Side 12 af 56 FørsteFørste ... 2910111213141522 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 838

Emner: Til- og afgange: Vinter 2015/16

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    En lille transfer julegave. Dog ikke den store overraskelse. Han bliver spændende at følge.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...talent/5856356

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #167
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    En lille transfer julegave. Dog ikke den store overraskelse. Han bliver spændende at følge.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...talent/5856356
    Når man læser artiklen får man bestemt indtryk af at der er tale om et stort talent som man tror på.. Bliver enormt spændende at følge hans udvikling det næste års tid...


  4. #168
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Når man læser artiklen får man bestemt indtryk af at der er tale om et stort talent som man tror på.. Bliver enormt spændende at følge hans udvikling det næste års tid...
    Har set Aboubakar Keita i en træningskamp. Hvis han kan holde det niveau, han viste, bliver han en gevinst for klubben.

  5. #169
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Har set Aboubakar Keita i en træningskamp. Hvis han kan holde det niveau, han viste, bliver han en gevinst for klubben.
    Var du også på Lyngby Stadion? Der var han i hvert fald god.

  6. #170
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Han var i mine øjne også den eneste der leverede over niveau i sommerens u19-træningskamp mod Dinamo Zagreb, som desværre vandt stort. FCK-tv streamede den, og der viste han virkeligt mange gode evner.

  7. #171
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Var du også på Lyngby Stadion? Der var han i hvert fald god.
    Nej, det var vist hjemme mod Vejle.

  8. #172
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Kan han blive en ny Amartey ? Er de samme type ?

  9. #173
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Så er Brandur forståeligt nok ved at være træt af at sidde og få splinter i røven, mens Kvist flytter bolden til siden og bagud. Og med Ståles melding om, at Keita muligvis ryger op i førsteholdstruppen allerede efter nytår, er udsigten til spilletid jo også lig nul.

    Ja, jeg synes som bekendt, det er en falliterklæring, at vi har en træner, der åbenbart mener, at en central midtbanespiller i en 4-4-2 partout skal være et knokledyr...

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...r-vaek/5857461
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #174
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Så er Brandur forståeligt nok ved at være træt af at sidde og få splinter i røven, mens Kvist flytter bolden til siden og bagud. Og med Ståles melding om, at Keita muligvis ryger op i førsteholdstruppen allerede efter nytår, er udsigten til spilletid jo også lig nul.

    Ja, jeg synes som bekendt, det er en falliterklæring, at vi har en træner, der åbenbart mener, at en central midtbanespiller i en 4-4-2 partout skal være et knokledyr...

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...r-vaek/5857461
    Det er vel snarere Delaney, der holder Brandur ude af holdet. Med sine offensive kvaliteter er Brandur snarere et muligt supplement til Kvist/Amartey på den centrale midtbane end et alternativ. Jeg er meget tilfreds med at have en træner, der vælger Delaney i stedet for Brandur.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #175
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Så er Brandur forståeligt nok ved at være træt af at sidde og få splinter i røven, mens Kvist flytter bolden til siden og bagud. Og med Ståles melding om, at Keita muligvis ryger op i førsteholdstruppen allerede efter nytår, er udsigten til spilletid jo også lig nul.

    Ja, jeg synes som bekendt, det er en falliterklæring, at vi har en træner, der åbenbart mener, at en central midtbanespiller i en 4-4-2 partout skal være et knokledyr...

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...r-vaek/5857461
    Jeg synes heller ikke Kvist er noget vidunder, men hvis du havde overværet Brandurs kampe på 10'eren ville du med garanti ikke give ham chancen. Han er simpelthen ikke god nok. Jeg er ret sikker på at han aldrig kommer til at være fast mand i FCK, og at han hurtigst muligt finder en permanent løsning andet steds.

    Han kan én ting, og det er dødbolde. Underligt nok så er han ikke som andre dødboldseksperter i besiddelse af en god fod i resten af spillet, både hans afleveringer og hans afslutninger mangler meget når bolden ikke ligger helt stille.
    Hvis jeg skal være helt ærlig har jeg svært ved at se ham i en af top 6 klubberne i superligaen.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #176
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det er vel snarere Delaney, der holder Brandur ude af holdet. Med sine offensive kvaliteter er Brandur snarere et muligt supplement til Kvist/Amartey på den centrale midtbane end et alternativ. Jeg er meget tilfreds med at have en træner, der vælger Delaney i stedet for Brandur.
    I mange af de kampe, hvor Amartey har spillet i forsvaret - og hvor vi har kunnet forvente at dominere offensivt - havde jeg klart foretrukket en midtbane bestående af Delaney og Brandur fremfor Delaney og Kvist.

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy
    Jeg synes heller ikke Kvist er noget vidunder, men hvis du havde overværet Brandurs kampe på 10'eren ville du med garanti ikke give ham chancen. Han er simpelthen ikke god nok. Jeg er ret sikker på at han aldrig kommer til at være fast mand i FCK, og at han hurtigst muligt finder en permanent løsning andet steds.

    Han kan én ting, og det er dødbolde. Underligt nok så er han ikke som andre dødboldseksperter i besiddelse af en god fod i resten af spillet, både hans afleveringer og hans afslutninger mangler meget når bolden ikke ligger helt stille.
    Hvis jeg skal være helt ærlig har jeg svært ved at se ham i en af top 6 klubberne i superligaen.
    Hmmm, jeg medgiver, at jeg bygger mit syn på Brandur på hans førsteholdskampe sidste sæson, hvor jeg synes, han viste klare tegn på flere offensive kvaliteter end blot dødbolde. Men hvis han er gået helt i stå til træning og på reserveholdet - og man i øvrigt ikke tror, han har en fremtid - er det selvfølgelig fint nok at sende ham videre. Og så kan man jo lige så godt prøve at sælge ham med det samme frem for at leje ham ud.

    Men det ændrer ikke på, at jeg savner centrale midtbanespillere i truppen, der kan mere offensivt. Det bør vi kunne spille med i en stor del af kampene, uden at det medfører store risici bagude. Og uanset at Ståles system er lagt an på, at det offensive skal komme fra kanter, der rykker ind i banen og backs, der overlapper, giver det altså flere strenge at spille på, hvis bare en af de to centrale midtbanespillere også kan skabe chancer.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #177
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Ståle udtaler som forventet i tipsbladet.dk at han forventer roligt vindue ,1 prio må også Være at holde fast på truppen , 2 prio må være at tænke på en ny forsvar Anton er færdig efter denne sæson selv om han har option på et år mere ! Zanka og Pelle er ikke nok til en sæson med forhåbentlig gruppe spil i europa

  18. #178
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Har vi nogensinde gået et helt vintervindue ud, uden tilgange?

    Kan ikke rigtig se hvor vi mangler spillere i truppen.

    Det bliver et 'kedeligt' vindue, hvor det formentlig kun er udgående trafik vi vil opleve. Busk skal nok videre hurtigt, Brandur har vi luftet tanken om skal lejes ud, Kim C stopper.

    Forhåbentlig kan vi holde på Amartey ind til sommer.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  19. #179
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Mon ikke Kris forsvinder ? Det burde være i begge parters interesse

  20. #180
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Mon ikke Kris forsvinder ? Det burde være i begge parters interesse
    Ønsketænkning, vil jeg mene :o)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •