Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
77. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    51 66.23%
  • Uafgjort!

    15 19.48%
  • Randers FC Sejr!

    11 14.29%
Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 66 af 66

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (16.09.15 kl.18:30)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,563

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (16.09.15 kl.18:30)

    - Min egen holdning er, at jeg betaler, og hvis jeg er utilfreds, så er jeg i min gode ret til at ytre mig, og så skal jeg nok klappe, hvis de gør det godt. Vi er ikke nikkedukker, der siger, at det er skide godt, hvis bare vi har bolden og har mange afslutninger, men er bagud 1-2. Så ville jeg nok følge landsholdet og Morten Olsen noget mere, men det handler om resultater, siger formanden.

    Hvis ret skal være ret er dette dog en klasse kommentar :)

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    76

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (16.09.15 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Thor13 Se meddelelser
    Hej Dane

    Tror det er på plads med en præcisering omkring mine udtalelser til EB. For det første lad mig understrege, at der er tale om journalistisk stramning i forhold til afsnittet omkring, hvor mange der måtte støtte om disse bannere. Jeg bilder mig skam ikke ind at kende “det overvejende flertals” holdninger, endsige selv bruge det udryk. Derfor undrer den formulering mig lige så meget som den også gør dig. Det jeg sagde til ham var, at bannerne var udtryk for nogle fans’ holdning til Ståle, og at de skulle ses i lyset af hans udtalelse fra i søndags. Nogle bakker op om dem, andre ikke, ligesom nogle ønsker Ståle hen, hvor pebret gror, mens andre sætter ham på en pedestal. Men selvfølgelig bliver historien også bedre med et overvejende flertal, end hvis der kun var tale om et ubetydelig mindretal. Jeg beklager, hvis du føler du er blevet taget til indtægt for noget du ikke støtter, det har på ingen måde været min intention, tværtimod. Jeg prøvede egentlig bare at give et nuanceret billede af situationen, og i den forbindelse skulle jeg selvfølgelig have tjekket artiklen igennem efterfølgende.

    Mvh
    Lars Thor Jensen
    Hej Lars,

    Det er beklageligt at du er blevet fejlciteret, har du henvendt dig til "journalisten" og fået ham til at rette ind?
    Det som irriterer mig mest ved denne situation er, at den ikke snart kan blive lagt i graven. Derfor sidder jeg, og mange andre (ikke et overvejende flertal :D), med den følelse at det er et ganske dumt træk af dig overhovedet at udtale dig om denne situation. Nuvel du er ikke ansat i FCK og deraf ikke vant til hvordan du skal håndtere medierne (formoder jeg), men jeg håber så at du vil tage til lære af denne sag? Der kommer bare intet godt ud af at FCKFCs formand kommer med en udtalelse, overhovedet, kun fra mediernes synspunkt.

    - Derudover fantastisk at man to gange i træk er gået GLAD hjem fra Parken, med en sikker føring de sidste 20 min. af hver kamp.
    "FCK gav alt, hvad de havde, for at tage initiativet i modsætning til Rubin Kazan, som vi i september også spillede 1-1 med. Men de kom ikke for at spille fodbold, de ville kun forsvare" - Lionel Messi

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (16.09.15 kl.18:30)

    Hvis man vil lægge ting i graven, er en klar fordel ikke at gå og kneppe flere fluer end højest nødvendigt.

    Lad os nu se om der kommer flere kapitler i "banner gate". Done be done, og vi holder fælles begravelse med fredspibe + migræne bold på søndag :)
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (16.09.15 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Hvis man vil lægge ting i graven, er en klar fordel ikke at gå og kneppe flere fluer end højest nødvendigt.

    Lad os nu se om der kommer flere kapitler i "banner gate". Done be done, og vi holder fælles begravelse med fredspibe + migræne bold på søndag :)
    Måske der skulles laves et nyt banner på søndag. Det kunne jo laves med et S12 mærke og så et billede af en fredspibe og så et billede af Ståle :-). Og lad os så komme vidre. Forza FCK
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    122

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (16.09.15 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af ALfornice Se meddelelser
    Hej Lars,

    Det er beklageligt at du er blevet fejlciteret, har du henvendt dig til "journalisten" og fået ham til at rette ind?
    Det som irriterer mig mest ved denne situation er, at den ikke snart kan blive lagt i graven. Derfor sidder jeg, og mange andre (ikke et overvejende flertal :D), med den følelse at det er et ganske dumt træk af dig overhovedet at udtale dig om denne situation. Nuvel du er ikke ansat i FCK og deraf ikke vant til hvordan du skal håndtere medierne (formoder jeg), men jeg håber så at du vil tage til lære af denne sag? Der kommer bare intet godt ud af at FCKFCs formand kommer med en udtalelse, overhovedet, kun fra mediernes synspunkt.

    - Derudover fantastisk at man to gange i træk er gået GLAD hjem fra Parken, med en sikker føring de sidste 20 min. af hver kamp.
    Hej ALfornice

    Havde egentlig besluttet mig for ikke at skrive mere i den her tråd, men eftersom du henvender dig direkte til mig, så laver jeg lige en undtagelse ;)

    Nej jeg har ikke henvendt mig til ham af den simple årsag, at jeg egentlig ikke gider gøre mere ud den her sag. ‘Ailton’ siger det egentlig meget godt ovenover; der er ingen grund til at kneppe fluer, for som jeg også siger i artiklen, anser jeg hele den banner-historie for værende overstået og lukket! Grunden til jeg valgte at besvare EBs spørgsmål var i håbet om at give sagen lidt flere nuancer end blot den sædvanlige “utilfredse fans vil have chefen fyret”. Noget af det gik godt, andet knap så godt. I hvert fald håber jeg eventuelle misforståelser nu er blevet opklaret herinde.

    Men altså, lad os i stedet glæde os over, at holdet er på rette vej og at vi, hvis alt flasker sig, kan ligge nummer et efter på søndag. Det er meget mere interessant og relevant.

    Mvh
    Sidst redigeret af Thor13 : 18.09.15 kl. 09:23 Årsag: Stavefejl

  9. De følgende 13 brugere er enige:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (16.09.15 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ambæk Se meddelelser
    Don't jinx it... pls
    Well...vi havde fem gigant chancer til henholdvis Kusk/Verbic/Santander/Jørgensen/Delaney - da de alle blev brændt, indså jeg at det var på tide at ta' kontakt til
    fodbold-guderne...heldigvis var de online og vi blev ret hurtigt enige om at fejlen naturligvis var min og det aldrig skulle ske igen...på det tidspunkt var der spillet
    præcis 83 min....spooky !
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  11. De følgende 2 brugere er enige:

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (26.04.15 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 30.04.15, 18:02
  2. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 23.03.15, 23:41
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (19.10.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 20.10.14, 23:53
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC(02.12.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 04.12.12, 13:05
  5. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (25.08.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 26.08.12, 09:02

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •