Side 7 af 27 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 402

Emner: F.C. Københavns Fanradio

  1. #91
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Havde godt nok aldrig troet jeg ville sidde og lytte intenst til 103 minutters norsk radio... I stand corrected... Kæmpe thumbs up! Både til jer bag programmet, som leverer et højere jounalistisk niveau end de fleste i den danske sportspresse, samt til Ståle, som virker til at gå utroligt cool og ligefremt til opgaven (Men han skal stadig RAUS!!11!!one! ;) )


  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    "Vi var bange for at gå i Mussis-fælden igen, så jeg sendte Jesper og Johan på en ti dages druktur til Paraguay"

    Man burde være ansat i FCK, hvis det er en del af arbejdet.. ;-)

    Rigtig godt interview, må jeg sige, med mange rigtig gode aspekter. Er særdeles glad for at høre snakken omkring NJ, og at der er en reel grund til han ikke har spillet på fløjen længe, og at det snart bliver en mulighed igen. Men Amartey-snakken, den gør mig altså nervøs..

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Men Amartey-snakken, den gør mig altså nervøs..
    Ved udsendelsens start var der 50% risiko, men den blev mindre for hvert minut, så ved afslutningen var den vel omkring 49,8% og er nu vel helt nede på 47,3%.... ;)
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Man kan være uenig med Ståle, hvilket guderne skal vide at jeg tit er, men det er fandme svært at have noget personligt imod manden, og jeg ville have det skidt med at sige farvel til ham. Han har et kæmpe FCK hjerte, og det er rimelig tydeligt at manden knokler for vores klub. For fanden hvor ville det være nemt, hvis manden "bare" var endnu en træner. Jeg ønsker virkelig at det lykkes med hans ideer/projekt.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    100

    Re: F.C. Københavns Fanradio


  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    I morgen sender vi 4 timers live transferradio! Vi kører det igennem et streamingprogram der hedder Mixlr, og vi vil smide et link til programmet her i morgen.

    Vi kommer til at lave et kombineret nedtakt/Transferprogram. Lidt om det frusterende nederlag i Odense, og en helt del om afslutningen på vinduet.

    Vi vil gennemgå alle de tolv Superligaholds transfervindue, og naturligvis have et ekstra øje på om der sker noget i København i transfervinduets sidste timer..

    Vi høres ved!
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar


  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Det er dette link I skal bruge, hvis I skal høre vores transferprogram live i aften. Vi går som sagt på kl. 20, og lukker først ned når transfervinduet er lukket og slukket :-) http://mixlr.com/fc-k%C3%B8benhavns-...-transferradio
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Wilkens Se meddelelser
    :-)
    En meget, meget, meget optimistisk smiley, tyder en del vist på :-/

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #99
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Tak for i aften. Det var en fornøjelse og I gjorde det godt med et tyndt materiale.


  15. #100
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Hej Fanradio. Foreslag til fremtidigt emne, der kunne være interessant at høre jer gå i dybden med: hvorfor har FCK notorisk svært ved at finde angribere med mål i støvlerne? Vi har pt. eksempelvis 50 mio. kr. bundet op på to mand, hvad er det et udtryk for? Et historisk perspektiv kunne også være spændende.

    Kommer der en optakt til søndagens kamp?

    /luxus

  16. #101
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hej Fanradio. Foreslag til fremtidigt emne, der kunne være interessant at høre jer gå i dybden med: hvorfor har FCK notorisk svært ved at finde angribere med mål i støvlerne?

    /luxus
    Ja, for N'Doye scorede jo næsten ingen mål.......... eller Santin.... eller......... Cornelius...... eller..... Allbäck .......

    Jeg tror ikke det er så meget det drejer sig om at finde angribere(hermed ikke sagt, at der ikke har været kaget rundt siden N'Doye) - snarere noget med: hvorfor vælger Ståle at spille så dræbende defensivt, så vores angribere bliver udstillet? :-(
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #102
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Ja, for N'Doye scorede jo næsten ingen mål.......... eller Santin.... eller......... Cornelius...... eller..... Allbäck .......

    Jeg tror ikke det er så meget det drejer sig om at finde angribere(hermed ikke sagt, at der ikke har været kaget rundt siden N'Doye) - snarere noget med: hvorfor vælger Ståle at spille så dræbende defensivt, så vores angribere bliver udstillet? :-(
    Cornelius har vel i princippet kun haft sit magiske halvår, hvorefter han gik i stå hvad angår mål.
    Der har da været sporadiske mål hist og her, men de fleste er vel blevet scoret på straffe.

  19. #103
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Ja, for N'Doye scorede jo næsten ingen mål.......... eller Santin.... eller......... Cornelius...... eller..... Allbäck .......

    Jeg tror ikke det er så meget det drejer sig om at finde angribere(hermed ikke sagt, at der ikke har været kaget rundt siden N'Doye) - snarere noget med: hvorfor vælger Ståle at spille så dræbende defensivt, så vores angribere bliver udstillet? :-(
    Der er præcis derfor, jeg gerne vil høre det fremragende panel i fanradioen debatterer emnet. Der er så mange aspekter af det. Du mener, at det er Ståles skyld. Jeg vil i denne sæson måske mere pege på manglende skarphed foran kassen (for chancerne har været der). Er manglende skarphed et udtryk for manglende kvalitet eller dårligt trænerarbejde? Kan du følge mig? Det kunne blive en interessant debat :-)

    Vetokele lavede jo egentlig også en fin portion mål. Omvendt har vi ramt forkert rigtig mange gange med angribere, som vi har kastet adskillige millioner efter. Diouf, De Ridder, Pourie, Adi, Ailton (til en vis grad) for at nævne nogle stykker. Det virker altså til at være svært at finde angribere, der passer ind i FCK. Og det er jo ikke småbeløb, vi kaster efter dem. Når man ser, hvem der bomber flest mål ind rundt omkring i Skandinavien, er vores angribere ikke repræsenteret. Og så virker det jo egentlig fuldstændig vanvittigt, at vores angreb har kostet så sindssygt mange millioner kroner holdt op mod andre tophold og suptophold i Norden. Igen - er det taktikken fra træneren, dårlig scouting og forvaltning af budgettet eller bare manglende selvtillid?

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #104
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Jeg synes nu også, at det er et meget godt spørgsmål. Og det med at vi er notorisk dårlige at få målscorere til at score er også noget, som jeg altid har siddet med følelsen af. Når jak så nævner en masse gode navne, så kan jeg godt se, at det ikke altid har været tilfældet. Men er man gammel af gårde som mig, så husker man alligevel (måske husker man forkert, fordi man er ved at være gammel) navne (og de har ikke alle floppet i lige stor grad) som Brian Rasmussen, Mark Strudahl, Peter Møller (i første omgang), Jørgen Petterson, Søren Lyng, Ijeh, David Nielsen, Kenneth Perez, Pascal Simpson og Tina Thorninger alle som oftest før og af og til efter har scoret mål på samlebånd, men som af en eller anden grund aldrig er blevet en succes som målmaskiner med meget få mål og/eller meget få kampe - og som man som fan (jeg gjorde i hvert fald - sikker noget naivt) troede skulle blive enorme målmaskiner. Senere kan listen så udvides med spillere som Abdellaoue, Diouf, Corner og Santander.

    Jeg kunne forestille mig at antallet af grunde til den manglende succes er ligeså stort som antallet af spillere. Men det kunne alligevel være en interessant debat. Vi var jo i mange år (så vidt jeg husker) en klub, hvor det var midtbanen og ikke angrebet som scorede målene. Overvej forøvrigt hvor mange år det tog, før vi endelig fik en topscorer en sæson trods en del år som topklub. Det skete vist først i sæsonen 08/09 med Nordstrand - forøvrigt er det bemærkelsesværdigt at vi først har fået topscorere i ligaen efter Ståles tiltræden. Det passer jo ikke helt med kritikken af ham som en der dræber angriberne.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #105
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Så er vi på banen igen! Efter en laaaaang landsholdspause kan vi igen reklamere med en ny podcast: https://soundcloud.com/fckfanradio/torsdag-100915

    I dag står den på optakt til AaB-kampen på søndag, og dagens gæster giver et bud på om vi får Amartey at se i midterforsvaret, og kigger på hvordan Ståle mon vælger at sætte offensiven op.

    Håber I er glade for at have os tilbage!
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar

  24. De følgende 12 brugere er enige:

Side 7 af 27 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Københavns nye målmand
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 65
    Sidste Meddelelse: 11.08.14, 09:31
  2. Deltag i F.C. Københavns merchandiseundersøgelse
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 07.02.14, 11:20
  3. FC Københavns spillestil
    By Bo N K in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 29.02.08, 09:59
  4. F.C. Københavns tredietrøje
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 25.05.06, 15:35
  5. FC Københavns træningsanlæg
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 19:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •