Side 7 af 56 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 838

Emner: Til- og afgange: Vinter 2015/16

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Jeg ville f.. gerne se Oscar Wendt i FCK igen...især hvis der sælges...

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Jeg ville f.. gerne se Oscar Wendt i FCK igen...især hvis der sælges...
    Jeg ved ikke hvor realistisk det er, sådan lige foreløbigt. Han spiller pt fast, for et tophold, i én af verdens stærkeste ligaer.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Jeg ville f.. gerne se Oscar Wendt i FCK igen...især hvis der sælges...
    Det er ikke mere end 3 måneder siden, at Oscar forlængede med Gladbach til sommeren '18.

    - Oscar har de seneste år udviklet sig til at være en af vores nøglespillere. Vi er meget glade for, at han nu har bundet sig i yderligere to år til os, siger sportsdirektør Max Eberl.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Singh er gratis til januar, han kunne også være en ok back up for Kvist-Delaney om Amartey bliver solgt

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Har 3 interessante spillere. Tror ikke på mange transfers i vintervinduet, de fleste klubber vil holde på deres mulige EM deltagende profiler, og sælge dyrere til sommer. Vi sælger muligvis Amartey men vi har ikke travlt.

    CB : Vegard Forren fra Molde, han er venstrebenet med nogle rigtig gode afleveringer når han fører bolden frem og ikke helt skidt på hovedet. Bekymringen er om han er en Magne Hoseth type tryghedsnarkoman.

    VB: Bryan Oviedo, med alle skaderne kan det være en mulighed at hente Bryan tilbage til Kbh.

    H.Ang/OM/kant: Rasmus Falk Jensen

  9. #96
    8000 Slettet

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Jeg har også tænkt på Vegard Forren... Derudover ærgrer det mig, at Malmo og ikke os løb med Rasmus Bengtsson.

    Alexander Milosevic blev nævnt længere oppe et sted, og derudover sidder Pontus Jansson en del på bænken i Torino.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Vil lige tilføje AC nede i Chievo, han er en god boks til boks central midtbanespiller.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  13. #98
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af AndreasHR Se meddelelser
    Vil lige tilføje AC nede i Chievo, han er en god boks til boks central midtbanespiller.
    Den dag AC kommer til FCK tror jeg ligeså stille jeg vil se 2.div fodbold istedet .... Større klovn skal man lede længe efter ... Føj


  14. #99
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Premier League klubberne Aston Villa, Sunderland og Watford, kigger nærmere på Linus Wahlqvist som er rygtet til klubben. IFK Norrköping forventes at inkassere 2 mio. euro (ca. 15 mio. kr.) for ham.

    http://fotbolltransfers.com/site/news/57142

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #100
    8000 Slettet

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Den dag AC kommer til FCK tror jeg ligeså stille jeg vil se 2.div fodbold istedet .... Større klovn skal man lede længe efter ... Føj
    Tja, jeg er ikke nogen stor fan af ham heller, men han har dog noget råpotentiale, som der helt sikkert kan komme en god spiller ud af, hvis Ståle kunne banke lidt disciplin i ham.

    Jeg bemærker, at Delaney i fanradioen nævnte, at han er gode venner med AC privat, men altid toppes med ham i kampe. Og det er også den type, som AC slår mig som; en flink fyr uden for banen, men en alt-eller-intet spiller på banen, som modstander-fansne hader, men som egne fans elsker.

    Skulle han komme til os, vil han selvfølgelig ikke revolutionere holdet, men han vil kunne være en rigtig fin breddespiller a la Kvist. Og han vil ikke mindst kunne bringe noget vildskab til vores spil, som jeg tit synes, vi mangler. Skulle han komme, er jeg sikker på, at vi alle ville ende med at elske ham.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #101
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af 8000 Se meddelelser
    Tja, jeg er ikke nogen stor fan af ham heller, men han har dog noget råpotentiale, som der helt sikkert kan komme en god spiller ud af, hvis Ståle kunne banke lidt disciplin i ham.

    Jeg bemærker, at Delaney i fanradioen nævnte, at han er gode venner med AC privat, men altid toppes med ham i kampe. Og det er også den type, som AC slår mig som; en flink fyr uden for banen, men en alt-eller-intet spiller på banen, som modstander-fansne hader, men som egne fans elsker.



    Skulle han komme til os, vil han selvfølgelig ikke revolutionere holdet, men han vil kunne være en rigtig fin breddespiller a la Kvist. Og han vil ikke mindst kunne bringe noget vildskab til vores spil, som jeg tit synes, vi mangler. Skulle han komme, er jeg sikker på, at vi alle ville ende med at elske ham.

    Den står for egen regning ;-).... AC er i BIF kategorien a la Bille imo;-)))

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #102
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    AC er typen som man elsker , når han spiller for eget hold, og hader når man spiller imod ham. Synes AC er en glimrende pres og pasningsspiller, og tror han ville gøre det godt. Eneste problem er, at han er vant til en 3-mandsmidtbane, og med vores kompliceret 442 kan det godt tage noget tid.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #103
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Så i øvrigt på snapchat fra sponsormødet i går at Ståle ikke forventede den store transferaktivitet i vinterens vindue, men at der ville være fokus på at leje unge spillere ud.

    Ærgerligt hvis det bliver endnu et "Foley/Sigurdarson" vindue, selvom økonomien selvfølgelig skal hænge sammen. Men der må være nogle spillere derude i Europa der jagter spilletid, og måske endda nogle med landsholdspotentiale op til slutrunden som f.eks. Kadlec i FCM nu. Derudover er chancen for at overtale klubber altid størst, når sæsonen er slut hvilken den jo som bekendt er i Sverige og Norge hvor der render nogle rigtig spændende spillere rundt.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  23. #104
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Så i øvrigt på snapchat fra sponsormødet i går at Ståle ikke forventede den store transferaktivitet i vinterens vindue, men at der ville være fokus på at leje unge spillere ud.

    Ærgerligt hvis det bliver endnu et "Foley/Sigurdarson" vindue, selvom økonomien selvfølgelig skal hænge sammen. Men der må være nogle spillere derude i Europa der jagter spilletid, og måske endda nogle med landsholdspotentiale op til slutrunden som f.eks. Kadlec i FCM nu. Derudover er chancen for at overtale klubber altid størst, når sæsonen er slut hvilken den jo som bekendt er i Sverige og Norge hvor der render nogle rigtig spændende spillere rundt.
    Tænker lidt det samme. Og så stærk ser vores trup altså heller ikke ud i den centrale akse. Med Delaney og Antonsson ude med skader er det givet, at Zanka-Pelle og Amatey-Kvist spiller de centrale pladser - og så er der altså ikke meget tilbage at skyde fra bænken med! Første backups må jo være Brandur og Remmer til pladser..

  24. #105
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    AC er typen som man elsker , når han spiller for eget hold, og hader når man spiller imod ham. Synes AC er en glimrende pres og pasningsspiller, og tror han ville gøre det godt. Eneste problem er, at han er vant til en 3-mandsmidtbane, og med vores kompliceret 442 kan det godt tage noget tid.
    Enig. Et andet problem er dog, at han netop er AC..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

Side 7 af 56 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •