Side 18 af 56 FørsteFørste ... 81516171819202128 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 838

Emner: Til- og afgange: Vinter 2015/16

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Aaaah, så du mener altså angribere af størrelse som Kadrii og Santander, der både er fysisk stærke, forholdvis hurtige, og som har et godt skud. Hov vent - det er jo lige præcis de to spillere og altså din ønskede type, som vi har hentet de sidste to gange vi har købt en angriber :-)
    At kalde Santander for hurtig er nok noget af en tilsnigelse.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #257
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,152

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    At kalde Santander for hurtig er nok noget af en tilsnigelse.
    Det kommer an på, hvordan du definerer hurtig. Hvis hurtig f.eks. er den spiller, som i en kamp når højeste topfart (hvis man kan stole på tv's statistikker) af alle på banen, så er det ikke en tilsnigelse. For det har Santander gjort i mindst en kamp (kan ikke huske hvilken), hvorefter Henrik Jensen så kort efter i en podcast også kaldte ham langsom.

    Måske er han ikke den hurtigste på de første par meter, men langsom er han som sådan ikke. Forøvrigt skrev jeg også "forholdsvis hurtig".

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #258
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Aaaah, så du mener altså angribere af størrelse som Kadrii og Santander, der både er fysisk stærke, forholdvis hurtige, og som har et godt skud. Hov vent - det er jo lige præcis de to spillere og altså din ønskede type, som vi har hentet de sidste to gange vi har købt en angriber :-)
    Jeg vil da slet ikke sige at Santander er som krops type som Allback og Santos? Han er en BOKSSPILLER som også er en opspilsnings spiller. Kadrii hører under kategorien for små spillere. Vi skyder os selv i foden med de angribere vi henter for tiden, dog er Santander en klassespiller og en mand jeg virklog er glad for vi har hentet
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  6. #259
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Jeg vil da slet ikke sige at Santander er som krops type som Allback og Santos? Han er en BOKSSPILLER som også er en opspilsnings spiller. Kadrii hører under kategorien for små spillere. Vi skyder os selv i foden med de angribere vi henter for tiden, dog er Santander en klassespiller og en mand jeg virklog er glad for vi har hentet
    Du nævnte Rooney (1,76m) og han er mindre end Kadrii (1,77m), ligeledes nævner du Benzema (1,87m og 83kg) som er samme størrelse som Santander (1,87m og 84kg). Alligevel kalder du Kadrii for lille og Santander for stor, mens Rooney og Benzema er standard størrelser?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


  7. #260
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Jeg vil da slet ikke sige at Santander er som krops type som Allback og Santos? Han er en BOKSSPILLER som også er en opspilsnings spiller. Kadrii hører under kategorien for små spillere. Vi skyder os selv i foden med de angribere vi henter for tiden, dog er Santander en klassespiller og en mand jeg virklog er glad for vi har hentet
    Spis så den lort!


  8. #261
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Ventspilsner Se meddelelser
    Spis så den lort!
    Altså uanset hvad Santanders topfart er blevet målt til og hvad hans vægt og højde i øvrigt siger, så ER og bliver han en stationær angrebstype som dels skal agere opspilsstation og dels søge positionerne i boksen på indlæg.. Altså en klassisk boksangriber type.. Kadrii er en helt anden bevægelig type og formentlig den type Neymar i højere grad efterspørger.. Dog synes jeg i den grad man kan sammenligne Allbæck og Santander da Allbæck havde nøjagtig samme spidskompetencer og heller ikke var den hurtigste knallert på havnen.. Endelig må jeg være uenig i vurderingen af alletiders angreb i FCK.. Damen og Santin eller Damen og Grønkål var minimum en klasse bedre end noget andet angreb bi nogensinde har haft..

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #262
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,870

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Der er lidt nyt vedr. Norrköpings kontrollerende midtbanespiller, Alexander Fransson. FCK skulle efter sigende stadigvæk være interesseret i ham, men er i konkurrence med to unavngivende klubber, Nantes og ikke mindst CL-ottendedelsfinalisterne fra Gent, der ligeledes fører den belgiske liga. Fransson skulle have været på besøg i det belgiske i denne weekend, så der er hård konkurrence om hans arbejdskraft.

    http://www.expressen.se/sport/fotbol...fk-norrkoping/

  11. #263
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,851

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    '
    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Der er lidt nyt vedr. Norrköpings kontrollerende midtbanespiller, Alexander Fransson. FCK skulle efter sigende stadigvæk være interesseret i ham, men er i konkurrence med to unavngivende klubber, Nantes og ikke mindst CL-ottendedelsfinalisterne fra Gent, der ligeledes fører den belgiske liga. Fransson skulle have været på besøg i det belgiske i denne weekend, så der er hård konkurrence om hans arbejdskraft.

    http://www.expressen.se/sport/fotbol...fk-norrkoping/
    Ham ser vi ikke i denne omgang. Hvis de andre klubber der tales om også er i spil, så har FCK ikke en chance. Der skal større sportslig succes og større budget til før vi kan hente spillere indirekte konkurrence med klubber fra Belgien og Frankrig. FCK's mulighed lige nu er, at man er langt tidligere ude, og at man får scoutet spillerne grundigt før konkurrenterne viser interesse. På sigt - 3-5 år - kan man måske lege med, men det kræver at alt flasker sig sportsligt og økonomisk.

  12. #264
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Hvor stor en klub er Gent egentlig? Ved godt det går strålende rent sportsligt lige pt, men ser dem ikke umiddelbart som en af de "store" klubber i Belgien.. I min verden SKAL vi kunne måle os med en klub som Gent.. Og det er da muligt der er lidt flere skejser at tjene ved at rykke til Belgien end til Danmark, men der er altså også spillere der vælger deres næste klub med tanke på hvor deres egen udvikling har bedst vilkår (Ludde) og her tror jeg at mange svenske spillere ser København som et perfekt mellemstop før skridtet videre ud i Europa tages.. Dog må det siges at Gents interesse virker noget mere seriøs end vores så mon ikke han havner i Belgien..

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #265
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    På FB er der flere rygter på byens stolthed , er der nogle der ved om der er noget hold i den side eller er det bare pis ?:)

  15. #266
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Jeg synes at huske, at der var flere større klubber inde i billedet til Ludwig, som dog valgte os pga den bedre udsigt til spilletid. Så jo, vi kan nu godt være med, selvom der er større klubber, der er interesseret i samme emne.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #267
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    På FB er der flere rygter på byens stolthed , er der nogle der ved om der er noget hold i den side eller er det bare pis ?:)
    Du kunne jo poste dem med et kritisk forbehold. Det er ret svært at be- eller afkræfte noget så flyvsk. Men formentlig er 99% af rygterne i dette vindue spin eller desperate fans med ønsketænkning, som I en frisk vending for formuleret sig uheldigt.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #268
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,152

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Lidt sladder om Santander: http://forza.dk/nyhed/tipsbladet/bra....tipsbladet.dk

    Umiddelbart skal man nok ikke lægge så meget i historien. Men er der noget i den, og er der noget i sidste uges historie vedrørende Bendtners mulige exit, så tænkes der nok nogle tanker på ledelsesgangene pt. Kan man sælge Santander for 20-25 mio og hente Bendtner for en tilsvarende pris (og kan man finde en læsning på hans løn), gør man det så? Har man stadig så meget tillid til Santander at man "tør" sige nej tak til Bendtner? Tør Ståle sige nej til Bendtner, selvom han nok er ledelsens vådeste drøm af en signing?
    Puha et dilemma, man kan havne i. Jeg ved sgu ikke engang selv, hvem jeg ville foretrække, hvis muligheden for at bytte ud er til stede.
    Der er måske mere potentiale i Santander ikke mindst videresalgspotentiale, men kan han udfolde potentialet her? Bendtner har til tider internationalklasse (nok også over Santander), men kan han udfolde det her? Osv osv osv

  20. #269
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Har umiddelbart svært ved at se at man skulle have interesse i at sælge Federico, medmindre et vanvittigt beløb kommer på bordet (minimum 35+ mil). Derimod tror jeg mere på at man arbejder på at få skudt Nico afsted her til vinter, for at få spredt afgange af spillere lidt ud. På den måde vil vi undgå at stå i en situation til sommer, hvor Nico, Delaney, Amartey og Ludwig vil ryge samtidig. Dette tror jeg vil være et alt for stort slag for truppen, især med henblik på at man meget gerne skal kvalificerer sig til Europa igen!

    Dette ville også give mening i forhold til Bendtner, da et salg af Nico som må forventes at indbringe 20-30 mil, hvis han skulle blive solgt her til vinter. De penge kunne passende kastet direkte i et køb af Bendtner. Umiddelbart kan jeg personligt ikke helt se hvor Bendtner passer ind netop nu, men jeg er overbevist om at han er en del af en lille udvalgt gruppe spillere, som man henter hvis muligheden byder sig. Og så tror jeg det er stort set ligegyldigt hvem man ellers har til de pladser.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #270
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Nico bliver 100 % ikke solgt nu , han er vores vigtigste spiller i offensiven er ret sikker på de vil gå sindsyg langt for at holde på han så vi kan køre dette mesterskab hjem ! Han er den eneste af vores angribere der kan udfordre en mod en ,vores angreb bliver alt for nemt at læse med Corner og Santander

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •