Side 3 af 56 FørsteFørste 1234561353 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 838

Emner: Til- og afgange: Vinter 2015/16

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Jeg er enig. Ser heller ikke Nico smutte til vinter. Og jeg har 3 grunde:

    1) Den pris vi realistisk kan få for ham nu (ikke over 20 mio imo) er alt for lille i forhold til det han kan bidrage med i forhold til guldet denne sæson.
    2) Hvem vil dog købe ham i hans forfatning pt?
    3) Med Makienoks erfaringer i baghovedet, så er han da godt dum, hvis han tager til Palermo. (ved godt at det ikke er studenterhuen der trykker hos nivo)

    Jeg anser det dog stadig for ret sandsynligt, at Amartey bliver solgt til vinter, hvis buddene er de samme som i sommers. Nu har Ståle tid til at hente erstatning(er), og han har set i løbet af de sidste kampe (SE-kampen undtaget), at Amartey kan undværes på midtbanen og at Kvist/Delaney ikke er en helt skidt duo.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Amartey på midten er klasse, Amartey i forsvaret er ikke klasse !! Hvis planen er at bruge Kvist på midten så siger jeg sælg Amartey for de 50-60 mio kr , hent en klasse forsvar og en ny midtbane back up(hvorfor hentede vi ikke Albæk for 2 mio kr ) også sidder vi igen med 30-40 mio kr .

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Amartey på midten er klasse, Amartey i forsvaret er ikke klasse !! Hvis planen er at bruge Kvist på midten så siger jeg sælg Amartey for de 50-60 mio kr , hent en klasse forsvar og en ny midtbane back up(hvorfor hentede vi ikke Albæk for 2 mio kr ) også sidder vi igen med 30-40 mio kr .
    Enig, men helt så simpelt er regnestykket dog ikke. Der ryger nogle penge til Amarteys gamle klub, så vi står måske med 35 mio. til at købe ind for. Af det beløb skal en stor del af summen gå til at dække det underskud, vi har skabt som følge af manglende EL deltagelse.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Spørgsmålet er vel, om ledelsen tør have is i maven i forhold til Amartey til vinter. Vi har allerede én gang afvist et bud i den størrelsesorden, og hans værdi kommer ikke til at falde i foråret, hvor vi skal sikre mesterskabet, hvor vi har brug for tre klassemidtbanespillere.
    Vi skal huske på, at en af FCM's nøgler til sidste års mesterskab var kontinuiteten i truppen, med meget få, men udvalgte udskiftninger. At holde på Amartey indtil sommerpausen vil både være en sportslig gevinst, men det vil også kunne sikre klubben lidt mere i kassen ved et salg.
    Om Amartey bliver solgt til vinter eller til sommer vil isoleret set ikke gøre den store forskel rent økonomisk, men medregner man, om vi skal spille CL-kval eller EL-kval, så er der en væsentlig forskel rent økonomisk.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er enig. Ser heller ikke Nico smutte til vinter. Og jeg har 3 grunde:

    1) Den pris vi realistisk kan få for ham nu (ikke over 20 mio imo) er alt for lille i forhold til det han kan bidrage med i forhold til guldet denne sæson.
    2) Hvem vil dog købe ham i hans forfatning pt?
    3) Med Makienoks erfaringer i baghovedet, så er han da godt dum, hvis han tager til Palermo. (ved godt at det ikke er studenterhuen der trykker hos nivo)

    Jeg anser det dog stadig for ret sandsynligt, at Amartey bliver solgt til vinter, hvis buddene er de samme som i sommers. Nu har Ståle tid til at hente erstatning(er), og han har set i løbet af de sidste kampe (SE-kampen undtaget), at Amartey kan undværes på midtbanen og at Kvist/Delaney ikke er en helt skidt duo.
    Nummer 3 giver jeg ikke meget for. Makienok var simpelthen piv ringe i Palermo, og han var efter alle reporter af journalister og trænerne selv, endnu dårligere til træning, de var så utilfredse med Makienok (og Sol Bamba) købet at de fyrede sportschefen. Palermo har haft en del success med skandinaviske spillere før, Simon Kjær havde jo kæmpe success, og lige nu er de unge Svenskere Quaison og Hiljemark som gør det virkelig godt. Palermo som klub har det fint med at være et springbræt for spillere, hvis han gør det godt i en sæson kan han meget nemt være på vej til en større klub med bedre kontrakt, og hvis han ikke gør det godt, er Palermo for det meste hurtigt til at cutte deres tab og sælge spilleren igen.

    Desuden har Palermo inden for de sidste 2 år med Iachini endelig fået noget stabilitiet på træner posten, hvor der før i tiden tit blev byttet ud flere gange om året.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Spørgsmålet er vel, om ledelsen tør have is i maven i forhold til Amartey til vinter. Vi har allerede én gang afvist et bud i den størrelsesorden, og hans værdi kommer ikke til at falde i foråret, hvor vi skal sikre mesterskabet, hvor vi har brug for tre klassemidtbanespillere.
    Jeg forestiller mig faktisk nærmere, at vi ikke får bud i samme størrelsesorden igen - jeg tror nok modsat, at hans værdi er faldet. Amartey har ikke været vildt imponerende her i efteråret, og ved at putte ham i forsvaret har Ståle nærmest lavet en lille genistreg ved at gemme ham lidt væk. Han er jo ikke en ekstraordinær god forsvarer, hvor jeg egentlig synes at Zanka er bedre.

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg forestiller mig faktisk nærmere, at vi ikke får bud i samme størrelsesorden igen - jeg tror nok modsat, at hans værdi er faldet. Amartey har ikke været vildt imponerende her i efteråret, og ved at putte ham i forsvaret har Ståle nærmest lavet en lille genistreg ved at gemme ham lidt væk. Han er jo ikke en ekstraordinær god forsvarer, hvor jeg egentlig synes at Zanka er bedre.
    Fuldstændigt enig, man kan også diskutere om vi får det optimale ud af ham i forsvaret. Det er heller ikke nemt at blive smidt frem og tilbage mellem forskellige positioner.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Profeti vedrørende kommende salg:

    Januar 2016, Amartey
    Juli 2016, Nico
    Januar 2017, Ludwig og Delaney

    Håber også at det forløber sådan, for vi kan ikke bære at miste dem allesammen samtidigt - det har historien vist time and time again.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Kvist er kommer godt med of jeg er mindre bange for st mist Amartey - det er del af vores forretning og man kan dermed finde en ny midtbanespiller inden Delaney også bliver solgt.

    Mht Nico - jeg så faktisk gerne at man forsøgte at forlænge. Tror han har det rigtig fint i FCK og DK og tror faktisk vi kan matche lønnen han vil få i Italien. Skulle han ryge, hvilket virker ret sandsynligt, så synes jeg man bør grine lidt af BiF's tilnærmelser til Falk og vise rettidig omhu om hente ham for et mindre beløb til vinter eller signe ham gratis til sommer. Her må BIF ikke kunne konkurrer med os!

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Kvist er kommer godt med of jeg er mindre bange for st mist Amartey - det er del af vores forretning og man kan dermed finde en ny midtbanespiller inden Delaney også bliver solgt.

    Mht Nico - jeg så faktisk gerne at man forsøgte at forlænge. Tror han har det rigtig fint i FCK og DK og tror faktisk vi kan matche lønnen han vil få i Italien. Skulle han ryge, hvilket virker ret sandsynligt, så synes jeg man bør grine lidt af BiF's tilnærmelser til Falk og vise rettidig omhu om hente ham for et mindre beløb til vinter eller signe ham gratis til sommer. Her må BIF ikke kunne konkurrer med os!
    Jeg er helt med på at det ville være fedt at signe Falk foran de unævnelige. Men minder han ikke for meget om spillere vi har i forvejen? - Danny og Bashkim?
    Derudover er hans skadeshistorik heller ikke just opmuntrende. Hvis vi endelig skulle gå efter kanter i suppen synes jeg at Nicolai Thomsen er markant mere interessant.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Jeg er helt med på at det ville være fedt at signe Falk foran de unævnelige. Men minder han ikke for meget om spillere vi har i forvejen? - Danny og Bashkim?
    Derudover er hans skadeshistorik heller ikke just opmuntrende. Hvis vi endelig skulle gå efter kanter i suppen synes jeg at Nicolai Thomsen er markant mere interessant.
    Det er nu relativt længe siden, at Falk har døjet med skader for alvor. Jeg mener absolut, at han er et interessant og oplagt bud på en afløser for Nico - i særdeleshed hvis vi kan kapre ham på en fri transfer. Med ham ville man få en kreativ og alsidig offensivspiller, der kan dække alle de forreste pladser, og som ville være et glimrende supplement til både vores kanter og de tre "rendyrkede" angribere. Jeg tror desuden kun, at Falk vil blive bedre af at komme på et endnu mere boldbesiddende hold, hvor holdkammeraterne også er et niveau over, hvad han er vant til - af samme grund ville jeg være meget ked af at se ham i Brøndby.

    I øvrigt mener jeg ikke, at han minder specielt meget om hverken Danny og i særdeleshed Bashkim (som er angriber i min bog). Falk er i langt højere grad et kreativt omdrejningspunkt, der leverer assists og er med til at gøre sine medspillere gode. Skulle jeg sammenligne ham med nogen i vores trup - og det er såmænd ikke, fordi jeg synes, at de ligner hinanden vildt meget - så ville det være Kasper Kusk: En kantspiller, der går ind i banen og opererer i mellemrummet mellem modstanderens midtbane og forsvar som en slags "alternativ playmaker".
    Mvh.
    Dane


  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Jeg er helt med på at det ville være fedt at signe Falk foran de unævnelige. Men minder han ikke for meget om spillere vi har i forvejen? - Danny og Bashkim?
    Derudover er hans skadeshistorik heller ikke just opmuntrende. Hvis vi endelig skulle gå efter kanter i suppen synes jeg at Nicolai Thomsen er markant mere interessant.
    Nu hvor du nævner Bashkim - og så er jeg i øvrigt enig med dig.

    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Både Bashkim og Danny er hyggelig og sympatisk KBH'ER men i min verden er de på ingen måde nok til at spille fast i FCK , de er fine at have på bænken men skal klubben flytte sig sportsligt skal der handles på en helt anden hylde! Men 1 prio må være en ny forsvar !! Og det allerede til vinter.Kris forsvinder helt sikkert gratis men det frigiver mange løn kr ihvertfald.

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Mar 2014
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Vi sagde det samme om Delaney for et par år siden. Nu er han måske vores bedste spiller. Danny og Kadrii har stadig lang snor og masser af mulighed for at slå igennem.

  21. De følgende 11 brugere er enige:

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Hey ro på ... Kadrii var ved at udvikle sig til mere end vigtig for os inden han fik sin anden slemme skade .... Dnipro, BIF og OB afgjorde han og var præcis den spiller der kunne supplere vores andre angribere .... Nu har han haft 2-3 indhop og er ikke FCK materiale .... Come on ....


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •