Side 16 af 56 FørsteFørste ... 61314151617181926 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 838

Emner: Til- og afgange: Vinter 2015/16

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Den kære nordmand, Tom Høgli, kan i vinterpausen være på vej hjem til Tromsø.

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...er-klubskifte/

    Marcus Mathiesen har forlænget sin kontrakt til sommeren 2017.

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...rsvarsspiller/

    Thomas Kaminski ønsker at forlade klubben, pga. han er langt fra spilletid.

    http://m.bt.dk/sport/sporten-lige-nu...lmand-vil-vaek

  2. #227
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Den kære nordmand, Tom Høgli, kan i vinterpausen være på vej hjem til Tromsø.

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...er-klubskifte/
    Åh, bold.dk.

    Høgli skifter ikke i vinterpausen, han beslutter her til januar om han vil forlænge kontrakten med FCK eller om han vil tage hjem til Tromsø når hans nuværende kontrakt udløber til sommer.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #228
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Igen rygter om at Bendtner er færdig i Wolfsburg: http://www.bt.dk/fodbold/medie-bendt...urg-om-to-uger
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  5. #229
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Igen rygter om at Bendtner er færdig i Wolfsburg: http://www.bt.dk/fodbold/medie-bendt...urg-om-to-uger
    Ak ja.. Bendtner. Nyheden "Bendtner kan rejse fra *indsæt klub* om to uger" vil køre de næste mange transfervinduer - eller indtil han stiller støvlerne og bliver gæstebartender i provinsen. Eller som Churchill ville have sagt det: Aldrig har så mange haft så lidt brug for en, der kan så meget men vil det så lidt.

    Med Santander og Cornelius er vi fint besat med angribere der heller ikke kan ramme målet..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #230
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Ak ja.. Bendtner. Nyheden "Bendtner kan rejse fra *indsæt klub* om to uger" vil køre de næste mange transfervinduer - eller indtil han stiller støvlerne og bliver gæstebartender i provinsen. Eller som Churchill ville have sagt det: Aldrig har så mange haft så lidt brug for en, der kan så meget men vil det så lidt.

    Med Santander og Cornelius er vi fint besat med angribere der heller ikke kan ramme målet..
    Hehehe - Churchill var forud for sin tid :). Der er ikke plads til Bendtner i FCK lige pt, både økonomisk og pga de andre angribere i truppen og det er naturligvis ærgeligt, hvis (og virkelig HVIS) det er nu han kunne komme. Umiddelbart har han altid været min drømmeangriber i FCK - det var et perfekt match de sidste par år, men der er Bendtner seriøst blevet dåligt rådgivet. Hans talent er naturligvis langt større end til FCK, men hans vilje (eller manglende på det samme) har ødelagt hans karrierer og den skulle ha' været tilbage på skinner hos FCK for et par år siden. Nu er det nok for sent og som han har præsteret på det seneste.... er spørgsmålet om det er mest ærgerligt for FCK eller Bendtner!

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #231
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Hvis vi skulle bruge så mange penge på en spillers løn osv., ville jeg hellere have Ragnar tilbage, end hente Bendtner lige nu.

    Ærgerligt at brøndbymanden desværre ikke blev konkurreret ud af buret. Lad os håbe at Kaminskis afgang i så fald ville betyde at vi henter en ny målmand, som kan erobre pladsen som første keeper.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  10. #232
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Hvis vi skulle bruge så mange penge på en spillers løn osv., ville jeg hellere have Ragnar tilbage, end hente Bendtner lige nu.

    Ærgerligt at brøndbymanden desværre ikke blev konkurreret ud af buret. Lad os håbe at Kaminskis afgang i så fald ville betyde at vi henter en ny målmand, som kan erobre pladsen som første keeper.
    Det åbner nok en dør lidt på klem i forhold til Pär Hansson, der forlader Helsingborg her den d. 31-12-15, ved kontraktudløb. Om han er god nok til at vippe Stephan af pinden, kan jeg dog godt være lidt i tvivl om. Men en glimrende backup.

  11. #233
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hehehe - Churchill var forud for sin tid :). Der er ikke plads til Bendtner i FCK lige pt, både økonomisk og pga de andre angribere i truppen og det er naturligvis ærgeligt, hvis (og virkelig HVIS) det er nu han kunne komme. Umiddelbart har han altid været min drømmeangriber i FCK - det var et perfekt match de sidste par år, men der er Bendtner seriøst blevet dåligt rådgivet. Hans talent er naturligvis langt større end til FCK, men hans vilje (eller manglende på det samme) har ødelagt hans karrierer og den skulle ha' været tilbage på skinner hos FCK for et par år siden. Nu er det nok for sent og som han har præsteret på det seneste.... er spørgsmålet om det er mest ærgerligt for FCK eller Bendtner!
    Jeg har lidt på fornemmelsen, at Bendte økonomisk set er "vores Agger" (jeg undskylder den klamme og perverse sammenligning, men den har en berettigelse!). FCK vil simpelthen strække sig meget, meget langt for ham, også selvom det vil stride imod al sund fornuft, både sportsligt og økonomisk. Jeg tror, at man kan finde skjulte ressourcer et sted i gemmerne, og så skal man også huske, at hvis der er en dansk spiller, der vil have en vis t-shirt-værdi, så er det Bendte.

    Jeg synes dog personligt, at Bendte i FCK vil være en rigtig, rigtig dum ide. Manden er en tåbe. Han har spildt et enormt stort talent på gulvet, og har værker intelligens eller disciplin til for alvor at begå sig i professionel fodbold over en hel sæson. Specielt ikke i København, hvor han vil være high society-konge, med alle fristelserne lige uden for døren.
    Sidst redigeret af Devil : 19.12.15 kl. 08:13

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #234
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Leder vi efter en midterforsvarer lige nu, så er ham her måske en mulighed http://www.expressen.se/sport/fotbol...fran-besiktas/

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #235
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Leder vi efter en midterforsvarer lige nu, så er ham her måske en mulighed http://www.expressen.se/sport/fotbol...fran-besiktas/
    Han har været oppe at vende herinde, flere gange. Han ville være et klassekøb! Pt får han ikke meget spilletid på et succesfuldt Besiktas hold. Vi laver normalt ikke de store indkøb om vinteren, så en lejeaftale med indbygget købsoption ville bestemt ikke være dårligt. En dejlig forsinket julegave som fan :-)

  16. #236
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    albinus1985: Vil du vurdere han kan gå ind i start 11 fra 1 dag ?

  17. #237
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    han skal bare hentes hvis muligheden er der. Ham og Zanka vil være et perfekt match fra dag. Plus han passer i den nuværende profil. Stort potentiale for videresalg.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #238
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    albinus1985: Vil du vurdere han kan gå ind i start 11 fra 1 dag ?
    ABSOLUT da. Han har rigtig meget at byde ind med, specielt når der bygges op nede fra. Med ham og Zanka ved siden af hinanden, vil vi ikke være så let læselige i den disciplin. For når Anton spiller, har alle jo læst, at det er ham man vil have til at føre bolden frem. Der er mange ting som Anton gør godt, men dette er et område han ikke mestrer specielt godt.

  20. #239
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Du har sikkert ret i at han er god - jeg følger hverken Besiktas eller Solna tæt nok til at vide det. Jeg tillader mig dog at være en anelse skeptisk overfor både at han skulle være så selvskreven til en startplads fra første dag i ikke mindst hvad du baserer din vurdering på. Så vidt jeg kan se har han ikke engang spillet ti timers førsteholdsfodbold inden for det sidste år.

  21. #240
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Du har sikkert ret i at han er god - jeg følger hverken Besiktas eller Solna tæt nok til at vide det. Jeg tillader mig dog at være en anelse skeptisk overfor både at han skulle være så selvskreven til en startplads fra første dag i ikke mindst hvad du baserer din vurdering på. Så vidt jeg kan se har han ikke engang spillet ti timers førsteholdsfodbold inden for det sidste år.
    Der er intet der er sikkert i denne verden, og da slet ikke i fodboldbranchen. Hvorfor min store tro på Milosevic, hænger sammen med hans kæmpe talent (jagtet af en masse store klubber i hans Solna-tid), som ind til videre er en smule uforløst, primært pga. skader, deraf de få kampe. Mit forslag om et lejemål, hænger ligeledes sammen med hans skadesfrekvens. Men en god vinteropstart i Kbh., så er jeg rimelig fortrøstningsfuld i forhold til en startelver plads til ham.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •