Se afstemningsresultater: Hvem vinder Champions League?

Stemmeafgivere
259. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Jeg håber og tror på at Juventus FC vinder!

    19 7.34%
  • Jeg håber at Juventus FC vinder, men ved ikke hvem der er mest sandsynlig!

    15 5.79%
  • Jeg er ligeglad, men tror at Juventus FC vinder!

    1 0.39%
  • Jeg håber at Juventus FC, men tror FC Barcelona vinder!

    123 47.49%
  • Jeg er ligeglad og vil bare gerne se afstemningsresultatet!

    24 9.27%
  • Jeg håber at FC Barcelona vinder, men tror at Juventus FC vinder!

    1 0.39%
  • Jeg er ligeglad, men tror at FC Barcelona vinder!

    24 9.27%
  • Jeg håber at FC Barcelona vinder, men ved ikke hvem der er mest sandsynlig!

    2 0.77%
  • Jeg håber og tror på at FC Barcelona vinder!

    50 19.31%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 36

Emner: Champions League: Hvem af finalisterne håber og tror du vinder turneringen i 2014/2015?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Champions League: Hvem af finalisterne håber og tror du vinder turneringen i 2014/2015?

    Hvilket af finalisterne er sideliniens kæledægge og hvem tror folk på?

    I modsætning til sidste sæson har jeg tilgodeset fedtspillerne ;) Det giver lidt flere mellemregninger i udregningen af resultatet.

    Stem som vinden.

    /Steffen.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Champions League: Hvem af finalisterne håber og tror du vinder turneringen i 2014/2015?

    Som gammel Juve dreng er det ualmindeligt dejligt, at se Den Gamle Dame tilbage i toppen af Europa. Det har været en lang og sej vej men jeg synes virkelig, at det er imponerende hvad klubben har opnået på så kort tid og endda med relativt få midler sammenlignet med nogle af de hold man har slået ud på vejen.
    Sidst redigeret af Fc Devil : 27.05.15 kl. 22:04

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Re: Champions League: Hvem af finalisterne håber og tror du vinder turneringen i 2014/2015?

    Jeg elsker begge klubber lige højt, derfor har jeg stemt "jeg ligeglad jeg vil bare se kampen", så jeg er sgu splittet imellem mine to udenlandske klubber....

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Champions League: Hvem af finalisterne håber og tror du vinder turneringen i 2014/2015?

    Efter vores indbyrdes kampe mod Barcelona kan jeg ikke snuppe denne klub. Real Madrid var et langt mere ærligt bekendtskab. Desværre tror jeg Barcelona vinder, og har derfor stemt som majoriteten.


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    100

    Re: Champions League: Hvem af finalisterne håber og tror du vinder turneringen i 2014/2015?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Efter vores indbyrdes kampe mod Barcelona kan jeg ikke snuppe denne klub. Real Madrid var et langt mere ærligt bekendtskab.
    Jeg har det præcis på samme måde. Desuden ser jeg gerne Pirlo og Buffon snuppe trofæet.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2014
    Indlæg
    26

    Re: Champions League: Hvem af finalisterne håber og tror du vinder turneringen i 2014/2015?

    Ligesom Djurlander har jeg det meget svært ved Barcelona.. Jeg har meget svært ved at de har et behov for at hæve sig over andre i moral når de selv snyder og svindler mere end de fleste klubber.. Jeg håber derfor meget på at Den Gamle Dame kan tage trofæet.. Især for at nyde Messi's tudefjæs!

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Champions League: Hvem af finalisterne håber og tror du vinder turneringen i 2014/2015?

    Citat Oprindeligt indsendt af Latter Se meddelelser
    ...når de selv snyder og svindler mere end de fleste klubber..
    Lidt pudsigt, at lige netop Juventus overgår dem på dette punkt ;-)

    Men ellers helt enig.

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Champions League: Hvem af finalisterne håber og tror du vinder turneringen i 2014/2015?

    Det må svært at køre en moralsk argumentation og så konkludere at man ser Juve vinde. Fair nok at man ikke mener at Barca lever op til ens standarder og/eller falder grundet deres dobbeltstandarder men Juves historie må vel så i samme kontekst dumpe eller hvad?
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show


  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Champions League: Hvem af finalisterne håber og tror du vinder turneringen i 2014/2015?

    Det er to, for mig, temmelig usympatiske klubber, så det er lidt pest eller kolera for mig at vælge mellem dem. Men jeg håber at Juventus vinder, da jeg altid godt har kunne lide italiensk fodbold og det vil være fint med en italiensk vinder efter nogle magre år for italiensk fodbold. Og så er vores kampe mod Barcelona stadig tydelige for mig og deres usportslige optræden gør det bare mere personligt end Juventus snyderi i Italien.

    Så jeg håber Juventus vinder men tror Barcelona tager sejren.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Champions League: Hvem af finalisterne håber og tror du vinder turneringen i 2014/2015?

    Citat Oprindeligt indsendt af Latter Se meddelelser
    Ligesom Djurlander har jeg det meget svært ved Barcelona.. Jeg har meget svært ved at de har et behov for at hæve sig over andre i moral når de selv snyder og svindler mere end de fleste klubber.. Jeg håber derfor meget på at Den Gamle Dame kan tage trofæet.. Især for at nyde Messi's tudefjæs!
    Er du virkelig uvidende om at Juventus fører 2-0 over Barcelona i disciplinen "fradømte mesterskaber pga. svindel" og 1-0 i "tvangsnedrykning pga. snyd"?

    Hvis du er klar over det og stadig synes det er ud fra moral og redelighed du vil kalde Juventus den mere hæderlige vinder af turneringen blandt de to klubber, så er det sgu et friskt synspunkt :-)

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Champions League: Hvem af finalisterne håber og tror du vinder turneringen i 2014/2015?

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Hvis du er klar over det og stadig synes det er ud fra moral og redelighed du vil kalde Juventus den mere hæderlige vinder af turneringen blandt de to klubber, så er det sgu et friskt synspunkt :-)
    Som i øvrigt meget godt sætter det der i relief om at de 'hæver sig over alle andre i moral', et stråmandsargument der høres igen og igen og igen. Spøjst nok primært fra dem, der ikke kan lide klubben. Sommetider endnu dummere end andre. Men sjældent med eksempler.

    Hvis man ligefrem kan bruge Juventus som eksempel på god hæderlighed, så viser det meget godt, hvor desperat det begynder at lyde. Hav dog antipatier og sympatier, men hav dem dog ud fra andet end stråmænd der ikke holder, og sæt jer dog lidt ind i tingene.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: Champions League: Hvem af finalisterne håber og tror du vinder turneringen i 2014/2015?

    Jeg håber, at Juventus vinder af den simple grund, at jeg foretrækker italiensk fodbold frem for spansk.

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Champions League: Hvem af finalisterne håber og tror du vinder turneringen i 2014/2015?

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Er du virkelig uvidende om at Juventus fører 2-0 over Barcelona i disciplinen "fradømte mesterskaber pga. svindel" og 1-0 i "tvangsnedrykning pga. snyd"?

    Hvis du er klar over det og stadig synes det er ud fra moral og redelighed du vil kalde Juventus den mere hæderlige vinder af turneringen blandt de to klubber, så er det sgu et friskt synspunkt :-)

    /Simon
    Nu skrev manden vel strengt taget ikke, at Juventus har snydt mindre end Barca. Pointen var vel, at Barca ud over at omgå reglerne har den der uudholdelige facade af at være bedre, smukkere osv end andre.

    Forøvrigt er det vel en smags sag, hvem man synes der har snydt "værst". Juventus som fiksede at få nogle bestemte dommere til at dømme deres kampe, eller Barca (og deres pengemænd) som (lidt sat på spidsen) dyrkede handel med børn og grov skattesnyd bla ved Neymarkøbet.

    Ser man på moral, så er det vel pest vs kolera. Personlig har jeg ingen følelser i klemme i forhold til de to klubber. Jeg er dog generelt mere til Italien end Spanien. Desuden er historien om at Buffon og Pirlo kan vinde CL, der hvor de vandt VM, ret god.
    Sidst redigeret af k@sper : 28.05.15 kl. 13:19

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Champions League: Hvem af finalisterne håber og tror du vinder turneringen i 2014/2015?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Som i øvrigt meget godt sætter det der i relief om at de 'hæver sig over alle andre i moral', et stråmandsargument der høres igen og igen og igen.
    Sloganet "mere end en klub" og ideen med ikke at have en trøjesponsor er vel der hen ad. Det lugter i hver fald lidt af, at man ser sig selv som noget særligt hævet over andre. Forøvrigt for bagefter at indgå et sponsorat med Qatar Foundation (eller hvad det nu hedder).....

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Champions League: Hvem af finalisterne håber og tror du vinder turneringen i 2014/2015?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Sloganet "mere end en klub" og ideen med ikke at have en trøjesponsor er vel der hen ad. Det lugter i hver fald lidt af, at man ser sig selv som noget særligt hævet over andre. Forøvrigt for bagefter at indgå et sponsorat med Qatar Foundation (eller hvad det nu hedder).....
    Med al respekt: Sikke noget sludder.

    "Mere end en klub" har intet at gøre med at skulle "hæve sig over alle andre". Det er et historisk motto, der har at gøre med Barças position som en catalansk instutition. Det blev formuleret første gang i 1968, under Francos diktatur. Det er det jeg mener med at sætte sig ind i tingene. Og i høj grad også med at droppe de stråmandsargumenter.

    Og hvad angår at lade være med at have sponsor på trøjen – hvordan er det galt? Bilbao havde det heller ikke, så fik de det på samme tid som Barcelona; føler de sig også finere end alle andre af den grund? At en klub gør noget, fordi de synes det er det rigtige på det tidspunkt, betyder sgu ikke at det er fordi de "føler sig hævet". Stråmand igen.

  25. De følgende 8 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 24.05.14, 15:21
  2. Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 30.04.13, 14:05
  3. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 11.04.13, 12:53
  4. Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 11.04.13, 11:57
  5. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 11.04.13, 11:39

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •