Side 44 af 56 FørsteFørste ... 344142434445464754 ... SidsteSidste
Viser resultater 646 til 660 af 838

Emner: Til- og afgange: Vinter 2015/16

  1. #646
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Smider lige Andreas Isaksson i puljen. Spiller ikke i Tyrkiet, og skal vel i form op til EM.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #647
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Uheldig situation, men det er ingen naturlighed at vi nødvendigvis skal på markedet. Først og fremmest er Kaminski netop hentet til situationer som disse, så man har i hvert fald på et tidspunkt ment at han kunne dække os ind. For det andet har man netop forlænget Kim C's kontrakt (som spiller), så man må stadig mene at han kan bidrage som backup. Og endelig - hvis SA rent faktisk kan "nøjes" med en pause på tre måneder, kan han stadig komme tilbage og i spil til næsten halvdelen af de resterende Superliga-kampe. Igen - ikke optimalt, men der positioner hvor vores alternativer er svagere.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #648
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Mon ikke Kaminski får den? Han har stået solidt og stabilt i reserve + pokal. Ved mindre han har modbevist sig selv over for Ståle i løbet af efteråret, så er det vel netop dette scenarie, han er købt ind til? Han får tilmed hele opstarten med.

  6. De følgende 13 brugere er enige:

  7. #649
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    721

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Mon ikke Kaminski får den? Han har stået solidt og stabilt i reserve + pokal. Ved mindre han har modbevist sig selv over for Ståle i løbet af efteråret, så er det vel netop dette scenarie, han er købt ind til? Han får tilmed hele opstarten med.
    Nu vil vi så vurdere vores situation på målmandsposten og derefter tage stilling til, om vi skal supplere med en keeper, siger Ståle Solbakken.

    Jeg synes det her er en kritisk melding fra Ståle ifht. tilliden til Kaminski.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #650
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Nu vil vi så vurdere vores situation på målmandsposten og derefter tage stilling til, om vi skal supplere med en keeper, siger Ståle Solbakken.

    Jeg synes det her er en kritisk melding fra Ståle ifht. tilliden til Kaminski.
    Hvis vi læser hele citatet, siger han jo også, at vi med SA ude er sårbare overfor en eventuel keeperskade, hvorfor vi overvejer at hente en keeper ind. Så det mener jeg ikke, du kan sige ud fra det.


  10. #651
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Smider lige Andreas Isaksson i puljen. Spiller ikke i Tyrkiet, og skal vel i form op til EM.
    Puha. Så får vi i DEN grad en smørhandske. Isaksson er VIRKELIG faldet i niveau, over det sidste lange stykke tid. Selv svenskerne stiller spørgsmålstegn ved ham, i forhold til nationalmandskabet. Så ser jeg hellere Kim snuppe tjansen, hvis vi skal have en "veteran" derind :-)

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #652
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    721

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hvis vi læser hele citatet, siger han jo også, at vi med SA ude er sårbare overfor en eventuel keeperskade, hvorfor vi overvejer at hente en keeper ind. Så det mener jeg ikke, du kan sige ud fra det.

    Det jeg mener med det er, at jeg tror at Ståle ville have brugt nogle andre ord, hvis han var tryg ved Kaminski. Hvis der var fuld tillid, så skulle situationen ikke op til revision. Tillid er rimelig binært for Ståle. Enten så bakker han 100% op, eller også ryger du af. Vi så det også på målmandsfronten med Wiland da Ståle kom tilbage.

    Det kan selvfølgelig sagtens være en overanalyse, men hvis man nu skal forsøge at læse noget udfra det han siger, så mener jeg det peger i retning af, at Ståle vil skubbe på for at vi skal hente en erstatning ind.

  13. #653
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Ståle har selvfølgelig ikke tænkt sig at sige at han ikke mener Kaminski kan løfte opgaven hvis vi så ender i en situation hvor vi ikke kan få en anden, bedre keeper ind, men det er da lidt sigende at den umiddelbare reaktion ikke med det samme var at stille sig bag Kaminski og så åbne op for en gardering men i stedet "Kim og Thomas er gode keepere" og "alt er i spil".

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #654
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    65

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Nu vil vi så vurdere vores situation på målmandsposten og derefter tage stilling til, om vi skal supplere med en keeper, siger Ståle Solbakken.

    Jeg synes det her er en kritisk melding fra Ståle ifht. tilliden til Kaminski.
    Man kunne også tolke det som, at man vil vurdere, om det er nødvendigt at hive en 3. målmand ind. Hvis vi siger han er klar i midt-slutningen af april, så skal han måske bruge 2-3 uger på at blive kampklar, og så er der ikke meget af sæsonen tilbage.
    Et andet scenarie er, at man overvejer at købe en 1. målmandstype, som så skal konkurrere med Stephan om jobbet, når han bliver klar. Bliver lidt ked af det, hvis vi lejer en målmand, som så smutter efter et godt halvår Myhre-style.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #655
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Du nævner selv to, som ikke er i nærheden af at slå Isaksson af, og aldrig nogensinde har været det. Synes forøvrigt ikke Olsen(selvom navnet) er en åbenbaring og Hansson er på vej til Feyenoord.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #656
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Du nævner selv to, som ikke er i nærheden af at slå Isaksson af, og aldrig nogensinde har været det. Synes forøvrigt ikke Olsen(selvom navnet) er en åbenbaring og Hansson er på vej til Feyenoord.
    Mine to bud er afstedkommet af pressens spekulering i deres fremtid, samt vores akutte mangel på en gut der kan lidt med hænderne. De to er for mig ikke drømmesignings, men et par sandsynlige bud. Vi kan jo også bare gå efter Victor Valdes, som rådner op i Manchester. Sidst jeg læste om ham, var Standard Liege interesseret i et lån for resten af sæsonen.

  20. #657
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Mine to bud er afstedkommet af pressens spekulering i deres fremtid, samt vores akutte mangel på en gut der kan lidt med hænderne. De to er for mig ikke drømmesignings, men et par sandsynlige bud. Vi kan jo også bare gå efter Victor Valdes, som rådner op i Manchester. Sidst jeg læste om ham, var Standard Liege interesseret i et lån for resten af sæsonen.
    Hvad tror du mit bud så er? Sjovt nok nævner pressen også, at Isaksson snart skal til at spille kampe og er som de to andre også målmand. Ditto forøvrigt Kristoffer Nordfeldt fra Swansea.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #658
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Hvad tror du mit bud så er? Sjovt nok nævner pressen også, at Isaksson snart skal til at spille kampe og er som de to andre også målmand. Ditto forøvrigt Kristoffer Nordfeldt fra Swansea.
    Kristoffer Nordfeldt havde jeg da glemt alt om. Se, han kunne være en interessant tilføjelse. Super god alder (26), og med masser af kampe fra den hollandske Æresdivision. En lejeaftale med indbygget forkøbsret, ville ikke være tosset. Så ville vi have en god skandinavisk keeper, samtidig med at Stephan ikke skal forcere noget i genoptræningen.

  23. #659
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Jeg kan følge argumenterne her i tråden, men jeg håber stadig, at klubben så rigtigt dengang man hentede Kaminski, og at man nu tør satse på ham i de par måneder, hvor SA er ude. Umiddelbart lyder det som det mest rolige scenarie for truppen og samtidig den løsning, som går mindst ud over vores lønbudget. Men igen - det er naturligvis forudsættet, at Kaminski har overbevist Ståle om, at han kan være FCKs nr. 1.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #660
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Kristoffer Nordfeldt havde jeg da glemt alt om. Se, han kunne være en interessant tilføjelse. Super god alder (26), og med masser af kampe fra den hollandske Æresdivision. En lejeaftale med indbygget forkøbsret, ville ikke være tosset. Så ville vi have en god skandinavisk keeper, samtidig med at Stephan ikke skal forcere noget i genoptræningen.
    Hvorfor er det så vigtigt, at det bliver en skandinav?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •