Side 52 af 56 FørsteFørste ... 24249505152535455 ... SidsteSidste
Viser resultater 766 til 780 af 838

Emner: Til- og afgange: Vinter 2015/16

  1. #766
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    http://www.bt.dk/fodbold/bt-loefter-...n-amartey-faa-

    Ifølge BT er Amartey udtaget til Leicesters trup til dagens topkamp på Emirates kl. 13 dansk tid.

  2. #767
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    http://www.bt.dk/fodbold/bt-loefter-...n-amartey-faa-

    Ifølge BT er Amartey udtaget til Leicesters trup til dagens topkamp på Emirates kl. 13 dansk tid.
    Nej, han var med truppen til London, men han var ikke i kamptruppen.

  3. #768
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Nej, han var med truppen til London, men han var ikke i kamptruppen.
    Tak for rettelsen. My bad :-)

  4. #769
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Selvom vi reelt vel ser frem mod sommerens vindue nu, så tillader jeg mig lige at lufte et navn her i vintertråden.

    Det er måske på kanten til at være urealistisk, men det er i hvert fald værd at bemærke, at Pierre Bengtsson lige for tiden er røget af holdet i Mainz. Og med tanke på, at vi med meget stor sandsynlighed må på markedet for en ny venstre back til sommer, er det måske ikke helt dårlig timing.

    Mainz hentede i sommers den jævnaldrende franskmand Gaetan Bussmann, som har taget al spilletiden på VB her i 2016, hvor Mainz resultatmæssigt har klaret det godt.

    Bengtsson ville være en genial afløser, hvis Ludwig blev solgt, fordi han hurtigt ville kunne integreres og være klar til de kampe, der forhåbentlig venter i CL-kvalifikation. Men er han overhovedet realistisk? Han har sikkert fået en pæn kontrakt i Mainz, som løber to år endnu til sommer. Ligesom det ville være et nederlag allerede at skulle tilbage, og måske står lidt mindre klubber i Bundesligaen klar til at springe til. Det er måske lidt en fjern drøm at se ham tilbage, men jeg håber, der bliver holdt øje med hans situation - og så skal nogle andre jo også først lige matche Ludwigs pris :)

  5. #770
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Selvom vi reelt vel ser frem mod sommerens vindue nu, så tillader jeg mig lige at lufte et navn her i vintertråden.

    Det er måske på kanten til at være urealistisk, men det er i hvert fald værd at bemærke, at Pierre Bengtsson lige for tiden er røget af holdet i Mainz. Og med tanke på, at vi med meget stor sandsynlighed må på markedet for en ny venstre back til sommer, er det måske ikke helt dårlig timing.

    Mainz hentede i sommers den jævnaldrende franskmand Gaetan Bussmann, som har taget al spilletiden på VB her i 2016, hvor Mainz resultatmæssigt har klaret det godt.

    Bengtsson ville være en genial afløser, hvis Ludwig blev solgt, fordi han hurtigt ville kunne integreres og være klar til de kampe, der forhåbentlig venter i CL-kvalifikation. Men er han overhovedet realistisk? Han har sikkert fået en pæn kontrakt i Mainz, som løber to år endnu til sommer. Ligesom det ville være et nederlag allerede at skulle tilbage, og måske står lidt mindre klubber i Bundesligaen klar til at springe til. Det er måske lidt en fjern drøm at se ham tilbage, men jeg håber, der bliver holdt øje med hans situation - og så skal nogle andre jo også først lige matche Ludwigs pris :)
    Interessant idé, men desværre næppe mulig at gennemføre.

  6. #771
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Nu hvor vi er ved lettere drømmetænkning, så kunne en Martin Ødegaard vel være en mulighed på en 2 årig leje?

    Han er jo miles away fra at spille i Real og så dyr nægter jeg at tro at en 17 årig knægt kan være i løn..

  7. #772
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Nu hvor vi er ved lettere drømmetænkning, så kunne en Martin Ødegaard vel være en mulighed på en 2 årig leje?

    Han er jo miles away fra at spille i Real og så dyr nægter jeg at tro at en 17 årig knægt kan være i løn..
    Hvis dette står til troende, så er han langt væk fra hvad vi kan betale.
    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...al-madrid-lon/

  8. #773
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Hvis dette står til troende, så er han langt væk fra hvad vi kan betale.
    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...al-madrid-lon/
    Det er jo absurt at give en 16 årig gut 17 millioner om året..
    Jeg tror ikke på det - men stadigvæk, så det er jo Real Madrid..

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #774
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Hvis dette står til troende, så er han langt væk fra hvad vi kan betale.
    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...al-madrid-lon/
    Nu er det jo, så vidt jeg ved, for sent at låne spillere før sæsonen er slut.

    Men hvis vi ser bort fra det, mon så ikke Real Madrid er villig til at betale en god del af lønnen mod at få stortalentet på græs et sted? Til gengæld må der være mange større og sjovere klubber end FCK, der er friske på at leje ham. Og så skal man nok heller ikke undervurdere signalværdien i at tage tilbage til Skandinavien efter kun et år. Det vil være et nederlag. Så Ødegaard til FCK tror jeg roligt, vi kan droppe al drømmeri om.

    Med mindre vi får en pludselig langvarig skade hos en absolut nøglespiller, og der står en oplagt transferfri afløser klar, er jeg helt sikker på, at vi ikke ser flere tilgange før til sommer.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #775
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Det er jo absurt at give en 16 årig gut 17 millioner om året..
    Jeg tror ikke på det - men stadigvæk, så det er jo Real Madrid..

    Når man tænker på, at han blev betragtet som det måske største midtbanetalent for et år siden, og at alle de store klubber var interesserede, er det vel ikke så usandsynligt. Jeg er egentlig mere overrasket over, at Isco angiveligt tjener det samme.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #776
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Gennemsnitslønnen uden bonusser i Real Madrid lå jo også på vanvittige 51 mio. kr. om året for to år siden. Så ved man jo godt at Ronaldo, Benzema, osv. trækker gennemsnittet op, men stadig er det da vanvittige tal.

  15. #777
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Gennemsnitslønnen uden bonusser i Real Madrid lå jo også på vanvittige 51 mio. kr. om året for to år siden. Så ved man jo godt at Ronaldo, Benzema, osv. trækker gennemsnittet op, men stadig er det da vanvittige tal.
    Jah det er voldsomt, men det er osse hovedsageligt spillere der INDEN den høje løn - har vist sig på et væsentlig højere niveau end Tippeligaen/Superligaen ect.

    Bare se en spiller som Christian Eriksen i Tottenham, han får 350.000 kr om ugen - det er 18,5 millioner om året.. Jeg kan bare ikke tro at en 16-17 årig knægt - kæmpe talent - uden tvivl, men stadig kun fra Tippeligaen, at han kan få 1,5 millioner mindre end C.Eriksen - der igennem 3-4 år var en afgørende spiller på det bedste hold i Holland.

    - Ved godt at Tottenham er en mindre klub end Real Madrid, men stadig, PL-klubber arbejder jo osse med astronomiske beløb, hvad løn angår.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #778
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Jah det er voldsomt, men det er osse hovedsageligt spillere der INDEN den høje løn - har vist sig på et væsentlig højere niveau end Tippeligaen/Superligaen ect.

    Bare se en spiller som Christian Eriksen i Tottenham, han får 350.000 kr om ugen - det er 18,5 millioner om året.. Jeg kan bare ikke tro at en 16-17 årig knægt - kæmpe talent - uden tvivl, men stadig kun fra Tippeligaen, at han kan få 1,5 millioner mindre end C.Eriksen - der igennem 3-4 år var en afgørende spiller på det bedste hold i Holland.

    - Ved godt at Tottenham er en mindre klub end Real Madrid, men stadig, PL-klubber arbejder jo osse med astronomiske beløb, hvad løn angår.
    Men Christian Eriksen var jo med al respekt ikke hypet som et talent på Ødegaards niveau, da han blev solgt til udlandet. Der har givetvis været en heftig budkrig mellem de største og rigeste klubber i Europa om Ødegaards underskrift, som har banket hans løn op. At Christian Eriksens karriere så måske vil vise sig at have haft mere gavn af, at Real Madrid og co. ikke flåede i ham er en anden snak.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #779
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Det er jo absurt at give en 16 årig gut 17 millioner om året..
    Jeg tror ikke på det - men stadigvæk, så det er jo Real Madrid..
    Det er stadig mindre end hvad Cornelius fik i Cardiff.

    Hvilket nok siger mere om den freak deal end om Real Madrid.

    /ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #780
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Celtic angiveligt interesseret i Delaney.

    http://www.thescottishsun.co.uk/scot..._-Imageandlink
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •