Side 5 af 27 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 402

Emner: F.C. Københavns Fanradio

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Kommer der fanradio i forbindelse med denne weekend? Der er som bekendt kamp fredag..
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Kommer der fanradio i forbindelse med denne weekend? Der er som bekendt kamp fredag..
    Jep, vi er ude med en optakt til FCM-kampen ca. kl. 18.
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar


  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Og her er dagens podcast så: https://soundcloud.com/fckfanradio/torsdag-130815 - 42 minutters optakt til FCM-kampen, med Christian Olsen og Kristian Hertz som gæster. Kan man ønske sig mere?

    Og lad os så for helvede vinde i Herning i morgen!
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar


  4. #64
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Wilkens Se meddelelser
    Og her er dagens podcast så: https://soundcloud.com/fckfanradio/torsdag-130815 - 42 minutters optakt til FCM-kampen, med Christian Olsen og Kristian Hertz som gæster. Kan man ønske sig mere?

    Og lad os så for helvede vinde i Herning i morgen!
    Tak for, endnu, et godt program. Det er en fornøjelse at lytte med. Det er bare med fanradio som med weekender, de slutter for hurtigt!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #65
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Kunne man forestille sig, at I fandt en platform der ville gøre live-streaming muligt igen?

    Det er faktisk det eneste jeg savner i forhold til den gamle Lyve-time. Det ville også åbne for en smule interaktivitet, som f.eks. spørgsmål fra lytterne til gæster via twitter, fjæsen e.l.

    Ellers thumbs up. Det er intet mindre end imponerende, det kvalitetsniveau vi bliver budt. Både for så vidt angår lyd og teknik, og ikke mindst værterne og præsentationen af indholdet.

    Personligt er interviews af spillere og andre personer af interesse for en FC-vinklet udsendelse, noget af det jeg sætter allermest pris på. Og det er vel også dér, fanradioen virkeligt kan noget ingen andre medier kan. Så hold endelig ikke igen med det.

    Jeg glæder mig allerede til næste udsendelse.

    M.v.h. Jacob - fast lytter + fan.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar


  7. #66
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Kunne man forestille sig, at I fandt en platform der ville gøre live-streaming muligt igen?

    Det er faktisk det eneste jeg savner i forhold til den gamle Lyve-time. Det ville også åbne for en smule interaktivitet, som f.eks. spørgsmål fra lytterne til gæster via twitter, fjæsen e.l.

    Ellers thumbs up. Det er intet mindre end imponerende, det kvalitetsniveau vi bliver budt. Både for så vidt angår lyd og teknik, og ikke mindst værterne og præsentationen af indholdet.

    Personligt er interviews af spillere og andre personer af interesse for en FC-vinklet udsendelse, noget af det jeg sætter allermest pris på. Og det er vel også dér, fanradioen virkeligt kan noget ingen andre medier kan. Så hold endelig ikke igen med det.

    Jeg glæder mig allerede til næste udsendelse.

    M.v.h. Jacob - fast lytter + fan.
    Tak for de pæne ord Jacob!

    Vi arbejder faktisk på at finde en løsning, så vi også kan streame programmet live. Det gør vi først og fremmest fordi vi gerne vil genoplive Fraktionsquizzen, og hvis det skal fungere, skal vi naturligvis kunne sende live. Indtil videre har vi ikke fundet programmet, der kan give os hvad vi ønsker, men hvis der sidder en derude der kender til et godt - og gerne gratis - streamingprogram, så må I endelig sige til.
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #67
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    På torsdag får vi fint besøg i vores lille radiostudie. Ståle Solbakken kigger nemlig forbi til en times snak!

    Vi er både glad for, og også en lille smule stolte over, at vores manager lægger vejen forbi os, og har indvilliget i en længere fodboldsnak.

    Det er vores hensigt at lave et godt, seriøst og dybdegående interview med Ståle, hvor vi forhåbentlig bliver klogere på Ståle selv, og på hans tanker om FC København. Det vil både blive tilbageskuende, fremadskuende og aktuelt. Men vi har kun en times tid, så vi skal være skarpe :-)

    Twitter har vi lanceret hashtagget #spørgståle, som kan bruges til at stille spørgsmål til Ståle. Her på Sidelinien forestiller vi os, at I kan bruge denne tråd hvis I har spørgsmål I gerne vil have svar på.

    Ellers håber vi bare, at I vil lytte med torsdag aften, når podcasten kommer ud på Soundcloud og iTunes :-)
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar


  10. #68
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Spørgsmål til ståle angående hjørnespark.

    For år tilbage, kan ikke huske sæsonen, nok 2010 / 2011, havde vi "superkombinationen" på hjørnespark. Denne scorede vi på i 4 ud af 5 kampe i streg. Måske var det held. Superkombinationen forløb således: Antonson løb forbi forreste stolpe og forlængede bolden med hovedet til anden stolpe hvor den så blev headet ind. Denne kombination benyttes ikke, som jeg har set det. Kunne den ikke i højere grad være en tilføjelse til vores hjørnesparks kombinationer, da det fremstod forholdsvis effektiv da vi benyttede kombinationen.

    Kombinationen kan ses her:https://youtu.be/nXQkOAaE7q8?t=260
    Sidst redigeret af djurlander : 25.08.15 kl. 12:17

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #69
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Spørgsmål til Ståle.

    Når man nu gerne vil praktisere possession fodbold.
    Hvorfor man ikke ser flere førstegangs berøringer i stedet.
    Det burde jo kunne skabe noget mere flow på banen, og være med til at splitte modstanderens forsvar.
    Skyldes det mangel på træning af løbemønstre, eller teknik hos spillerne, eller generel at man tænker for meget på defensiven?

    /Frank

  13. #70
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Wilkens Se meddelelser
    Tak for de pæne ord Jacob!

    Vi arbejder faktisk på at finde en løsning, så vi også kan streame programmet live. Det gør vi først og fremmest fordi vi gerne vil genoplive Fraktionsquizzen, og hvis det skal fungere, skal vi naturligvis kunne sende live. Indtil videre har vi ikke fundet programmet, der kan give os hvad vi ønsker, men hvis der sidder en derude der kender til et godt - og gerne gratis - streamingprogram, så må I endelig sige til.
    Super fedt hvis der kan streames live. Det er jo federe til lytter-kommentarer og konkurrencer og den slags... men jeg er alligevel nysgerrig: Hvilken del af fraktionsquizzen fungerer bedre live end "forsinket"?

    Og KÆMPE thumbs up i øvrigt, for at arbejde på at genoplive quizzen. Det ser jeg frem til. Jeg giver gerne besynderlige statistiske input til spørgsmålsforfatterne, hvis de får behov for det :-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #71
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Super fedt hvis der kan streames live. Det er jo federe til lytter-kommentarer og konkurrencer og den slags... men jeg er alligevel nysgerrig: Hvilken del af fraktionsquizzen fungerer bedre live end "forsinket"?
    ougar
    Skakthjælp mht. tvivlsspørgsmål, manglende mulighed for at kende resultatet af en runde før man hører den, quizstemningsskakt mm. *Svarer* :o)
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #72
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Spørgsmål til ståle angående hjørnespark.

    For år tilbage, kan ikke huske sæsonen, nok 2010 / 2011, havde vi "superkombinationen" på hjørnespark. Denne scorede vi på i 4 ud af 5 kampe i streg. Måske var det held. Superkombinationen forløb således: Antonson løb forbi forreste stolpe og forlængede bolden med hovedet til anden stolpe hvor den så blev headet ind. Denne kombination benyttes ikke, som jeg har set det. Kunne den ikke i højere grad være en tilføjelse til vores hjørnesparks kombinationer, da det fremstod forholdsvis effektiv da vi benyttede kombinationen.

    Kombinationen kan ses her:https://youtu.be/nXQkOAaE7q8?t=260
    Det spørgsmål skal nok nærmere stilles til Peter Wettergren der som assistent har ansvaret for dødbolde, men jeg kan supplere med at vi har kørt med netop den kombination i omkring et års tid nu, den har bare ikke fungeret særlig godt. Cornelius scorede i runde 2 sidste sæson mod FCV efter at Antonsson havde forlænget den (meget højt) på overliggeren, Christian Poulsen scorede i runde 24 mod Silkeborg hvor det var ham der skulle forlænge bolden og mod FCN for et par uger siden var det Zanka der præsterede det samme. Jeg havde en kort snak med Brian Riemer da han var assistent om vores hjørnespark og det er netop den kombination han nævnte.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #73
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Spørgsmål til manageren:

    Kan Ståle se et angreb for sig, bestående af Santander og Cornelius, og med Nicolai Jørgensen i en rolle som hængende angriber / offensiv midt.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #74
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Spørgsmål til manageren:

    Kan Ståle se et angreb for sig, bestående af Santander og Cornelius, og med Nicolai Jørgensen i en rolle som hængende angriber / offensiv midt.
    Eller tilbage på sin kant.

  22. De følgende 9 brugere er enige:

  23. #75
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Spørgsmål til manageren:

    Kan Ståle se et angreb for sig, bestående af Santander og Cornelius, og med Nicolai Jørgensen i en rolle som hængende angriber / offensiv midt.
    Og i forlængelse heraf;

    Synes Ståle vi får det maksimale ud af Jørgensen (og de øvrige angribere), med Nico i rollen som den ene af de to forreste? (underforstået at det måske ikke indlysende, at han er bedre i rollen end hverken Corner eller i særdeleshed Federico, og at holdet udefra set, måske ville være bedre tjent med Nico i en anden rolle.

    Hvordan forestiller Ståle sig set-uppet i det tilfælde at vi får både en velspillende Corner og Bashkim tilbage?

    Hvordan ser han Bashkims rolle?
    Sidst redigeret af Jinx : 26.08.15 kl. 13:30
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  24. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

Side 5 af 27 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Københavns nye målmand
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 65
    Sidste Meddelelse: 11.08.14, 09:31
  2. Deltag i F.C. Københavns merchandiseundersøgelse
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 07.02.14, 11:20
  3. FC Københavns spillestil
    By Bo N K in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 29.02.08, 09:59
  4. F.C. Københavns tredietrøje
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 25.05.06, 15:35
  5. FC Københavns træningsanlæg
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 19:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •