Se afstemningsresultater: Hvem vinder dette Derby?

Stemmeafgivere
99. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Brøndby IF vinder Derbyet?

    13 13.13%
  • New Firm ender uafgjort?

    27 27.27%
  • F.C. København sejr?

    59 59.60%
Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 93

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF - F.C. København (8.11.15 kl 18)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Optakts- og kamptråd: Brøndby IF - F.C. København (8.11.15 kl 18)



    Optakt:
    Efter det sidste Derby imod (BØF) som bekendt var en skuffelse, så er det allerede tid til at drage til betonen igen.
    Denne gang skal ALT være i fokus og vi SKAL hente de 3 vigtige point's hjem, Viborg vandt som bekendt imod FCMuh sidste runde som jo gjorde at vi røg på 1-pladsen, og denne plads SKAL vi holde fast i under alle omstændigheder for at holde Midtjylland i skak.

    Det er dog ikke et helt let Brøndby hold vi træder ind til idet at at de har vundet 4 ud af deres 5 seneste opgør, senest imod OB i odense hvor de tog en 5-2 sejr med hjem til ****egnen imod et meget mindre formstærkt OB hold.

    Vores form lyder dog også god idet VI netop har vundet ALLE 5 ud af 5 opgør vi netop har spillet, senest imod Randers hvor vi som bekendt fik en hele 4-0 sejr på 2 mål af Kusk og Toutouh, samme indsats SKAL vi skal ALLE omstændigheder spille igen for at have en chance imod bønderne...

    Sektion 12 har arrangeret fælles march til Derby, og mødested er Vesterbro's Torv fra kl 12, toget køre klokken 15.48 fra Dybbelsbro til Brøndbyøster Station hvor vi går march resten af vejen.

    Officel optakt:

    fcknews
    Brøndby's "vigtig viden" kan findes her!
    F.C. København's "Vigtig viden" kan findes her!


    F.C. København opstilling:
    Stephan Andersen
    Tom Høgli
    Ludwig Augustinsson
    William Kvist
    Benjamin Verbic
    Thomas Delaney
    Bashkim Kadrii
    Nicolai Jørgensen
    Andreas Cornelius
    Mikael Antonsson
    Kasper Kusk
    Daniel Amartey
    Federico Santander
    Christoffer Remmer
    Peter Ankersen
    Youssef Toutouh
    Mathias Zanka Jørgensen
    Thomas Kaminski

    Skader:
    Tom Høgli(minimum 6 uger med brækket ryg), Per "Pelle" Nilson, Danny Amankwaa efter at være opereret.
    Karantæner:
    Hverken F.C. København eller Brøndby IF har spillere i karantæne til søndagens opgør.

    Brøndby IF's opstilling:


    Skader:
    Kendes ikke til.
    Karantæner:
    Hverken F.C. København eller Brøndby IF har spillere i karantæne til søndagens opgør.

    Dommeren:
    Mads-Kristoffer Kristoffersen

    Transport til kampen:



    Form:


    Odds for kampen:
    Bookmaker 1 X 2 TTB Sidst ændret
    Danske Spil 3,00 3,30 2,40 95,0% 04/11 05:58
    Tipico 3,00 3,30 2,35 94,2% 04/11 05:57
    bet365 3,00 3,40 2,30 94,1% 03/11 19:57
    Scandic 3,10 3,30 2,40 95,9% 03/11 14:14
    Sportingbet 3,10 3,30 2,40 95,9% 03/11 14:14
    Betsafe.dk 2,80 3,30 2,40 92,9% 03/11 12:45
    NordicBet 2,85 3,35 2,45 94,6% 03/11 12:45
    Gennemsnit 2,98 3,32 2,39 94,7%
    Højeste odds 3,10 3,40 2,45 97,6%
    Sandsynlighed 32,3% 29,4% 40,8%



    Unibet Oddset:


    Statistikken:


    Se kampen:
    På Hjalte Park/Brøndby Stadion kl 18.00 = Området VÆK fra København = Tv3+ med optakt fra kl 17.30


    Vejret:


    Behørigt tak til: FC København, Nipserstat, Bold.dk, dmi, tipsbladet.dk, Steffen_corleone m.fl.
    Sidst redigeret af Erobran : 07.11.15 kl. 21:01

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Derby-Optakts- og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(8.11.15 kl 18).

    Citat Oprindeligt indsendt af Erobran Se meddelelser
    Officel optakt:

    www.fcknews.dk
    Linket virker stadig ikke...

    Citat Oprindeligt indsendt af Erobran Se meddelelser
    Skader:Tom Høgli(minimum 6 uger med brækket ryg), Per "Pelle" Nilson.
    Amankwaa er formentlig ude resten af året.

    Citat Oprindeligt indsendt af Erobran Se meddelelser
    Karantæner: Ikke offentliggjort.
    Det er helt offentlig tilgængelig viden, at ingen af holdene har spillere i karantæne på søndag.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Re: Derby-Optakts- og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(8.11.15 kl 18).

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Linket virker stadig ikke...



    Amankwaa er formentlig ude resten af året.



    Det er helt offentlig tilgængelig viden, at ingen af holdene har spillere i karantæne på søndag.
    1)Amankwaa er ude ja, dette er tilføjet omgående.
    2) Jeg ved GODT at karantæner er synlige, som sagt KOPIRE JEG GAMLE optaktstråde og indsætter som nye med en masse redigeringer........ kald det hva du vil, jeg squ ligeglad.
    3) Linket plejer at virke, kan være deres side er nede pt...... [EDIT] Linket er ændret til Fcknews.com
    4) jeg GØR DET SÅ GODT som muligt"!!!
    Sidst redigeret af Erobran : 04.11.15 kl. 13:52

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Derby-Optakts- og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(8.11.15 kl 18).

    Citat Oprindeligt indsendt af Erobran Se meddelelser
    kald det hva du vil, jeg squ ligeglad.
    Ja, jeg kalder det sjusk at blive ved at lave de samme fejl igen og igen, når man bliver gjort opmærksom på dem. Men hvis du er ligeglad, er det jo spildte Guds ord på Balle-Lars...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    84

    Re: Derby-Optakts- og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(8.11.15 kl 18).

    Citat Oprindeligt indsendt af Erobran Se meddelelser
    kald det hva du vil, jeg squ ligeglad.
    Hvis dette er din holdning,så stop dog med at lave mangelfulde optaktstråde..

    Stram op!!!


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Derby-Optakts- og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(8.11.15 kl 18).

    Citat Oprindeligt indsendt af thooomsen Se meddelelser
    Hvis dette er din holdning,så stop dog med at lave mangelfulde optaktstråde..

    Stram op!!!
    Slap dog af. Følger man FCK på bare nogenlunde regulær basis, så er man udmærket godt klar over, om man har karantæner/skader til en kamp mod Brøndby.

    Det kan sgu ikke sætte mit pis i kog, at der kommer et par småfejl hist og her. Det vigtigste er jo, at vi får en tråd at debattere kampen i.


  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    84

    Re: Derby-Optakts- og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(8.11.15 kl 18).

    Vil nu mene at jeg følger med,på 'regulær basis'...

    Og fair nok,at du godt kan leve med et par småfejl hist og pist..Forstår bare ikke,at der flere gange er gjort opmærksom på samme,at holdningen er(citat)'jeg er sku ligeglad'...for mig at se, drejer det sig om at komme først og så er indholdet ligegyldigt..

    Han har jo ved flere lejligheder bedt om kritik,så han kunne blive bedre,men når ikke der lyttes til de velmenende råd,ja så ser jeg hellere der ties...

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Derby-Optakts- og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(8.11.15 kl 18).

    Når vi forhåbentligt er kommet komfortabelt foran, håber jeg på nogle N'doye-Randrup tacklinger på Ronnie.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Derby-Optakts- og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(8.11.15 kl 18).

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Når vi forhåbentligt er kommet komfortabelt foran, håber jeg på nogle N'doye-Randrup tacklinger på Ronnie.
    Please ikke glem Austin........



    Billedet er i øvrigt snuppet fra Brøndby IF's officielle Youtube kanal i en såkaldt "stemningsvideo". Af alle tacklinger/nærkampe i den kamp, så vælger man lige at bringe denne.. Det står jeg lidt uforstående overfor.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  14. De følgende 10 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Derby-Optakts- og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(8.11.15 kl 18).

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Please ikke glem Austin........



    Billedet er i øvrigt snuppet fra Brøndby IF's officielle Youtube kanal i en såkaldt "stemningsvideo". Af alle tacklinger/nærkampe i den kamp, så vælger man lige at bringe denne.. Det står jeg lidt uforstående overfor.
    Virkelig? Jeg er bestemt ikke overrasket..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Re: Derby-Optakts- og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(8.11.15 kl 18).

    Citat Oprindeligt indsendt af thooomsen Se meddelelser
    Hvis dette er din holdning,så stop dog med at lave mangelfulde optaktstråde..

    Stram op!!!
    Jeg har et par småfejl, men jeg retter dem OGSÅ når jeg finder dem. Jeg laver optaktstråde idet jeg hygger mig med dette!

    det jeg er "LIGEGLAD" med er er netop den nedhakkende tone som masser folk køre på mig, jeg tager imod kritik, men chikane finder jeg mig ikke i!
    "Karantæne: = Vides ikke endnu" siden jeg netop skriver SÅDAN er pga at jeg tager det direkte fra FCK.dk når dette offentliggøres, jeg er GODT KLAR OVER at man kan finde skader, karantæner mm. På diverse sites, men jeg smider dem FØRST ind NÅR FCK SELV har været ude og meddele dette!

    omkring Copy/Paste, de andre folk der primært laver optaktstråde bruger også CP/lader sig inspirere af tidligere tråde.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Derby-Optakts- og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(8.11.15 kl 18).

    Erobran: måske du kunne lave optakt til pokalkampene og så lade Steffen lave dem til liga /Europa ? Bare et konstruktivt forslag ... Du ved : bare som feedback ;-)....

    Forza FC

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Re: Derby-Optakts- og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(8.11.15 kl 18).

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Erobran: måske du kunne lave optakt til pokalkampene og så lade Steffen lave dem til liga /Europa ? Bare et konstruktivt forslag ... Du ved : bare som feedback ;-)....

    Forza FC
    Naaaah, Steffen laver fine optaktstråde, men ligesom "jeg lader han sig også inspirere/Har et skabelon han kopirer efter pr optaktstråd idet at det kræver MEGEN tid at skrive skrive skrive, bare det at tage screenshots, finde oplysninger osv. tager godt 1time, derefter er der skriveriet der gerne tager en 15min, og derefter er der opdateringer i tråden konstant, hvis i eventuelt satte jer ind i optakttrådene og hvor megen tid det alligevel kræver, så vil i nok få andre holdninger end dem i har nu.......

    Info til alle :Sæt HELLERE pris på nogen folk gider bruge sin tid på en optakttråd idet de finder dette hyggeligt, istedet for alt den negativitet!

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Derby-Optakts- og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(8.11.15 kl 18).

    Umiddelbart så tror jeg at Amartey kommer til at spille i forsvaret, selvom jeg helst så ham på midtbanen, selvom Kvist har gjort det udmærket, så synes jeg at Amartey og Delaney er en bedre konstellation end Kvist og Delaney. Brøndby kommer til at have meget fokus på vores kantspillere, så vi har brug for enten at være bedre til at sideforskyde eller/og spille bolden gennem midten og her har Amartey et bedre drive med bolden. Jeg tror dog man vælger Amartey i forsvaret, da brøndby nok gerne vil forsøge at spille direkte bolde i dybden og her vil Amartey nok være bedre rustet end Antonsson (selvom jeg nu ikke synes Amartey har leveret bedre end Antonsson).
    Brøndby er blevet ret glade for deres 4-3-3 og de kommer nok til at benytte sig af den igen, hvor de så vil sideforskyde en del alt efter hvor vi forsøger at bryde igennem - især de to yderste angribere ender nok med at sideforskyde en del sammen med de to midtbanespillere. Jeg tror derfor ikke, at vi kommer til at møde et hold der har særlig meget interesse for at køre bolden rundt, men mere forsøge at komme frem til chancer ved direkte spil, gerne ved at man generobrer og spiller den op på til tre angribere i samme side som man selv har presset i eller forsøger de tidlige lave indlæg.
    Derfor tror jeg nøglen til kampen er, at forhindre sideforskydning ved at spille bolden rundt og spille med mere boldfaste spillere for at undgå nemme boldtab ellers skal vi selv forsøge med mere direkte spil og så overlade lidt mere initiativ til brøndby. Men mest af alt tror jeg vi kommer til at se en kamp med en del dueller, for brøndby har nok ikke særlig meget interesse i, at blive for passive og give vores midtbane for meget plads (så vi får sværere ved, at lave sideskift).
    Jeg tror vores startopstilling kommer til at være:
    Stephan, Ankersen-Zanka-Amartey-Ludwig, Kusk-Kvist-Delaney-Toutouh, Nicolai-Santander
    Det kan også sagtens være, at man bytter Kusk for Toutouh og så rykker Nicolai ned på kanten og så satser mere på indlæg for brøndby har haft meget rotation omkring de to centrale forsvarere og jeg husker ikke Rønnow som værende særlig god på indlæg.

    Denne gang er det Kristoffersen der dømmer og bedømt ud fra statistik, så tillader han ikke så meget som Kehlet gør, da han har givet over dobbelt så mange kort. Så det bliver spændende at se hvordan brøndby har tænkt sig at lukke os ned hvis de ikke får lov til at tackle efter forgodtbefindende.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Derby-Optakts- og Kamptråd: Brøndby IF - F.C. København(8.11.15 kl 18).

    Jeg har det ikke godt med at de glade dage med Allbäck, Linderoth og rutineret basis på Københavner-holdet er long gone - i stedet er det nu Brøndby der har en kampklar Agger, Austin, Kahlenberg, Elmander akse, hvor samtlige spillere faktisk bidrager. Bevares, man kan mene at FCK har mere kvalitet, men vi vinder ikke på rutinen i den her kamp (Andersen, Antonsson, Kvist er vel hvad vi har). Jeg kan ikke li' den mavefornemmelse det giver...

    Lad os håbe topniveauet kigger frem i weekenden. :)
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 08.04.15, 17:03
  2. Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 04.04.15, 08:14
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 125
    Sidste Meddelelse: 20.08.12, 14:24
  4. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 24.11.11, 18:54
  5. Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 21.05.08, 12:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •