Side 4 af 27 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 402

Emner: F.C. Københavns Fanradio

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    508

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    (Forsinket) tak for link og hint om iTunes-hapser-værktøj! Så vil jeg begynde at høre programmet.
    No law of Nature. Just Nature!

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Wilkens Se meddelelser
    I fyrer bare løs med spørgsmål enten på vores Twitterprofil: https://twitter.com/KbhFanradio eller på vores Facebookside: https://www.facebook.com/KbhFanradio :-)
    Thumbs up for at huske at poste Colsens fremfundne heatmap af Santander på fb-profilen i tråden under udsendelsen, hvor det omtales. Det ville være suverænt, om I fik gjort det til vane at notere andre ting ned, der omtales og poste dem samme sted evt. i kronologisk rækkefølge ift. hvornår i udsendelsen de omtales. Jeg mindes dog ikke andet fra den nærværende udsendelse end en omtale af et mål Santander scorede mod Racing Club, der nok lod sig fremfinde, men som ville have været en fin service blot at få serveret på et sølvfad sammen med linket til udsendelsen, så det er virkelig i småtteriafdelingen. ;)

    - ellers er det saftsuseme fremragende tidsfordriv at høre jer dybdenørde den! :o)

    Mvh,
    Erling
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Jeg har oplevet et problem som desværre gør at jeg aldrig får hørt udsendelsen helt til ende.

    Det sker at jeg sætter programmet på pause, når jeg så starter op igen hopper den langt tilbage ift. hvor jeg var nået til. Det er ikke muligt at spole eller hoppe frem, så giver jeg simpelthen op da jeg ikke ønsker at høre f.eks. 30 min. gentagelse
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    181

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af fckcs Se meddelelser
    Jeg har oplevet et problem som desværre gør at jeg aldrig får hørt udsendelsen helt til ende.

    Det sker at jeg sætter programmet på pause, når jeg så starter op igen hopper den langt tilbage ift. hvor jeg var nået til. Det er ikke muligt at spole eller hoppe frem, så giver jeg simpelthen op da jeg ikke ønsker at høre f.eks. 30 min. gentagelse
    Lyder som om, at du skal have dig et nyt podcastprogram.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Olus Se meddelelser
    Lyder som om, at du skal have dig et nyt podcastprogram.
    Klikker bare på det Soundcloud link der blev smidt her i tråden
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    181

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af fckcs Se meddelelser
    Klikker bare på det Soundcloud link der blev smidt her i tråden
    Ah okay - jeg synes også, at Soundcloud fungerer ret dårligt. Hent det evt. som podcast i stedet :)

  9. #52
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Wilkens Se meddelelser
    Og her har I den så - en time om Federico Santander: https://soundcloud.com/fckfanradio/120615a
    Stor tak til Christian Olsen og Kristian Hertz - en fornøjelse at være vært, når man har to så velforberedte og vidende gæster.

    Håber I lyttere derude bliver glade for dagens udsendelse!
    Jeg vil bare gentage andres ros. Rigtig godt program om Santander, og generelt højt niveau siden april hvor I relancerede.

    Noget af det der virkelig fungerede i seneste udsendelse er den skarpe fokusering. Jeg nyder også andre fodboldpodcasts som Fodbold FM, Politikens, The Guardians, mv., men deres udsendelser lider ofte under, at skulle runde alt for mange ting i løbet af 1-2 timer. Et fokuseret udgangspunkt i Santander gav en rigtig fin indføring i en ny spiller som de færreste har set spille - omstændighederne omkring handelen, hans type, baggrund, mv. Samtidig med at gå i dybden (så meget det nu lod sig gøre) med Santander, gav I tid til at runde flere relevante perspektiver (Lex Mussis, hvilke andre angribere er i markedet for Superliga-klubber, hvem holder Santander ude af Paraguays nettotrup, betydning for trupsammensætning, mv.), men stadig med afsæt i netop dette indkøb, hvilket fungerede rigtig fint.

    Stor ros og ser frem til fremtidige udsendelser!

    Edit: Jeg slettede lige Viva La Liga fra listen, da de faktisk er gode til at finde et fokus for deres udsendelser.


  10. #53
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Bliver der sendt fanradio idag? Og med fare for, at have boet i en jordhule: Hvorfor blev der ikke sendt i fredags?
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:
    peb

  12. #54
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    De er tilbage om en to ugers tid grundet ferie

  13. #55
    Tilmeldingsdato
    Jan 2014
    Indlæg
    1

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Foerst of fremmest tusind tak for et super godt program. For en FCK fan bosat i Asien er det en god maade at holde sig updateret paa. Nogen update paa hvornaar det naeste bliver sendt?

    (Beklager manglene danske bogstaver)

  14. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Så er sommerferien også ved at være forbi for F.C. Københavns Fanradio. I morgen er vi igen i studiet med udsigt over fælledparken! Læs mere her om hvad der er på programmet: https://www.facebook.com/KbhFanradio...47868912115455

    Med venlig hilsen Jonatan


  15. #57
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Så er vi tilbage efter sommerferien med en lille times program med fokus på Superligaen og i særdeleshed på FC København: https://soundcloud.com/fckfanradio/fredag-240715

    Vi er glade for at være tilbage - håber I kan lide det! :-)
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar


  16. #58
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Wilkens Se meddelelser
    Så er vi tilbage efter sommerferien med en lille times program med fokus på Superligaen og i særdeleshed på FC København: https://soundcloud.com/fckfanradio/fredag-240715

    Vi er glade for at være tilbage - håber I kan lide det! :-)
    Som altid et super program, velkommen tilbage fra ferie!

    /Frank


  17. #59
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Wilkens Se meddelelser
    Så er vi tilbage efter sommerferien med en lille times program med fokus på Superligaen og i særdeleshed på FC København: https://soundcloud.com/fckfanradio/fredag-240715

    Vi er glade for at være tilbage - håber I kan lide det! :-)
    Jeg bliver nødt til at stor-rose jeres indsats, programopbygning og -udførsel samt gæsterne og indholdet.

    Det er et VIRKELIGT godt program I har fået skruet sammen. Jeg er storforbruger af de danske fodbold podcasts og med jeres seneste program har I fået jer lagt i spidsen af af dem alle (selvfølgelig også pga. min åbenlyse forkærlighed for FCK).

    Mange mange tak!!!


  18. #60
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Så er vi banen igen med et nyt program!

    Vi har haft besøg af Christian Olsen, Kristian Hertz og Michel Davidsen fra BT, og gæsterne har talt om den fine sæsonstart vi har fået i denne sæson, samt kigget nærmere på vores nye keeper Thomas Kaminski.

    I programmet tales der også om BIFs aktuelle situation, Thomas Delaneys rigtig fine form, og naturligvis bliver Federico Santanders første kampe for FCK også debatteret.

    Hør alt det og meget mere lige her: https://soundcloud.com/fckfanradio/mandag-030815 og via iTunes https://itunes.apple.com/dk/podcast/...992233960?mt=2
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar


Side 4 af 27 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Københavns nye målmand
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 65
    Sidste Meddelelse: 11.08.14, 09:31
  2. Deltag i F.C. Københavns merchandiseundersøgelse
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 07.02.14, 11:20
  3. FC Københavns spillestil
    By Bo N K in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 29.02.08, 09:59
  4. F.C. Københavns tredietrøje
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 25.05.06, 15:35
  5. FC Københavns træningsanlæg
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 19:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •