Side 46 af 56 FørsteFørste ... 3643444546474849 ... SidsteSidste
Viser resultater 676 til 690 af 838

Emner: Til- og afgange: Vinter 2015/16

  1. #676
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Hvorfor skal spilleren straffes for at leve op til sin kontrakt og søge videre når den ophører?! Det giver nul mening i min verden.
    Hvorfor skal det tolkes som straf af en spiller, hvis klubben vælger at se længere frem i tiden, ved at spille en spiller ind som har længere kontrakt?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #677
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Det er en klubs ansvar at lave en ordentlig planlægnings for trupsammensætningen. Vi så det efter 2010-11 sæsonen, hvor den strategi på den ene side gav gevinst, men også fejlede. Nu har man i FCK ændret den strategi, så ingen kontrakter skal løbe ud mere. Så derfor har vi naturligvis et problem med de tre du nævner. Jørgensen er så allerede på "transferlisten", så her vælger man at sælge. Men spørgsmålet er "hvem skal bestemme", og det mener jeg klubben skal. De skal derfor sælges eller forlænge kontrakten, når man går ind i den sidste sæson. Forøvrigt ville jeg gøre Delaney til klubbens bedst betalte, med løfte om et salg i 2017.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #678
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Hvorfor skal det tolkes som straf af en spiller, hvis klubben vælger at se længere frem i tiden, ved at spille en spiller ind som har længere kontrakt?
    Jeg er meget enig. Hvis Ajax ved, at de ikke vil bruge ham, så spærer han jo sådan set en plads til et af klubbens egne talenter i 1. holdstruppen. Det er lidt kynisk, men Ajax er jo nødt til at tænke på fremtiden som den klub de nu en gang er.
    Derudover så kender vi sikkert ikke alle nuancer i sagen. Uden at jeg ved det, så kunne det måske tænkes, at hans attitude til træninger ikke er i top og dermed endnu en grund til at holde ham væk.

    Jeg er enig i, at Ajax ud af til ser ud til at handle koldt og kynisk. Og måske er de det også. Men man skal nok passe på med at dømme dem, når vi ikke kender alle facts i sagen.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #679
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Så fik vi svar i diskussionen vi havde tidligere om hvorvidt der var tillid til Kaminski.

    http://www.fotbollskanalen.se/danmar...as-ut-av-paok/

    Vi lejer Robin Olsen.
    Sidst redigeret af Kaff : 25.01.16 kl. 13:28

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #680
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    485

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Nja...
    1. Den artikel bekræfter ikke at vi har lejet ham. I øvrigt er det ifølge en græsk kilde. Jeg ville måske afvente lidt med at konkludere, at vi henter ham.
    2. Der er vel ingen, der siger, at Olsen står foran Kaminski. Mon ikke de vil få lov at kæmpe om pladsen i opstarten. Ganske logisk at Ståle vil hente en tredje keeper for at stå imod evt. nye skader.

    I hvert fald en god løsning, hvis den går hjem. Vi kan nok ikke forvente meget mere end Olsen, når vi taler et halvt års leje.

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #681
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010
    Indlæg
    4

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af cphdreaming Se meddelelser
    Nja...
    1. Den artikel bekræfter ikke at vi har lejet ham. I øvrigt er det ifølge en græsk kilde. Jeg ville måske afvente lidt med at konkludere, at vi henter ham.
    2. Der er vel ingen, der siger, at Olsen står foran Kaminski. Mon ikke de vil få lov at kæmpe om pladsen i opstarten. Ganske logisk at Ståle vil hente en tredje keeper for at stå imod evt. nye skader.

    I hvert fald en god løsning, hvis den går hjem. Vi kan nok ikke forvente meget mere end Olsen, når vi taler et halvt års leje.
    Kunne godt tyde på der er noget om det :)

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...enland/5923413

  12. #682
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af cphdreaming Se meddelelser
    Nja...
    1. Den artikel bekræfter ikke at vi har lejet ham. I øvrigt er det ifølge en græsk kilde. Jeg ville måske afvente lidt med at konkludere, at vi henter ham.
    2. Der er vel ingen, der siger, at Olsen står foran Kaminski. Mon ikke de vil få lov at kæmpe om pladsen i opstarten. Ganske logisk at Ståle vil hente en tredje keeper for at stå imod evt. nye skader.

    I hvert fald en god løsning, hvis den går hjem. Vi kan nok ikke forvente meget mere end Olsen, når vi taler et halvt års leje.
    Det behøver jo ikke Kun at være for et halvt års leje, såfremt en ny keeper entrerer. Kaminskis lejeaftale udløber til sommer, og forlader han klubben til den tid, skal vi alligevel hente en ny en ind. Det kan tænkes at Stephans skade, åbner op for en permanent transfer et halvt år før tid.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #683
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Trist, havde håbet at Kaminski var udset til fremtiden - men han må være vejet og fundet for let.

    Køber ikke påstanden om at Kaminski og Kim C ikke var målmænd nok, hvis det var fordi at de rent faktisk var gode nok. Man har vel 3 målmænd i truppen til situationer som disse.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #684
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Trist, havde håbet at Kaminski var udset til fremtiden - men han må være vejet og fundet for let.

    Køber ikke påstanden om at Kaminski og Kim C ikke var målmænd nok, hvis det var fordi at de rent faktisk var gode nok. Man har vel 3 målmænd i truppen til situationer som disse.
    Ja, Kaminski kan ikke være specielt begejstret.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. #685
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    http://www.bt.dk/superligaen/frank-a...ndsholdskeeper

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...vi-kigger-paa/

    Ståle og Frank Arnesen bekræfter, at der er interesse for at leje Robin Olsen.

  18. #686
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Man kan jo osse tro at Kim C er blevet vejet og fundet for let - ved en mulig skade? altså manden har ikke stået en fodboldkamp i mere end et år?
    Og lad os sige at Kaminski bliver skadet og vi så kun har Kim C.

    Jeg er begejstret ved at hente en stærk målmand til at gi lidt kamp og noget at kæmpe om i optakten.
    og så må den bedste jo bare vinde den kamp.
    Selvfølgelig er Kaminski ikke begejstret for en ny målmand i truppen og sådan er det, jeg tror der heller ikke Jesper C var specielt begejstret for at vi hentede Wiland og ditto med Stephan A?
    Sådan er Gamet bare, Kaminski må jo bare vise han er den bedste så - så er det osse ham der kommer til at stå.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #687
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Hvis ikke man tror på Kim som reserve til reserven, så var det da afsindsigt dumt at forlænge med manden for ikke mere end én måned siden.

    Så kunne han da have fortsat i den SoE rolle som han er påtænkt.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #688
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    189

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Måske lige tidligt nok - men her er lidt Robin Olsen highlights:
    https://www.youtube.com/watch?v=iJVKkICG_kI

  23. #689
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Hvis ikke man tror på Kim som reserve til reserven, så var det da afsindsigt dumt at forlænge med manden for ikke mere end én måned siden.

    Så kunne han da have fortsat i den SoE rolle som han er påtænkt.
    Når nu vinduet er åbent imens en keeper bliver langtidsskadet, ville det da være amatøragtigt ikke at leje en keeper, så man stadig er dækket med 3 keepere, selvom man har tiltro til de to backups man i forvejen har.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


  24. #690
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Det kommer da helt an på den opgave Kim er blevet sat for øje?
    Det kan være han kun har skulle agere målmand på yderste mandat, som fx hvis stephan fik rødt kort eller lign, så han kun har skulle agere backup i en enkelt kamp.
    og ikke over 1/2 af forårs-sæsonen.. og man ved ikke hvad der står i hans kontrakt jo - det kunne tænkes at man har villet indskrive div. trænerjobs i hans kontrakt og derfor gerne har villet ha haft papirer på ham i et år mere..

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •