Side 17 af 56 FørsteFørste ... 71415161718192027 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 255 af 838

Emner: Til- og afgange: Vinter 2015/16

  1. #241
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Nu er det ikke fordi der har været rygter i den retning på det seneste, men så vidt jeg husker er vi tidligere blevet kædet sammen med Nicolai Boilesen og han er vel ikke blevet mindre oplagt, når man tager hans nuværende situation i Ajax i betragtning, hvor han er degraderet til ungdomsholdet, fordi han ikke ville forlænge sin kontrakt.

    Jeg tror ikke længere at han er et særligt varmt navn ude i Europa og vi burde kunne konkurrere med de klubber, der vil prøve at forhandle med ham, når der er et halvt år til hans kontrakt udløber (udløber 30/6-2016 ifølge transfermarkt: http://www.transfermarkt.co.uk/nicol.../spieler/69642).

    Med det spil Augustinsson leverer, kunne han meget vel ryge allerede til sommer og Boilesen kunne godt gå hen og blive en god afløser.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #242
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Nu er det ikke fordi der har været rygter i den retning på det seneste, men så vidt jeg husker er vi tidligere blevet kædet sammen med Nicolai Boilesen og han er vel ikke blevet mindre oplagt, når man tager hans nuværende situation i Ajax i betragtning, hvor han er degraderet til ungdomsholdet, fordi han ikke ville forlænge sin kontrakt.

    Jeg tror ikke længere at han er et særligt varmt navn ude i Europa og vi burde kunne konkurrere med de klubber, der vil prøve at forhandle med ham, når der er et halvt år til hans kontrakt udløber (udløber 30/6-2016 ifølge transfermarkt: http://www.transfermarkt.co.uk/nicol.../spieler/69642).

    Med det spil Augustinsson leverer, kunne han meget vel ryge allerede til sommer og Boilesen kunne godt gå hen og blive en god afløser.
    Boilesen ville være et kæmpe scoop, hvis han er ovre sine langtidsskader. Hans potentiale er IMO klart større end Augustinssons. Men har han nogensinde reelt været kædet sammen med os ud over spekulationer her og i den mere useriøse del af sportspressen? Og er han ikke så meget Brøndby-søn, at han kun ville vælge dem, hvis han en dag tager hjem igen? Det er jeg bange for.

    Desuden tror jeg stadig, han er interessant for klubber ude i Europa, der er større og rigere end FCK, selv om hans stjerne er falmet. Men hvis vi får chancen, skal vi helt klart slå til.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #243
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Nu er det ikke fordi der har været rygter i den retning på det seneste, men så vidt jeg husker er vi tidligere blevet kædet sammen med Nicolai Boilesen og han er vel ikke blevet mindre oplagt, når man tager hans nuværende situation i Ajax i betragtning, hvor han er degraderet til ungdomsholdet, fordi han ikke ville forlænge sin kontrakt.

    Jeg tror ikke længere at han er et særligt varmt navn ude i Europa og vi burde kunne konkurrere med de klubber, der vil prøve at forhandle med ham, når der er et halvt år til hans kontrakt udløber (udløber 30/6-2016 ifølge transfermarkt: http://www.transfermarkt.co.uk/nicol.../spieler/69642).

    Med det spil Augustinsson leverer, kunne han meget vel ryge allerede til sommer og Boilesen kunne godt gå hen og blive en god afløser.
    Han ønsker ikke selv at forlænge med Ajax, som er det bedste hold i Holland.. Jeg kan på ingen måde se hvorfor han skulle ønske at flytte til FCK? Han vil gerne til en af de store ligaer i Europa, og Holland må allerede siges at være større end Danmark. Han blev for et halvt år siden rygtet til både Italien og England, så mon ikke nogen af dem rykker på sig her i vintervinduet?
    For mig er det helt udelukket at han kommer til FCK.


  6. #244
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Håber på følgende - simple - transfervindue januar 16:

    UD:

    * Sælg Stadsgaard (for de 25 kroner vi måske kan få for ham)

    IND:

    * Køb én makker til Zanka

    That's it!

    Og nårh ja, ok, Bendtner er vi nok også nødt til lige at vende... Jeg forstår godt folks skepsis. Skulle han dog blive en reel mulighed, synes jeg vi skal bide på.
    NJ sælges senest til sommer, og her kunne Bendtner være en fin erstatning. Når han fyrer den af er han sgu stærk.
    Man kan sige, NJs skadeskvotient går nogenlunde op med Bendtners tømmermændsafbud - så på mange måder vil vi få noget vi kender og er trygge ved;-)
    Men jeg vil gerne lægge en månedsløn på at næste stop for ham er USA, Asien eller Mellemøsten (hans image og cv kan efterhånden næppe overbevise mange klubber i Europa). Måske en europæisk medium-klub a la Salzburg, Feyenoord eller Panathinaikos...

    Zan

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #245
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Brandur på leje i Vendsyssel resten af sæsonen. Mon ikke det åbner for en plads til Keita i truppen? Det tror jeg!

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/v...g-saesonen-ud/

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #246
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Håber på følgende - simple - transfervindue januar 16:

    UD:

    * Sælg Stadsgaard (for de 25 kroner vi måske kan få for ham)

    IND:

    * Køb én makker til Zanka

    That's it!

    Og nårh ja, ok, Bendtner er vi nok også nødt til lige at vende... Jeg forstår godt folks skepsis. Skulle han dog blive en reel mulighed, synes jeg vi skal bide på.
    NJ sælges senest til sommer, og her kunne Bendtner være en fin erstatning. Når han fyrer den af er han sgu stærk.
    Man kan sige, NJs skadeskvotient går nogenlunde op med Bendtners tømmermændsafbud - så på mange måder vil vi få noget vi kender og er trygge ved;-)
    Men jeg vil gerne lægge en månedsløn på at næste stop for ham er USA, Asien eller Mellemøsten (hans image og cv kan efterhånden næppe overbevise mange klubber i Europa). Måske en europæisk medium-klub a la Salzburg, Feyenoord eller Panathinaikos...

    Zan
    Det er nogenlunde også hvad jeg ønsker, men jeg siger nej tak til Bendtner. Jeg tror, at det kan være den rene gift for en trup at få en mand ind øverst i hierakiet, som har så lidt omgang i hovedet. Dertil skal vi sprænge vores allerede hårdt prøvede budget for at hente ham.

    Så hellere Falk på en forhåndsaftale om at tiltræde gratis til sommer. Forsvarsspilleren måtte gerne være Bubacarr Sanneh fra Horsens.

    To forholdsmæssigt billige handler med lav risiko, som jeg ser store perspektiver i.
    Sidst redigeret af Jinx13 : 22.12.15 kl. 12:45

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #247
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    De fleste ved vel efterhånden, at vi måske henter en central forsvarsspiller i det her vindue. Jeg har prøvet at kigge lidt på nogle muligheder.

    Mads Fenger - Egentlig er det her måske nok mest for at have nogen med fra Superligaen (og vi køber jo nok ikke Sviatchenko, selvom det godt nok ville være noget af et signal). Jeg synes, at Fenger har spillet under niveau den seneste halvsæson, og jeg kan da godt tvivle på, om han overpræsterede tidligere eller underpræsterede nu her. Ikke desto mindre kunne jeg sagtens se ham i vores forsvar, dels fordi han trods alt stadig er god og kan blive meget bedre, dels fordi han er skolet i Colin Todds forsvarssystemer, som på mange måder er næsten identiske med vores. I seneste transfervindue skrev Martin Davidsen fra Tipsbladet her, at Fenger kostede et sted mellem fem og otte millioner, så uanset om jeg har ret eller ej i, at Fenger har været lidt dårligere i efteråret og derfor er faldet i pris, så har vi nok råd til ham.

    Emil Bergstrøm - Bergström har spillet over 100 kampe i Allsvenskan, trods at han kun er 22 år ung. Han har desuden været Djurgårdens anfører i flere år. For næsten halvandet år siden skrev Expressen her, at klubber i den næstbedste engelsk række, såvel som franske klubber havde kig på Bergström, men bare nogle måneder efter forlængede han kontrakten med Djurgården. Han har været fast mand på diverse ungdomslandshold gennem sin hidtidige karriere, ligesom han for nogle uger siden blev indkaldt til A-landsholdet. Bergström er en fysisk stærk spiller, der er ret så god i luftspillet. Han er ikke den hurtigste, men han kompenserer meget godt ved at være forudseende og spilintelligent.

    I øvrigt er Bergströms faste makker hos Djurgården, Omar Colley, et rigtig godt bud, men han er allerede blevet nævnt på nogle af de foregående sider, så jeg vil kun tilføje at han går under tilnavnet ’monstret’ og at jeg gad godt give dem vestfra en vildt lange næse igen som ved købet af Amartey.

    Sebastian Holmén - Holmén er lillebror til Samuel, der har haft sin daglige gang nogle kilometer fra København. 23-årige Sebastian Holmén har været blandt Elfsborgs absolut bedste og vigtigste spillere hele sæsonen, hvor han også er blevet viceanfører. Han er dygtig med bolden, men kan samtidig sagtens spille fysisk og han er god i hovedspillet. Hans kontrakt udløber om et års tid og han har faktisk netop ikke forlænget endnu, fordi han mener, at det ville påvirke hans chancer for et udlandsophold. Han underskrev sin nuværende kontrakt for halvandet år siden og blandt andet her gav hans daværende træner, Petter Wettergren, ham dengang flotte ord med på vejen.

    Elfsborg har på det seneste hentet to centrale forsvarsspillere, og uagtet at den ene er Anders Randrup skal det jo nok ses, som at de forventer afgange. Det er helt sikkert, at de mister Anders Svensson, der har stoppet sin karriere, men de er nok heller ikke for sikre på at have Holmén til næste sæson.

    P.S. Det er blevet foreslået, at vi kan hente Alexander Milosevic, der er ret meget ude i kulden hos Besiktas. Det ville efter min mening være et fantastisk køb, men han var stærkt eftertragtet allerede hos AIK Solna og for et halvt år siden blev der rygtet om interesse fra italienske, engelske og belgiske klubber. Her nævnes der en pris på 46 millioner svenske kroner og her meldes om cirka 36 millioner i overgangssum. Medierne tager jævnligt fejl, men de plejer dog ikke at ramme helt skævt. Godt nok er prisen næppe steget i den seneste halvsæson, men den er på den anden side nok heller ikke faldet så drastisk, at vi kan være med.
    Sidst redigeret af Gandhi : 22.12.15 kl. 17:14
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #248
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    En tysk ven alarmerede mig med denne nyhed, den er låst bag en paywall, men siger vi er interesserede i Bendtner, men lønnen stadig står noget i vejen. Dog er Wolfsburg mere end glade for at lade ham skride. Den lokale avis skulle være meget pålidelig.

    http://www.wolfsburger-nachrichten.d...vfl_wolfsburg/

    Desuden nævner sport1 det også

    Wolfsburger Fans müssen jetzt ganz stark sein: Nicklas Bendtner wird laut Wolfsburger Nachrichten von seinem Jugendklub FC Kopenhagen umworben. Der Lord müsste allerdings Einbußen bei seinem Gehalt, das sich auf rund drei Millionen belaufen soll, hinnehmen.

    Von Wolfsburger Seite, so heißt es, gebe es wenig Einwände gegen einen Wechsel. Der FCK und Trainer Stole Solbakken würden den 73-fachen Nationalspieler gerne schon im Winter ins Telia Parken holen.
    http://www.sport1.de/fussball/2015/1...-sport1-ticker
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  15. #249
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Artiklen fra Tyskland bliver nu også citeret på Tipsbladet.dk.. Her nævnes en transfersum på 30 mio hvilket virker HELT godnat.. Jeg ser meget gerne Bendtner her, også fordi det vil skubbe Corner endnu længere væk fra en startplads, men 30 mio vil være en ufattelig overpris.. Det virker nu også mere som gætteri fra Tipsbaldets side end noget andet.. Jeg forestiller mig snarere at Wolfsburg vil lade ham gå mere eller mindre gratis for at slippe af med en vældig løntung spiller som intet har vist og ingen fremtid har i klubben.

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #250
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    http://m.bt.dk/fodbold/wolfsburg-kla...k-vil-have-ham Nicklas Bendtners agent, Ivan Marko Benes, var i sidste uge i Wolfsbuirg for at tale med Klaus Allofs, om der var interesserede klubber. Wolfsburger Allgemeine mener at vide, at klubben vil forlange en overgangssum på to-tre millioner euro (17-25 millioner kr.) i overgangssum

  18. #251
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Vi skulle være interesseret i tårnhøje Gustaf Nilsson fra svenske Falkenberg.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...-paa-svensker/

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #252
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Vi skulle være interesseret i tårnhøje Gustaf Nilsson fra svenske Falkenberg.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...-paa-svensker/
    Han ville være en underlig signing, på trods af alderen er han jo "bare" en targetman, og det er jo den eneste angribertype vi har pt. (Foruden langtidsskadede Bashkim) Jeg har det på samme måde med Bendtner, men han er trods alt en spiller på et helt andet niveau.
    Det kunne selvfølgelig være et vink med en vognstang til Julian Kristoffersen, men selv der kan jeg ikke helt se pointen. Ham her har jo fået allsvenskan debut, og har næppe lyst til at være u19 profil på SoE.

    Jeg vover den påstand at det er en and og at vi endnu engang bliver brugt til at få prisen op. Selvom jeg medgiver at vores angreb i den grad har præsteret under det forventelige her i efteråret. Specielt Cornelius.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #253
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Er SÅ træt træt af de angriber typer som vi har hentet de sidste 5-7år! Enten store høje tunge angribere eller små svage som aldrig bliver til noget. Nogen få blev slf til noget som f.eks Dame Ndoye osv, men dengang vi havde angribere i "standard" størrelser, typer som Rooney, Higuain, Benzema og bla bla bla, hamrede vi jo mål ind! Allbäck, Santos,Todi, Zuma, Berglund er jo sådanne typer vi skal have igen! Spillere som er både stærke, ikk for høje og som bare kan sparke på mål fra alle steder på banen!
    Vi får jo ALDRIG så stærkt et angreb som dengang med Allbäck og Santos! Feck de var jo for vanvittige og havde top internationalt snit!

    Så drop nu de høje boks spillere, er træt af deres mangel på ideer og at se dem hamre boldene over mål konstant!
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  23. #254
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Så længe Solbakken er træner vil der altid Være et "skur" på banen ! Sov har vel aldrig Før haft et så dyrt angreb som nu, så tvivler på at vi bruger flere penge der Før NJ bliver solgt , de penge vi evt har i dette vindue bør bruges på en forsvar !

  24. #255
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Er SÅ træt træt af de angriber typer som vi har hentet de sidste 5-7år! Enten store høje tunge angribere eller små svage som aldrig bliver til noget. Nogen få blev slf til noget som f.eks Dame Ndoye osv, men dengang vi havde angribere i "standard" størrelser, typer som Rooney, Higuain, Benzema og bla bla bla, hamrede vi jo mål ind! Allbäck, Santos,Todi, Zuma, Berglund er jo sådanne typer vi skal have igen! Spillere som er både stærke, ikk for høje og som bare kan sparke på mål fra alle steder på banen!
    Vi får jo ALDRIG så stærkt et angreb som dengang med Allbäck og Santos! Feck de var jo for vanvittige og havde top internationalt snit!

    Så drop nu de høje boks spillere, er træt af deres mangel på ideer og at se dem hamre boldene over mål konstant!
    Aaaah, så du mener altså angribere af størrelse som Kadrii og Santander, der både er fysisk stærke, forholdvis hurtige, og som har et godt skud. Hov vent - det er jo lige præcis de to spillere og altså din ønskede type, som vi har hentet de sidste to gange vi har købt en angriber :-)

  25. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •