Side 10 af 56 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 838

Emner: Til- og afgange: Vinter 2015/16

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Jeg aner ikke hvor troværdig denne twitter-konto er, men der meldes om bytte: Rasmus Falk <-> Elba Rashani.
    Det ville da være en ualmindeligt dårlig handel for OB!

  2. De følgende 12 brugere er enige:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Det ville da være en ualmindeligt dårlig handel for OB!
    Nu kan der jo være kontanter indvolveret i en eventuel byttehandel. Jeg vil desværre ikke blive det mindste overrasket, hvis FCK sover i timen her. Men jeg håber. En billig Falk ligger lige til højrebenet. Hvis han altså ikke får mere interessante bud fra udlandet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Hahaha! Jeg elsker, at når man følger linket til Twitter-kontoen og går ind på selve profilen, kan man se billeder af deres øvrige "transfers": Kusk og Amartey

    Okay, givet, måske har det bare været transferønsker, men det fik da smilet frem hos mig alligevel.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #139
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    jeg brækker mig i lårtykke stråler hvis Falk ender i Brøndby.. Der er vitterligt ikke en eneste offensiv-spiller i superligaen jeg hellere hellere ville have end Falk - heller ikke nogen af vores egne.. Det er en katastrofe hvis han ender i en anden Superliga-klub end vores, så har vi simpelthen sovet i timen bigtime.. Særligt med tanke på at NJ er historie i klubben senest til sommer.. Men ok, Falk er selvfølgelig heller ikke skræddersyet til en af de forreste positioner i Ståles 4-4-2 da hans største spidskompetence jo ikke er at forsvare på dødbolde..

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #140
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    149

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Det virker som om, at mange tager det for givet, at Falk vil FCK. Det er åbenbart kun et spørgsmål, om FCK vil have ham eller ej.

    Kunne det tænkes, at han rent faktisk har fået tilbuddet, men at han ikke ønsker at spille i FCK? Måske skeler han til konkurrencen fra de øvrige spillere og ikke vil løbe risikoen for at tilbringe flere år på bænken.

  9. #141
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Ja vi er nok mange der har svært ved at forestille os, at skulle man stå mellem valget at skifte til BIF eller FCK, så ville man vælge BIF.. Ja undskyld, men for mig virker det ganske enkelt som ren og skær utopi... ��

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #142
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Løse Twitter-rygter eller ej - BIF er helt sikkert interesserede i Falk, og han er præcis den type som Thomas Frank gerne vil have i sit system. Troels Bech kender ham af gode grunde udmærket og vise versa, om det er godt eller skidt ved jeg ikke.
    Det vil være en mindre katastrofe, hvis han af uransaglige og okkulte årsager skulle havne på Vestegnen. Falk vil være den helt rigtige afløser for NJ til sommer, og jeg håber virkelig, at FCK går målrettet efter ham i vinterens transfervindue!

    Mon ikke han koster mellem 10 og 15 mill? *er clueless*
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #143
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Løse Twitter-rygter eller ej - BIF er helt sikkert interesserede i Falk, og han er præcis den type som Thomas Frank gerne vil have i sit system. Troels Bech kender ham af gode grunde udmærket og vise versa, om det er godt eller skidt ved jeg ikke.
    Det vil være en mindre katastrofe, hvis han af uransaglige og okkulte årsager skulle havne på Vestegnen. Falk vil være den helt rigtige afløser for NJ til sommer, og jeg håber virkelig, at FCK går målrettet efter ham i vinterens transfervindue!

    Mon ikke han koster mellem 10 og 15 mill? *er clueless*
    Med udløb til sommer kan han ikke koste mange moneter. Det perfekte ville være at signe ham her d. 010116, for at lade ham tiltræde til sommer, hvor NJ sendes videre til udlandet. Så ville vi kun skulle blive enige om en sign-on bonus.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #144
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Men er Falk virkelig det vi har brug for?

    På venstrekanten har vi allerede Verbic, som jeg går ud fra er den spiller der satses på i fremtiden. Toutouh er også ved at få et mindre gennembrud derude, og Kadrii kan også spille der.

    I angrebet i stedet for NJ? - ja hvorfor ikke, det ville bestemt være en tilgang af kvalitet, men igen - er det Falk vi vil have i angrebet? En mand der har scoret mindre mål i hele sin profesionelle karriere end N'doye på bare ét år?
    Vi har fået Santander som vi konstant roser for hans evne til at gøre sine medspillere bedre, og den egenskab besidder Falk også - men har vi ikke mere brug for en spiller i angrebet der udnytter at blive sat op af sine medspillere?

    Jeg kan godt se det fornuftige i at hente Falk billigt, simpelthen fordi han bare er i en klasse for sig selv - men som tingene ser ud lige nu, så så jeg hellere at vi satte alt ind for at hente Spalvis, eller en type som Spalvis i det store udland. En spiller der bare har den målnæse som vi har savnet siden Cornelius Anno 2012. En spiller der VIL score mål. En spiller der KAN score mål.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #145
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Jeg kan sagtens se pointen i det du siger, og ingen tvivl om at Spalvis er en klasse-angriber, men jeg vil så mene at netop Spalvis som type er noget vi har endnu minde brug for end Falk.. Jeg mener simpelthen ikke det fungerer når vi spiller med to klassiske "tank-centerforwards" på samme tid, primært fordi der simpelthen mangler bevægelse.. Selv når vi spiller med NJ og Santander kan det ofte være et problem fordi NJ har udviklet sig mere hen i retning af en fysisk stærk angriber med et godt touch, end den bevægelige type der søger de tomme rum og konstant gør sig spilbar.. Problemet er endnu større når Santander og Corner spiller sammen.. Begge vil ned centralt i banen og have bolden med ryggen til mål, men ingen formår at true i bagrummet.. Med Falk bag eksempelvis Santander og med Verbic og Kusk på kanterne ser jeg rigtig store perspektiver i en sprudlende offensiv som vil være rigtig svær for vores modstandere at dæmme op for og jeg tror vi vil blive mindre forudsigelige i vores angrebsspil end med vores nuværende 4-4-2 konstellation.. Desuden er Falk fremragende i småpillet foran feltet, hvilket Santander også allerede har vist rigtig fine prøver på, så jeg tror de to kunne finde ind i et rigtig godt samspil med hianden.. Endelig tror jeg at Santander i en sådan konstellation sagtens kunne udvikle sig til at være den målscorer vi pt savner ligesom jeg tror man ville kunne forvente en 8-10 scoringer på en hel sæson fra de tre øvrige offensivspillere i et givent 4-4-1-1 eller 4-2-3-1 system...

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #146
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Pga. tekniske problemer kan jeg ikke linke. Men på tribunen.com er der lidt sjov læsning vedrørende Falk. Vi skulle i sommer have været interesseret, ligesom de uvaskede, og have fået smidt en pris i hovedet på i omegnen af de 12 mio. kr. De uvaskede blev afkrævet 17 af de seriøst lange, som den ENESTE klub - Hehe. Leasy-kongen må have et SERIØST horn i siden på Jan Bechs legetøj.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #147
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Må vel være pga. Emil Larsen-sagen..

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #148
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Så kan EB melde at FC København, FC Midtjylland og Brøndby er meget interesserede i Falk.
    Samt løs interesse fra udlandet - bl.a. Lille.

    Link

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #149
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Pelle Bombholm Se meddelelser
    Så kan EB melde at FC København, FC Midtjylland og Brøndby er meget interesserede i Falk.
    Samt løs interesse fra udlandet - bl.a. Lille.

    Link

    Hvis det passer med Lille, må man forvente, at Falk flusk pakker kufferten og rejser sydpå. De er endda i krise, så måske er der spilletid at hente.

  26. #150
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Hvis det passer med Lille, må man forvente, at Falk flusk pakker kufferten og rejser sydpå. De er endda i krise, så måske er der spilletid at hente.
    Mjah, hvis rygterne (som jeg ikke lige kan dokumentere, bare hearsay) om Falk som en type, der har brug for tryghed omkring sig - lidt ala Kusk - så er en fransk klub i krise da ikke lige det mest oplagte valg. Men når det så er sagt, tror jeg også, at han ender med at tage til udlandet.
    Mvh.
    Dane

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 10 af 56 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •