Side 1 af 56 12341151 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 838

Emner: Til- og afgange: Vinter 2015/16

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Indtil videre ved vi, at flg. spillere med stor sandsynlighed bliver afskibet:

    Daniel Amartey
    Nico

    at flg. er interessante salgsobjekter:

    Ludde

    og at der, udover at hente erstatninger for de spillere, som sælges, også skal hentes forstærkninger/udskiftes i midterforsvaret.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Amartey er jeg helt med på måske forsvinder til vinter, men at det ligefrem er med stor sandsynlighed, at Nico også ryger, det er jeg ikke så sikker på. Det er nok mere oplagt til sommer - det er i hvert fald det indtryk, Ståle har givet i diverse interviews i løbet af den forløbne sommer. Også fordi han alt andet lige har været ret så svingende, hvis man kigger bare lidt længere tilbage end den nuværende sæson. Med hans skader in mente, så tror jeg, at potentielle, købende klubber gerne lige vil se, om han faktisk kan klare en længere periode med mange kampe.

    Jeg håber også, at vi henter en stærk midterforsvarer, hvis Amartey smutter - det er vi ganske enkelt nødt til. Og i så fald ville jeg egentlig også gerne have yderligere en central midtbanespiller, da vi er ret tyndt besat med Delaney, Kvist og Toutouh (hvis Amartey er væk).

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Master Se meddelelser
    Amartey er jeg helt med på måske forsvinder til vinter, men at det ligefrem er med stor sandsynlighed, at Nico også ryger, det er jeg ikke så sikker på. Det er nok mere oplagt til sommer - det er i hvert fald det indtryk, Ståle har givet i diverse interviews i løbet af den forløbne sommer. Også fordi han alt andet lige har været ret så svingende, hvis man kigger bare lidt længere tilbage end den nuværende sæson. Med hans skader in mente, så tror jeg, at potentielle, købende klubber gerne lige vil se, om han faktisk kan klare en længere periode med mange kampe.

    Jeg håber også, at vi henter en stærk midterforsvarer, hvis Amartey smutter - det er vi ganske enkelt nødt til. Og i så fald ville jeg egentlig også gerne have yderligere en central midtbanespiller, da vi er ret tyndt besat med Delaney, Kvist og Toutouh (hvis Amartey er væk).
    Og en venstre back, Ludwig har ikke været så stærk i denne sæson som sidste, men vi skal nok ikke regne med at beholde ham senere end til sommer. Det ville derfor være dejligt med en indkøringsperiode med en ny på positionen.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Indtil videre ved vi, at flg. spillere med stor sandsynlighed bliver afskibet:

    Daniel Amartey
    Nico

    at flg. er interessante salgsobjekter:

    Ludde

    og at der, udover at hente erstatninger for de spillere, som sælges, også skal hentes forstærkninger/udskiftes i midterforsvaret.
    Jeg savner lige nu en smule mere CV'sk tilgang til salg. Hvis vi til sommer får en ny åreladning af vores bedste spillere, så står vi igen i en situation, hvor vi kan se guldet løbe ud imellem fingrene inden der er gået ti runder af Superligaen.
    Hav nu lidt tålmodighed, mere tiltro til at kontinuiteten vinder mesterskaber, der i længden giver et bedre hold, med bedre internationale præstationer og dermed flere penge i længden. Hvis vores spillere er tilfredse med at være her og deres kontrakter er lange nok til at vi stadig kan sælge dem for gode penge, så lad os holde på dem lidt længere.

    Den samlede indtægt bliver ikke nødvendigvis højere, men hvis vi bare "pisser" de gode spillere væk, så klasseholdet aldrig kommer igen, så er det slut med store præstationer og triumfer, slut med mange tilskuere i Parken, men så kan vi selvfølgelig barbere lidt mere af gælden hvert år - fedt.

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg savner lige nu en smule mere CV'sk tilgang til salg. Hvis vi til sommer får en ny åreladning af vores bedste spillere, så står vi igen i en situation, hvor vi kan se guldet løbe ud imellem fingrene inden der er gået ti runder af Superligaen.
    Hav nu lidt tålmodighed, mere tiltro til at kontinuiteten vinder mesterskaber, der i længden giver et bedre hold, med bedre internationale præstationer og dermed flere penge i længden. Hvis vores spillere er tilfredse med at være her og deres kontrakter er lange nok til at vi stadig kan sælge dem for gode penge, så lad os holde på dem lidt længere.

    Den samlede indtægt bliver ikke nødvendigvis højere, men hvis vi bare "pisser" de gode spillere væk, så klasseholdet aldrig kommer igen, så er det slut med store præstationer og triumfer, slut med mange tilskuere i Parken, men så kan vi selvfølgelig barbere lidt mere af gælden hvert år - fedt.
    Det var netop det vi så udspille sig i netop overståede vindue med Amartey, og denne tilgang tro jeg de fleste bakker op om. Men tilbuddet kan jo stadig blive så stort, at man bør sælge.

    Det er imidlertid ikke ud fra et fan-ønske om transferindtægter, at folk taler om forestående salg. De forventede salg er tværtimod i flere omgange meldt fuldstændig klart ud fra PSE og er netop et opgør med CV-tiden hvor man lod kontrakter løbe ud. Dette gælder særlig NJ, men vil også på et tidspunkt blive aktuelt ift. Zanka, mfl.

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Det var netop det vi så udspille sig i netop overståede vindue med Amartey, og denne tilgang tro jeg de fleste bakker op om. Men tilbuddet kan jo stadig blive så stort, at man bør sælge.

    Det er imidlertid ikke ud fra et fan-ønske om transferindtægter, at folk taler om forestående salg. De forventede salg er tværtimod i flere omgange meldt fuldstændig klart ud fra PSE og er netop et opgør med CV-tiden hvor man lod kontrakter løbe ud. Dette gælder særlig NJ, men vil også på et tidspunkt blive aktuelt ift. Zanka, mfl.
    Sammen med det faktum, at manglende europadeltagelse betyder minus i kassen, som jo skal dækkes på den ene eller anden måde.

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Lige meget om Amartey bliver solgt eller ej håber jeg på en ny spiller på midten. Delaney er simpelthen så absurd god for tiden at han i min optik har overskygget Amartey. Det ligger op til mindst en transfer, for vi kan umuligt holde på dem begge efter næste sommervindue.
    For kontinuitetensskyld skal vi altså ud og shoppe mens vi stadig har nogen der kan agere mentore.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Lige meget om Amartey bliver solgt eller ej håber jeg på en ny spiller på midten. Delaney er simpelthen så absurd god for tiden at han i min optik har overskygget Amartey. Det ligger op til mindst en transfer, for vi kan umuligt holde på dem begge efter næste sommervindue.
    For kontinuitetensskyld skal vi altså ud og shoppe mens vi stadig har nogen der kan agere mentore.
    Men er det ikke der, hvor Keita blandt andet træder ind efter vinterpausen?

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Men er det ikke der, hvor Keita blandt andet træder ind efter vinterpausen?
    Ståle sagde i fanradioen, at Keita ikke går direkte ind i superligatruppen, men får et års tid som udviklingsspiller, så han kan vende sig til kultur, spillestil, lære sprog osv.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Ifølge fotbolldirekt er vi interesseret i Norrköbings kun 18-årige højreback. Hvis det er sandt, så kunne det tyde på, at vi allerede nu har opgivet Ankersen som fremtidig mand på pladsen. Og nok også Remmer i hvert fald som back.

    Prisen skulle være 1 mill Euro.

    http://www.fotbolldirekt.se/2015/10/...supertalangen/

    Kender ham ikke, men hvis han er et Ludwig-agtigt talent, så vil det give god mening at hente ham på en lang kontrakt, forlænge med Tom et års tid (hvis han vil) og lade ham være mentor for knægten.

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Stille og roligt langskud den knægt har. 2 raketter mod AIK og Djurgården.

    https://www.youtube.com/watch?v=WKSc...Q&spfreload=10

    https://www.youtube.com/watch?v=uCn4...0&spfreload=10

    Men okay, Ankersen scorede også engang gode mål.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ifølge fotbolldirekt er vi interesseret i Norrköbings kun 18-årige højreback. Hvis det er sandt, så kunne det tyde på, at vi allerede nu har opgivet Ankersen som fremtidig mand på pladsen. Og nok også Remmer i hvert fald som back.

    Prisen skulle være 1 mill Euro.

    http://www.fotbolldirekt.se/2015/10/...supertalangen/

    Kender ham ikke, men hvis han er et Ludwig-agtigt talent, så vil det give god mening at hente ham på en lang kontrakt, forlænge med Tom et års tid (hvis han vil) og lade ham være mentor for knægten.
    Det virker ganske fornuftigt. Vi har 3 højre backs i truppen nu, men Høglis kontrakt udløber, Ankersen er lejet og endelig har vi Remmer. Nu har der været brok over alle vores højre backs blandt fans,

    - I lang tid over Høgli, som ikke bare har vist sig at være ganske god og en ualmindelig dejlig personlighed at have i truppen
    - Ankersen bliver også opgivet inden han har fåt chancen for at komme i gang. Det er jo helt perfekt, at manden er lejet med en købsoption, han kan stadig vise sig at være fremtidens mand og langt de fleste spillere har skulle bruge tid til at tilvænne sig!
    - Jeg har langt fra opgivet Remmer. Jeg synes han er en god back, gode indlæg, god spilforståelse, men ikke uden mangler... han er dog ung og har tid til at udvikle sig.

    En fremtid med Wahlqvist og Høgli eller Ankersen og Remmer et år i en anden klub kunne være fint.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det virker ganske fornuftigt. Vi har 3 højre backs i truppen nu, men Høglis kontrakt udløber, Ankersen er lejet og endelig har vi Remmer. Nu har der været brok over alle vores højre backs blandt fans,

    - I lang tid over Høgli, som ikke bare har vist sig at være ganske god og en ualmindelig dejlig personlighed at have i truppen
    - Ankersen bliver også opgivet inden han har fåt chancen for at komme i gang. Det er jo helt perfekt, at manden er lejet med en købsoption, han kan stadig vise sig at være fremtidens mand og langt de fleste spillere har skulle bruge tid til at tilvænne sig!
    - Jeg har langt fra opgivet Remmer. Jeg synes han er en god back, gode indlæg, god spilforståelse, men ikke uden mangler... han er dog ung og har tid til at udvikle sig.

    En fremtid med Wahlqvist og Høgli eller Ankersen og Remmer et år i en anden klub kunne være fint.
    Skulle Remmer være et bud på fremtidens mand skulle han nok være lejet ud i denne sæson. Det virker meget urealistisk til sommer at satse på en 24-årig spiller, der ikke har prøvet at spille mere end en håndfuld førsteholdskampe i træk.

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Skulle Remmer være et bud på fremtidens mand skulle han nok være lejet ud i denne sæson. Det virker meget urealistisk til sommer at satse på en 24-årig spiller, der ikke har prøvet at spille mere end en håndfuld førsteholdskampe i træk.
    Nu behøver han ikke blive fast starter, hvis han kan acceptere en bænkplads. Han er en fin backup og kan spille mange pladser!

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Mar 2014
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Jeg ved godt, at folk herinde er meget forhippede på, at vi ikke skal bruge så mange spillere ude af position, men med den skadeshistorik vi har, og med de løntunge drenge vi har rendende oppe foran (og på bænken, Kris!) er det vidst meget godt med en ung og billig Silberbauer, der til nød kan dække 4-6 af de bagerste pladser. Forlæng med Remmer, hiv Wahlqvist ind som stærk førstereserve til Høgli eller Ankersen (som nok skal finde sit niveau) og find en dedikeret venstreback - Høgli gør det glimrende defensivt i venstresiden (og er et herligt menneske og et aktiv for klubben uden for kridtstregerne), men hans offensive egenskaber med det dårlige ben blev udstillet sidst. Hvis Ludwig bliver langtidsskadet dør hele venstresiden, og så er jeg bange for, at pokalen ryger til Herning.

Side 1 af 56 12341151 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •