Side 15 af 56 FørsteFørste ... 51213141516171825 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 838

Emner: Til- og afgange: Vinter 2015/16

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Joakim er iøvrigt lillebror til Per "Pelle", så måske det kan bane vejen

  2. #212
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Interessant om vi begynder at hente unge talenter i norden nu :)

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #213
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Begynder? .oO (Kristoffersen, Hilmarsson, Finnbogason osv.)

  5. #214
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Men endnu ingen som har slået igennem :) er han bekræftet officielt nogen steder ? Og nogen der kender noget til ham ?

  6. #215
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Kunne også nævne Brandur i den opremsning.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #216
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Jeg synes det havde været bedre, hvis FCK hentede unge spiller med efternavne som Sisto og Fischer, og kunne holde på en der hedder Højbjerg. Det er det niveau jeg synes talentsatsningen bør være på. School of Excelence bør være førstevalget for alle landets største talenter, der så derefter sælges for store summer, efter de har bidraget til førsteholdet.
    Først da er talentsatsningen en succes i mine øjne.
    Det er fint man rekrutterer aggressivt nu, men det er også på tide, for tidligere har man ageret alt for passivt, sammenlignet med eksempelvis FCM og BØF.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #217
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Men endnu ingen som har slået igennem :) er han bekræftet officielt nogen steder ? Og nogen der kender noget til ham ?
    Han er helt sikkert heller ikke tiltænkt førsteholdet (i første omgang), og hvis man kigger på SoE er Kristoffersen fast starter - så nogle har slået igennem hvor han nu skal til.

    Mht. Henrik Bellman er han en 16 år gammel svensk angriber fra Helsingborg IF's Akademi. Han har spillet 16 U-16 landsholdskampe og lavet to kasser.

  11. #218
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg synes det havde været bedre, hvis FCK hentede unge spiller med efternavne som Sisto og Fischer, og kunne holde på en der hedder Højbjerg. Det er det niveau jeg synes talentsatsningen bør være på. School of Excelence bør være førstevalget for alle landets største talenter, der så derefter sælges for store summer, efter de har bidraget til førsteholdet.
    Først da er talentsatsningen en succes i mine øjne.
    Det er fint man rekrutterer aggressivt nu, men det er også på tide, for tidligere har man ageret alt for passivt, sammenlignet med eksempelvis FCM og BØF.
    Strategierne og tanker bag SoE er også blevet voldsomt ekspanderet de senere år, men jeg kan anbefale fanradioens special om talent udvikling. Det burde give lidt indsigt i bl.a. Højbjergs situation, generel talent udvikling samt hvilke rekuteringsområder vi kigger på. Der nævnes f.eks. at vi som udgangspunkt ikke vil hente spillere fra hele landet, eller fra udlandet. I stedet vil man satse på Københavnerdrenge. Med undtagelse for hvis talentet er eksponentiel stort, og det tegner jo godt når vi så kort tid efter går ud på markedet og sikre 2 nye spillere til SoE, der begge kommer fra udlandet.

    Link til fanradioen: https://soundcloud.com/fckfanradio/m...ikling-special

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #219
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Strategierne og tanker bag SoE er også blevet voldsomt ekspanderet de senere år, men jeg kan anbefale fanradioens special om talent udvikling. Det burde give lidt indsigt i bl.a. Højbjergs situation, generel talent udvikling samt hvilke rekuteringsområder vi kigger på. Der nævnes f.eks. at vi som udgangspunkt ikke vil hente spillere fra hele landet, eller fra udlandet. I stedet vil man satse på Københavnerdrenge. Med undtagelse for hvis talentet er eksponentiel stort, og det tegner jo godt når vi så kort tid efter går ud på markedet og sikre 2 nye spillere til SoE, der begge kommer fra udlandet.

    Link til fanradioen: https://soundcloud.com/fckfanradio/m...ikling-special
    Jeg er fint bekendt med strategien. Det er jo overordnet set, den samme dagsorden som for 10 år siden. Jeg synes dog, at man i konkurrence øjemed begrænser sine muligheder betragteligt, når man ikke satser på hele Danmark. Det marked der går FCK's næse forbi er for stort, til at man ikke satser på, at hente alle de største talenter fra hele landet til 10'eren. Det er et spørgsmål om forretning overfor idealer der hører en svunden tid til. Skal FCK kunne konkurrere med Basel, hollænderne, belgierne og hele Østeuropa, så er man pinedød tvunget til at begynde at se verden med andre øjne. Det er så småt ved at ske, men det går for langsomt, og det ændre ikke på, at det er 10 år for sent!

  14. #220
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg er fint bekendt med strategien. Det er jo overordnet set, den samme dagsorden som for 10 år siden. Jeg synes dog, at man i konkurrence øjemed begrænser sine muligheder betragteligt, når man ikke satser på hele Danmark. Det marked der går FCK's næse forbi er for stort, til at man ikke satser på, at hente alle de største talenter fra hele landet til 10'eren. Det er et spørgsmål om forretning overfor idealer der hører en svunden tid til. Skal FCK kunne konkurrere med Basel, hollænderne, belgierne og hele Østeuropa, så er man pinedød tvunget til at begynde at se verden med andre øjne. Det er så småt ved at ske, men det går for langsomt, og det ændre ikke på, at det er 10 år for sent!
    Er det ikke alt andet i FCKs talentstrategi end at man satser på københavnerdrenge der er ændret over de seneste 10 år?

    Jeg har ikke indtryk af at FCK/SoE fravælger talenter fra resten af Danmark fordi det går imod nogle idealer, men fordi de vurderer at det kan have en negativ påvirkning at flytte en spiller over store distancer og for at det giver mening skal spillernes talent være ekstraordinært stort, eller at noget andet i den samlede individuelle vurdering gør at det giver mening.
    Hvis den "nye Messi" render rundt på Sydfyn tror jeg ikke du skal forvente at de kigger på ham og tænker "ærgeligt at han ikke bor 100km længere østpå".


  15. #221
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    2 mål i 16 kampe som angriber ? Det lyder ikke lovende...

  16. #222
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    2 mål i 16 kampe som angriber ? Det lyder ikke lovende...
    Nu har jeg været inde og researche lidt på ham. Han skulle være midtbanespiller, så det kan være at han har lavet en "Pierre-Emil". Dvs. startet som angriber, for så at blive rykket en tak tilbage.

  17. #223
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Kan du fortælle hvilken type midtbane vi snakker om ? En 6 typer eller ? Utrolig spændende med den u 17 årgang vi har !!

  18. #224
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Sanneh, som er en ung, afrikansk centerforsvarer i AC Horsens skulle eftersigende blive fulgt tæt at flere superligaklubber.. Normalt ville jeg ikke mene vi kiggede på sådan en "hylde", men Ståle har jo nævnt at vi har en ung centerforsvaret i kikkerten her i januars vindue.. Umiddelbart bliver han nævnt som et kæmpe talent der er alt for god til 1. division og jeg husker også en bruger herinde som har nævnt og rost ham tidligere, så hvorfor ikke.. Bruninho har i hvert fald vist at det kan lade sig gøre at tage skridtet fra 1. Division til Superliga og slå igennem fra dag 1...

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #225
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Kan du fortælle hvilken type midtbane vi snakker om ? En 6 typer eller ? Utrolig spændende med den u 17 årgang vi har !!
    Hvis han er midtbane, men samtidig indskrevet som angriber lyder han offensiv, og deraf kan vi måske forvente en 8'er, 9'er (wut?!)!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •