Side 6 af 27 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 402

Emner: F.C. Københavns Fanradio

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    30

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Kunne Ståle se sig selv blive i København i mange år frem, eller har han stadig ambitioner om højere niveau? Kan helbredet holde til det? og i forlængelse af helbreds spørgsmålet. Kunne han se sig selv blive sportschef i København, og overlade det krævende trænerjob til en anden?

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Et par kritiske spørgsmål, som jeg håber, I "tør" stille ham:

    1. Set udefra har vi smidt point i sidste halvdel af en række kampe, fordi vi har trukket os tilbage og forsøgt at forsvare en føring hjem. Herunder at du, Ståle, har foretaget defensive udskiftninger, som har gjort det svært at skifte tilbage til offensiv fodbold til sidst i kampene, når der pludselig skulle jagtes en sejr. Er du enig i det?

    2. I forlængelse heraf undrer det mig, at truppen på den centrale midtbane udelukkende består af primært defensivt funderede spillere. Hvad er grunden til, at du ikke tør spille med en mere kreativ og offensiv central midtbanespiller ved siden af en arbejdshest? Det behøver såmænd ikke engang være en, der ikke også samtidig arbejder bolderobrende for holdet, men fx. en Atiba-type, der kan begge dele. Eller vel i virkeligheden også det, som Mussis skulle have været. Har man lov at håbe på en mere kreativ midtbane på et tidspunkt - eller skal alt komme fra kanterne og backerne?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Tendensen i de første 9 kampe har været at "Anton" og "Pelle" har delt tiden/pladsen ved siden af Zanka. Bekymrer det Ståle at han ikke kan stille med et fast makkerpar i det centrale forsvar? Beror den delte tid på tilfældigheder i form af skader, kort og form eller er det forventeligt med de herrers alder og skadeshistorik in mente? Og heraf forventes tendensen at fortsætte sæsonen ud? Eller overvejes det at købe sig til en større stabilitet/kontinuitet?
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Kunne i ikke starte med at spørge ham, om han har lyst til at tale lidt langsommere, når nu han ikke gider lære dansk :)
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    84

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Vi slås med at score og lukke kampene, men vi skaber konstant mere end modstanderen.
    Det giver indtrykket, at vi mangler målscorere. Når vi ikke skal ud at købe, må det betyde at Ståle forventet at nogle vil begynde at score mere.
    Hvor skal målene komme fra, hvem underpræsterer i øjeblikket og hvorfor?

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Er ret sikker på nogle af spørgsmålene - fordi Ståle selv mener at han spiller offensiv fodbold, blot med en hård defensiv disciplin.
    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Et par kritiske spørgsmål, som jeg håber, I "tør" stille ham:

    1. Set udefra har vi smidt point i sidste halvdel af en række kampe, fordi vi har trukket os tilbage og forsøgt at forsvare en føring hjem. Herunder at du, Ståle, har foretaget defensive udskiftninger, som har gjort det svært at skifte tilbage til offensiv fodbold til sidst i kampene, når der pludselig skulle jagtes en sejr. Er du enig i det
    Ståle:
    "Jeg synes ikke at jeg har skiftet defensivt, i sidste kamp kommer Cornelius på banen sammen med Remmer for at vi kan få noget mere fylde i luftrummet. Kusk og Santander var trætte og truppen er ikke bredere. Måske det ligger lidt i spillerene at stille sig tilbage, men det er noget mentalt vi skal rette på træningsbanen."
    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    2. I forlængelse heraf undrer det mig, at truppen på den
    centrale midtbane udelukkende består af primært defensivt funderede spillere. Hvad er grunden til, at du ikke tør spille med en mere kreativ og offensiv central midtbanespiller ved siden af en arbejdshest? Det behøver såmænd ikke engang være en, der ikke også samtidig arbejder bolderobrende for holdet, men fx. en Atiba-type, der kan begge dele. Eller vel i virkeligheden også det, som Mussis skulle have været. Har man lov at håbe på en mere kreativ midtbane på et tidspunkt - eller skal alt komme fra kanterne og backerne?
    Ståle argumentere for at Amartey og Delaney ikke kun er defensivtorienteret spillere, men at han i sidste sæson glædeligt brugte Toutouh, som er meget mere driblestærk og offensiv end de to andre. - men at han skal tilbage efter sin skade og at konkurrencen er hård, og både Delaney og Amartey har gjort det godt."

    - de defensive midtbanespillere er vist også en halvdød affære når man ser hvor tit Delaney og Amartey ligger i boksen.

    Jeg kan allerede høre hans norske nynnen i mit hoved; )

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #82
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Er ret sikker på nogle af spørgsmålene - fordi Ståle selv mener at han spiller offensiv fodbold, blot med en hård defensiv disciplin.

    Ståle:
    "Jeg synes ikke at jeg har skiftet defensivt, i sidste kamp kommer Cornelius på banen sammen med Remmer for at vi kan få noget mere fylde i luftrummet. Kusk og Santander var trætte og truppen er ikke bredere. Måske det ligger lidt i spillerene at stille sig tilbage, men det er noget mentalt vi skal rette på træningsbanen."

    Ståle argumentere for at Amartey og Delaney ikke kun er defensivtorienteret spillere, men at han i sidste sæson glædeligt brugte Toutouh, som er meget mere driblestærk og offensiv end de to andre. - men at han skal tilbage efter sin skade og at konkurrencen er hård, og både Delaney og Amartey har gjort det godt."

    - de defensive midtbanespillere er vist også en halvdød affære når man ser hvor tit Delaney og Amartey ligger i boksen.

    Jeg kan allerede høre hans norske nynnen i mit hoved; )
    Det er muligt, Ståle ikke mener, at Remmer ind for Kusk er en defensiv udskiftning, men det er netop den tankegang, det kunne være interessant at udfordre. Et endnu mere oplagt eksempel er FCN-kampen, hvor han skifter Kusk ud med Høgli for at parkere bussen og bliver straffet dobbelt, fordi vi så ikke har flere udskiftninger, da Pelle bliver skadet, plus at FCN udligner kort efter. Det kan ikke bare undskyldes med uheld - det er et direkte resultat af en defensiv indstilling oppe i hans hoved. Og hvis forklaringen er, at han mangler offensiv bredde i truppen, når eksempelvis Kusk bliver træt, kan jeg jo kun være enig, men det er jo for hulan hans ansvar, at han stiller op med en bænk bestående af en målmand, fire (4!) forsvarsspillere, en midtbanespiller og en angriber!

    At Delaney og Amartey ofte ligger i boksen, gør dem altså ikke til offensive midtbanespillere. Det er fint, at Delaney scorer nogle mål, men det, jeg efterlyser, er midtbanespillere, der skaber chancer. Nogle, der kan lægge en stikning, der splitter et forsvar, hvilket vores to angribere paradoksalt nok kan.

    Helt generelt håber jeg, at I, der laver det udmærkede program, tør agere mere end blot mikrofonholdere, så vi kan komme lidt dybere end den sædvanlige plade fra Ståle. Ikke at jeg forventer, at alle er lige så kritisk indstillet overfor Ståle, som jeg er, men det er jo grundlæggende spild af tid at høre de samme klicheer igen, så uanset, hvor man står, vil man vel gerne høre noget nyt fra manden.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #83
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Det kunne være interessant at høre, om han (ligesom mig) er bekymret over at angriberne ikke scorer. Senest mod AGF, hvor Santander næsten for første gang i en håndfuld kampe får et par chancer, men hvor han ligesom Nico ikke er i nærheden af at score.

    Og er han bekymret over, at angriberne næsten ikke kommer til nogen chancer?

  15. #84
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det kunne være interessant at høre, om han (ligesom mig) er bekymret over at angriberne ikke scorer. Senest mod AGF, hvor Santander næsten for første gang i en håndfuld kampe får et par chancer, men hvor han ligesom Nico ikke er i nærheden af at score.

    Og er han bekymret over, at angriberne næsten ikke kommer til nogen chancer?
    Tror jeg nu ikke han er.

    Mon ikke det skyldes, at vores angribere skal lave det første defensive pres hvilket vel er fint nok eller noget.
    Dertil rende de rundt og lege wings, dybt liggende angribere eller tåge rundt nede i eget felt og lege forsvars spillere på dødbolde.

  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Lidt i forlængelse af snakken om alt det defensive, så ville det være interessant at høre om lysten til at maltraktere de andre hold. Altså ikke stille sig tilfreds med 2-0, 3-0 men skrue tempoet op og få friske offensive spillere ind. Specielt nu hvor vi ikke skal spille Europa og derfor ikke har udmattende midtugekampe.

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #86
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    Tendensen i de første 9 kampe har været at "Anton" og "Pelle" har delt tiden/pladsen ved siden af Zanka. Bekymrer det Ståle at han ikke kan stille med et fast makkerpar i det centrale forsvar? Beror den delte tid på tilfældigheder i form af skader, kort og form eller er det forventeligt med de herrers alder og skadeshistorik in mente? Og heraf forventes tendensen at fortsætte sæsonen ud? Eller overvejes det at købe sig til en større stabilitet/kontinuitet?
    I tillæg til ovenstående kunne det være interessant at vide om man overvejer at spille Armatey ind som fast makker til Zanka eller om man primært ser ham som midtbanespiller der skal konkurrere med Delaney og Kvist.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #87
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    I tillæg til ovenstående kunne det være interessant at vide om man overvejer at spille Armatey ind som fast makker til Zanka eller om man primært ser ham som midtbanespiller der skal konkurrere med Delaney og Kvist.
    Måske lidt fjollet at stille alt for mange spørgsmål om Amarteys rolle på holdet. Han sælges jo søndag aften eller mandag, når OB-kampen er overstået. :-)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #88
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Mht. transfers er det vel oplagt at få en afklaring på backup'en på højrekanten. Kusk har ikke været 100% men er forhåbentlig på vej, problemet opstår dog hvis han bliver skadet eller får karantæne. Her er der ikke erstatninger som er i nærheden af at kunne levere en tilfredsstillende højrekant (måske Verbic, men han er stadig nu og skal finde sin rolle på v.-kanten). Danny har vidst gode momenter men der er langtid til han kommer tilbage.

    - Er man tilfreds med truppen som den er nu i tilfælde af at Kusk bliver skadet/karantæne (form dyk?)

    Yderligere vil de to evige spørgsmål,
    - Er der nogle transfers på vej - til og fra?
    - Er der nogle penge tilbage at handle med som det er nu? særligt interessant nu hvor vi ikke kommer i Europa.

  23. #89
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Her er Ståle-podcasten så: https://soundcloud.com/fckfanradio/t...bakken-special

    På vegne af hele holdet bag programmet kan jeg bare sige, at vi er meget glade for resultatet. Ståle kom og var i forrygende humør, og blev 40 minutter ekstra, end det egentlig var planlagt. Han svarede velvilligt på det hele, og kommer gerne igen til sommer, når DM forhåbentlig er genvundet :-)

    Vi håber meget, at I synes om programmet. Vi synes i hvert fald vi kan stå inde for det.
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar


  24. #90
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Wilkens Se meddelelser
    Her er Ståle-podcasten så: https://soundcloud.com/fckfanradio/t...bakken-special

    På vegne af hele holdet bag programmet kan jeg bare sige, at vi er meget glade for resultatet. Ståle kom og var i forrygende humør, og blev 40 minutter ekstra, end det egentlig var planlagt. Han svarede velvilligt på det hele, og kommer gerne igen til sommer, når DM forhåbentlig er genvundet :-)

    Vi håber meget, at I synes om programmet. Vi synes i hvert fald vi kan stå inde for det.
    Wow! Hold nu op, hvor er det et fremragende interview. Jeg har lige lyttet det hele igennem, og jeg er mildest talt imponeret. Fremragende spørgsmål I havde forberedt, og en Ståle i hopla som svarede meget beredvilligt. Jeg fik svar på alt og sad ikke tilbage med et eneste spørgsmål, da interviewet sluttede.

    Fantastisk arbejde. Stor cadeau herfra!


Side 6 af 27 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Københavns nye målmand
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 65
    Sidste Meddelelse: 11.08.14, 09:31
  2. Deltag i F.C. Københavns merchandiseundersøgelse
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 07.02.14, 11:20
  3. FC Københavns spillestil
    By Bo N K in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 29.02.08, 09:59
  4. F.C. Københavns tredietrøje
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 25.05.06, 15:35
  5. FC Københavns træningsanlæg
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 19:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •