightede linje i dit eget indlæg er i min optik belæg nok for at sige, at der ALTID er FCK emner nok til at udgøre en hel time.

    Fortsæt endelig det lækre arbejde. Big up her fra.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Jeg kan sagtens forstå hvis i ikke har den helt store viden til ungdomsholdene i Fanradioen, men hvis det var muligt synes jeg også at det kunne være super fedt hvis i kiggede nærmere på School of Excellence, en specifik årgang, eller måske endda et par specifikke spillere. Jeg er klar over at FCK har meldt ud at man ikke skal forvente det store fra SOE de næste par år, men det er i mine øjne altid interessant at følge ungdomsudviklingen lidt :P Jeg håber at i vil tage det til overvejelse, men generelt er det et super program i har fået stablet på benene! Keep up the good work!

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Mads740 Se meddelelser
    Hvis jeg sammenligner med de to andre fodboldpodcasts fra 24/7 og Politiken, og også det hedengangne DR's fodboldmagasin, var der ofte tendens til at hvert program skulle nå hele vejen rundt om engelsk fodbold, Barcelona og Real Madrid hver gang, og gerne også et par ligaer mere. Her syntes jeg Fanradioen indtil videre har været mere fokuseret, og så kan jeg godt leve med ikke at være særligt interesseret i eksempelvis Liverpool. Desuden sker der ikke altid så meget endda i det københavnske fodboldunivers, at det altid vil kunne fylde en sendeflade ud, som vi så det med Løvetimen.
    Når man kalder sig F.C Københavns Fanradio, så synes jeg, at man er en smule "forpligtet" til, at belyse FCK-relateret emner, og derigennem leve op til navnet. Det kan være emner der både indirekte og direkte har en forbindelse til FCK. Fx vil det være relevant, at kigge på forhold i Superligaen, da disse har en indirekte forbindelse til FCK.

    Et svar jeg synes kunne være interessant, er svaret til spørgsmålet: Hvorfor er træner situationen i Real Madrid et emne, der skal diskuteres i FCK's fanradio?


    Vil igen huske at sige, at jeg er stor fan af programmet, og glæder mig til dagens podcast.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Tdj89 Se meddelelser
    Når man kalder sig F.C Københavns Fanradio, så synes jeg, at man er en smule "forpligtet" til, at belyse FCK-relateret emner, og derigennem leve op til navnet. Det kan være emner der både indirekte og direkte har en forbindelse til FCK. Fx vil det være relevant, at kigge på forhold i Superligaen, da disse har en indirekte forbindelse til FCK.

    Et svar jeg synes kunne være interessant, er svaret til spørgsmålet: Hvorfor er træner situationen i Real Madrid et emne, der skal diskuteres i FCK's fanradio?


    Vil igen huske at sige, at jeg er stor fan af programmet, og glæder mig til dagens podcast.
    Jeg er meget på linje her. Jeg hører Fanradioen for at høre FCK diskuteret og analyseret. Og det er (med al respekt) vel også netop (udelukkende) det emne, som deltagerne (måske gæsteeksperter undtaget) har kompetencer indenfor.

    Når det er sagt, så er jeg også stor fan af programmet og jeg er virkelig lykkelig for, at der er mennesker som gider bruge sin kostbare tid på at diskutere vores klub. Tak!

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Først og fremmest vil jeg sige, at det er enormt dejligt at mærke, at der sidder folk derude der er glade for vores program. Det er lavet af en flok frivillige fodboldtosser, og det varmer virkelig at kunne fornemme, at der er interesse for projektet. Så tak!

    Vi er ganske rigtigt et program, der skal have vores primære fokus på FC København, og det synes jeg også vi har. Men vi vil også for fremtiden i større eller mindre grad rette vores opmærksomhed mod hvad der ellers sker i fodboldverdenen.

    Vi skrev det i øvrigt også i vores skriv om relanceringen af radioen:
    Det er en kæmpe fornøjelse at kunne meddele, at vi fra på mandag igen vil være i luften for at forkæle alle F.C. København-fans med dedikeret og seriøs fodboldsnak. Udgangspunktet bliver naturligvis alt der rører sig i det F.C. Københavnske univers, men vi vil også have tid og plads til at komme vidt omkring i fodboldens verden.
    Vi må også være ærlige og sige, at det ikke er fordi, at der er specielt meget at tale om i øjeblikket, når det kommer til FC København. Det er begrænset hvor mange gange vi kan sige, at vi fandeme trænger til en ordentlig angriber. Det kunne lynhurtigt blive gentagelse på gentagelse, og ikke noget reelt substantielt. I bund og grund er vi ikke herre over omstændighederne. At sende to timer hver uge, og KUN tale FC København.. det er vores vurdering, at det simpelthen ikke ville blive speciel god radio, sådan som situationen er lige nu.

    Det bliver givetvis muligt igen inden længe. Nu åbner transfervinduet snart, vi skal til at spille træningskampe, og så venter Europa League-kval-kampene lige om hjørnet. Så der skal nok blive rigeligt at tale om. Men det er reelt set en redaktionel beslutning, at vi også snakker om andet end FC København, når vi ikke føler at vi kan fylde et program kun med FCK-stuff.

    Det er i øvrigt også planen, at vi vil lave både profil- og temaudsendelser. Den første kommer måske endda inden sommerferien.

    Igen vil jeg gerne understrege, at vi er meget glad for al respons på programmet. Det er en fornøjelse at lave programmet, og det bliver kun federe af at man ved, at der sidder engagerede lyttere derude og lytter med :-)
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar


  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Tak for et fint program!

    Ligesom studiegæsterne er jeg også ret stor fan af Europa League ;-)

    Så jeg kan da lige indskyde lidt info til Olsen, der er træt af kampene kl. 21.05 i Parken – den sidste hjemmekamp på det tidspunkt ligger helt tilbage for godt fem år siden, 18. februar 2010 mod Marseille! Måske det er de mellemliggende Champions League-kampe, du forveksler med? :-)

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    jeg har lyttet til et par af udsendelserne og har det fint med, at programmet ser ud over egen næsetip og også beskæftiger sig med fodbold generelt. Der er ingen grund til at fylde en time med FCK, hvis der reelt ikke er noget at tale om. Man kan måske med rette argumentere for, at der var for lidt FCK i den seneste udsendelse, men igen - hvis der ikke er det store at tale om, så tror jeg mest bare man kommer til at træde vande og så bliver det efter min mening bare mere uinteressant at lytte til. Så hellere diskutere Superligaens fremtidige struktur, der jo også er relevant for FCK, end en time om Sønderjyske-kampen, hvor ingen af holdene har noget at spille for.

    På dette forum er der også plads til at skrive om alt muligt andet end FCK. Dermed ikke sagt, at panelet skal diskutere folketingsvalg eller hvad de skal have at spise i aften :-). Men ellers håber jeg bare I fortsætter i samme spor.

  24. De følgende 8 brugere er enige:

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    7

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Jeg ser meget frem til hver udsendelse og er meget begejstret. Der kan dog godt arbejdes med lyden, så idéen om, at indsamle donationer til forbedret udstyr synes jeg er en god idé, som I burde tage op.

    Ang. indholdet i selve udsendelserne, så foretrækker jeg, at 75-80% af udsendelse omhandler FCK. Bryder mig personligt ikke om Europa League, Champions League og Premier League snakke, da vi har FodboldFM, Politikens Fodboldmagasin samt diverse tv debatprogrammer til de områder.

    Men ros skal der også til. Super vært, Christian Olsen er en fornøjelse og fedt at I får så fine gæster i studiet, som fx. Jesper Simo, Morten Crone, Stansbury osv.

    Men som tidligere nævnt, så nyder jeg i stor stil jeres program. Keep up the good work!


Side 2 af 27 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Københavns nye målmand
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 65
    Sidste Meddelelse: 11.08.14, 09:31
  2. Deltag i F.C. Københavns merchandiseundersøgelse
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 07.02.14, 11:20
  3. FC Københavns spillestil
    By Bo N K in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 29.02.08, 09:59
  4. F.C. Københavns tredietrøje
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 25.05.06, 15:35
  5. FC Københavns træningsanlæg
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 19:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •