Side 5 af 56 FørsteFørste ... 23456781555 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 838

Emner: Til- og afgange: Vinter 2015/16

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Jeg kan ikke formulere det bedre selv. Falk kan lave de uventede ting ligesom Nicolai Jørgensen og han dækker de samme pladser, plus enkelte andre. Desuden har jeg i flere år ment, at han ligner en oplagt Københavnspiller, fordi han er dygtig til at spille i små rum, god med ryggen til mål, har et stærkt overblik og så endda arbejder ret hårdt. Jeg kan godt se, at det virker næsten lidt perverst at have så mange offensive muligheder, men netop fordi vi ikke helt har Falks type i truppen, synes jeg ikke, at det vil være for meget at tilføje ham. Jeg kan i hvert fald godt forestille mig problemer for modstanderne, hvis vi i perioder kan stille en formation med Kusk og Falk bag Cornelius og Santander.

    I øvrigt har vi før været sat i forbindelse med ham og der var vist endda forlydender om, at vi faktisk gik efter Falk, inden vi købte Kadrii. Både Ankersen og Kusk var vi efter, før de tog til udlandet, så på samme måde kan det da tænkes, at Ståle heller ikke har opgivet Falk endnu.
    Morten Olsen har i dag udtaget Falk til landsholdets playoff-kampe mod Sverige.

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Jeg kan godt lide Falk, men vil være næsten være for bange for at det vil være for stort et luksus problem. Hvis det kan blive det. Vi vil have Toutouh, Kusk, Falk og Verbic til to pladser(+Baskim, Amankwaa og Brandur). Ved ikke hvor godt Falk vil passe ind i angrebet i FCK, især ikke sammen med Santander. Mange sammenligner hans mulige rolle med den som NJ har i dag, men grunden til at NJ kan bruges i angrebet, er at han har nogle gode kvaliteter i boksen som Falk slet ikke har.
    Men at få Falk gratis vil næsten være for godt til at sige nej til. Især hvis det betyder han ikke ender i BIF.

    Derudover forudser jeg at denne vinters transfervindue bliver meget rolig, medmindre vi får et tilbud vi ikke kan sige nej til. Det er kun midtforsvaret som kunne bruge en enkelt forstærkning. Jeg ved ikke lige hvem det skulle være, men en mulighed kunne være Alexander Milosevic fra Besiktas, som der efter en skade sidste år, har haft svært ved at komme ind på holdet, og kun har spillet en enkelt kamp i år. Dette er dog kun taget ud fra statistik, og jeg ved ikke noget om hans reelle status i Besiktas.

    En lille drømme scenario ville være at vi hentede Kristoffer Ajer eller Iver Fossum, som har været nævnt herinde et par gange, her til vinter. Så kunne han blive spillet ind i det næste halveår, og så være klar til at tage over for Amartey og/eller Delaney fra sommer. Det er måske en smule urealistisk, har lidt svært ved at vurdere vores muligheder for at hente en af de to.

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Syntes efterhånden at det begynder at se rigtig godt ud med holdet, Hvis vi kan hente en midtforsvar i vinter til start 11;er er det et fantastisk hold.Så kommer udfordringerne selvfølgelig når vi begynder atsælge ud :) Amartey sikkert til vinter, Delaney har en aftale med Ståle om at han ryger når han får lov at løfte mesterskabs pokalen,NJ smutter til sommer Også er der spørgsmål tegn ved hvor længe vi kan holde på Ludwig

  4. #64
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Er lidt ærgerlig ved de afgange, du lister op, Sir Lanng..
    Skulle vi gå hen og vinde mesterskabet, og derefter kvalificere os til CL-gruppespil, ville den nuværende trup, samt enkelte forstærkninger til midterforsvaret, venstre back ift. bredde og højre kant, nok gøre det særdeles hæderligt.. Det bliver svært med de afgange, du lister op.

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Helt enig :) kan bare ikke se hvordan vi skal kunne holde på dem ? Bedste chance er vel Ludwig ?

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #66
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    NJ kan jeg leve med, såfremt vi eksempelvis får suppleret truppen med Falk. Hvis Amartey ryger til jul, skal vi ud og hente nye spillere til at dække både midterforsvar og central midtbane. Skulle Amartey ryge på det tidspunkt, vil Delaney også smutte efter et mesterskab, hvor vi skal ud og hente en ny (good luck with that..).
    Kan vi til gengæld holde på Amartey indtil sommerens transfervindue, er jeg sikker på at Delaney har nok klubfølelse til at blive et halvt år længere, så man kan køre en ny spiller ind i efteråret. Lidt ligesom hvad FC Muh gjorde med eksempelvis Sviatchenko.
    Vi skal vel nærmest hente Oscar Wendt hjem, for at vi kan klare tabet af Ludwig på acceptabel vis..

    Er der forresten nogen, som har hørt nyt vedr. Sigurdarsson? Seneste melding var, at man ville lade ham blive opereret og genoptræne hos Wolverhampton, og derefter overveje at se på ham til sommer, hvor han er transferfri..

  8. #67
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    75

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Santander og Michu på toppen? *savlemode on*

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...gratis/5820079

    Vil desværre nok være en for dyr herre at have rendende rundt *savlemode off* - selvom vi burde kunne konkurrere med en 4. divisionsklub i Spanien.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #68
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Palermo rygtes at have et meget godt øje til Nico, af Di Marzio som nok er den med pålidelige transfer rygte journalist. Også ham som først reportede om Mussis til Genoa.

    http://gianlucadimarzio.com/calciome...nsen-e-balogh/
    Palermo har lige fyret deres cheftræner (igen), og jeg formoder rygtet til NJ10 dør her.
    Kilde: http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...er-ballardini/

  11. #69
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Tror ikke cheftræneren betyder det store i Palermo. Her er det primært præsidenten og evt. sportschefer, som "sætter" holdet.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #70
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    NJ kan jeg leve med, såfremt vi eksempelvis får suppleret truppen med Falk. Hvis Amartey ryger til jul, skal vi ud og hente nye spillere til at dække både midterforsvar og central midtbane. Skulle Amartey ryge på det tidspunkt, vil Delaney også smutte efter et mesterskab, hvor vi skal ud og hente en ny (good luck with that..).
    Kan vi til gengæld holde på Amartey indtil sommerens transfervindue, er jeg sikker på at Delaney har nok klubfølelse til at blive et halvt år længere, så man kan køre en ny spiller ind i efteråret. Lidt ligesom hvad FC Muh gjorde med eksempelvis Sviatchenko.
    Vi skal vel nærmest hente Oscar Wendt hjem, for at vi kan klare tabet af Ludwig på acceptabel vis..

    Er der forresten nogen, som har hørt nyt vedr. Sigurdarsson? Seneste melding var, at man ville lade ham blive opereret og genoptræne hos Wolverhampton, og derefter overveje at se på ham til sommer, hvor han er transferfri..
    Hvis Amartey bliver solgt til vinter, så bør man i mine øjne gå benhårdt efter at finde en stærk makker til Zanka. Er der så også penge til en midtbanespiller (jeg tvivler), så er det helt perfekt - men det må være anden prioritet. Vi kan godt klare os gennem foråret med Delaney og Kvist samt Toutouh og Remmer som reserver.

    I forhold til Delaney så må man virkelig håbe, at det lykkes at forlænge hans kontrakt med et år mere, ligesom man gjorde med N'Doye. Det vil gøre udskiftningen mere glidende: Nico og Amartey i første omgang, Delaney og Ludwig i anden omgang.
    Mvh.
    Dane

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #71
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Det helt store mål for de kommende transfervinduer må være at komme salgene i forkøbet. Optimalt set sikrer vi os erstatninger for Amartey, Delaney, Ludwig osv. et halvt år i forvejen, selvom det selvfølgelig er en svær manøvre. Det er før lykkedes herinde med bl.a. Pierre Bengsston, og det gør alt andet lige overgansfasen lettere.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #72
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Helt enig, man kan vel også sige at Kvist er en slags afløser for Amartey?

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #73
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Helt enig, man kan vel også sige at Kvist er en slags afløser for Amartey?
    Men du dermed, at det kun skal ses som en overgangsting, at vi har tre regulære, etablerede midtbanespillere - og at vi, når Amartey sælges, kun skal have Kvist og Delaney? Udover at Kvist IMO er en sløj erstatning for Amartey, er det da kvantitativt uholdbart.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #74
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Kommer Kvist i gang igen er han da en optimal afløser at få som 30 årig ? Og nej regner ikke med at vi kan hente en etableret dansk landsholds spiller som 3 valg til nogen pladser på FCK holdet udover keeper pladsen..

  22. #75
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Kommer Kvist i gang igen er han da en optimal afløser at få som 30 årig ? Og nej regner ikke med at vi kan hente en etableret dansk landsholds spiller som 3 valg til nogen pladser på FCK holdet udover keeper pladsen..
    Men hvis vi lader vores respektive syn på Kvist ligge, synes du så, truppen vil være bred nok på den centrale midtbane, hvis Amartey bliver solgt, og der ikke købes en ny central midtbanespiller?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Side 5 af 56 FørsteFørste ... 23456781555 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •