Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 123

Emner: Optakt - BIF vs FC KØBENHAVN 27/09 kl. 13:00

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,391

    Optakt - BIF vs FC KØBENHAVN 27/09 kl. 13:00

    Ok, sagt med det samme! Mine optaktstråde er en pose havtaske-lort i sammenligning med normal standard.

    Med andre ord, slet / erstat endelig når der kommer én der holder et ordentligt niveau. Men trængte sgu til at komme igang!

    Og er der noget bedre sted at starte en optaktstråd end med lidt guldkorn fra en helt ubegribeligt begavet fodboldspiller:

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...erfans/5749710

    Det er jo alligevel helt ubegribeligt at man vil udstille sig selv med noget så himmelråbende dumt.
    Jeg tager sådan set hatten af for spillere der, rent faktisk, formår at stikke modstander fans hvor det gør lidt ondt. Og derigennem varme op til et derby... Ham her, håber sgu han formår at få sig en lang indbringende karriere. For noget lyn lader han ikke til at være. Jeeez.

    Mht kampen, ville jeg egentlig gerne sælge den for et X.

    Skulle vi hive sejren hjem, vil det være sådan et selvtillidsboost at vi (i min optik) begynder at stå rigtig (!) stærkt i forholdt det vil alle håber så inderligt...

    God kamp.

    Zan

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Optakt - BIF vs FC KØBENHAVN 27/09 kl. 13:00

    Én af årets absolut vigtigste kampe - første derby i denne sæson, så den skal have fuld skrald på banen!
    Delaney skal gerne holde vanligt niveau, Nico skal gerne have én af sine bedste dage, samtidig med Zanka skal glemme hjerne-blødningerne derhjemme......

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Optakt - BIF vs FC KØBENHAVN 27/09 kl. 13:00

    Det er stik modsat af vores fans, der bakker os op under alle omstændigheder. De er der altid, og de vil være der for os. Se bare på den sæson, hvor vi var tæt på at rykke ned. Vores fans er fantastiske.


    Brøndbys spillere og ledere blev budt velkommen hjem med smædesange og vrede, da de søndag aften vendte hjem efter 2-4-nederlaget i Horsens.
    http://m.b.dk/?redirect=www.b.dk/spo...-vrede-fans-0&
    Endnu et bevis på at lim dræber hjernecellerne
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,405

    Re: Optakt - BIF vs FC KØBENHAVN 27/09 kl. 13:00

    Et lille fredagsfaktum: Seneste ligakamp, hvor en af de nuværende Brøndbyspillere scorede mod os, var 21. september 2005, altså for ti år siden i mandags. Det var Elmander i en 1-1, hvor Elrio van Heerden udlignede.

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Optakt - BIF vs FC KØBENHAVN 27/09 kl. 13:00

    I øvrigt interessant at BIF kun har en sejr hjemme i betonen.
    jeg tror det er en stor fordel at møde dem netop nu.

    1. kun 1 sejr hjemme vidner om at når man skal være boldbesiddende har man problemer.
    2. en stor sejr mod et amatør hold kan får dem til at overvurdere egne evner.
    3. vi er inde i en fantastisk god stime.

    et gæt på opstillingen
    - ------------ Andersen -
    Høgli - Zanka - Antonsson - agustinsson

    verbic - Amartey - delaney - jørgensen

    --------- - Corner - santander-

    Kusk har simpelthen været for dårlig defensivt så jeg tror ståle bruger ham som joker.

    Hvis jeg selv kunne vælge ville jeg nok stille op således

    - ------------ Andersen -
    Høgli - Zanka - Antonsson - Agustinsson

    -------------Delaney

    Toutouh ----- Jørgensen------ Verbic

    --------- - Corner - Santander-
    Sidst redigeret af zeez : 25.09.15 kl. 14:52 Årsag: opstilligner ulæselige
    written by Zeez

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,760

    Re: Optakt - BIF vs FC KØBENHAVN 27/09 kl. 13:00

    Jeg har også ventet på en optakstråd. Kampen imod BiF er rigtig vigtig...

    - Vi skal altid slå BiF, det er klart og det alene gør den vigtig!
    - Vi ligger nr. 1 - det ville være rigtig godt at ligge nr 1 mere end en runde. Ved godt at det først tæller efter 33 runder, men FCM skal ikke føle de bare havde en dårlig periode, men de vente hurtigt tilbage på første pladsen. De skal føle at de kan ryge helt væk!
    - Stimen bliver ikke brudt med et nederlag eller uafgjort, men vi har vendt fint spil til point og er begyndt at scorer mere, det skal der gerne bygges videre på.

    Kampen imod BiF lever sit eget liv (læste kritikken i "sagde vi virkelig det"), men det gør den og det er fedt. Hader dem mere end nogen andre, vil vinde den kamp mere end nogen anden og så er der bare nogle klassiske BiF-ting som bliver ved med at poppe op:

    Ud over Durmisi, så er den nye frække dreng i klassen også allerede indoktrineret - hvilken man kun kan træke på smilebådet over:
    http://www.bt.dk/superligaen/taet-pa...kke-det-bedste

    Klassisk BiF "tivlsom" spiller er der også stadig... dog med den forskel at for 10 år siden fik de mig til at håbe, nu er er jeg ligeglad:
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...k-kamp-soendag

    Hvad med os - hvad med FCK - hvad kan vi egentlig. Det er gået fremad og jeg synes spillet har haft opløftende momenter på en sæson, der ikke startede godt - dog ikke katastrofalt ringe! Vi har i mine øjne den klart bedste offensiv i suppen. Santander bliver ikke svinet til, men jeg ser oftere bekymring om hans kvalitet pga manglende mål - han er i mine øjne den mest komplette angriber og jeg synes i den grad han gør holdet bedre. Det her kan altså blive rigtig vildt over tid! Vi har fået gang i Corner, NJ spiller godt, Kusk skal nok forbedre sig (med hans personlighed var en stille start ikke usandsynligt) og gode backer... Jaja Ankersen har ikke været altdominerende, men her er afløerne heldigvis gode nok!

    Forsvaret har ikke været stabilt... spillerne er som sådan gode nok, vi mangler bare en "stjerne", der overskygger resten! Midten har fået fint styr på det. Jeg synes Kvist bliver bedre og bedre og Delaney viser hvorfor han er anfører.

    Kampen bliver sikkert tæt - jeg er tilfreds med en sejr, jo større jo bedre.... eller en god gammel 1-0 sejr med et mål i overtiden er hellere ikke at fornægte, slet ikke hvis vi scorer på en off-side, men 3 point - kom nu!

    God kamp i øvrigt til alle fans, plastik eller ej, stadion eller ej!

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Optakt - BIF vs FC KØBENHAVN 27/09 kl. 13:00

    Citat Oprindeligt indsendt af zeez Se meddelelser

    Hvis jeg selv kunne vælge ville jeg nok stille op således

    - ------------ Andersen -
    Høgli - Zanka - Antonsson - Agustinsson

    -------------Delaney

    Toutouh ----- Jørgensen------ Verbic

    --------- - Cornelius - Santander-
    Du ville stille uden Amartey? Wow.

    Men mit bud er:


    - ------------ Andersen -----------

    Høgli - Zanka - Amartey - Augustinsson


    Kusk ---Delaney-- Kvist------ Verbic

    --------- - Jørgensen - Santander-


    Det eneste spørgsmål for mig er Kusk, som kan byttes ud med Toutouh. Eller Remmer kunne jeg også godt se på positionen. Er dog ret sikker på Corner starter ude, så vi har en angriber vi kan smide ind. Og starter Høgli ikke inde, så fatter jeg hat.

  13. De følgende 11 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,556

    Re: Optakt - BIF vs FC KØBENHAVN 27/09 kl. 13:00

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Et lille fredagsfaktum: Seneste ligakamp, hvor en af de nuværende Brøndbyspillere scorede mod os, var 21. september 2005, altså for ti år siden i mandags. Det var Elmander i en 1-1, hvor Elrio van Heerden udlignede.
    Mnjaa. Den holder vist ikke til en omgang detektor. Eller den holder i hvert fald kun hvis du udelukkende tæller mål scoret for Brøndby med.

    Ronnie Schwarts scorede mod os for Randers både i 2012 og i 2013 og Martin Albrechtsen scorede mod os for Midtjylland i 2011.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    319

    Re: Optakt - BIF vs FC KØBENHAVN 27/09 kl. 13:00

    Er super optimistisk.

    Vi har holdet, og Brøndby har holdet til, at de kan få en godyl røvfuld.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakt - BIF vs FC KØBENHAVN 27/09 kl. 13:00

    Dette bliver en fin test for holdet , min største frygt er ikke bøf men Ståles indgang til kampen , syntes hver eneste gang han prøver på noget taktisk"smart griner det galt,og det er gerne hans defensive opstillinger vi har problemer med, frygter følgende:
    SA
    Høgli-Zanka-Amartey-Ludwig
    Toutouh-Kvist-Delaney-NJ
    Cornelius -Santander

    Håber vi spiller ud fra egne styrker og stiller med følgende

    SA
    Ankersen-Zanka-Anton-Ludwig
    Kusk-Amartey-Delaney-Verbic
    NJ - SANTANDER

    Amartey er bare bedst på midten, Kusk kommer og få meget plads at løbet i og Cornelius kan komme ind efter en time når bøf er lidt trætte

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Optakt - BIF vs FC KØBENHAVN 27/09 kl. 13:00

    Men du fortrækker Ankersen frem for Høgli?
    Og du frygter at ståle stille for offensivt op, kunne det godt ligne.. Husker ikke at ha set den form for frygt herinde før;)

    En oplagt ståle, ville være at stille op i sin "europæiske" 4-4-1-1, med NJ som flakkende offensiv.

    Hvis vi spiller med 1 offensiv back på højre kanten, kommer det nok til at blive Kvist der bliver smidt derud til at dække op efterfølgende. Tror dog mere på den defensive Høgli ta'r den plads. Og så kunne Toutouh godt få lov til at lalle rundt på højre kanten.
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakt - BIF vs FC KØBENHAVN 27/09 kl. 13:00

    Frygter han stiller for defensivt op og IKKE spiller efter vores egne styrker

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,591

    Re: Optakt - BIF vs FC KØBENHAVN 27/09 kl. 13:00

    Håber på vi får et tidligt mål, og at både NJ og Santander er involverede i det. Bare så vi får dem tændt lidt mere på den gode måde, for så tror jeg det bliver en sejr med mange mål. Jeg tror, at hvis begge angribere laver mange løb, hvor de veksler hvem som render omkring KloAgger, kan det betyde, at hr. Glasben får det meget svært i kampen.

    Og siden vi byder ind med forslag til start-11'eren:

    SA på mål
    Forsvar: Høgli, Zanka, Amartey, Ludwig
    Midt: Kusk, Kvist, Delaney, Verbic
    Angreb: NJ, Santander

    Taktiske udskiftninger, såfremt alt går efter planen:
    Efter 70 minutter: Verbic ud, Corner ind. NJ rykker til til venstre, Corner op foran. Til den tid har Santander og NJ bearbejdet og mørnet deres midterforsvar, så Corner kan komme til og få det fysiske overtag og forhåbentlig score for 5. kamp i træk.
    Efter 80 minutter: Santander ud, Kadrii ind. Så kan de trues på hurtigheden qua Kusks stikninger.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Optakt - BIF vs FC KØBENHAVN 27/09 kl. 13:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Frygter han stiller for defensivt op og IKKE spiller efter vores egne styrker
    Men det jo ikke en decideret defensiv opstilling, du viser at du frygter? :)
    Nj og Toutouh er vel ikke ligefrem defensivt orienterede spillere.

    Begynder han at smide Kvist eller Delaney ud på kanten, kan du snakke om 1 defensiv midtbane, og selv om Amartey kan mere end Kvist offensivt, er det vel begrænset hvor stor forskel der er på at bruge de 2 spillere, ud fra et "offensivt/defensivt" udgangspunkt.

    Til gengæld bør man kunne holde en lidt højere forsvarslinie, med Amartey's fart vs. Anton's.

    At spille med kusk er måske lidt overkill, da vi på udebane mod bøfby må regne med mere pres end generelt i suppen.

    Tror egentligt at den opstilling du frygter er et meget godt bud på start 11'er, lige bortset fra NJ i angreb, Verbic på venstre og Corner på 1 bænk.
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakt - BIF vs FC KØBENHAVN 27/09 kl. 13:00

    Jeg forstår ikke, hvorfor så mange bliver ved med at sætte NJ i angrebet. Jeg synes så mange herinde - jeg selv inkl. - gennem lang tid har skreget efter at få ham ned på venstre fløjen igen. Og nu hvor han så har spillet der i et par kampe og nærmest fundet sit gamle jeg igen, så vil I have ham op i angrebet igen??

    Jeg sætter hellere NJ på bænken end i angrebet, hvis det er fordi man hellere vil have Verbic på venstre fløjen - det vil jeg også. Det sker dog desværre næppe.

    Man sætter ikke en mand, der har scoret i de sidste 4 kampe på bænken.

    ------------------ SA -------------------

    - Høgli --- Zanka - Amartey - Ludwig -

    - Toutouh - Kvist - Delaney --- Verbic -

    -------- Cornelius - Santander ---------

    Alt efter hvordan kampen så forløber sig, så kan vi sætte Antonson ind og skubbe Amartey frem ligesom NJ og Kusk kan komme ind med friske kræfter på hver sin fløj, når Toutouh og Verbic har løbet sig flade. Det er sgu et 1-2 punch, der vil noget og som Brøndby næppe vil kunne modsvare med deres trup.

    Men det bliver jo nok desværre et forsøg på en meget, meget kontrolleret defensiv. Noget så tosset som at flytte Delaney ud til venstre fløj, Amartey op i midten, Anton i forsvaret og Remmer på højre fløj.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakt: AaB - F.C. København - 4/3 2012
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 06.03.12, 13:22
  2. Optakt: København-FC Midtjylland
    By Hjaltees#1 in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 01.12.09, 02:18
  3. BIF vs. F.C. København (en optakt)
    By Super FCK in forum De korte linier
    Svar: 90
    Sidste Meddelelse: 23.09.07, 14:51
  4. Optakt: F.C. København - Esbjerg fB
    By Røll in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 24.05.07, 22:48

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •