Side 38 af 56 FørsteFørste ... 283536373839404148 ... SidsteSidste
Viser resultater 556 til 570 af 838

Emner: Til- og afgange: Vinter 2015/16

  1. #556
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    FCK har ikke plads til Falk før NJ bliver solgt , men forstår godt nok ikke at Falk vil spille sæsonen færdig , han bliver buet ud til samtlige hjemme kampe og chancen for at ryge på bænken så snart OB er safe er sindsyg stor
    At vi ikke har akut brug for ham endnu, betyder IMO ikke, at han ikke ville være en rigtig god joker at have sidende på bænken. Eller på banen, så en af de andre offensive spillere kunne give bænken mere offensiv tyngde. Spørgsmålet er, om det er ham, der ikke vil skifte nu, eller om det er FCK og OB, der ikke kan blive enige om en pris. Eller om FCK slet ikke vil have ham endnu uanset prisen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #557
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    8

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af donl Se meddelelser
    Iflg flere aviser siger Rasmus Falk at han sagtens kan se sig selv spille i OB ind til sommer, men håber at han kan løfte sløret inden for et par uger hvilken klub han skifter til. Han udtaler også at han håber at OB fans kan forstå hans skifte og at de vil tag godt imod ham i fremtiden. Det kunne i mine øjne godt lyde som det er en dansk klub han skifter til. Og hvis skiftet først bliver til sommer kunne det så være FCK ?

    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...lv-ob-foraret/

    Godt set donl, ikke første gang du " gætter " rigtigt :-). Kan du ikke lige sige om der kommer en midtbane spiller mere ?

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #558
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    At vi ikke har akut brug for ham endnu, betyder IMO ikke, at han ikke ville være en rigtig god joker at have sidende på bænken. Eller på banen, så en af de andre offensive spillere kunne give bænken mere offensiv tyngde. Spørgsmålet er, om det er ham, der ikke vil skifte nu, eller om det er FCK og OB, der ikke kan blive enige om en pris. Eller om FCK slet ikke vil have ham endnu uanset prisen.
    Der bliver jo nok en del udskiftning til sommer, og så vil det være en stor fordel, at Falk har haft et halvt år til at vænne sig til klubben. Så hvis det er muligt, synes jeg da helt sikkert, man skal prøve at hive ham ind nu.

    Det er jo også alt andet lige nemmere at tumle forhandlingerne med OB, når man kan komme med en forhåndsunderskrevet kontrakt i hånden, skulle man tro.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #559
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Jeg glæder mig vildt meget til at se Kusk og Falk sammen på kanterne i Ståles system. Især i det etablerede angrebsspil synes jeg, at det ser helt utrolig spændende ud og jeg forestiller mig, at ikke ret mange modstandere glæder sig til at dække op for det.

    Hvad angår den centrale midtbane kunne jeg altså sagtens forestille mig, at vi ikke henter en erstatning for Amartey. Her er podcasten med Fodbold FM fra denne uge, hvor blandt andre Christian Wolny var en del af panelet og han talte varmt om Keita. Ikke at Wolny er noget fodboldorakel, men han ved trods alt noget om, hvad der er sket og blevet sagt internt i klubben. Kort fortalt nævner han eksempelvis, at Keita er kommet til København hver gang det har passet for begge parter gennem de seneste tre år og at hver gang har alle kunnet se, at det ikke var normalt, hvad Keita kunne. Det er Wolnys gæt, at Keita snart presser på for spilletid. Samtidig er der jo Toutouh, som jeg glæder mig til endelig at forhåbentlig se mere kontinuerligt centralt, fordi jeg jævnligt har været imponeret over hans boldbehandling og overblik. I bund er grund tror jeg bare, at Ståle og de andre trænere og ledere regner med, at vi kan vinde guldet med den nuværende besætning, og hvis det så knirker i løbet af foråret, har vi endnu en transferperiode, inden der er europæiske kampe på programmet.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #560
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    At vi ikke har akut brug for ham endnu, betyder IMO ikke, at han ikke ville være en rigtig god joker at have sidende på bænken. Eller på banen, så en af de andre offensive spillere kunne give bænken mere offensiv tyngde. Spørgsmålet er, om det er ham, der ikke vil skifte nu, eller om det er FCK og OB, der ikke kan blive enige om en pris. Eller om FCK slet ikke vil have ham endnu uanset prisen.
    Det kan måske også være udslag for en snedig forhandlingstaktik. FCK kan forhandle med spilleren, uden de først skal gennem OB. Når der så er skrevet under, og det er offentliggjort, så står OB pludselig i en dårligere position. De kan beholde en god spiller, som måske ikke har den store opbakning i og omkring klubben, og så spille med ham med risiko for, at han har tankerne et andet sted, eller lade ham sidde på bænken og derved have ham som en økonomisk klods om benet hele foråret, hvor man i så fald kunne have haft luft i budgettet til en erstatning.

    Det tror jeg godt, at vi kunne have spekuleret en smule i.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #561
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Er jeg den eneste, der synes, at vi med de seneste dages transferbegivenheder har udsigt til en lidt speciel og måske skæv trupsammensætning fra sommer af? Vi er voldsomt godt besat i midterforsvaret, på højre back, på kanterne, men mere tynde og sårbare på venstre back, central midt og i angrebet. Så sommerens transferkabale er stadig et stykke fra at gå op, og hvis Ludwig eller Delaney bliver solgt, skal der købes mere ind. Og så må der næsten vente flere midlertidige eller permanente afgange i følgende gruppe af spillere: Remmer, Amankwaa, Verbic, Nilsson, Stadsgaard, Ankersen...

  12. #562
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Er jeg den eneste, der synes, at vi med de seneste dages transferbegivenheder har udsigt til en lidt speciel og måske skæv trupsammensætning fra sommer af? Vi er voldsomt godt besat i midterforsvaret, på højre back, på kanterne, men mere tynde og sårbare på venstre back, central midt og i angrebet. Så sommerens transferkabale er stadig et stykke fra at gå op, og hvis Ludwig eller Delaney bliver solgt, skal der købes mere ind. Og så må der næsten vente flere midlertidige eller permanente afgange i følgende gruppe af spillere: Remmer, Amankwaa, Verbic, Nilsson, Stadsgaard, Ankersen...
    Jeg er til dels enig med dig, at vi er tynde på venstre back og central midtbane. Angrebet er jeg lidt uenig med dig i, qua Falk har et godt samarbejde med Kadrii, så det kan give vores angreb en ny dimension. Transfervinduet ville være fantastisk, hvis vi kunne hente en ekstra central midtbanespiller, og så må vi stole på, at Høgli eller Kadrii kan aflaste Augustinsson i foråret.
    Og udover Verbic og Ankersen ville jeg intet have imod at skille mig af med de spillere, du nævner. Jeg må indrømme, at jeg mener, at hverken Remmer eller Amankwaa holder niveau til at spille i FCK og reelt konkurrere om startpladserne, Nilsson er for skadet og har ikke den fornødne skarphed længere til at være mere end kvalificeret reserve, og Stadsgaard er på vej ud.
    Til gengæld ser jeg stadig masser af positivt ved både Verbic og Ankersen, og håber de bliver, også efter næste transfervindue.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #563
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Altså, bare ud fra interesse og kontraktudløb ser sommerens vindue ud til at blive et farvel til Kaminski, Stadsgaard, Pelle Nilsson, Zanka, Augustinsson, Delaney, De Ridder, Pourie og Nicolai Jørgensen. Ankersen kan også ende med at blive for dyr i forhold til hvad vi får og så er der pludselig ti mand der forlader os. Så er der ikke rigtig råd til også at sige farvel til spillere som Remmer, Amankwaa eller, af en eller anden grund, Verbic.

    Vi taler altså også om at der skal findes en reservekeeper, en startende venstreback, en startende midterback, en reserve til midterforsvaret, en startende centralmidt og sandsynligvis en reserve medmindre Toutouh eller Keita brænder helt igennem derinde samt måske en startende højreback også.

    De får travlt derinde.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #564
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Altså, bare ud fra interesse og kontraktudløb ser sommerens vindue ud til at blive et farvel til Kaminski, Stadsgaard, Pelle Nilsson, Zanka, Augustinsson, Delaney, De Ridder, Pourie og Nicolai Jørgensen. Ankersen kan også ende med at blive for dyr i forhold til hvad vi får og så er der pludselig ti mand der forlader os. Så er der ikke rigtig råd til også at sige farvel til spillere som Remmer, Amankwaa eller, af en eller anden grund, Verbic.

    Vi taler altså også om at der skal findes en reservekeeper, en startende venstreback, en startende midterback, en reserve til midterforsvaret, en startende centralmidt og sandsynligvis en reserve medmindre Toutouh eller Keita brænder helt igennem derinde samt måske en startende højreback også.

    De får travlt derinde.
    Hvor får du Zanka afgang fra?

    Af dem du nævner er det kun Stadsgaard og Kaminsik(+Ankersen) som har kontrakt udløb til sommer. Der er god chance for at de vil af med de Ridder og Pourie. Pelle har stadig halvandet år kontrakt tilbage, og vil være fin reserve, men han er nok dyr i løn samt hans skadehistorik.
    Interessen for Delaney, NJ og Augustinsson er stor. Håber det lykkedes med at forlænge med Delaney, men de to andre holder vi nok ikke på.

  17. #565
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Altså, bare ud fra interesse og kontraktudløb ser sommerens vindue ud til at blive et farvel til Kaminski, Stadsgaard, Pelle Nilsson, Zanka, Augustinsson, Delaney, De Ridder, Pourie og Nicolai Jørgensen. Ankersen kan også ende med at blive for dyr i forhold til hvad vi får og så er der pludselig ti mand der forlader os. Så er der ikke rigtig råd til også at sige farvel til spillere som Remmer, Amankwaa eller, af en eller anden grund, Verbic.

    Vi taler altså også om at der skal findes en reservekeeper, en startende venstreback, en startende midterback, en reserve til midterforsvaret, en startende centralmidt og sandsynligvis en reserve medmindre Toutouh eller Keita brænder helt igennem derinde samt måske en startende højreback også.

    De får travlt derinde.
    Enig med dig pånær omkring Zanka. Jeg føler mig ret sikker på, at vi inden længe ser en forlængelse. Zanka har netop spillet sine bedste FCK kampe her i efteråret (i hvert fald i anden periode) og har endelig vist, at vi kan bygge noget op omkring ham = klubbens incitament. Omvendt tror jeg faktisk heller ikke, at Zanka som sådan har lyst til udlandet igen allerede. Han er jo stadigvæk kun næsten lige kommet hjem fra en rigtig, RIGTIG dårlig oplevelse fra Holland. Så hvorfor ikke forlænge og blive et år eller to mere i trygge, sikre København, hvor han nyder høj status i truppen og tillid fra træneren? = zankas incitament.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #566
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Hvor får du Zanka afgang fra?

    Af dem du nævner er det kun Stadsgaard og Kaminsik(+Ankersen) som har kontrakt udløb til sommer. Der er god chance for at de vil af med de Ridder og Pourie. Pelle har stadig halvandet år kontrakt tilbage, og vil være fin reserve, men han er nok dyr i løn samt hans skadehistorik.
    Interessen for Delaney, NJ og Augustinsson er stor. Håber det lykkedes med at forlænge med Delaney, men de to andre holder vi nok ikke på.
    Zanka har kontraktudløb næste sommer, så skal vi have penge for ham er det nu. Klubben har meldt ud at vi nu er en sælgende klub, vi holder ikke på spillere og lader deres kontrakter køre ud, så medmindre at der kommer en kontraktforlængelse i hus med Zanka, så må man gå ud fra at planen er et salg nu til sommer. Samtidig var Zanka rimelig klar i mælet da han vendte tilbage omkring at det her var ikke karrierens sidste transfer, han kom ikke hjem for at ende karrieren i FCK, planen var stadig en udlandskarriere. Det kan sagtens være at han tager et år mere i klubben og så ryger næste sommer, men så er han også 27 og så begynder det at ligne sidste chance for en reel udlandstur.

    Delaney kan vi måske også få til at forlænge med et enkelt år, men ligesom Zanka bliver det næppe til mere end det. Pelle Nilsson mener Aftonbladet at vi allerede nu er villige til at lytte til bud på og med netop hans løn og manglende gennembrud i klubben in mente, så er jeg meget overbevist om at han ikke er her længere end til sommer.

  20. #567
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    De Ridder og Pourie er allerede de facto ikke en del af truppen, så der skal ikke findes deciderede erstatninger for dem. Deres afgang vil blot betyde flere lønkroner i budgettet. Ift. NJ, så har man jo i dag fundet en erstatning, så der er ikke det helt store at bekymre sig for i den forbindelse. Stadsgaard har ikke spillet i 100 år, så hans afgang vil ikke betyde andet end flere lønkroner i budgettet. Sælger vi Pelle, bør det være forholdsvist overkommeligt at finde en kvalificeret erstatning til en god pris. Det samme med Kaminski. Så hvad det angår, er jeg ikke særligt bekymret overhovedet, mest af alt fordi her ville det på visse positioner være en god ide at lade nogle fra SoE snuse til førsteholdet.

    Der, hvor der skal tænkes videre, vil være ift. Zanka, Ludde, Delaney og Ankersen. Sidstnævnte kunne jeg godt forestille mig man ville tilbyde en kontrakt. Netop fordi man er sluppet for transfersum for Falk, og når både Stadsgaard, De Ridder og Pourie smutter, vil der altså være økonomi til det. Zanka kunne jeg godt forestille mig man ville tilbyde en 1-årig forlængelse inden længe, netop så man ikke skal haste et køb af en ny midterforsvarer igennem lige med det samme.
    Ludwig og Delaney tør jeg ikke udtale mig om på nuværende tidspunkt, men tror ikke der kommer noget som helst før til sommer, hvad de to angår.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #568
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Zanka har kontraktudløb næste sommer, så skal vi have penge for ham er det nu. Klubben har meldt ud at vi nu er en sælgende klub, vi holder ikke på spillere og lader deres kontrakter køre ud, så medmindre at der kommer en kontraktforlængelse i hus med Zanka, så må man gå ud fra at planen er et salg nu til sommer. Samtidig var Zanka rimelig klar i mælet da han vendte tilbage omkring at det her var ikke karrierens sidste transfer, han kom ikke hjem for at ende karrieren i FCK, planen var stadig en udlandskarriere. Det kan sagtens være at han tager et år mere i klubben og så ryger næste sommer, men så er han også 27 og så begynder det at ligne sidste chance for en reel udlandstur.

    Delaney kan vi måske også få til at forlænge med et enkelt år, men ligesom Zanka bliver det næppe til mere end det. Pelle Nilsson mener Aftonbladet at vi allerede nu er villige til at lytte til bud på og med netop hans løn og manglende gennembrud i klubben in mente, så er jeg meget overbevist om at han ikke er her længere end til sommer.
    Forlængelse eller ej, så tror jeg du kan være evigt forvis om at vi ikke sælger Zanka til sommer.. Jeg har hørt argumentet før, at vi nu er en sælgende klub, der ikke lader kontrakterne på vores spillere løbe ud, men det betyder jo altså ikke at vi sælger for enhver pris for at undgå kontrakten skal løbe ud.. Så selvfølgelig sammenholder man den økonomiske gevinst ved et salg med risikoen for både sportsligt og deraf tilhørende økonomisk tab ved samme.. Med mindre der i tilfældet Zanka skulle tikke et vanvittigt attraktivt tilbud ind til sommer (30+ mio), så er jeg sikker på han er her mindst til vinter.. Og det samme gælder i øvrigt Delaney..

  23. #569
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Med mindre der i tilfældet Zanka skulle tikke et vanvittigt attraktivt tilbud ind til sommer (30+ mio), så er jeg sikker på han er her mindst til vinter.. Og det samme gælder i øvrigt Delaney..
    Enig ift. Zanka. Men hvad angår Delaney er jeg uenig. Ståle har en gentlemansaftale om at skulle Delaney løfte mesterskabspokalen som anfører i år, vil han ikke stå i vejen for et skifte til udlandet...

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #570
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Hvis nu de kommende par dage står på et korstog fra OBs fans og ledelse mod Rasmus Falk, kunne man så forestille sig, at vi hentede ham nu og sendte en spiller på leje den anden vej? Amankwaa måske? Jeg siger ikke, at jeg selv tror på det. Vi kan ikke sådan rigtig garantere Falk en startplads med de forreste, vi pt. render rundt med på 10'eren, og Amankwaa er jo ikke på niveau med Falk - hverken fysisk eller spillemæssigt. Men jeg kunne omvendt også godt forestille mig, at Ståle og Co. for alt i verden vil undgå en forårssæson, hvor Falk skal sidde på bænken i OB.

    Hvad siger I?

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •