Side 9 af 27 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 402

Emner: F.C. Københavns Fanradio

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Med fare for at være kontrær, synes jeg altså det er en ret god ide, at der er sorteret i spørgsmålene på forhånd, så man undgår de mere fladpandede af slagsen.

    vh. Simon
    Jeg er i sagens natur også tilhænger af en vis screening af spørgsmålene, men hvorfor den er afhængig af, at spørgsmålene er x-antal timer/dage gamle, har jeg lidt svært ved at se. Men hey.

    Det var også kun ét af argumenterne for at ønske live streaming - og måske endda det mindst vægtige. Jeg håber stadig der findes en løsning på lige dén udfordring.

    Mvh Jacob - trofast og taknemmelig lytter.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  2. #122
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    I dag havde vi i studiet besøg af vores anfører, Thomas Delaney. Det synes vi selv, at der er kommet et fint lille program ud af. Det var en udsøgt fornøjelse at have besøg af Thomas Delaney, der kom i højt humør og var på fra første sekund. Der skal også lyde en tak til klubben - og især til Jes Mortesen - for at være så medgørlige.

    I kan lytte til programmet lige her: https://soundcloud.com/fckfanradio/t...special-051115
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar


  3. #123
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Man kan ikke andet knus-elske Thomas Delaney efter den udsendelse - rolig, afbalanceret og FCK'er helt ind til benet.

    'Thumbs up' for et godt program - klart et højdepunkt for mig på ugen, når podcast'en bliver tilgængelig :)


  4. #124
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Jeg er i sagens natur også tilhænger af en vis screening af spørgsmålene, men hvorfor den er afhængig af, at spørgsmålene er x-antal timer/dage gamle, har jeg lidt svært ved at se. Men hey.

    Det var også kun ét af argumenterne for at ønske live streaming - og måske endda det mindst vægtige. Jeg håber stadig der findes en løsning på lige dén udfordring.

    Mvh Jacob - trofast og taknemmelig lytter.
    Hej Jacob,

    Well, screeningen er jo ikke afhængig af, at spørgsmålene er så og så gamle, men betingelserne for en god screening er unægtelig bedre, hvis man har haft mere tid til at foretage den. Særligt, når man kører med et så lille team som Fanradioen, hvor producer og tekniker også er værter.


    Hvad angår live-streaming, så har jeg også her svært ved at se, at det skulle være investeringen værd. Programmet er jo aldeles skræddersyet til podcast-formatet, hvor man blot skal sørge for at lytte til programmet inden næste kamp. Men det er da al ære værd, at du synes ventetiden er lang:-)

    Vh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #125
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Den "største" udfordring jeg har er at jeg oftest har bedst tid til at lytte til podcasten når jeg sidder i bilen på vej til og fra arbejde. Men idet optakts-podcasten først kommer fredag aften så betyder det naturligt nok at jeg først hører den mandag morgen og der er en optakts-podcast jo oftest lidt irrelevant. :-)

    Men jeg forstår fuldt ud at det nok er for meget at bede om at podcasten optages torsdag i stedet da der sikkert skal en del til at få det til at gå op. Men bortset fra den uheldige timing (fra mit synspunkt) synes jeg i øvrigt at det er et glimrende program. Jeg nyder det i langt højere grad end FodboldFM som jeg også lytter troligt til hver uge.

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #126
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Kan vi ikke bare få Olsen ophævet til medvært efterhånden?

    Hvis Fanradioen er Jay-Z så er Olsen Beyonce.

  9. #127
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Hvad angår live-streaming, så har jeg også her svært ved at se, at det skulle være investeringen værd. Programmet er jo aldeles skræddersyet til podcast-formatet, hvor man blot skal sørge for at lytte til programmet inden næste kamp.
    Vh. Simon
    Det er nok præcis dér den ligger. Jeg anede simpelthen ikke, at det kræver ekstra ressourcer at sende live også. For... selvfølgelig ligger det i så fald rimeligt langt nede på prioritetslisten. I hvert fald efter lokaler, teknisk udstyr, reportager osv.

    I virkeligheden er jeg nok bare en gammel prut, der husker de glade Lyvetime-dage, og for hvem radio er noget man finder på FM-båndet.

    Men stadig; skulle der en dag vise sig en gratis mulighed for live-sending, så håber jeg man vil gribe den. Indtil da, må den stå på podcast.

    Og så lige; endnu engang thumbs up for derbyoptakten. Det er ingen nem opgave at følge op på en time med en oplagt kaptajn, men igen lykkedes I med et stærk og lytteværdigt program. Hvor ER det fedt I kan og gider. I leverer uden sammenligning det bedste FC-stuff i medielandskabet.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar


  10. #128
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    22

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Hvis nu det er et spørgsmål om økonomi - og ikke et spørgsmål om evt redigering eller andre grunde - for at kunne sende live, så kunne man vel starte en indsamling til teamet bag radioen. Jeg smider gerne lidt i puljen og der er sikkert også andre der gerne vil gøre det samme.

    Det sagt, så aner jeg ikke hvad det koster at skulle kunne sende programmet live. Men i disse digitale tider kan det vel ikke være en større formue for at sende 2-3-4 timer per uge (da der vel ikke skal betales noget til KODA og lign. men kun for en service til at gøre det muligt).

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #129
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Nu spørger jeg måske dumt, men er det ikke bare et webcam ind i radiostudiet, og så på Twitch?

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #130
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,427

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Hørte lige derbynedtakt i Fanradioen. Mange tak for endnu en god udsendelse.


  15. #131
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    438

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Tak for endnu et godt program. Synes klart I tilføjer noget mere fordybning i tingene end andre lignende radioprogrammer, og netop derfor så jeg også gerne hvis I vil lave en landskampsoptakt. Selvfølgelig med fokus på de københavnere der er udtaget. Og gerne hiv en relavant gæst ind. Dét tror jeg kunne blive et kongeudsendelse.
    København for altid.


  16. #132
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Jeg er kæmpe fan af programmet og fastlytter, bare ærgerligt vi ikke spiller oftere så der er mere at rapportere om!

    Jeg sad dog med følelsen efter gårsdagens program om at i bevægede jer lidt for meget off topic med terror-snakken og de kamp klædte betjente.
    Indslaget var vel i grunden fint nok, men det hører ikke til i en fodboldklubs fanradio, og så er den vinkel dækket af samtlige andre medier.

    Hvis det var for at informere om at sikkerheden er i top, kunne det være gjort kortere, og blot være en sidenote i optakten. Off-topic er fint I små doseringer, og det giver jer noget karakter at snakke om nonsens fra tidtil anden (fx. Colsens stjålne cykel osv.), men fremover håber jeg at I vil lade andre medier dække terror-sikkerhed snakken, og bruge de kostbare minutter på noget andet.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 20.11.15 kl. 20:40

  17. #133
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg er kæmpe fan af programmet og fastlytter, bare ærgerligt vi ikke spiller oftere så der er mere at rapportere om!

    Jeg sad dog med følelsen efter gårsdagens program om at i bevægede jer lidt for meget off topic med terror-snakken og de kamp klædte betjente.
    Indslaget var vel i grunden fint nok, men det hører ikke til i en fodboldklubs fan radio, og så er den vinkel er dækket af samtlige andre medier.

    Hvis det var for at informere om at sikkerheden er i top, kunne det være gjort kortere, og blot være en sidenote i optakten. Off-topic er fint I små doseringer, og det giver jer noget karakter at snakke om nonsens fra tidtil anden (fx. Colsens stjålne cykel osv.), men fremover håber jeg at I vil lade andre medier dække terror-sikkerhed snakken, og bruge de kostbare minutter på nogetandet.
    Det er jo selvfølgelig et helt fair synspunkt, men jeg er helt uenig. For den første synes jeg den indbyggede præmis er forkert: Man kan og bør ikke isolere fodbolden fra resten af verdenen. Terroren i Europa vil jo gennemsyre henved alle større offentlige forsamlinger, herunder fodbolden.

    For det andet var det jo ikke tale om en principiel snak om terror; de talte med udgangspunkt i fodbolden, og hvordan det at gå til fodbold bliver en anden oplevelse, når man ser kampklædt politi overalt. Det synes jeg da egentlig er ganske vedkommende konstatering/diskussion for folk, der plejer at gå i parken under ganske afslappede forhold.

    Vh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  18. #134
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Det er jo selvfølgelig et helt fair synspunkt, men jeg er helt uenig. For den første synes jeg den indbyggede præmis er forkert: Man kan og bør ikke isolere fodbolden fra resten af verdenen. Terroren i Europa vil jo gennemsyre henved alle større offentlige forsamlinger, herunder fodbolden.

    For det andet var det jo ikke tale om en principiel snak om terror; de talte med udgangspunkt i fodbolden, og hvordan det at gå til fodbold bliver en anden oplevelse, når man ser kampklædt politi overalt. Det synes jeg da egentlig er ganske vedkommende konstatering/diskussion for folk, der plejer at gå i parken under ganske afslappede forhold.

    Vh. Simon
    Der er så meget fokus på terror, og fodbold, og fodbold lige ved siden af terror, og mennesker der går til fodbold med terror i baghovedet at det ikke er nødvendigt at tage op i fanradioen. Hvis det var en sag som ikke særlig mange medier dækkede ville det nok være mere relevant at snakke om, men lige i øjeblikket er der ikke andet i radioen, tv'et, avisen, twitter, facebook osv. Den sag er altså rigelig uddybet i andre medier, og det er ikke nødvendigt at hive op i fanradioen.
    Men som sagt kunne man sagtens bringe det op som service info, uden at gå nærmere ind i emnet.

    Men vi må være enige om at være uenige.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #135
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Hej Wonderboy

    Godt at høre at du er flittig lytter af programmet, og kan lide det vi laver - det er altid rart at få at vide! Vi er altid åbne for konstruktiv kritik, og derfor er jeg også glad for at du har skrevet dit indlæg. Jeg forstår sådan set godt hvad du mener. Terrorsnakken fylder af naturlige årsager store dele af mediebilledet pt., og det er på den måde nødvendigvis ikke noget, som vi absolut skal tage op i Fanradioen. Meningen var heller ikke, at vi skulle have en stor geopolitisk diskussion om årsag og ansvar, men derimod en 7-8 minutters snak om, om vi - som fodboldfans - skal til at vænne os til at gå til fodbold på en ny måde.

    Diskussionen kom også af, at 3 af panelets 4 mand havde været i Parken om tirsdagen, og set kampklædt politi i områderne foran Parken, og det er bare en surrealistisk oplevelse. Jeg synes i høj grad af emnet er relevant - også i vores program. Netop fordi præmissen var terror- og sikkerhedsspørgsmål i forhold til fodboldkampe, og ikke en bredere terrordebat.

    Igen skal jeg understrege, at vi sætter pris på at høre fra vores lyttere, og det altid er noget vi har med i overvejelserne i forhold til kommende udsendelser. Forhåbentligvis går der lang tid, før vi igen skal snakke terror og andre uhyrligheder i vores lille fanradio.

    Wilkens - vært på F.C. Københavns Fanradio
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar


Side 9 af 27 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Københavns nye målmand
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 65
    Sidste Meddelelse: 11.08.14, 09:31
  2. Deltag i F.C. Københavns merchandiseundersøgelse
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 07.02.14, 11:20
  3. FC Københavns spillestil
    By Bo N K in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 29.02.08, 09:59
  4. F.C. Københavns tredietrøje
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 25.05.06, 15:35
  5. FC Københavns træningsanlæg
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 19:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •