Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 57

Emner: Optakts- og diskussionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    100

    Optakts- og diskussionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Så er det dagen hvor dommen bliver afsagt.

    Don Ø regner med en frikendelse,

    Jeg er ikke i tvivl om at der har været manipuleret, spørgsmålet er om det kan bevises.

    Hvad siger i til den?


    Link til officiel Berlingske Business Optakt
    Sidst redigeret af røde-romario : 08.09.15 kl. 14:05
    Den Røde Romario
    NEJ! Jeg er ikke Aab-Fan -- Jeg er Erik Bo-Fan

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Første gang jeg ser navnet "Optakts-" blive brugt til andet end en kamp?!?!?:-)

    udlver dette for at holde mig til emnet, så regner jeg selv med at Don Ø bliver dømt til en KÆMPE millionbøde, jeg tvivler stærkt på Fængsel, ingen tvivl med at der har været manipulation.

    (ironisk indblanding).
    kan du eventuelt offentliggøre, hvilken retsal, hvordan er vejret, tak til, og adgangsforhold/Transport til retsalen :-)?

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Både Don Ø, Glistrup, de 2 navnebeskyttede samt selskabet blev kendt skyldig. Både bøde og fængsel. For Parkens vedkommende dog kun bøde ;-) (på 1 mio. kr.).

    Dommene blev anket på stedet, så vi starter nu forfra.

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,625

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Hvordan kan en virksomhed erkendes skyldig?
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser
    Både Don Ø, Glistrup, de 2 navnebeskyttede samt selskabet blev kendt skyldig. Både bøde og fængsel. For Parkens vedkommende dog kun bøde ;-) (på 1 mio. kr.).

    Dommene blev anket på stedet, så vi starter nu forfra.
    Ahhr, du springer lidt let over det. De blev jo frikendt i langt det meste.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tdj89 Se meddelelser
    Ahhr, du springer lidt let over det. De blev jo frikendt i langt det meste.
    Tilbage står dog stadig det faktum at Østergaard og Glistrup er kriminelle svindlere.
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar


  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thped5 Se meddelelser
    Hvordan kan en virksomhed erkendes skyldig?
    Ved, at den optræder i sagen som en juridisk person – en enhed, som kan pådrage sig ansvar, og såmænd også begå kriminalitet og blive idømt bøde for det.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dingo Se meddelelser
    Tilbage står dog stadig det faktum at Østergaard og Glistrup er kriminelle svindlere.
    Måske. Men man er jo uskyldig indtil det modsatte er bevist. Det skal en højere instans nu tage stilling til, og dermed er byrettens dom annulleret. Først om et par ved vi, om de er kriminelle svindlere. Indtil videre er der kun noget, som tyder på det.

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser
    Måske. Men man er jo uskyldig indtil det modsatte er bevist. Det skal en højere instans nu tage stilling til, og dermed er byrettens dom annulleret. Først om et par ved vi, om de er kriminelle svindlere. Indtil videre er der kun noget, som tyder på det.
    Men det modsatte er jo blevet bevist? Det er ikke korrekt at sige at Flemming Østergaards dom er annulleret, fordi den er blevet anket.

    Foreløbig er faktum, at Flemmings Østergaard er kendt skyldig. Anken af dommen har blot opsættende virkning, hvilket vil sige, at fængselsstraffen ikke skal afsones før landsretten har taget stilling til om byrettens dom skal stå fast.

    Vh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Men det modsatte er jo blevet bevist? Det er ikke korrekt at sige at Flemming Østergaards dom er annulleret, fordi den er blevet anket.
    Mjah, vi er vist ude i noget flueknepperi her, men det kan jo også være sjovt. Uanset hvad landsretten når frem til - frifindelse, stadfæstelse, skærpelse - er det landsrettens dom, som er gældende. Til den til kan byrettens dom smides i skraldespanden. Og da vi nu ved, at vi når frem til en landsretskendelse, så ved vi også, at byrettens dom aldrig nogensinde vil være noget som helst værd.

    Om det så er en annullering, eller om det er en 'gælder på papiret indtil landsrettens dom er faldet', det er vel mindre væsentligt.

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser
    Mjah, vi er vist ude i noget flueknepperi her, men det kan jo også være sjovt. Uanset hvad landsretten når frem til - frifindelse, stadfæstelse, skærpelse - er det landsrettens dom, som er gældende. Til den til kan byrettens dom smides i skraldespanden. Og da vi nu ved, at vi når frem til en landsretskendelse, så ved vi også, at byrettens dom aldrig nogensinde vil være noget som helst værd.

    Om det så er en annullering, eller om det er en 'gælder på papiret indtil landsrettens dom er faldet', det er vel mindre væsentligt.
    Forkert igen. Hvis du læser hvad en anke rent faktisk indebærer er det tydeligt at byrettens dom ikke bare "smides i skraldespanden" eller "aldrig nogensinde vil være noget som helst værd".

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Forkert igen. Hvis du læser hvad en anke rent faktisk indebærer er det tydeligt at byrettens dom ikke bare "smides i skraldespanden" eller "aldrig nogensinde vil være noget som helst værd".
    Forkert igen? Hvornår har jeg nogensinde taget fejl før? ;-)

    Men ingen fare for jeg begynder at sætte mig ind det tekniske omkring en anke. Jeg klikkede, det var simpelthen for langt i forhold til, hvor meget det egentlig rager mig. Men et kort resumé, som underbygger, at byretsdommen effektueres, hilser jeg da velkommen.

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Grundlæggende er jeg nok af den overbevisning at der ikke kommer røg, uden at det ulmer et eller andet sted... Men om det så er nok til en dom i landsretten..det vil tiden vise.

    Indtil da vil jeg stadig vælge at hylde manden som var en kraftig medvirkede årsag til at FCK rejste sig fra middelmådigheden og blev den førende klub i et årti.
    Han havde visionerne og evnerne til at få det gjort. Det vil jeg for evigt være ham taknemmelig.
    På det personlige plan er jeg også begejstret & beæret over at han både til mit bryllup og for nylig afholdte kobberbryllup valgte at medvirke i en video som min kone arrangerede.

    I bagklogskabens klare lys, burde han så have været mere mådeholden da finanskrisen ramte, ja sikkert, og foretog han forkerte dispositioner...ja sikkert, men derfor kan jeg nu godt have varme tanker om den mand som om nogen personificerede vores klub i en årrække og fik den sat på landkortet som københavner klubben alle har et forhold til.

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar


  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Er bare rimelig lettet over, at han ikke er en del af klubben nu, hvor hele sagen løber af stablen.
    Om han er skyldig eller ej, skal jeg ikke gøre mig klog på.

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    100

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Er der nogle der har forstand på hvor lang tid det tager når man anker? Først til landsretten og evt. højeste bagefter? Snakker vi år eller måneder?

    Hvis vi er ude i år ville jeg tage den mavepuster og sidde 4 måneder i åbent fængsel og dermed få sagen afsluttet. Flemming er ikke ung mere og har stadig ret til at drive virksomhed. Jo længere sagen trækker ud - jo mere vil det går ud og helbred og lykke, dem der er imod ham kommer ikke til at ændre holdning ved en frifindelse i højesteret, dem der er med ham er loyale hele vejen. Tag de 4 måneder og få det overstået.
    Den Røde Romario
    NEJ! Jeg er ikke Aab-Fan -- Jeg er Erik Bo-Fan

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den komplette Sidelinien FCK ALL-STARS Diskussionstråd
    By Sokken in forum De lange linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 20.02.14, 16:58
  2. Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 17.08.11, 12:29
  3. Optakts- og kamptråd: AaB - FCK
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 14.11.09, 14:17
  4. Optakts- og kamptråd FCK-AGF
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 26.11.08, 00:05
  5. Optakts- og kamptråd FCK - OB
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 27.10.08, 16:33

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •