Side 21 af 56 FørsteFørste ... 111819202122232431 ... SidsteSidste
Viser resultater 301 til 315 af 838

Emner: Til- og afgange: Vinter 2015/16

  1. #301
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Men hvis Malmø kan miste et halvt hold i sommers, og alligevel kvalificere sig til Champions League, så kan vi fandme også!
    ??????????????????

  2. #302
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Alexander Fransson har været igennem en lægeundersøgelse i Basel, men har svært ved at beslutte sig, i følge sin agent. Det var meningen at de skulle have truffet en afgørelse i dag, inden hans afrejse til Abu Dhabi, med det svenske ligalandshold, men det virker til at den endelige afgørelse udskydes en smule.

    http://fotbolltransfers.com/site/news/58589

  3. #303
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,538

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Tror kabalen ift. midterforsvaret og den centrale midtbane skal se således ud:

    Vinter '15/16: Ny midterforsvarer. Udgift på ca. 10-15 mio.
    Dermed frigives Amartey for alvor til midtbanen. Med en konstellation som Amartey-Delaney burde mesterskabet køres hjem.

    Sommer '16: Salg af Amartey og Delaney. Indtægt på ca. 60 mio. for Amartey (Han ryger ikke for mindre end det, siden Marseille fik et nej til den pris) og ca. 10-15 mio. for Delaney. Samlet indtægt på 70-75 mio. kr.

    Godt nytår.
    Jeg håber og tror ikke vi til sommer vælger at sælge vores anfører og vigtigste spiller for peanuts før vi skal ud i en vital europæisk kampagne, der hvadenten det er EL eller CL kan indbringe os, foruden alt det sportslige, mellem dobbelt så meget og 10 gange så meget i indtægter hvis vi kvalificerer os til et gruppespil.. Så hellere lade hans kontrakt gå ud og all in på det sportslige, hvis ikke det er muligt at få forlænget hans kontrakt altså.."

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #304
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...naeste-skridt/

    Amarteys agent åbner for et salg i det her vindue. Han lugter penge, gør han.

  6. #305
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Han lugter penge, gør han.
    Illustrativt for agentbranchen i dag. De tænker mere på at få deres klienter solgt så mange gange så muligt, så de kan fylde deres bankkonti, frem for hvad der er bedst for klienten.

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #306
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Så er Alexander Fransson føljetonen overstået. Det er blevet bekræftet at han skifter til Basel.

    http://fotbolltransfers.com/site/news/58605

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #307
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Zimling kunne Være en god løsning til fornuftige penge ? Som afløser for Amartey eller Delaney

  11. #308
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Jeg tror, Zimling ville være denne sæsons Christian Poulsen. Jeg mener, Zimling har noget at bidrage med, som CP, men ikke på et niveau, der lever op til de forventninger, der må være til et hold som med rimelige forventninger kæmper for det danske mesterskab.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #309
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Jeg tror, Zimling ville være denne sæsons Christian Poulsen. Jeg mener, Zimling har noget at bidrage med, som CP, men ikke på et niveau, der lever op til de forventninger, der må være til et hold som med rimelige forventninger kæmper for det danske mesterskab.
    Derudover er han i besiddelse af et alen langt skadesregister.

  14. #310
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Zimling kunne Være en god løsning til fornuftige penge ? Som afløser for Amartey eller Delaney

    Ellers tak, siger jeg bare.


  15. #311
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg håber og tror ikke vi til sommer vælger at sælge vores anfører og vigtigste spiller for peanuts før vi skal ud i en vital europæisk kampagne, der hvadenten det er EL eller CL kan indbringe os, foruden alt det sportslige, mellem dobbelt så meget og 10 gange så meget i indtægter hvis vi kvalificerer os til et gruppespil.. Så hellere lade hans kontrakt gå ud og all in på det sportslige, hvis ikke det er muligt at få forlænget hans kontrakt altså.."
    Det er jo meldt helt åbent ud, at den nye stil er at tjene penge på spillersalg frem for at lade kontrakterne løbe ud. Både Delaney og NJ har et år tilbage til sommer, så spørgsmålet er vel kun, om Delaney kan overtales til at forlænge. Hvis der venter en CL-kval til sommer, og de store ord om klubfølelser er reelle, kan det måske ikke udelukkes, at han vil forlænge for at skaffe klubben nogle penge ved et skifte i sommeren 2017, efter han har prøvet at få holdet i CL som anfører. Hvis ikke vi bliver mestre, tror jeg helt sikkert, han ryger til sommer, så vi kan få penge for ham.

    NJ forlænger helt sikkert ikke, og Ståle har jo offentligt lovet ham, at han ville få lov at smutte til sommer. Det eneste spændende i hans tilfælde er nok, hvor mange penge han kan indbringe.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. #312
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Tror kabalen ift. midterforsvaret og den centrale midtbane skal se således ud:

    Vinter '15/16: Ny midterforsvarer. Udgift på ca. 10-15 mio.
    Dermed frigives Amartey for alvor til midtbanen. Med en konstellation som Amartey-Delaney burde mesterskabet køres hjem.

    Sommer '16: Salg af Amartey og Delaney. Indtægt på ca. 60 mio. for Amartey (Han ryger ikke for mindre end det, siden Marseille fik et nej til den pris) og ca. 10-15 mio. for Delaney. Samlet indtægt på 70-75 mio. kr.
    (Under alle omstændigheder ryger Amartey næppe før den europæiske kval er overstået, medmindre et giga-beløb bliver budt. Skulle vi havne i CL, kan det også tænkes, han bliver en halvsæson længere, hvilket både giver tid til at indspille en ny central midtbane i stedet for Delaney, samt måske presse prisen lidt længere op for ham.)

    Minus investeringen på midterforsvareren er der nu ca. 60 mio. til to nye centrale midtbanespillere, og med lidt klogt købmandsskab kan det sagtens gøres til 15-25 mio. for hver, uden at gå ned på kvaliteten, og der er stadig et overskud på i hvert fald ca. 10 mio. kr. til andre forstærkninger.
    ...
    Så vidt jeg ved, så ryger penge fra salg direkte i hullet i banken, og ikke ind på en transfer +/- konto.

    Så bare fordi vi sælger for en masse penge, så betyder det ikke der handles stort ind. Det betyder bare at vi har mindre gæld. Man kunne forestille sig at det er lettere at forhandle sig til lidt ekstra transferpenge fra Anders H. og slipsedrengene. Måske..
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #313
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af MikeJensen Se meddelelser
    Så vidt jeg ved, så ryger penge fra salg direkte i hullet i banken, og ikke ind på en transfer +/- konto.

    Så bare fordi vi sælger for en masse penge, så betyder det ikke der handles stort ind. Det betyder bare at vi har mindre gæld. Man kunne forestille sig at det er lettere at forhandle sig til lidt ekstra transferpenge fra Anders H. og slipsedrengene. Måske..
    Det, et spillersalg primært frigiver, er lønkroner. Ståle har et lønbudget, han skal holde, og som kun kan strækkes ved specielle handler - som hvis Bendtner vil til FCK. F.eks. ved Bendtner er overgangssummen ikke så afgørende (der bliver nævnt 30 mio. kr.), men det er derimod lønpakken.

    Jeg håber virkelig, at Delaney forlænger. Og hvis ikke han gør det, håber jeg, vi får væsentligt mere end 10-15 mio. kr. for ham. Det er lidt spøjst med Delaney. Han blev årets spiller i FCK, er på landsholdet, stadig relativ ung - og en meget ung anfører - og har tydeligvis udviklet sig enormt meget i de seneste sæsoner, og alligevel er det som om, at hans pris ikke rigtigt rykker sig så meget opad. Det er som om, at han er låst fast på en pris, der mere signalerer talent end stjerne. For mig er Delaney blevet en kæmpestjerne (i al fald i forhold til ligaen) og som den absolutte nøglespiller på holdet. Det er ham, jeg mindst ønsker at undvære i en kamp. Fair nok - på sine bedste dage er NJ stjernen. Men Delaney er rygradden, og når han ikke er på banen, er det helt enormt tydeligt på vores holdpræstation.

    Så: Behold Delaney. For dælen da!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  19. #314
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    For mig er Delaney blevet en kæmpestjerne (i al fald i forhold til ligaen) og som den absolutte nøglespiller på holdet. Det er ham, jeg mindst ønsker at undvære i en kamp. Fair nok - på sine bedste dage er NJ stjernen. Men Delaney er rygraden, og når han ikke er på banen, er det helt enormt tydeligt på vores holdpræstation.

    Så: Behold Delaney. For dælen da!
    Enig. Ville ønske, vi kunne beholde ham, for hans betydning for klubben er altså massiv. Og det kræver enten rigtig mange penge eller et usandsynligt godt købmandskab at finde en fuldgod erstatning, der kan udfylde hans rolle fra dag 1.

    Det er bare et problem for os, at han har den gentlemansaftale med Ståle om at få lov til at smutte, når det næste mesterskab er løftet. Også derfor, prisen er sat så lavt, også hos Transfermarkt. Havde vi spillet i Europa i denne sæson havde prisen nok været højere. Ikke at jeg ikke kan unde ham det udlandseventyr, for det kan jeg. Han har mere end fortjent det efter lang og tro tjeneste hos os siden ungdomsårene. Det er bare ærgerligt, at der ikke er mange på hans niveau (som ikke også er til salg) på den position hos os, der kan overtage.

  20. #315
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Det, et spillersalg primært frigiver, er lønkroner. Ståle har et lønbudget, han skal holde, og som kun kan strækkes ved specielle handler - som hvis Bendtner vil til FCK. F.eks. ved Bendtner er overgangssummen ikke så afgørende (der bliver nævnt 30 mio. kr.), men det er derimod lønpakken.

    Jeg håber virkelig, at Delaney forlænger. Og hvis ikke han gør det, håber jeg, vi får væsentligt mere end 10-15 mio. kr. for ham. Det er lidt spøjst med Delaney. Han blev årets spiller i FCK, er på landsholdet, stadig relativ ung - og en meget ung anfører - og har tydeligvis udviklet sig enormt meget i de seneste sæsoner, og alligevel er det som om, at hans pris ikke rigtigt rykker sig så meget opad. Det er som om, at han er låst fast på en pris, der mere signalerer talent end stjerne. For mig er Delaney blevet en kæmpestjerne (i al fald i forhold til ligaen) og som den absolutte nøglespiller på holdet. Det er ham, jeg mindst ønsker at undvære i en kamp. Fair nok - på sine bedste dage er NJ stjernen. Men Delaney er rygradden, og når han ikke er på banen, er det helt enormt tydeligt på vores holdpræstation.

    Så: Behold Delaney. For dælen da!
    Hvor får du ideen om at Delaney ikke er steget i pris fra? Jeg er fuldstændig enig med dit indlæg, bortset fra at jeg forventer et salg i minimum Ragnar Sigurdson klassen (37 mio.) når Delaney smutter.

    Til ovenstående så er Transfermarkt et useriøst pejlemærke. Specielt før en handel.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •