Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 44 af 44

Emner: 2015 - 2016 Udebanetrøjen

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: 2015 - 2016 Udebanetrøjen

    Citat Oprindeligt indsendt af kalaha Se meddelelser
    Det lader til, at det er DBU's regler, der gør at nummeret skal være på ensfarvet baggrund:



    http://www.dbu.dk/turneringer_og_res...ledragter.aspx

    Dog lader det ikke til, at der står noget om, at hele ryggen skal være ensfarvet.
    Men hellere ensfarvet ryg, end en firkant midt i det hele.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: 2015 - 2016 Udebanetrøjen

    Er der nogen, der ved, hvornår den kan købes i butikken?
    .........William Kvist RAUS!!!!

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: 2015 - 2016 Udebanetrøjen

    Citat Oprindeligt indsendt af tordenstøvle Se meddelelser
    Er der nogen, der ved, hvornår den kan købes i butikken?
    Fra i dag siger fck.dk.

    Jeg kan ikke umiddelbart linke til nyheden, men de linker selv til Megastore hvor det virker korrekt nok.

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: 2015 - 2016 Udebanetrøjen

    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    234

    Re: 2015 - 2016 Udebanetrøjen

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Vi kunne også glæde os over at vi formentlig er på vej imod en fornuftig tradition omkring vores 2. trøje, i stedet for at finde alle de detaljer vi hver især kunne se en bedre version for.

    Eller er sidelinien efterhånden kun et sted for brok, fra gamle sure mænd? ;)
    Jeg har også en forhåbning om at dette er starten på ny tradition/praksis, det vil i hvert fald være en kærkommen erstatning fra de mange sorte udebanetrøjer. Bedømt fra billederne synes jeg nu også at den er meget vellykket og i særklasse den bedste udebane/3. trøje i mange år. Er dog helt enig i at den ville være langt federe med striber på ryggen men hvis det nu som det tyder på ikke er et alternativt er dette dog den bedste løsning. Det er det et kæmpe plus at selve designet er så simpelt uden mærkelige syninger, dobbelte ærmer og lignende tingeltangel som meget sjældent gør noget godt. Og derudover også et kæmpe plus at logoet er bibeholdt i originale farver og ikke følger trenden med monokrome logoer. Mht. de hvide detaljer synes jeg det fungerer godt, den hvide krave og striber giver et meget harmonisk overordnet design/udtryk. At Carlsberg sport er erstattet med Carlberg er også en betydelig faktor. Så på baggrund af billederne giver jeg den 10/10 :-)

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,408

    Re: 2015 - 2016 Udebanetrøjen

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Eller er sidelinien efterhånden kun et sted for brok, fra gamle sure mænd? ;)
    Jeg synes den er fremragende, men kan vi ikke snart køre den der floskel om "brok fra gamle sure mænd" i garage?

    Det er nu engang udgangspunktet for debat, at folk er uenige. Jeg kan ikke se noget galt i at folk foretrækker striber på ryggen eller sorte kraver.

    Hvad angår 'Inter', så er det ikke mere en Inter- end det er en Atalanta-, Gremio- eller Brugge-trøje, selv om det netop var Inters trøje, der i mangel af kreative mock-ups og Photoshophajer var den der blev brugt som udgangspunkt da hele idéen blev sat i søen dengang klubben kun var ti år gammel :-) Det er en København-trøje.

    Og så i øvrigt hatten af til Martin CX for at losse til bolden første gang for 13 år siden ... og hvor er det stort, at vi endelig har den her.

    Striber på bagsiden? Well, til næste år måske ;-) Bare fedt, der blev lyttet i sidste ende!


  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: 2015 - 2016 Udebanetrøjen

    Måske ville lidt Inter-selvforståelse ikke være helt usundt? (Siger jeg, som Milan fan) Ståle vil jo gerne skabe Juvarsenal, ikke sandt? ;)

    Og selvom jeg efterhånden er gammel og vældig sur: Hold kæft det er en klasse trøje! Og så er der endda plads til forbedring. Not bad, Adidas.
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: 2015 - 2016 Udebanetrøjen

    Hva syntes folk om den nye målmandsfarve igår ??

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #39
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: 2015 - 2016 Udebanetrøjen

    Citat Oprindeligt indsendt af kalaha Se meddelelser
    Det lader til, at det er DBU's regler, der gør at nummeret skal være på ensfarvet baggrund:
    http://www.dbu.dk/turneringer_og_res...ledragter.aspx
    Dog lader det ikke til, at der står noget om, at hele ryggen skal være ensfarvet.
    Jeg fik bekræftet denne antagelse i går i MegaStoren, da jeg var nede for at købe den nye anden trøje. Det er derfor i følge de ansatte i MegaStoren. Man har desuden fravalgt at lave en firkant, da man mener at det er mere elegant uden, når nu DBU's regler er som de er. Dette giver jeg trøjedesignerne ret i.

    Her er fx Viborg FF's nye trøje, der egentlig er ret flot forfra, men bagfra har vi så firkanten:


    Jeg syntes også at den nye andentrøje, er et skridt i den rigtige retning, men jeg må også sige, at jeg syntes at det er hamrende ærgeligt, at striberne ikke er på bagsiden også (og på ærmerne, for den sags skyld).

    Svaret må været, at DBU's regler på dette område må op til debat. For når nu man godt må i UEFA regi, så er det da håbløst at man ikke må i Superligaen.

    Så selvom den nye trøje er flot, så er det stadigvæk kun en halv blå- og sort stribet trøje. Jeg drømmer derfor fortsat om en hel blå- og sort stribet trøje.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  14. De følgende 16 brugere er enige:

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: 2015 - 2016 Udebanetrøjen

    Jeg lagde mærke til at Esbjerg havde firkanten på ryggen. Når DBU's regler er så åndsvage som de er, så fortrækker jeg også en ensfarvet ryg. Men det betyder nok i sidste ende at jeg helt fravælger den nye trøje.


  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,408

    Re: 2015 - 2016 Udebanetrøjen

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Svaret må været, at DBU's regler på dette område må op til debat. For når nu man godt må i UEFA regi, så er det da håbløst at man ikke må i Superligaen.

    Så selvom den nye trøje er flot, så er det stadigvæk kun en halv blå- og sort stribet trøje. Jeg drømmer derfor fortsat om en hel blå- og sort stribet trøje.
    Det er latterligt, at DBU's regler ikke er på linie med UEFA's. Vi er sgu et bette fodboldland på så mange måder.

    Det er formentlig alt for sent til denne sæson, men jeg ville absolut håbe, som en fremtidig mulighed, at man lavede en UEFA-udgave af trøjen, med striber på ryggen, og satte til salg – samt naturligvis brugte internationalt.

  17. De følgende 17 brugere er enige:

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    261

    Re: 2015 - 2016 Udebanetrøjen

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det er latterligt, at DBU's regler ikke er på linie med UEFA's. Vi er sgu et bette fodboldland på så mange måder.

    Det er formentlig alt for sent til denne sæson, men jeg ville absolut håbe, som en fremtidig mulighed, at man lavede en UEFA-udgave af trøjen, med striber på ryggen, og satte til salg – samt naturligvis brugte internationalt.
    ...eller prøvede på at få DBU til at ændre sine regler...

  19. De følgende 13 brugere er enige:

  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    234

    Re: 2015 - 2016 Udebanetrøjen

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det er latterligt, at DBU's regler ikke er på linie med UEFA's. Vi er sgu et bette fodboldland på så mange måder.

    Det er formentlig alt for sent til denne sæson, men jeg ville absolut håbe, som en fremtidig mulighed, at man lavede en UEFA-udgave af trøjen, med striber på ryggen, og satte til salg – samt naturligvis brugte internationalt.
    Noget tyder så på at også UEFA vil til at fortolke/håndhæve dette på linie med DBU;

    http://www.footyheadlines.com/2015/0...ain-backs.html

    Ovenstående forslag omkring en UEFA udgave til international brug er så pt også knap så aktuel ;-)

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,408

    Re: 2015 - 2016 Udebanetrøjen

    Citat Oprindeligt indsendt af Mr. Jardex Se meddelelser
    Noget tyder så på at også UEFA vil til at fortolke/håndhæve dette på linie med DBU;

    http://www.footyheadlines.com/2015/0...ain-backs.html
    Dog er de ikke begyndt på det endnu, selv om nogle Barcelonafans måske ville hævde at det kunne være rart hvis UEFA forbød tværstriber én gang for alle ;-)

    Dette er fra tirsdag:



    Citat Oprindeligt indsendt af Mr. Jardex Se meddelelser
    Ovenstående forslag omkring en UEFA udgave til international brug er så pt også knap så aktuel ;-)
    True dat!!! :-/

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. Football Manager 2016 - Hjælp med research
    By Outpatient in forum Spil
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 16.08.15, 21:50
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Indendørsturnering 2015
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 05.01.15, 14:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •