Side 53 af 56 FørsteFørste ... 34350515253545556 SidsteSidste
Viser resultater 781 til 795 af 838

Emner: Til- og afgange: Vinter 2015/16

  1. #781
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Delaney er for god til Celtic, og Celtic er pt. ikke et skridt op fra FCK. Det er i bedste fald et skridt til siden. Celtic blev eksempelvis pillet fra hinanden af Molde i EL, og økonomisk er de stort set på samme niveau.

    At Sviatchenko skiftede til Celtic, viser mere om ham end om Celtic. Celtic har navnet og historien, men har man ambitioner, så er SPL ikke en bedre liga end Superligaen.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #782
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Delaney er for god til Celtic, og Celtic er pt. ikke et skridt op fra FCK. Det er i bedste fald et skridt til siden. Celtic blev eksempelvis pillet fra hinanden af Molde i EL, og økonomisk er de stort set på samme niveau.

    At Sviatchenko skiftede til Celtic, viser mere om ham end om Celtic. Celtic har navnet og historien, men har man ambitioner, så er SPL ikke en bedre liga end Superligaen.
    Enig i forhold til din vurdering af både Celtics og den skotske ligas sportslige niveau. Der er dog en anden bevågenhed omkring Celtic end der er omkring FCK (trods alt) og det at de spiller for fulde huse HVER gang på et fuldstændig fantastisk stadion med fuldstændig fantastiske fans må selvfølgelig også spille ind, ligesom Glasgow er en ret fed by at bo i.. Jeg forstår godt de skandinaviske spillere, også dem der spiller for de skandinaviske tophold, som tager til Celtic. Her er udsigten til fast spilletid og chancen for at slå igennem større end hvis man tager springet direkte til bundesligaen eller PL og opnår man her udmærket succes er springet videre til eksempelvis PL lidt mindre, end hvis man kommer direkte fra de trykke rammer i egen andedam.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #783
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Enig i ovenstående, har desuden også meget svært ved at se Celtic have økonomien til at købe Delaney fri til sommer, de 15 millioner de gav for Sviachenko dækker vel i bedste fald halvdelen af prisen for Delaney og højst sandsynligt mindre end det. Derudover er der jo også tidligere udtalt at FCK ikke sælger spillere til klubber vi vil konkurrere med i europa (belgiske hold mv). Delaney skal til en større liga.
    Sidst redigeret af mathiasf : 25.02.16 kl. 15:27

  6. #784
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Delaney har et år tilbage til sommer, så vi har tre muligheder. 1. Giv det bedste tilbud nogensinde og forlæng med ham til 2018, og aftal med ham, at han kan smutte i 2017. 2. Lad ham løbe kontrakten ud. Gør det, så ikke hele holdet bliver splittet af til sommer 3. Sælg ham til eventuelle interesserede klubber. Prismæssigt tror jeg ikke vi kommer meget over de 15-20 mio kr. Desværre er Delaney væsentligt mere værd for os, end han vil være for andre klubber. Håber personlig på mulighed nummer 1.

    I diskussionen om Celtic vs. FCK, så er der i min verden ingen tvivl om at Celtic er større end FCK.
    Spillemæssigt er vi som de fleste skriver på niveau, men alt andet omkring det er større. Deres tilskuersnit var på 44.661 sidste sæson. De har de sidste tre sæsoner solgt en spiller til PL for over 100 mio kr. De har indenfor de sidste sæsoner betalt over 3 mio £ for en spiller. Til sidst var gennemsnitslønnen i sæsonen 2013/14 900.000 £. http://sport.stv.tv/football/clubs/c...-ross-countys/
    Så vi er desværre på mange punkter dårligere end dem.
    Sidst redigeret af Colsen : 25.02.16 kl. 15:45


  7. #785
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Delaney har et år tilbage til sommer, så vi har tre muligheder. 1. Giv det bedste tilbud nogensinde og forlæng med ham til 2018, og aftal med ham, at han kan smutte i 2017. 2. Lad ham løbe kontrakten ud. Gør det, så ikke hele holdet bliver splittet af til sommer 3. Sælg ham til eventuelle interesserede klubber. .
    Delaney har bekræftet, at kontrakten ikke vil blive forlænget: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...-at-forlaenge/

    Vi kan derved stå over for en kæmpe udskiftning til sommer, da vi kan risikere at miste både NJ, Ludwig og Delaney. I min optik vores tre vigtigste spillere. Det bringer helt minder frem om 2011.

    Jeg tvivler dog personligt på, at vi sælger Delaney til sommer, medmindre der kommer et kanonbud. Hans betydning for holdet er for stor, og vi står (forhåbentlig!) foran den uhyre vigtige CL-kvalifikation. Jeg tror derfor mest på Colsens mulighed nr. 2, hvilket leder mig videre til næste spørgsmål.

    Er jeg den eneste, der har det lidt svært med, at Delaney nægter at forlænge med et år? Det skal siges, at Delaney har gjort meget for FCK, men vi må også huske, at FCK også har gjort meget for Delaney. Der er blevet investeret store ressourcer og masser af penge i at gøre ham til den spiller han er i dag. Klubben har troet på ham i lang tid og givet ham kontinuerlig spilletid, selvom præstationerne måske ikke altid berettigede det.

    Jeg forstår selvfølgelig godt, at han også skal tænke på egeninteresse, da karrieren som fodboldspiller er uhyre kort, og det gælder om at opleve og tjene så meget som muligt inden den slutter. Det er helt fair. Men ville det virkelig være så slemt, at han forlængede med 1 år, hvis han fik lovning på, at han kunne forlade klubben i 2017? Vil vil højst sandsynligt alligevel beholde ham indtil da, men på denne måde ville han få muligheden for at give lidt igen til klubben, som har betalt hans løn de sidste 10 år og hjulpet ham frem + han ville kunne gøre klubben en stor tjeneste ved ikke at forlade os i, hvad der kan blive et meget travlt og dramatisk sommervindue.

    Det samme kan egentlig også siges om Zanka, som er endnu en hjemmedyrket københavnerdreng, hvis kontrakt også udløber i 2017, men hvor vi endnu ikke har hørt noget om en evt. forlængelse, men jeg forestiller mig, at klubben må være interesseret. Han kan derfor -teoretisk - også risikere at blive solgt til sommer, hvis udmeldingen om sælg-før-udløb er blevet vores nye mantra. Jeg tvivler dog på, at det sker, da udskiftningen i så fald bliver for stor. Af denne grund kan han derfor også risikere at forlade os gratis til 2017 - i hans tilfælde for 2. gang!

    Misforstå mig ikke, jeg holder meget af begge spillere. Jeg savner dog lidt en udmelding om, at de også godt ved, at FCK har gjort meget for dem, og derfor vil de gerne sikre sig, at FCK tjener nogle penge på deres vigtigste spillere. Det var jo tilfældet med Christian Eriksen dengang han var rygtet væk fra Ajax. Her udtalte han, at enten så skulle han sælges for et beløb, som var højt nok til at Ajax var tilfredse, eller også ville han forlænge sin kontrakt, da han gerne ville sikre sig, at klubben fik lidt tilbage fra deres mangeårige investering i ham.

    Det er min lille bøn.
    Vil altid elske Ståle

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #786
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Det er en rigtig uheldig situation, og det kommer vel også an på hvilke tilbud Delaney får til sommer. Får han ikke det helt rigtige tilbud (som også er attraktivt for os), så kan jeg sagtens se at han forlænger med det ene år.

    Nu ved jeg godt at der det seneste år har været udmeldinger om at vi nu er en sælgende klub, der altid har som 1. prioritet at sælge før kontrakten løber ud - men skal man opveje det mellem pris og kvalitet, kan det så overhovedet betale sig at sælge ham?

    Vi havde en afløser til Amartey, og fik et stort tilbud = et salg var oplagt.
    Vi har hentet en afløser til NJ, og får forhåbentlig et godt tilbud (+ at NJ ligner en spiller der er kørt lidt død i Superligaen) = et salg er oplagt.

    Men hvis der nu kom en klub som var interesserede i Delaney og ser at han ikke forlænger, og at han kun har ét år tilbage af kontrakten - så smider man vel ikke kassen? Jeg tænker at Delaney er ca. 15-20 mio. værd til sommer. Er det virkelig penge nok ift. hvilken kvalitet man mister og at der ikke lige står den oplagte afløser klar? Jeg mener det ikke.

    Det er lidt en Bengtsson situation igen.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #787
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser

    Er jeg den eneste, der har det lidt svært med, at Delaney nægter at forlænge med et år? Det skal siges, at Delaney har gjort meget for FCK, men vi må også huske, at FCK også har gjort meget for Delaney. Der er blevet investeret store ressourcer og masser af penge i at gøre ham til den spiller han er i dag. Klubben har troet på ham i lang tid og givet ham kontinuerlig spilletid, selvom præstationerne måske ikke altid berettigede det.

    Jeg forstår selvfølgelig godt, at han også skal tænke på egeninteresse, da karrieren som fodboldspiller er uhyre kort, og det gælder om at opleve og tjene så meget som muligt inden den slutter. Det er helt fair. Men ville det virkelig være så slemt, at han forlængede med 1 år, hvis han fik lovning på, at han kunne forlade klubben i 2017? Vil vil højst sandsynligt alligevel beholde ham indtil da, men på denne måde ville han få muligheden for at give lidt igen til klubben, som har betalt hans løn de sidste 10 år og hjulpet ham frem + han ville kunne gøre klubben en stor tjeneste ved ikke at forlade os i, hvad der kan blive et meget travlt og dramatisk sommervindue.
    Jeg ved ikke om du er den eneste, men et eller andet sted, er en kontrakt en kontrakt. Ville klubben noget andet, skulle de ikke i sin tid have indgået kontrakten på de vilkår. Man kan vende den på mange måder, men der er indgået en kontrakt, som jeg ærlig talt mener, at begge parter har levet fuldt op til. Jeg har ikke hørt om nogen slinger i valsen fra hverken FCK's eller Delaneys side.
    Det korte af det lange er, at klubben har troet på Delaney, givet ham løn, spilletid, træningsmuligheder, genoptræning ved skader osv. osv. Delaney er omvendt kommet på arbejde hver dag, har spillet efter evne, når han bliver udtaget, taget ledelsesansvar, når han blev bedt om det (i en ret ung alder) osv. osv.

    Der er vist ikke nogen, der skylder nogen noget i det her forløb. Selv om det er ærgerligt, at lade ham gå. Et eller andet sted, havde jeg set Delaney som den første FCK-spiller, der for alvor gik fra ungdomsrækkerne og havde hele sin karriere hos FCK. Og det er da heller umuligt. Delaney stiller vel i og for sig ret høje krav til en ny klub. Det er ikke sikkert, de kan indfris, når det kommer til stykket.
    Det kendetegner en god arbejdsgiver, at de også hjælper sine medarbejdere videre i livet - selv om de helst vil, at han bliver.


  12. #788
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Jeg er meget enig med scorings betragtninger. Vi vinder intet ved at sælge Delaney til sommer.

    Hans værdi for holdet er for stor til, at vi kan lade ham smutte for skaldede 15-20 mio, når vi har mange flere millioner at spille om i forbindelse med Champions League el. Europa League. Dertil skal evt. Delaney-penge benyttes på at købe en afløser, som vi ikke kan forvente er på hans niveau. Derfor slipper vi ham først i 2017, hvor jeg så måske kunne synes, at det ville være "god stil" af ham at forlænge kontrakten med et år, hvis han får lovning på alligevel at skifte i 2017, da vi så i stedet tjener lidt penge på ham, frem for at lade ham gå gratis.

    Jeg er selvfølgelig helt med på det kontraktmæssige i forholdet mellem FCK og Delaney, og det er da også helt korrekt, men jeg er måske også bare lidt pladderromantisk, når jeg føler, at det ikke kun er klubben, som skal vise sig som den store og lade spilleren gå, når han har niveau til det. Spilleren må også gerne vise lidt taknemmelighed for den tillid han har fået gennem mange år, og som har bragt ham, hvor han er idag. Det er jo, helt ærligt, kun det sidste års tid han for alvor har præsteret i FCK-trøjen og været en profil, og jeg kan derfor hurtigt føle, at han så udnytter den situation.

    Selvom jeg elsker den lille møgunge.
    Sidst redigeret af Jinx13 : 02.03.16 kl. 10:02
    Vil altid elske Ståle

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #789
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Jeg tænker umiddelbart at Delaneys eneste incitament til ikke at ville forlænge nu er, at han meget gerne vil afsted allerede til sommer. Ellers var det vel bare at forlænge med ét år og så få lavet en gentleman agreement a' la den NJ10 fik lavet med Ståle (eller få indføjet en frikøbsklausul) som gør, at han senest i sommeren 2017 kan skifte for et forholdsvis overkommeligt beløb. Jeg hverken håber eller tror dog at den sportslige ledelse er parat til at honorere det ønske, da vi som nævnt ovenfor formentlig ikke kan få mere end 15-20 mio. i transferindtægter til sommer, hvilket er peanuts i forhold til de penge et sportsligt succesfuldt efterår ville kunne indbringe (særligt hvis vi bliver mestre i år).

    Jeg er derfor overbevist om, at der skal et bud i størrelsesordenen 35-50 mio til, før Delaney får lov at gå til sommer.

  15. #790
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Indlæg
    12

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Det giver ingen mening for Delaney at skrive under på en ny kontrakt her og nu. Hvis FC bliver mestre, vil han blive tilbudt en endnu større kontrakt af Ståle. Han har intet at tabe ved at vente med at skrive under.

    Jeg er overbevidst om at Delaney underskriver en ny kontrakt efter sæsonen, medmindre han får et sindssygt tilbud fra en udlandsk klub.

  16. #791
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Mouse_inc Se meddelelser
    Jeg ved ikke om du er den eneste, men et eller andet sted, er en kontrakt en kontrakt. Ville klubben noget andet, skulle de ikke i sin tid have indgået kontrakten på de vilkår. Man kan vende den på mange måder, men der er indgået en kontrakt, som jeg ærlig talt mener, at begge parter har levet fuldt op til. Jeg har ikke hørt om nogen slinger i valsen fra hverken FCK's eller Delaneys side.
    Det korte af det lange er, at klubben har troet på Delaney, givet ham løn, spilletid, træningsmuligheder, genoptræning ved skader osv. osv. Delaney er omvendt kommet på arbejde hver dag, har spillet efter evne, når han bliver udtaget, taget ledelsesansvar, når han blev bedt om det (i en ret ung alder) osv. osv.

    Der er vist ikke nogen, der skylder nogen noget i det her forløb. Selv om det er ærgerligt, at lade ham gå. Et eller andet sted, havde jeg set Delaney som den første FCK-spiller, der for alvor gik fra ungdomsrækkerne og havde hele sin karriere hos FCK. Og det er da heller umuligt. Delaney stiller vel i og for sig ret høje krav til en ny klub. Det er ikke sikkert, de kan indfris, når det kommer til stykket.
    Det kendetegner en god arbejdsgiver, at de også hjælper sine medarbejdere videre i livet - selv om de helst vil, at han bliver.
    Jeg er meget enig - såfremt en spiller er villig til at opfylde en kontrakt, er der bare ikke noget at komme efter.

    Begynder Delaney pludselig at té sig - med henblik på at blive solgt før kontraktudløb - kunne man med rette hidse sig op. Det må man jo virkelig give knægten ikke er tilfældet. Endnu i hvert fald:-)

    Det jeg dog kan sige som inkarneret, sensitiv og emotionel fan; er at Delaney her mister muligheden for at få en eller anden form for legende-status i FCK. Han fik i min optik mange halv-fesne stjerner for at være en cool knægt og egen avl. Sandheden var i virkeligheden hel del middelmådige præstationer.

    Men bum!! Så tog det fart!! Mildest talt. Og inden man overhovedet nåede at nyde en midtbanespillere i en fantastisk udvikling, jamen så er det allerede ved at være slut. Det er sgu ikke så mærkeligt at den stikker lidt i hjertet, og man render og er lidt skuffet.

    Men bevars, som skrevet først lader han til at være villig til at opfylde sin kontrakt - og jeg mener bestemt IKKE vi skal sælge før udløb.
    Jeg har simpelthen svært ved at se klubber betale mere end 20-25 mio for Delaney (kan godt uddybe, men bliver i dette indlæg for langt), og dermed er der altså ikke meget gevinst ved et salg - som scoring rigtigt nævner.

    Zan

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #792
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    20-25 mio. kr. kan snildt bruges på en spændende midtbanespiller fra Syd/Mellemamerika - men lad os vente med den snak, til vi ved hvad der sker :-)
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  19. #793
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg er meget enig - såfremt en spiller er villig til at opfylde en kontrakt, er der bare ikke noget at komme efter.

    Begynder Delaney pludselig at té sig - med henblik på at blive solgt før kontraktudløb - kunne man med rette hidse sig op. Det må man jo virkelig give knægten ikke er tilfældet. Endnu i hvert fald:-)

    Det jeg dog kan sige som inkarneret, sensitiv og emotionel fan; er at Delaney her mister muligheden for at få en eller anden form for legende-status i FCK. Han fik i min optik mange halv-fesne stjerner for at være en cool knægt og egen avl. Sandheden var i virkeligheden hel del middelmådige præstationer.

    Men bum!! Så tog det fart!! Mildest talt. Og inden man overhovedet nåede at nyde en midtbanespillere i en fantastisk udvikling, jamen så er det allerede ved at være slut. Det er sgu ikke så mærkeligt at den stikker lidt i hjertet, og man render og er lidt skuffet.

    Men bevars, som skrevet først lader han til at være villig til at opfylde sin kontrakt - og jeg mener bestemt IKKE vi skal sælge før udløb.
    Jeg har simpelthen svært ved at se klubber betale mere end 20-25 mio for Delaney (kan godt uddybe, men bliver i dette indlæg for langt), og dermed er der altså ikke meget gevinst ved et salg - som scoring rigtigt nævner.

    Zan
    Delaney viste i mine øjne ret tidligt at han havde en masse kvalitet. Husker at jeg tidligt nævnte at han havde langt mere potientiale end Kvist og han har givet en masse til FCK og er natuligvis en rigtig FC'er om han smutter til sommer, næste vinter eller når kontrakten løber ud. Jeg synes FCK har gjort hvad det forventes, at tilbyde ham et ekstra år med en stor økonomisk gevinst og Delaney venter ganske fornuftigt til at se hvad foråret bringer og hvilke tilbud der kommer ind.

    Bliver vi mestre og tilbudene kommer fra tvivlsomme europæiske klubber, så kan det jo være at han forlænger med et år eller at FCK får yderligere 1/2-1 år til at finde en passende afløser. Vi skal bestemt ikke være kede af at vores bedste spillere bliver solgt - det gør det netop attraktivt for spillere at vælge os.

    Sommeren bliver allerede travl:
    - Ny målmand (eller forlængelse med Robin - Kaminski har sikkert ikke interesse i at flyttte permanent til FCK efter han ikke "vandt" pladsen i denne omgang)
    - Ny centerforsvar, vi mister naturligvis Stadsgaard, men Pelle og Anton kan også være væk. Det er ikke uvæsentligt at få forlænget med Zanka til 2018.
    - Ny venstre back. Jeg kan faktisk godt forestille mig, at Augustinsson tager 1/2 år mere, hvis den eventuelt kan stå på CL. Et salg af ham er afhængigt af andre salg og om vi kan finde en super venstre back endnu engang. Han er klar til at komme videre, men tror faktisk godt han ville kunne blive lidt endnu uden at miste gnisten eller blive irreteret på klubben
    - Ny central midt. Delaney forsvinder nok - der bliver i hvert fald lagt i ovnen til det.
    - Ny angriber - jeg bliver meget overrasket hvis NJ ikke ryger og det betyder vi skal finde en ny angriber. Det bliver faktisk lidt svært, men det ville glæde mig hvis vi kunne finde en "Santin" type

    Udskiftningen bliver altså større end hvad normalt godt er og det er desværre uundgåeligt.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #794
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Sommeren bliver allerede travl:
    - Ny målmand (eller forlængelse med Robin - Kaminski har sikkert ikke interesse i at flyttte permanent til FCK efter han ikke "vandt" pladsen i denne omgang)
    - Ny centerforsvar, vi mister naturligvis Stadsgaard, men Pelle og Anton kan også være væk. Det er ikke uvæsentligt at få forlænget med Zanka til 2018.
    - Ny venstre back. Jeg kan faktisk godt forestille mig, at Augustinsson tager 1/2 år mere, hvis den eventuelt kan stå på CL. Et salg af ham er afhængigt af andre salg og om vi kan finde en super venstre back endnu engang. Han er klar til at komme videre, men tror faktisk godt han ville kunne blive lidt endnu uden at miste gnisten eller blive irreteret på klubben
    - Ny central midt. Delaney forsvinder nok - der bliver i hvert fald lagt i ovnen til det.
    - Ny angriber - jeg bliver meget overrasket hvis NJ ikke ryger og det betyder vi skal finde en ny angriber. Det bliver faktisk lidt svært, men det ville glæde mig hvis vi kunne finde en "Santin" type
    Vi skal da ikke have en ny målmand? Sandsynligheden for at Stephan er klar og god ELLER at Robin bliver en succes er da i den grad til stede.
    Vi skal da ikke have et nyt startende centerforsvar? Erik er her på en lang kontrakt, og hvorfor skulle vi sælge Zanka. Den nye politik er IKKE at alt skal sælges, men at man ikke skal sige til store beløb. Den halve million euro Zanka kunne indbringe er ligegyldig. Så skal vi bare forlænge med enten Pelle eller Anton og så er de 3 første klar.

    Yes, vi skal have en back, en midtbanespiller og en angriber. Det er 3 spillere og vi har sandsynligvis en væsentlig transferindtægt fra NJ+Delaney+Ludde+Ridder+Pourie at bruge - og en tosset mængde lønkroner fra de samme og Kris+Pelle eller Anton.

    Risikoen er nærmere, at det er i toppen af hierarkiet vi skifter, hvorfor vi have svært ved at få spillere der i samme grad kan afgøre tingene for os.

  22. #795
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    - Ny angriber - jeg bliver meget overrasket hvis NJ ikke ryger og det betyder vi skal finde en ny angriber. Det bliver faktisk lidt svært, men det ville glæde mig hvis vi kunne finde en "Santin" type

    Udskiftningen bliver altså større end hvad normalt godt er og det er desværre uundgåeligt.
    Hmm.... hvad siger til.... FALK?

    Santander, Cornelius, Bashkim og Falk må da nok til de to pladser. Jeg synes ikke vi skal købe ind til toppen, men hvis Bendtner endelig har indset at toppen af europæisk fodbold ikke vil have ham (på banen) kunne han, i form af at have noget ekstraordinært, være en fin tilføjelse.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •