Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 57

Emner: Optakts- og diskussionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af røde-romario Se meddelelser
    Er der nogle der har forstand på hvor lang tid det tager når man anker? Først til landsretten og evt. højeste bagefter? Snakker vi år eller måneder?

    Hvis vi er ude i år ville jeg tage den mavepuster og sidde 4 måneder i åbent fængsel og dermed få sagen afsluttet. Flemming er ikke ung mere og har stadig ret til at drive virksomhed. Jo længere sagen trækker ud - jo mere vil det går ud og helbred og lykke, dem der er imod ham kommer ikke til at ændre holdning ved en frifindelse i højesteret, dem der er med ham er loyale hele vejen. Tag de 4 måneder og få det overstået.
    Det er kun i meget særlige tilfælde, at en straffesag kan ankes to gange, så man kan godt regne med, at Landsrettens dom kommer til at være gældende. Børsen gætter på, at der mindst går et år, før dommen falder i ankesagen: http://borsen.dk/nyheder/virksomhede..._udsigter.html
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af røde-romario Se meddelelser
    Er der nogle der har forstand på hvor lang tid det tager når man anker? Først til landsretten og evt. højeste bagefter? Snakker vi år eller måneder?

    Hvis vi er ude i år ville jeg tage den mavepuster og sidde 4 måneder i åbent fængsel og dermed få sagen afsluttet. Flemming er ikke ung mere og har stadig ret til at drive virksomhed. Jo længere sagen trækker ud - jo mere vil det går ud og helbred og lykke, dem der er imod ham kommer ikke til at ændre holdning ved en frifindelse i højesteret, dem der er med ham er loyale hele vejen. Tag de 4 måneder og få det overstået.
    Flemming Østergaard kan ikke frifindes i Højesteret, da de ikke tager stilling til skyldspørgsmålet i straffesager; dvs. det vil alene være strafudmålingen, der vil være spørgsmålet i evt. højesteretssag.

    Vh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Flemming Østergaard kan ikke frifindes i Højesteret, da de ikke tager stilling til skyldspørgsmålet i straffesager; dvs. det vil alene være strafudmålingen, der vil være spørgsmålet i evt. højesteretssag.

    Vh. Simon
    Der skal som sagt noget helt særligt til for, at en ankesag kan ankes. Og det har jeg svært ved at forestille mig, hvad skulle være her.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Der skal som sagt noget helt særligt til for, at en ankesag kan ankes. Og det har jeg svært ved at forestille mig, hvad skulle være her.
    Well. Jeg ved ikke ret meget om kursmanipulation, men jeg har da læst mig til at sagen skulle være principiel, så det kunne være et argument for, at man også vil have højesteret til at kigge på strafudmålingen.
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  5. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Well. Jeg ved ikke ret meget om kursmanipulation, men jeg har da læst mig til at sagen skulle være principiel, så det kunne være et argument for, at man også vil have højesteret til at kigge på strafudmålingen.
    Tja, ok, jeg vil nu se det, før jeg tror det. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. #21
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mattsson#1988 Se meddelelser
    Indtil da vil jeg stadig vælge at hylde manden som var en kraftig medvirkede årsag til at FCK rejste sig fra middelmådigheden og blev den førende klub i et årti.
    Han havde visionerne og evnerne til at få det gjort. Det vil jeg for evigt være ham taknemmelig.
    På det personlige plan er jeg også begejstret & beæret over at han både til mit bryllup og for nylig afholdte kobberbryllup valgte at medvirke i en video som min kone arrangerede.

    I bagklogskabens klare lys, burde han så have været mere mådeholden da finanskrisen ramte, ja sikkert, og foretog han forkerte dispositioner...ja sikkert, men derfor kan jeg nu godt have varme tanker om den mand som om nogen personificerede vores klub i en årrække og fik den sat på landkortet som københavner klubben alle har et forhold til.
    Tjah. Han gjorde så også sit yderste for at ruinere klubben igen. Ved at bruge dens penge på at hjælpe Aldo Petersen, der havde gjort så latterligt ringe en investering, at han havde brug for al den hjælp han kunne få. Det gjorde han af Parken – det var ved at føre os til konkurs. Og i samme omgang cashede Flemming så en masse millioner ind til sig selv i optioner.

    Heh, selv Per Bjerregaard, der ellers altid har haft lyst til en stupid investering – Interbank, Brøndby Stadion, Gildhøjcentret, Hannes Sigurdsson – var ikke interesseret i at købe en skrænt i Syditalien. Så kom Aldo til sin ven Flemming i stedet. Resten er historie.

    Og nu er han, Jørgen og Parken også dømt for kriminalitet. Det er venligt nok at han vil optræde i videohilsener, uden tvivl – men han er en simpel svindler, en forbryder, og det er ikke engang mit udtryk, men byrettens. Han bør huskes som sådan.


  7. #22
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser

    Heh, selv Per Bjerregaard, der ellers altid har haft lyst til en stupid investering – Interbank, Brøndby Stadion, Gildhøjcentret, Hannes Sigurdsson – var ikke interesseret i at købe en skrænt i Syditalien. Så kom Aldo til sin ven Flemming i stedet. Resten er historie.
    Og hvis man er interesseret i at læse mere om Østergaard og den arv han hængte om fødderne på Parken, så kan man læse meget mere i denne bog:
    https://ereolen.dk/ting/object/870970-basis%3A29284652

    Dens litterære og journalistiske mangler til trods, så bør alle FCK fans (og særligt de, som stadig føler en snært af veneration over Flemming Østergaard) læse den. Om ikke andet så bare kapitlet "Byggegrunden". Hvis bare 10 % af det kapitel er sandt så vil bør selv de mest hårdnakkede Don Ø-elskere sgu kippe med flaget når bedrageren forhåbentlig tager det endelige skridt ud i vanæren, med en (betinget) tur i brummen.

    Og bare rolig: Bogen er ganske gratis at læse lovligt på Ereolen, eftersom det er en af de gaver alle vi skatteydere giver hinanden igennem bibliotekerne.
    Sidst redigeret af Dingo : 12.09.15 kl. 14:00
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Tak for tippet.

    Jeg har nu læst bogen, og jeg må sige at hvis bare halvdelen af det beskrevne står til troende, stod det betydeligt værre til med Don Ø, end man i sin vildeste fantasi kunne have forestillet sig.

    Der tegnes et billede af en person, der i udtalt grad lider af magtfuldkommenhed og jeg-alene-vide mentalitet; én der praktiserer grådighed, nepotisme og vennetjenester. Han lod også hånt om anbefalingerne om god selskabsledelse.

    Desuden en person med ikke særligt sympatiske karaktertræk. F. eks. kunne han finde på at tilsvine en medarbejder foran vedkommendes kolleger.

    Og flere gange har han dækket over egne fejl ved overfor tredjepart at svine den særdeles dygtige direktør Jørgen Glistrup, velvidende at han (JG) var under pres pga. en alvorligt syg datter. Føj for satan, siger jeg bare.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    189

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Tak for tippet! Jeg kan helt klart anbefale andre at læse den (f.eks. på e-reolen).

  12. #25
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    87

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Så faldt dommen i Landsretten. FØ skal halvandet år i fængsel - den havde han nok ikke set komme. Forsvarsadvokaten vil anke til Højesteret, da vedkommende mener, at der er principielle mangler ved den måde, som "sagen er kørt på". Jeg ved ikke helt, hvad det betyder, men for mig lyder det som om, at det bliver en lettere desperat appel til procesbevillingsnævnet.

    http://finans.dk/erhverv/ECE9452996/...ctxref=forside

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Flemming Østergaard fængslet og ærgerlig.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)


  15. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Gulddrengen Se meddelelser
    Så faldt dommen i Landsretten. FØ skal halvandet år i fængsel - den havde han nok ikke set komme. Forsvarsadvokaten vil anke til Højesteret, da vedkommende mener, at der er principielle mangler ved den måde, som "sagen er kørt på". Jeg ved ikke helt, hvad det betyder, men for mig lyder det som om, at det bliver en lettere desperat appel til procesbevillingsnævnet.

    http://finans.dk/erhverv/ECE9452996/...ctxref=forside
    Derudover skal PS&E betale 13 mio. kr. i bøde. Mon ikke Hørsholt afkræver dem af de herrer Østergaard og Glistrup.
    Sidst redigeret af albinus1985 : 23.03.17 kl. 11:51

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    http://www.euroman.dk/sport/storhed-...s-store-nedtur

    Den her artikel er meget god, hvis man ikke helt kan huske hvad sagen drejer sig om

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Flemming Østergaard fængslet og ærgerlig.
    Don Øf er ren - havde han glemt at han havde lovet dommeren en bil Rytter-style

  20. #30
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og diskkusionstråd: Don Ø - Bagmandspolitiet (Tir 08.09.15 KL: 16:00)

    Det er simpelt hen så komisk, hvor mange spydige sms'er jeg modtaget fra bøfkollegaer, som håner mig for flemses ugerninger. Den mand er en svindler og skal ind og ruske. Længere er den ikke. Og var vi gået konkurs den gang, hvor han uredeligt skaffede os økonomi til at fortsætte, var bøf jo alligevel ikke blevet mestre. Selvforståelsen derude.....

  21. De følgende 5 brugere er enige:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den komplette Sidelinien FCK ALL-STARS Diskussionstråd
    By Sokken in forum De lange linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 20.02.14, 16:58
  2. Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 17.08.11, 12:29
  3. Optakts- og kamptråd: AaB - FCK
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 14.11.09, 14:17
  4. Optakts- og kamptråd FCK-AGF
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 26.11.08, 00:05
  5. Optakts- og kamptråd FCK - OB
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 27.10.08, 16:33

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •