Side 31 af 56 FørsteFørste ... 212829303132333441 ... SidsteSidste
Viser resultater 451 til 465 af 838

Emner: Til- og afgange: Vinter 2015/16

  1. #451
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Hvis Sviatchenko har en klausul i kontrakten (hvilket Steinlein har afvist), så kan du være helt sikker på at den kun gælder udenlandske klubber. De siger ikke nej til FCK for at vende rundt og indføre en klausul som FCK kan indfri.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #452
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Bushen Se meddelelser
    Man skal da netop bruge den som målestok til at presse priserne op på sine andre spillere og at fortælle når i er villige til at ligge det for det, så skal vi også have det for det. Det er da direkte dumt at gå ud og sige, amne det var jo totalt freak så bare vi får halvdelen så er vi tilfredse.

    Der fra skal man så have i hovedet at corner var i en helt sindsyg optur, han var ung, og han var aller allermest vigtigt en "goal getter" de sælger altid meget meget dyre end resten af holdet.
    P
    Amartey er bare meget mere veletableret end corner var, og derfor mener jeg godt vi kan komme op omkring de 70 mil fra leicester, som sidste år fik £71 millioner i penge for at spille og performe i PL. Dette er uden penge fra sponsorer eller indtægter fra tilskuere.
    Jeg tror desværre, Leicester er ret ligeglade med, hvad en tilfældig manager med et kæmpe transferbudget valgte at give for Cornelius i sin tid.

    Bortset fra det er det en sandhed med modifikationer, at Cornelius var på en helt sindssyg optur, da han blev solgt. Hans første halvår var fantastisk, men andet halvår var ikke synderligt imponerende. Bevares, det var hele holdet, der gik i stå, men han scorede altså kun tre ligamål i det sidste halvår, før han blev solgt for et vanvittigt højt beløb (og iøvrigt fik en absurd god kontrakt).
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #453
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Ståle har været ude og afkræfte, at Bendtner kommer til FCK i denne omgang.
    http://www.bt.dk/superligaen/staale-...aeppe-bendtner
    Men spørgsmålet er så bare, hvem han så mener vil være den transfer, som fodbolddanmark vil nikke anerkendende til. Vi kan i hvert fald udelukke danske spillere på den konto, tænker jeg, nu hvor Sviatchenko menes at blive præsenteret i Celtic i løbet af weekenden (han ryger for 15 mio ifølge BBC, der kunne vi godt have været med..).

  6. #454
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ståle har været ude og afkræfte, at Bendtner kommer til FCK i denne omgang.
    http://www.bt.dk/superligaen/staale-...aeppe-bendtner
    Men spørgsmålet er så bare, hvem han så mener vil være den transfer, som fodbolddanmark vil nikke anerkendende til. Vi kan i hvert fald udelukke danske spillere på den konto, tænker jeg, nu hvor Sviatchenko menes at blive præsenteret i Celtic i løbet af weekenden (han ryger for 15 mio ifølge BBC, der kunne vi godt have været med..).
    Hvad er Okores situation i Villa? Hvis han stadig er ude af holdet, som i øvrigt er på vej ned, kunne han måske være en mulighed?

  7. #455
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Skal jeg være helt ærlig, tror jeg ikke, Okore er en mulighed, qua Ståles taktiske disciplin. Okores teknik og fysik er outstanding, men jeg tror ikke på, at hans taktiske kunnen er god nok, og at han spiller med for meget risiko. Jeg tror ikke, Ståles pacemaker holder til, at både Zanka og Okore render rundt på banen og laver risikable ting i opspillet.

  8. #456
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Der er lidt nyt vedrørende Falk. Celtic, Lille, nogle tyske klubber, samt den københavnske forstadsklub Malmö, skulle være meget interesseret i ham.

    http://www.bt.dk/superligaen/faar-sv...a-ha-ob-profil

  9. #457
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Der er lidt nyt vedrørende Falk. Celtic, Lille, nogle tyske klubber, samt den københavnske forstadsklub Malmö, skulle være meget interesseret i ham.

    http://www.bt.dk/superligaen/faar-sv...a-ha-ob-profil
    Bider især mærke i, at FCM og BIF igen igen nævnes, mens vi ikke gør det. BT plejer at have nogle ret fine kilder, og de har endnu ikke meldt os interesseret i samme grad som BIF og FCM. Tror sgu ikke, vi er efter ham.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #458
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    721

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Gode nyheder i min bog.

    Jeg stod af Falk-toget da vi begyndte at snakke 20-30 mio. kr.

    Jeg tvivler på at han bliver mere værd end han er nu. Og så mangler han også noget fysik ifht. de angrebsprofiler vi normalt arbejder med. Det ville være et meget atypisk køb for os synes jeg. Lad endelig BØF og FCM om at købe spillere der er på toppen af deres form- og hype-kurve.

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #459
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Gode nyheder i min bog.

    Jeg stod af Falk-toget da vi begyndte at snakke 20-30 mio. kr.

    Jeg tvivler på at han bliver mere værd end han er nu. Og så mangler han også noget fysik ifht. de angrebsprofiler vi normalt arbejder med. Det ville være et meget atypisk køb for os synes jeg. Lad endelig BØF og FCM om at købe spillere der er på toppen af deres form- og hype-kurve.
    Hvem snakker om 20-30 mio????

    Med 6 måneder tilbage af kontrakten, koster han ikke mere end 5-7 mio.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  14. #460
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    721

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Jeg hentyder til lønpakken på 30 mio. som FCM eftersigende har tilbudt ham i hans kontrakt.

    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...e-rasmus-falk/

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #461
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Bider især mærke i, at FCM og BIF igen igen nævnes, mens vi ikke gør det. BT plejer at have nogle ret fine kilder, og de har endnu ikke meldt os interesseret i samme grad som BIF og FCM. Tror sgu ikke, vi er efter ham.
    Og dog, Ståle taler lidt om ham her og der bliver sagt at FCK kædes sammen med ham af BT's journalist i et frisk interview fra den 15 januar 2016:

    "BT: I er trætte af at blive kædet sammen med Rasmus Falk!
    Ståles svar: »Nej, det er vi vel ikke. Vi har mødt Rasmus Falk mange gange, og vi ved, hvad han står for.«"

    http://www.bt.dk/superligaen/fck-man...ende-nyindkoeb

    Jeg tror fortsat vi er interesseret i Falk, men der kan være mange årsager til at FCK ikke altid nævnes.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #462
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Falk ville passe på den beskrivelse, Ståle nævner: "Måske ikke 'wow', men anerkendende nik". Men han ligner overhovedet ikke en spiller, som man køber, fordi man har solgt Amartey. Den forbindelse tror jeg ikke på, desværre.

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #463
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Og dog, Ståle taler lidt om ham her og der bliver sagt at FCK kædes sammen med ham af BT's journalist i et frisk interview fra den 15 januar 2016:

    "BT: I er trætte af at blive kædet sammen med Rasmus Falk!
    Ståles svar: »Nej, det er vi vel ikke. Vi har mødt Rasmus Falk mange gange, og vi ved, hvad han står for.«"

    http://www.bt.dk/superligaen/fck-man...ende-nyindkoeb

    Jeg tror fortsat vi er interesseret i Falk, men der kan være mange årsager til at FCK ikke altid nævnes.
    Hvad skulle være årsagen til, at BT ikke nævner FCK, men derimod BIF og FCM? BT plejer at have okay kilder i FCK, og det vil da være en god historie med mange kliks til følge?

  21. #464
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie...paa-serie-exit

    Ikke wow, men et annerkendende nik?
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  22. #465
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie...paa-serie-exit

    Ikke wow, men et annerkendende nik?
    Hovedrysten herfra
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 7 users browsing this thread. (0 members and 7 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •