Side 45 af 56 FørsteFørste ... 354243444546474855 ... SidsteSidste
Viser resultater 661 til 675 af 838

Emner: Til- og afgange: Vinter 2015/16

  1. #661
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Det er det heller ikke, men 1. det er dem man sådan kender 2. De har alle det til fælles, at de sidder på bænken, og har brug for spilletid, for at komme til EM.

  2. #662
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    36

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Hvad med Jesper Hansen? Ikke at jeg håber det, men det ville vel være en billig løsning.

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...e-doere-aabne/

  3. #663
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Det er det heller ikke, men 1. det er dem man sådan kender 2. De har alle det til fælles, at de sidder på bænken, og har brug for spilletid, for at komme til EM.
    Og så er der kommunikationen. Vi har dog været kædet sammen med en (to?) Målmænd fra Argentina(?) dengang vi købte Mussis. Så jeg udelukker ikke noget, men det ville undre mig hvis det blev et eksotisk køb. Den slags hører offensiven til [/Ståle]

  4. #664
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Synes jeg havde læst om Nordfeldt til FC, men kan ikke finde linket. Tror dog vi bruger Kaminski.
    Hvad jeg kan huske, så er Kim altid bundsolid.. Så tror egentlig ikke vi henter en forstærkning

  5. #665
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Er ham Kalle fra Randers ikke en oplagt erstatning for SA?

    Han var ligaens bedste i 2015, kan engelsk og "dansk", koster næppe 10 mil, er ung (25 år)...

  6. #666
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Er ham Kalle fra Randers ikke en oplagt erstatning for SA?

    Han var ligaens bedste i 2015, kan engelsk og "dansk", koster næppe 10 mil, er ung (25 år)...
    Men vi er jo ikke ude i at skulle erstatte SA, fordi han er blevet skadet i tre måneder. Han har lige fået ny kontrakt til sommeren 2018, så han er i høj grad en del af de næste års planer, det kan vi roligt regne med.

    Skulle vi gå ud og købe en type som Johnsson, skulle det være, fordi man ikke tror på Kaminski som en langsigtet udfordrer til SA. I så fald tror jeg, at man allerede tidligt i januar havde sendt ham tilbage til Anderlecht og fundet på noget andet. Jeg kan ikke forestille mig andet, end at vi lejer en eller anden halvafdanket og fortabt målmand ind som backup i foråret, ligesom vi gjorde med Rune Nilssen, da Jesper Christiansen blev skadet i 2009.

  7. De følgende 10 brugere er enige:

  8. #667
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Men vi er jo ikke ude i at skulle erstatte SA, fordi han er blevet skadet i tre måneder. Han har lige fået ny kontrakt til sommeren 2018, så han er i høj grad en del af de næste års planer, det kan vi roligt regne med.

    Skulle vi gå ud og købe en type som Johnsson, skulle det være, fordi man ikke tror på Kaminski som en langsigtet udfordrer til SA. I så fald tror jeg, at man allerede tidligt i januar havde sendt ham tilbage til Anderlecht og fundet på noget andet. Jeg kan ikke forestille mig andet, end at vi lejer en eller anden halvafdanket og fortabt målmand ind som backup i foråret, ligesom vi gjorde med Rune Nilssen, da Jesper Christiansen blev skadet i 2009.
    Jeg burde vist have uddybet: Med "erstatning" mente jeg selvfølgelig blot sæsonen ud!
    Herefter ser jeg dem passe glimrende i rollen som de nye JC/Wiland, Zaza/Stensgaard, Kihlstedt/Raboczki.. måske mest de første! ;)
    Sidst redigeret af jonlanghoff : 24.01.16 kl. 23:01

  9. #668
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Ajax er villig til at slippe Boilesen billigt. Er der nogen der har en ide om det ville være realistisk at hente ham til hovedstaden?

  10. #669
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    nope det er langt større klubber der er på spil her. hvis han havde interesse for fck, så kunne han ligeså godt ha forlænget med ajax. Det er en større klub og bedre liga

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #670
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    nope det er langt større klubber der er på spil her. hvis han havde interesse for fck, så kunne han ligeså godt ha forlænget med ajax. Det er en større klub og bedre liga
    Lad os nu lige se. Jeg kunne godt forestille mig det.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...have-boilesen/

    Indtil videre er det tilsyneladende kun Wolverhampton, der har vist interesse. Dem må vi vel kunne konkurrere med.
    Vil altid elske Ståle

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #671
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Lad os nu lige se. Jeg kunne godt forestille mig det.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...have-boilesen/

    Indtil videre er det tilsyneladende kun Wolverhampton, der har vist interesse. Dem må vi vel kunne konkurrere med.
    Boilesen har selv afvist Wolves: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benel...-wolverhampton

    Utroligt hvad der er sket med ham på så kort tid - fast landsholdsspiller, og spillede godt i Ajax, og nu er Wolves det bedste bud? Mærkeligt at ingen større klubber har budt sig ind.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  15. #672
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Boilesen har selv afvist Wolves: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benel...-wolverhampton

    Utroligt hvad der er sket med ham på så kort tid - fast landsholdsspiller, og spillede godt i Ajax, og nu er Wolves det bedste bud? Mærkeligt at ingen større klubber har budt sig ind.
    Ajax har den simple (og i mine øjne latterlige ide), at hvis en spiller ikke vil forlænge, så ryger de på U21 (bliver frosset ud). Det samme skete for Christian Eriksen (han forlængede med 1 år, da han blevet truet med bænken), det skete for deres suverænt dyreste køb Sulejmani, som røg på U21 og nu Boilesen.

    Af en eller anden grund, har mange klubber ikke luret den taktik (gælder vidst også hos andre hollandske klubber) og ser på spilleren som et problembarn. I virkeligheden er det i mine øjne et no go for talenter at havne i Ajax - selvom de har en ufattelig god fodboldskole, så er de så ligeglade med personen/spillere, at de gerne smadre hans karrierer, hvis ikke de kan sælge ham og tjene penge. De er ligeglade med om deres anfører og et af de vigtigste kort (Boilesen) bliver sat et par år tilbage, fordi hvis han ikke forlænger - så er det hans egen skyld.

    Jeg tror på ingen måder, at Boilesen er interesseret i DK - men skulle man kunne få ham - så skal han da have buddet. Han ville passe perfekt ind!


  16. #673
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Har stor forståelse for det Ajax gør, og ville da også gerne praktisere det i FCK, hvis vi kom i sådan en situation. 1. De har brugt en del penge + uddannelse og løn, dem vil de gerne have tilbage. 2. En spiller som ikke vil forlænge, skal da ikke have garanti for spilletid. Her er det da i klubbens interesse at bruge en som er der i længere tid. 3. Fodboldverden er efterhånden fyldt op med agenter, som har alle mulige agendaer. Her er det fint, at klubberne en gang i mellem siger "stop". Hertil og ikke længere. Som eksempler blandt andet Srterling og Tevez. Så den går begge veje.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #674
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Har stor forståelse for det Ajax gør, og ville da også gerne praktisere det i FCK, hvis vi kom i sådan en situation. 1. De har brugt en del penge + uddannelse og løn, dem vil de gerne have tilbage. 2. En spiller som ikke vil forlænge, skal da ikke have garanti for spilletid. Her er det da i klubbens interesse at bruge en som er der i længere tid. 3. Fodboldverden er efterhånden fyldt op med agenter, som har alle mulige agendaer. Her er det fint, at klubberne en gang i mellem siger "stop". Hertil og ikke længere. Som eksempler blandt andet Srterling og Tevez. Så den går begge veje.
    Så det vil være fint med dig at se Zanka, Delaney og Jørgensen på reserveholdet i næste sæson, såfremt de ikke bliver solgt og ikke vil forlænge kontrakten?

    Jeg mener stadig man bør spille med det, på dagen, stærkeste hold. I hvert fald indtil ligaen er vundet.


  19. #675
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Hvorfor skal spilleren straffes for at leve op til sin kontrakt og søge videre når den ophører?! Det giver nul mening i min verden.

  20. De følgende 13 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •