Side 2 af 56 FørsteFørste 123451252 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 838

Emner: Til- og afgange: Vinter 2015/16

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af DrFriis Se meddelelser
    ... Høgli gør det glimrende defensivt i venstresiden (og er et herligt menneske og et aktiv for klubben uden for kridtstregerne), men hans offensive egenskaber med det dårlige ben blev udstillet sidst...
    Enig!
    Jeg er i øvrigt tilhænger af Bashkim på venstrebacken hvis Ludwig skulle blive skadet eller ramt af karantæne. Er dog temmelig sikker på at Ståle ser tingene anderledes.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    øhh Keita ?? hvem f.. er det ?? er det ham som har været til prøvetræning før og først skulle være 18 år ?? eller hvem er det.

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    jo jo takker....men der er jo ikke noget fra ham som siger at han vælger FCK så snart han bliver 18 år. Ved godt at FCK gerne vil have ham..men det er jo ikke sikkert at knægten står klar ved FCK´s dør med en kulepen i hånden og klar til at skrive kontrakt når han fylder år.....

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    jo jo takker....men der er jo ikke noget fra ham som siger at han vælger FCK så snart han bliver 18 år. Ved godt at FCK gerne vil have ham..men det er jo ikke sikkert at knægten står klar ved FCK´s dør med en kulepen i hånden og klar til at skrive kontrakt når han fylder år.....
    Du har ret. Men det ville godt nok være lidt spøjst, så fremt han ikke skrev kontrakt med klubben, da han har trænet med et hav af gange efterhånden.

  7. #21
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    jo jo takker....men der er jo ikke noget fra ham som siger at han vælger FCK så snart han bliver 18 år. Ved godt at FCK gerne vil have ham..men det er jo ikke sikkert at knægten står klar ved FCK´s dør med en kulepen i hånden og klar til at skrive kontrakt når han fylder år.....
    Han kan desuden godt have skrevet under for længst, da der ikke er nogen regler som taler imod at skrive kontrakt med ham inden hans 18 års fødselsdag, men den vil stadig først træde i kraft når han fylder år.

  8. #22
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Hvorfor spillede han ikke U19 i dag? Han stod i sit cool-ass-outfit og kiggede på. Er han skadet? Han spillede jo med mod Lyngby.

  9. #23
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Jeg så Bubacarr Sanneh fra AC Horsens nævnt i FCK-tråden på Bold.dk som en forsvarsgardering. AC Horsens lyder givetvis ikke særligt sexet, men alle i 1. divisionen roser ham her, og vi må vel også erkende, at vi gerne havde set Bruninho hos os; så der render gode spillere ret dér i ny og næ.

    Sanneh er ung (ikke fyldt 21 endnu) og minder af statur om Amartey. I nedenstående video, som var hans debut, hvor ACH spillede mod Viborg, spiller han en god kamp; bedre end nogen af vores gjorde mod samme hold for nyligt. Taget i betragtning af at det var hans debut, går han uimponeret til værks og gør det ikke sværere end det er.

    Helt klart en talentfuld spiller med kæmpe videresalgspotientiale.

    https://youtu.be/z-Wev84Xo-s

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #24
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Har du et link ??

  12. #25
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Jeg synes, det er interessant at læse blandt andet her, at Pär Hansson har valgt, at forlade Helsingborg, når hans kontrakt udløber lige om lidt. Jeg kan sagtens forestille mig, at vi går efter ham, enten fordi man nu har vejet Kaminski og fundet ham for let, eller fordi man simpelthen vil optimere konkurrencesituationen, som eksempelvis da man hentede Kim Christensen, trods at vi i forvejen havde Wiland og Jesper Christiansen.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  13. #26
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Jeg synes, det er interessant at læse blandt andet her, at Pär Hansson har valgt, at forlade Helsingborg, når hans kontrakt udløber lige om lidt. Jeg kan sagtens forestille mig, at vi går efter ham, enten fordi man nu har vejet Kaminski og fundet ham for let, eller fordi man simpelthen vil optimere konkurrencesituationen, som eksempelvis da man hentede Kim Christensen, trods at vi i forvejen havde Wiland og Jesper Christiansen.
    Hvorfor skulle Kaminski være fundet for let?
    Mvh.
    Dane

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #27
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Hvorfor skulle Kaminski være fundet for let?
    Jeg gætter på, at Gandhi blot angav det som en mulighed. Under alle omstændigheder er belgieren kun i København på et lejemål, så Hansson kan nemt hoppe foran ham. Jeg synes, at man skal gå efter det.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Lad os bare have både Kaminski og Hansson, så vi fordobler chancen for at slippe af med brøndbyfjolset der okkupere vores mål for tiden.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Palermo rygtes at have et meget godt øje til Nico, af Di Marzio som nok er den med pålidelige transfer rygte journalist. Også ham som først reportede om Mussis til Genoa.

    http://gianlucadimarzio.com/calciome...nsen-e-balogh/
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #30
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Palermo rygtes at have et meget godt øje til Nico, af Di Marzio som nok er den med pålidelige transfer rygte journalist. Også ham som først reportede om Mussis til Genoa.

    http://gianlucadimarzio.com/calciome...nsen-e-balogh/
    Har svært ved at tro, at Nico forsvinder til vinter, men til sommer - ja. Til vinter rejser Daniel, og til sommer Nico, Ludvig, Delaney og Ankersen, og så starter hele cirkusset med genopbygning igen.

    Ps. Og ja, alle spillere har en pris, men skabet skal hjem, så vinter er for tidligt til mere end Daniel.

Side 2 af 56 FørsteFørste 123451252 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •