Side 43 af 56 FørsteFørste ... 334041424344454653 ... SidsteSidste
Viser resultater 631 til 645 af 838

Emner: Til- og afgange: Vinter 2015/16

  1. #631
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Remmer kan være på vej til Esbjerg på en lejeaftale hvis de får solgt Ryan Laursen

  2. #632
    8000 Slettet

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Stephan Andersen ude i 3 måneder. Så skal der vel hentes en ny målmand ind, enten ny førstekeeper eller som reserve for reserven (læs: http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/01/23...en-ankelskadet).

  3. #633
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Sørgelig læsning for FCM og sikke da en rutsjebanetur Falks påståede prisniveau har fået! Lidt pinligt for BT-Michel, med tanke på hans artikel og de tal han løb med igår. Den kommer han nok til at høre lidt for.
    Well...der gik ikke mange timer før BT igen havde dummet sig -


    BT bringer lørdag historien om Rasmus Falk, der efter offentliggørelsen af klubskiftet til FCK er blevet chikaneret af OB-fans. Selve artiklen, hvor OBs sportschef udtaler sig, er korrekt, men ordlyden på forsiden af BT stemmer ikke overens med virkeligheden. Rasmus Falks bil er ikke blevet smadret, og BT har ikke bevis for, at han har modtaget dødstrusler. BT beklager fejlen.
    Mere her:http://www.bt.dk/superligaen/bt-bekl...om-rasmus-falk
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  4. #634
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Så bør man vel gå efter Pär Hansson, hvis man har fundet Kaminski for dårlig?

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #635
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af 8000 Se meddelelser
    Stephan Andersen ude i 3 måneder. Så skal der vel hentes en ny målmand ind, enten ny førstekeeper eller som reserve for reserven (læs: http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/01/23...en-ankelskadet).
    Så er det godt at vi har rigeligt med store målmandstalenter som Jakob Busk, Daniel Jespersen og Aris Vaporakis... Nåh nej...

    Mon vi kan leje TK til målmandsposten?

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #636
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Så bør man vel gå efter Pär Hansson, hvis man har fundet Kaminski for dårlig?
    Hvem siger, at "man" har fundet Kaminski for let?

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #637
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Det er bare det indtryk jeg har fået - dels af Kaminskis egne brokkerier, dels at han ikke har fået andre kampe end ligegyldige pokalkampe og dels Ståles udtalelse om, at vi "nu vil [...] vurdere vores situation på målmandsposten og derefter tage stilling til, om vi skal supplere med en keeper." http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/loeve-chok-fck-profil-ude-i-flere-maaneder/5921326

  11. #638
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Så er det godt at vi har rigeligt med store målmandstalenter som Jakob Busk, Daniel Jespersen og Aris Vaporakis... Nåh nej...

    Mon vi kan leje TK til målmandsposten?
    Kan ikke rigtig finde ud af om din besked er for sjov, altså den første del.

    Du mener vel ikke i ramme alvor at en af de 3 skulle have spille første del af foråret som 1. målmand, hvis ikke vi havde solgt dem?
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #639
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Først og fremmest utrolig synd for Stephan - han har stået godt for os i efteråret. Er sikker på han nok skal komme tilbage som 1. målmand til efteråret.
    Når det så er sagt, så kunne timingen dårligt have været bedre - optakten til foråret er lige startet, og vi har mulighed for at få en gardering ind til målmandsposten. Umiddelbart vil det oplagte være Kaminski på mål i foråret - han er trods alt hentet som et rimelig stort talent.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #640
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Hvis det ikke var sket præcis samtidig med PNE-underskrivelsen i England, kunne det måske have været en mulighed at leje Anders Lindegaard. Han har nu i stedet taget (endnu) et skridt nedad i jagten på spilletid.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #641
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Kan ikke rigtig finde ud af om din besked er for sjov, altså den første del.

    Du mener vel ikke i ramme alvor at en af de 3 skulle have spille første del af foråret som 1. målmand, hvis ikke vi havde solgt dem?
    Nej, jeg mener at Karminski skulle være 1. målmand, men efter det ser det tyndt ud. Kim C har vel ikke engang stået i reserveligaen i lang tid? På u19 holdet har vi en der hedder Nikolaj Kirkegaard som jeg aldrig har hørt noget om. Så nok især Busk og måske Daniel Jespersen kunne have været fine reservekeepere.

  18. #642
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Et par bud på en afløser kunne være Pär Hansson eller Robin Olsen. Pär Hansson er på radaren hos Feyenoord som 2. keeper, men intet er afklaret. Robin Olsen tilbringer pt ikke meget tid på grønsværen, og kan i lyset af den forestående EM-slutrunde, hvor han er aktuel for den svenske trup, være interesseret i et lejeophold.

    Pär Hansson: http://fotbolltransfers.com/site/news/59520

    Robin Olsen: http://fotbolltransfers.com/site/news/59295

  19. #643
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Jeg tror man bør gå efter en første målmand. SA er gammel, og en brækket ankel kan sætte ham længere tilbage, end bare de tre måneder der er tale om i første omgang. Robin Olsen lugter af det logiske indkøb. Han er ikke inde i varmen i det græske, og med et potentielt EM bør han være interesseret. Om han er god nok ved jeg ikke - det har jeg ikke set ham spille nok til - men han har dog et CV der er godt nok.

  20. #644
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Robin Olsen lugter af det logiske indkøb [...] Om han er god nok ved jeg ikke
    Hvad er det for en logik?

    Robin Olsen ligger et godt stykke fra SA niveau. Det har jeg set rigeligt til at vurdere.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #645
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    Hvad er det for en logik?

    Robin Olsen ligger et godt stykke fra SA niveau. Det har jeg set rigeligt til at vurdere.
    Jeg bragte Robin Olsen i spil, da han sammen med Pär Hansson, er den eneste skandinaviske målmand jeg lige kan se for mig, kunne komme til Kbh. pt. Men der er jo heller ingen der siger at det skal være en skandinav.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •