Side 54 af 56 FørsteFørste ... 444515253545556 SidsteSidste
Viser resultater 796 til 810 af 838

Emner: Til- og afgange: Vinter 2015/16

  1. #796
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Vi skal da ikke have en ny målmand? Sandsynligheden for at Stephan er klar og god ELLER at Robin bliver en succes er da i den grad til stede.
    Vi skal da ikke have et nyt startende centerforsvar? Erik er her på en lang kontrakt, og hvorfor skulle vi sælge Zanka. Den nye politik er IKKE at alt skal sælges, men at man ikke skal sige til store beløb. Den halve million euro Zanka kunne indbringe er ligegyldig. Så skal vi bare forlænge med enten Pelle eller Anton og så er de 3 første klar.

    Yes, vi skal have en back, en midtbanespiller og en angriber. Det er 3 spillere og vi har sandsynligvis en væsentlig transferindtægt fra NJ+Delaney+Ludde+Ridder+Pourie at bruge - og en tosset mængde lønkroner fra de samme og Kris+Pelle eller Anton.

    Risikoen er nærmere, at det er i toppen af hierarkiet vi skifter, hvorfor vi have svært ved at få spillere der i samme grad kan afgøre tingene for os.
    Vi har altså kun Stephan på fast kontrakt fra sommer. Både Kaminski og Olsen er lejet. Mht midterforsvaret, så skal vi have 4 stk og pt. har vi 2 + Pelle efter sommer, Pelle har været bekymrende meget skadet på det seneste. Det er fint nok hvis Antonsson forlænger og vi beholder Pelle, så kan man måske udskyde købet 6 mdr.

    @Wonderboy. Du har nok ret. Jeg ser ikke Falk og Bashkim som optimale angribere, men de kan sagtens dække pladsen og med Amankwaa i mente, så har vi måske nok.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #797
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vi har altså kun Stephan på fast kontrakt fra sommer. Både Kaminski og Olsen er lejet. Mht midterforsvaret, så skal vi have 4 stk og pt. har vi 2 + Pelle efter sommer, Pelle har været bekymrende meget skadet på det seneste. Det er fint nok hvis Antonsson forlænger og vi beholder Pelle, så kan man måske udskyde købet 6 mdr.

    @Wonderboy. Du har nok ret. Jeg ser ikke Falk og Bashkim som optimale angribere, men de kan sagtens dække pladsen og med Amankwaa i mente, så har vi måske nok.
    Dog har vi Robin med købsoption. Derfor kan den kabale gå op allerede inden sommer. Mht. midterforsvaret så jeg gerne, at vi lavede lidt udskiftning. Jeg mindes at have set en liste over de 10 bedst betalte i hele suppen, hvoraf mange selvfølgelig var fra FCK. På listen lå både Zanka, Pelle og Antonsson. Hvis Erik Johansson som minimum ligger på de tre andres lønniveau, vil jeg mene, at der her kan frigøres nogle lønkroner, der kan bruges bedre andre steder på banen.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #798
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    20-25 mio. kr. kan snildt bruges på en spændende midtbanespiller fra Syd/Mellemamerika - men lad os vente med den snak, til vi ved hvad der sker :-)
    Ja, "spændende" er vist lige ordet;-)

    Næste gang må spændende gerne være uden cola, pommes frites, burgers og 10 kg ekstra.

    Så er de meget velkomne!

    Zan

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #799
    Tilmeldingsdato
    Mar 2016
    Indlæg
    15

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    I diskussionen om Celtic vs. FCK, så er der i min verden ingen tvivl om at Celtic er større end FCK.
    Spillemæssigt er vi som de fleste skriver på niveau, men alt andet omkring det er større. Deres tilskuersnit var på 44.661 sidste sæson. De har de sidste tre sæsoner solgt en spiller til PL for over 100 mio kr. De har indenfor de sidste sæsoner betalt over 3 mio £ for en spiller. Til sidst var gennemsnitslønnen i sæsonen 2013/14 900.000 £. http://sport.stv.tv/football/clubs/c...-ross-countys/
    Så vi er desværre på mange punkter dårligere end dem.
    For 10-15 år siden var der ingen tvivl om, at Celtic var en større fodboldklub end FCK, men i dag er forskellen nok noget mindre. Når man sammenligner de to klubber skal man dog passe på med at bruge de to klubbers tilskuergennemsnit, da man her sammenligner æbler og pærer. Grunden til dette er, at FCKs gennemsnit er baseret på antal tilskuere på stadion, mens Celtics gennemsnit er baseret på antal solgte billetter. Herved kommer Celtics tilskuergennemsnit til at fremstå markant højere end det reelt er, da rigtig mange Celtic fans køber sæsonkort for at have forkøbsret til eventuelle Champions League kampe samt tidligere være sikret adgang til Old Firm kampene.

    Celtic er dog ikke den eneste britiske klub, der har denne praksis. Engelsk politi har også været ude at sige, at United og Arsenal gør det samme. Hvis man vil læse mere om det, så kan jeg anbefale denne artikel, der omhandler Celtic og Rangers: http://www.dailyrecord.co.uk/sport/f...M5h25YXWb7c.97

    Og hvis man vil have en fornemmelse af, hvor halvtomt Celtic Park er til rigtig mange ligakampe, så kan man gå ind på den skotske Premierships Youtube kanal og se højdepunkter fra Celtics kampe: https://www.youtube.com/user/splofficial
    Sidst redigeret af Madsen89 : 10.03.16 kl. 09:05

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #800
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Er jeg den eneste, som synes, at selv 15-20 mio. kr. lyder som en meget optimistisk pris for Delaney til sommer? Vi snakker en spiller, der til september fylder 25 år, aldrig har spillet uden for den danske liga (hvor han i mange år har været en relativt jævn spiller) og til sommer med kun ét år tilbage af kontrakten. Så kan vi synes, at han er nok så god for os og burde kunne spille på et meget højere niveau, men de helt afgørende facts (alder, erfaringer, præstationer på højt niveau, kontraktlængde) taler imod ham og den pris, en eventuel køber vil være klar til at lægge. Og måske lidt mere spekulativt: ryger centrale midtbanespillere af Delaneys type for så høje priser endda, hvis man ser på det generelt?

    Så kan vi tale om en eventuel et-årig forlængelse med en gentleman-aftale om at sælge i sommeren 2017, men hvad får FCK ud af det? Nogle håndører i 2017, men også et år på en væsentligt dyrere kontrakt. Det går sgu nok nogenlunde lige op.

    Jeg håber og tror, at man for både Delaneys og Zankas vedkommende beslutter, at den pris, man kan få for dem i 2016, formentlig ikke er høj nok i forhold til det tab, det ville være at miste dem forud for forhåbentligt afgørende CL-kampe og i et vindue, hvor vi må være forberedte på at slippe i hvert fald to andre fra startelleveren (Nico og Ludwig, måske også Ankersen). Så hvis de vil til udlandet, må de stikke af gratis i 2017, og så kan vi forholde os til, at der skal køres afløsere i stilling for de to i løbet af næste sæson.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #801
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Er jeg den eneste, som synes, at selv 15-20 mio. kr. lyder som en meget optimistisk pris for Delaney til sommer? Vi snakker en spiller, der til september fylder 25 år, aldrig har spillet uden for den danske liga (hvor han i mange år har været en relativt jævn spiller) og til sommer med kun ét år tilbage af kontrakten. Så kan vi synes, at han er nok så god for os og burde kunne spille på et meget højere niveau, men de helt afgørende facts (alder, erfaringer, præstationer på højt niveau, kontraktlængde) taler imod ham og den pris, en eventuel køber vil være klar til at lægge. Og måske lidt mere spekulativt: ryger centrale midtbanespillere af Delaneys type for så høje priser endda, hvis man ser på det generelt?

    Så kan vi tale om en eventuel et-årig forlængelse med en gentleman-aftale om at sælge i sommeren 2017, men hvad får FCK ud af det? Nogle håndører i 2017, men også et år på en væsentligt dyrere kontrakt. Det går sgu nok nogenlunde lige op.

    Jeg håber og tror, at man for både Delaneys og Zankas vedkommende beslutter, at den pris, man kan få for dem i 2016, formentlig ikke er høj nok i forhold til det tab, det ville være at miste dem forud for forhåbentligt afgørende CL-kampe og i et vindue, hvor vi må være forberedte på at slippe i hvert fald to andre fra startelleveren (Nico og Ludwig, måske også Ankersen). Så hvis de vil til udlandet, må de stikke af gratis i 2017, og så kan vi forholde os til, at der skal køres afløsere i stilling for de to i løbet af næste sæson.
    Altså jeg er rimelig sikker på det ville kunne betale sig for FCK at forlænge med Delaney for et enkelt år, selvom det skulle være med den gentleman-agreement, at man skyder ham afsted i sommeren 2017, hvor han ellers ville have været transferfri. Hvis Delaney fortsætter det niveau han viser nu indtil sommeren 2017, så vil han til den tid formentlig både have spillet sig til en fast plads på landsholdet ligesom han forhåbentlig har spillet en række europæiske kampe på højt niveau.. I sådan et tilfælde vil jeg forestille mig at vi som MINIMUM vil kunne hive 20 mio på en transfer og udover signalværdien i at sælge frem for at lade sine bedste spillere gå gratis, så vil det alt andet end lige give nogle midler til at finde en god erstatning (En et-års forlængelse vil formentlig maks. koste os 5-7 mio).

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #802
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Altså jeg er rimelig sikker på det ville kunne betale sig for FCK at forlænge med Delaney for et enkelt år, selvom det skulle være med den gentleman-agreement, at man skyder ham afsted i sommeren 2017, hvor han ellers ville have været transferfri. Hvis Delaney fortsætter det niveau han viser nu indtil sommeren 2017, så vil han til den tid formentlig både have spillet sig til en fast plads på landsholdet ligesom han forhåbentlig har spillet en række europæiske kampe på højt niveau.. I sådan et tilfælde vil jeg forestille mig at vi som MINIMUM vil kunne hive 20 mio på en transfer og udover signalværdien i at sælge frem for at lade sine bedste spillere gå gratis, så vil det alt andet end lige give nogle midler til at finde en god erstatning (En et-års forlængelse vil formentlig maks. koste os 5-7 mio).
    Det er måske rigtigt, og det er jo altid svært med de beløb. Men selv med en god sæson i benene, synes jeg, at 20 mio. kr. lyder af meget for en spiller, der i sommeren 2017 vil være tæt på at fylde 26 år og kun have et år tilbage af kontrakten. Og mon ikke en eventuel gentlemanaftale ville indebære, at man aftaler et noget lavere beløb eller føler sig nødsaget til at acceptere noget lavere beløb end 20 mio. kr., for at Delaney kan føle sig sikker på, at en forlængelse rent faktisk vil sende ham af sted i 2017?

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #803
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Dog har vi Robin med købsoption.
    Øh, hvor har du den oplysning fra? Jeg ville ønske, at det er rigtigt, men har aldrig hørt om en købsoption på ham før. Det er jo ikke noget, man får pr automatik med en lejeaftale...
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  16. #804
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Stoffer Se meddelelser
    Øh, hvor har du den oplysning fra? Jeg ville ønske, at det er rigtigt, men har aldrig hørt om en købsoption på ham før. Det er jo ikke noget, man får pr automatik med en lejeaftale...
    Blev vist sagt på FCK inside

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #805
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    22

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Stoffer Se meddelelser
    Øh, hvor har du den oplysning fra? Jeg ville ønske, at det er rigtigt, men har aldrig hørt om en købsoption på ham før. Det er jo ikke noget, man får pr automatik med en lejeaftale...
    Det blev fortalt til FCK Inside.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #806
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Blev vist sagt på FCK inside
    Hvis det er korrekt, ligner det jo pt en total no brainer at købe ham fri. Så kan Stephan være nummer to, hehe....
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #807
    8000 Slettet

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Robin Olsen skal købes fri. Hold da op, han har imponeret. Det er også helt en skam, at han valgte at stille op for Sverige.

    Og hvis vi skal have en kreativ central midtbanespiller, må Nikolaj Thomsen vel være noget af det optimale, vi kan få fat i. Hold da op, hvor er han en fornøjelse at se spille. Hårdtarbejdende, rolig på bolden, fantastisk boldbehanding, og så er han ydmyg.

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #808
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af 8000 Se meddelelser
    Og hvis vi skal have en kreativ central midtbanespiller, må Nikolaj Thomsen vel være noget af det optimale, vi kan få fat i. Hold da op, hvor er han en fornøjelse at se spille. Hårdtarbejdende, rolig på bolden, fantastisk boldbehanding, og så er han ydmyg.
    Helt enig, selvom han naturligvis altid ville ende som kant i København.
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #809
    Tilmeldingsdato
    Nov 2014
    Indlæg
    26

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Det kan godt være at vi har Corner og Santander, meeeen, jeg ville nu ikke sige nej til en Bendtner som stort set kun kan vende snuden mod DK efterhånden !

  27. De følgende 2 brugere er enige:

  28. #810
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Latter Se meddelelser
    Det kan godt være at vi har Corner og Santander, meeeen, jeg ville nu ikke sige nej til en Bendtner som stort set kun kan vende snuden mod DK efterhånden !
    Jeg ved sgu ikke, om jeg er enig. Af flere årsager:

    1. Han er jo håbløst ude af form og vil skulle bruge hele efterårssæsonen på at spille sig i form - en opstart er langt fra nok til ham. Og har vi ikke efterhånden haft nok processpillere, som ankommer ude af form? Det begynder endelig at kulminere med både Kusk, Ankersen, Kvist og Santander. Gider vi igennem et efterår igen, hvor vi bare accepterer spillere i start-11, som ikke spiller godt, men har potentiale til at blive gode?

    2. Han vil uden tvivl være den mest løntunge spiller i FCKs historie. Vi har så meget potentiale i vores hold, at de penge skal bruges bedre. Eksempelvis til at erstatte Thomas Delaney.

    3. Bendtner vil være øverst i hierarkiet. En af årsagerne til at alle præsterer lige pt. er, at truppen virker total gnidningsfri. De har det godt sammen, og der er ingen, der sætter sig selv over klubben. Den er farlig med Bendtner. Hvad kan det ikke betyde for de unge spillere?

    4. Han minder om Corner og Santander som type. Og tre kummefrysere i front er altså minimum én for meget. I så fald skal vi afskibe måske Corner, hvilket egentlig ikke vil gøre mig så meget. Jeg elsker ham for hans vilje, FCK hjerte og fighterindstilling, men han leverer altså ikke de mål, som Superligaens dyreste spiller bør gøre (men det er en anden sag).

    5. Har nogen holdt øje med Rasmus Falk her i foråret? Han var forrygende med FCN og fik endda slutprodukt på sine vilde driblinger med et flot mål. Her er der tale om en spiller, der (alt andet end lige) ankommer i form, og passer godt sammen med de andre angribere. Og ja, jeg tror at Rasmus Falk skal spille på toppen herinde.

  29. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •