Side 8 af 56 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 838

Emner: Til- og afgange: Vinter 2015/16

  1. #106
    8000 Slettet

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Enig. Et andet problem er dog, at han netop er AC..
    Det er jo usagligt, det der. Jeg har svært ved at se grunden til hadet mod ham. Han har aldrig spillet i BIF, og han var endda nævnt herinde af flere, inden han røg til FCN i sin tid. Grunden til hadet er nok, som Colsen siger, fordi han er en type man hader at spille imod.

    Jeg håber sgu, han kommer. Han er ung og i landsholdsperifirien, og så er han en aggressiv pressspiller, hvilket vi godt kan bruge. Jeg er sikker på, han ville blive publikumsdarling.

  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Orker normalt ikke at se superliga med mindre FCK spiller... i dag stod den dog på OB-FCM. (kan lige nævne at FCM var heldige og ikke specielt gode - altså til andet end at lave rigtig mange frispark).

    Rasmus Falk - han er simpelthen en no brainer. Han spiller virkelig godt, han er kampafgørende, fantastisk teknik og med i alt. Prisen ville normalt afgøre om FCK skulle hente ham eller ej, men som en spiller der er gratis, kan det ikke engang overvejes i 1 sekund. Han er god på kanterne og kan spille hængende angriber. Signer han for en anden superliga klub, så vil jeg grimmes!


  3. #108
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af 8000 Se meddelelser
    Det er jo usagligt, det der. Jeg har svært ved at se grunden til hadet mod ham. Han har aldrig spillet i BIF, og han var endda nævnt herinde af flere, inden han røg til FCN i sin tid. Grunden til hadet er nok, som Colsen siger, fordi han er en type man hader at spille imod.

    Jeg håber sgu, han kommer. Han er ung og i landsholdsperifirien, og så er han en aggressiv pressspiller, hvilket vi godt kan bruge. Jeg er sikker på, han ville blive publikumsdarling.
    Ok. Jeg bryder mig ikke om ham. Jeg synes, han er en klam lille nar - og det er min helt egen subjektive holdning. Ville det ændre på sagligheden hvis han havde spillet i BØF?
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #109
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Ok. Jeg bryder mig ikke om ham. Jeg synes, han er en klam lille nar - og det er min helt egen subjektive holdning. Ville det ændre på sagligheden hvis han havde spillet i BØF?
    Jeg kan nu godt forstå din holdning. Der er to egenskaber, der klistrer sig op ad de fleste FCN'ere, nuværende som tidligere, og det er selvfedme og falsk ydmyghed kombineret. Dem har AC så rigeligt af, selv om han ikke er helt på samme niveau som Marcondes, Uffe Bech, og selvfølgelig creme-kongen over dem alle, Kasper Hjulmand.

  6. #110
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Jeg har svært ved at se AC som andet end breddespiller her, og jeg tvivler stærkt på han selv vil være tilfreds med sådan en rolle.. Jeg kunne heller ikke udstå ham da han spillede i FCN, men det alene betyder bestemt ikke at jeg ikke ville se ham hos os.. Jeg har det sådan, at hvis en spiller har de rette spillemæssige kvaliteter til at bidrage hos os, så er han mer end velkommen, og så er jeg sgu egentlig ligeglad med hans fortid, også om han så har slået sine folder på Vestegnen.. Det er sgu bare en lækker torn i øjet på deres irriterende fans..

    Jeg sad iøvrigt og så OB-FCM i går og igen igen må jeg bare sige at Rasmus Falk var fuldstændig outstanding. Som han spiller i øjeblikket er han med afstand ligaens bedste offensiv-spiller.. Uagtet at vi på de offensive positioner er rigtig godt besat mener jeg vi er nødt til at gå all in på ham til januar.. Det ville være en skandale hvis han røg til en af vores konkurrenter i ligaen..

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #111
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Falk er langt uden for vores rækkevidde , han forsvinder til Holland/Belgien.Tror som andre nævner også at det bliver et meget meget roligt vindue

  9. #112
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Jakob Busk er tilbage i FC København, men kun for en stund. Den unge keeper vil spille fast, så et nyt lejeophold eller et permanent skifte ligger i kortene.
    Ikke at det kommer bag på nogen, men Busk lader til at have opgivet håbet om at blive til noget større i FCK.

    Kilde: http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...-vaek-fra-fck/

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #113
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Er der nogen der kender noget til vores u 17 hold ? Som jeg har forstået det er det første hold som vi virkelig har satset på hele vejen fra u 13 ? Kan se vi har en topscorer der også

  12. #114
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Er der nogen der kender noget til vores u 17 hold ? Som jeg har forstået det er det første hold som vi virkelig har satset på hele vejen fra u 13 ? Kan se vi har en topscorer der også
    Både Ståle og Sune Smith Nielsen, leder for School of Excellence, har været ude med rosende ord til dette U17-hold. Man forventer sig meget af dem.

  13. #115
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Stefan Silva der tidligere har prøvetrænet i klubben, forlader nu IK Sirius efter endt kontrakt. Der skulle være interesse fra andre svenske klubber, samt det store udland.

    http://fotbolltransfers.com/site/news/57364

  14. #116
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    30

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Nogle der ved hvorfor vi ikke har skrevet under med Keita endnu?

  15. #117
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16


  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #118
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Er alle på u 19 på kontrakt ?

  18. #119
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    30

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Er gået min næse forbi, ved du hvor lang kontrakt han har fået?

  19. #120
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Jævnfører interviewet med talentchefen i SoE, i fanradioen, så går SoE generelt meget stille med dørene. Det vil også sige at de typisk holder kontrakter internt, og ikke melder noget ud. Det er ud fra en betragtning om hvad der gavner udviklingen hos spillerne generelt.

  20. De følgende 8 brugere er enige:

Side 8 af 56 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •