Side 4 af 56 FørsteFørste 12345671454 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 838

Emner: Til- og afgange: Vinter 2015/16

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Min mening er ikke vurderet på 2-3 indhop men hele hans tid både hos os og i OB. Og 2 skader samme knæ gør bestemt ikke min tro på ham større desværre, men du at han kan afløse NJ f.eks ? det er spillere på det niveau vi skal hente/have for at vi flytte klubben videre sportsligt

  2. #47
    8000 Slettet

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Min mening er ikke vurderet på 2-3 indhop men hele hans tid både hos os og i OB. Og 2 skader samme knæ gør bestemt ikke min tro på ham større desværre, men du at han kan afløse NJ f.eks ? det er spillere på det niveau vi skal hente/have for at vi flytte klubben videre sportsligt
    Vi kan vist ikke hente spillere på NJ's niveau. I så fald skal det være spiller (ental). NJ er vel en af de bedste spillere, der nogensinde har været i FCK, i hvert fald målt på individuelle færdigheder. Så det kan helt sikkert godt lade sig gøre for klubben at rykke sig med spillere lidt under NJ's niveau.

    Vores håb er vel snarere, at vi skal finde spillere på niveauet under, som vi så kan udvikle til NJ's niveau og derefter sælge dem.

  3. #48
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af 8000 Se meddelelser
    Vi kan vist ikke hente spillere på NJ's niveau. I så fald skal det være spiller (ental). NJ er vel en af de bedste spillere, der nogensinde har været i FCK, i hvert fald målt på individuelle færdigheder. Så det kan helt sikkert godt lade sig gøre for klubben at rykke sig med spillere lidt under NJ's niveau.

    Vores håb er vel snarere, at vi skal finde spillere på niveauet under, som vi så kan udvikle til NJ's niveau og derefter sælge dem.
    Jeg vil medgive at Nikolai, når han rammer sit topniveau, er en spiller der besidder så høj klasse, at vi næppe kan forvente at hente spillere der fra dag et leverer på dette niveau.. Dog vil jeg også sige, at der med Nikolai simpelthen generelt er for langt mellem snapsene.. Længere oppe i tråden argumenteres der primært med udgangspunkt i statistik for, at NJ så absolut præsterer konstant, men er det i virkeligheden ikke blot fordi han præsterer helt usædvanligt stabilt ustabilt? Vi ser to til tre skader i HVER sæson og på ryggen af disse går der som regel flere kampe før NJ rammer sit topniveau.. Og selv når han er i sine "stabile" perioder kommer der kampe hvor han mere eller mindre er helt væk.. Jeg elsker skam Nikoali og synes det er klasse at have ham her i klubben, men jeg ser det bestemt ikke som en umulig mission at finde en kvalificeret afløser for ham..

    Rasmus Falk har flere gange spillet den ene angriber i Kent Nielsens 4-4-2 og selvom han som type er noget anderledes end Nikolai kunne jeg sagtens se ham som makker til Santander hos os.. En af Falks helt åbenlyse spidskompetencer er at finde ind i disse indbyrdes relationer med sine offensive holdkammerater og her kunne jeg se rigtig spændende perspektiver i en konstellation med Falk rundt om Santander og Kusk og Verbic på kanterne... Vi alle håber selvfølgelig at Bashkim kan gøre det på sigt, men selv om han skulle genfinde formen ser jeg simpelthen et større potentiale i Falk.. Og det at han er transferfri til sommer gør, at vi bare SKAL gå all in på ham til januar, alt andet ville være håbløst..

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Mulig vi ik kan hente på NJ s niveau ,men vi kan vel blive enige om at de skal Være væsentlig bedre end både Bashkim of Danny s niveau ?

  6. #50
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Rasmus Falk har flere gange spillet den ene angriber i Kent Nielsens 4-4-2 og selvom han som type er noget anderledes end Nikolai kunne jeg sagtens se ham som makker til Santander hos os.. En af Falks helt åbenlyse spidskompetencer er at finde ind i disse indbyrdes relationer med sine offensive holdkammerater og her kunne jeg se rigtig spændende perspektiver i en konstellation med Falk rundt om Santander og Kusk og Verbic på kanterne... Vi alle håber selvfølgelig at Bashkim kan gøre det på sigt, men selv om han skulle genfinde formen ser jeg simpelthen et større potentiale i Falk.. Og det at han er transferfri til sommer gør, at vi bare SKAL gå all in på ham til januar, alt andet ville være håbløst..
    Men hvor er Cornelius henne i den ligning? Det lyder, som om du er overbevist om, at det er en angriber, der skal afløse NJ i truppen. Jeg tror snarere, det er en kantspiller (der evt. er i stand til at vikariere for Santander, Cornelius og Kadrii i angrebet).
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. #51
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men hvor er Cornelius henne i den ligning? Det lyder, som om du er overbevist om, at det er en angriber, der skal afløse NJ i truppen. Jeg tror snarere, det er en kantspiller (der evt. er i stand til at vikariere for Santander, Cornelius og Kadrii i angrebet).
    Vi har jo vores to startere på kanten på plads, kan man sige, i Verbic og Kusk, og samtidig kompetente afløsere med udviklingspotentiale i Toutouh og Amankwaa. Medmindre man fra klubbens side tvivler på en af de to sidstnævnte som fremtidig FCK spiller eller har større bekymringer om Verbic's fysisk efter hans skadesproblemer, så virker kanterne til at være rimelig afklaret uden Nico. Og det er uden at tage Kadrii med i ligningen som jo sagtens kan komme ned og spille på venstrekanten.

    Modsat har man i angrebet to formodede startere der rent fysisk minder en del om hinanden, der fylder meget centralt men ikke er så mobile og så Kadrii som en anden type med nogle andre værktøjer at arbejde med men som man må have en del spørgsmål om i forhold til hans skade og niveau efter skaden. Det virker snarere der at man ville kigge på hvad man kunne få ind for at give nogle muligheder når Santander/Cornelius duoen ikke er den rigtige løsning.

    Og hvis det så er en type som Falk der også kan dække kanterne, så er det vel bare en bonus. Men jeg kunne nu også forestille mig at vi gik efter en mere udpræget angriber der var indforstået med ikke at være automatisk starter, enten fordi det var et ungt talent eller omvendt, en erfaren veteran.

  8. #52
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    ZLATAN!

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #53
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Spøg til side så må Falk være desperart for at komme væk fra OB.... Det må være lige til en depression at ens defensiv er SÅ dårlig...

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #54
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser

    Og hvis det så er en type som Falk der også kan dække kanterne, så er det vel bare en bonus. Men jeg kunne nu også forestille mig at vi gik efter en mere udpræget angriber der var indforstået med ikke at være automatisk starter, enten fordi det var et ungt talent eller omvendt, en erfaren veteran.
    Et spændende bud kunne være Imoh Fred Friday fra Lilleström. Både kropsligt og spillemæssigt minder han rimelig meget om NJ, og kan både dække venstrekant og angriberpladsen. Han er "kun" 20 (fyldte i maj), men har fået et lille gennembrud i denne sæson med 11 mål, vel at mærke fra en kant/wing-position primært.

    I bund og grund har han lidt af det hele - fysik, fart, finesse, afslutning osv. (se eventuelt på Youtube efter et par af hans langskudsdrøn).

    Jeg ville i hvert fald gerne se ham skifte den grimme gule trøje ud med en flot hvid én.

  13. #55
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Nu så jeg kampen imod Randers - AGF og skal ikke komme ind på kampens dommer osv. men jeg sag og studerede

    Mandla Greatful Masango fra Randers....ham ville jeg f... gerne se i FCK-trøjen. Han er hurtig og tænker og forstår spillet i
    hans ellers rimelig unge alder. Han er måske lidt billig og ville måske være en spiller som vil udvikle sig godt i FCK

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #56
    8000 Slettet

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Nu så jeg kampen imod Randers - AGF og skal ikke komme ind på kampens dommer osv. men jeg sag og studerede

    Mandla Greatful Masango fra Randers....ham ville jeg f... gerne se i FCK-trøjen. Han er hurtig og tænker og forstår spillet i
    hans ellers rimelig unge alder. Han er måske lidt billig og ville måske være en spiller som vil udvikle sig godt i FCK
    Nu bliver jeg formentligt upopulær, men i samme kamp lagde jeg endnu engang mærke til at Jonas Borring spiller forrygende for tiden. Han har i øvrigt kontraktudløb til sommer.

    Det er min overbevisning, at der er behov for TK-typer på vores hold, dvs. spillere, der ikke har noget imod en bænkeplads og at indgå i et rotationssystem, men som stadig besidder et niveau, der placerer dem i den højere andel af ligaen - typer som Borring. Og han er i øvrigt rigtig høj, hvilket kunne bidrage til vores dødbolde.

  16. #57
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Det er nu relativt længe siden, at Falk har døjet med skader for alvor. Jeg mener absolut, at han er et interessant og oplagt bud på en afløser for Nico - i særdeleshed hvis vi kan kapre ham på en fri transfer. Med ham ville man få en kreativ og alsidig offensivspiller, der kan dække alle de forreste pladser, og som ville være et glimrende supplement til både vores kanter og de tre "rendyrkede" angribere. Jeg tror desuden kun, at Falk vil blive bedre af at komme på et endnu mere boldbesiddende hold, hvor holdkammeraterne også er et niveau over, hvad han er vant til - af samme grund ville jeg være meget ked af at se ham i Brøndby.

    I øvrigt mener jeg ikke, at han minder specielt meget om hverken Danny og i særdeleshed Bashkim (som er angriber i min bog). Falk er i langt højere grad et kreativt omdrejningspunkt, der leverer assists og er med til at gøre sine medspillere gode. Skulle jeg sammenligne ham med nogen i vores trup - og det er såmænd ikke, fordi jeg synes, at de ligner hinanden vildt meget - så ville det være Kasper Kusk: En kantspiller, der går ind i banen og opererer i mellemrummet mellem modstanderens midtbane og forsvar som en slags "alternativ playmaker".
    Jeg kan ikke formulere det bedre selv. Falk kan lave de uventede ting ligesom Nicolai Jørgensen og han dækker de samme pladser, plus enkelte andre. Desuden har jeg i flere år ment, at han ligner en oplagt Københavnspiller, fordi han er dygtig til at spille i små rum, god med ryggen til mål, har et stærkt overblik og så endda arbejder ret hårdt. Jeg kan godt se, at det virker næsten lidt perverst at have så mange offensive muligheder, men netop fordi vi ikke helt har Falks type i truppen, synes jeg ikke, at det vil være for meget at tilføje ham. Jeg kan i hvert fald godt forestille mig problemer for modstanderne, hvis vi i perioder kan stille en formation med Kusk og Falk bag Cornelius og Santander.

    I øvrigt har vi før været sat i forbindelse med ham og der var vist endda forlydender om, at vi faktisk gik efter Falk, inden vi købte Kadrii. Både Ankersen og Kusk var vi efter, før de tog til udlandet, så på samme måde kan det da tænkes, at Ståle heller ikke har opgivet Falk endnu.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #58
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Så synes jeg, man bør slå til allerede her til vinter med en kontrakt til ham, samtidig med vi udlejer ham resten af sæsonen til OB, eller indtil vi får afskibet Nico, hvad der end sker først. OB ved, at det er nu, de skal have penge for ham, og derfor kan de ikke presse prisen alt for meget.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #59
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Så synes jeg, man bør slå til allerede her til vinter med en kontrakt til ham, samtidig med vi udlejer ham resten af sæsonen til OB, eller indtil vi får afskibet Nico, hvad der end sker først. OB ved, at det er nu, de skal have penge for ham, og derfor kan de ikke presse prisen alt for meget.
    Efter 1. januar kan man jo bare skrive kontrakt med effekt fra 1. juli. :-)
    Mvh.
    Dane

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #60
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Efter 1. januar kan man jo bare skrive kontrakt med effekt fra 1. juli. :-)
    Jo før, des bedre, han er ganske ombejlet, og der er intet i vejen for at vi laver aftalen nu, inden han ender ude VSTP, sikken ulækker tanke!

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •