Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 35

Emner: Konkurrenternes Transfertråd (Salg/Køb)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Konkurrenternes Transfertråd (Salg/Køb)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Han kostede sikkert lidt mere end de peanuts der var tilbage på Troels' kistebund. De blev i stedet investeret i FCK-fanen David Boysen fra Lyngby (rygtet siger 350.000 kr - og så kan selv BIF jo være med)
    Det siger samtidig en del om styrkeforholdet mellem os og de uvaskede. Vi henter en superligaprofil, mens de henter en 1. divisionsprofil.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Konkurrenternes Transfertråd (Salg/Køb)

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...inden-deadline

    FCM forventer én tilgang mere inden vinduet lukket.

    Det ligger vel mest i kortene at det er en midtstopper eller angriber som erstatning for Sviatchenko og Duncan.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Konkurrenternes Transfertråd (Salg/Køb)

    og så er Izunna officielt vendt tilbage til danmark.
    'http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/officielt-izunna-skifter-til-ob/

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Konkurrenternes Transfertråd (Salg/Køb)

    Ku man forstille sig at FCM henter denne fyr hjem ?

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...i-gent/5924655

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Konkurrenternes Transfertråd (Salg/Køb)

    Selv hvis Duncan ryger, så tror jeg ikke FCM henter en angriber. De har jo i forvejen Pusic, Paul og nu Kadlec. Medmindre Sisto ryger og Kadlec skal spille kant.
    ...

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Konkurrenternes Transfertråd (Salg/Køb)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Selv hvis Duncan ryger, så tror jeg ikke FCM henter en angriber. De har jo i forvejen Pusic, Paul og nu Kadlec. Medmindre Sisto ryger og Kadlec skal spille kant.
    Ja, det oplagte er en afløser for Sviatchenko. Og det er sgu lidt spændende, hvad de kan finde her de sidste dage til et ellers svækket forsvar.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Konkurrenternes Transfertråd (Salg/Køb)

    Det blev så (bl. a.?) ham her FCM hev ind: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...-oshaughnessy/
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Konkurrenternes Transfertråd (Salg/Køb)

    Interessant at vi begynder at se lidt mere til hvad Matthew Benhams klubber kan lave af horisontalt samarbejde. Pozzo er vel ganske succesfuld, så der kan sagtens være stort potentiale for dem.

  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Konkurrenternes Transfertråd (Salg/Køb)

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Interessant at vi begynder at se lidt mere til hvad Matthew Benhams klubber kan lave af horisontalt samarbejde. Pozzo er vel ganske succesfuld, så der kan sagtens være stort potentiale for dem.
    Beklager, hvis det er mig, der er helt væk, men hvad eller hvem er Pozzo?

    Med hensyn til O'Shaughnessy virker det ikke skræmmende, at han har været på lån nede i den femtebedste række i efteråret. Ganske vist kortvarigt, men ikke desto mindre.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Konkurrenternes Transfertråd (Salg/Køb)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Beklager, hvis det er mig, der er helt væk, men hvad eller hvem er Pozzo?

    Med hensyn til O'Shaughnessy virker det ikke skræmmende, at han har været på lån nede i den femtebedste række i efteråret. Ganske vist kortvarigt, men ikke desto mindre.
    Der refereres til Pozzo familien. En rig italiensk familie, der ejer Granada, Udinese og Watford. Pozzo lægger bl.a. stor vægt på scouting og har (vist nok) mere end 200 scouts ansat rundt omkring i verden. Det fører naturligvis til en helvedes masse transfers, og derfor sendes spillerne (alt efter niveau) på lån mellem de tre klubber. Bl.a. hentede Watford jo nærmest et helt nyt hold inden denne sæson. Opskriften var dødsdømt af mange eksperter mm., men Watford har klaret det godt i denne sæson.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Konkurrenternes Transfertråd (Salg/Køb)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Der refereres til Pozzo familien. En rig italiensk familie, der ejer Granada, Udinese og Watford. Pozzo lægger bl.a. stor vægt på scouting og har (vist nok) mere end 200 scouts ansat rundt omkring i verden. Det fører naturligvis til en helvedes masse transfers, og derfor sendes spillerne (alt efter niveau) på lån mellem de tre klubber. Bl.a. hentede Watford jo nærmest et helt nyt hold inden denne sæson. Opskriften var dødsdømt af mange eksperter mm., men Watford har klaret det godt i denne sæson.
    Ah, jeg ser. Tak! :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Konkurrenternes Transfertråd (Salg/Køb)

    Så er Helenius ved at være fortid i AAB. Det fejres på Ekstra Bladet med denne smagfulde overskrift "Helenius skal afløse blotter - tæt på AAB-exit"
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #28
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: Konkurrenternes Transfertråd (Salg/Køb)

    Hvilket desværre så også tyder på at Spalvis bliver i 6 måneder mere. Jeg kunne godt have brugt at han var blevet solgt...

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Konkurrenternes Transfertråd (Salg/Køb)

    For nogle dage siden solgte Esbjerg Nicki Bille til polske Lech Poznan og som erstatning har de lejet Ronnie Schwartz i franske Guingamp. Derudover har de købt deres tidligere profil Jesper Jørgensen tilbage fra belgiske Zulte Waregem. Ellers startede der for nyligt blandt andet her rygter om, at OB gerne ville købe Mohammed Fellah.

    Netop OB har solgt Emil Larsen til en amerikansk klub og Mikkel Kirkeskov til Aalesund i Norge, mens de har hentet den tidligere Superligaprofil Izunna Uzochukwu fra en russisk klub, den færøske landsholdsspiller Jóan Símun Edmundsson i Vejle og den portugisiske forsvarsspiller Joao Perreira i Sønderjyske.

    Thomas Frank har fået tilføjet den polske angriber Kamil Wilczek fra Carpi i Italien og kantspilleren David Boysen fra Lyngby, og samtidig har de altså opsagt lejemålet med Ronnie Schwartz.

    Midtjylland har som tidligere nævnt i tråden lejet den finske forsvarsspiller Daniel O'Shaugnessy fra Matthew Benhams engelske klub, Brentford. Til gengæld har de solgt Morten Duncan Rasmussen til AGF.

    Jeg tror efterhånden på, at Hobro rent faktisk har en chance for at redde sig, dels fordi Ove Pedersen bare kan sit stof, men mest fordi Esbjerg nu ser endnu svagere ud i felterne end før jul. Samtidig vil jeg mene, at vi nu er ganske store favoritter til mesterskabet, og skulle det ende med at Nicolai Thomsen eller Spalvis bliver solgt her til sidst, vil jeg altså godt turde kalde os for tårnhøje favoritter.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Konkurrenternes Transfertråd (Salg/Køb)

    I følge et tysk medie så skulle Helenius være på plads i Paderborn på en lejeaftale frem til sommer med en købsoption inkluderet.

    http://www.nw.de/sport/sc_paderborn_...-Helenius.html

    Jeg har dog ikke set det officielt fra nogen af klubberne.

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 555
    Sidste Meddelelse: 01.09.08, 08:43
  2. Svar: 741
    Sidste Meddelelse: 17.07.08, 21:00
  3. Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!
    By thundersen in forum De korte linier
    Svar: 656
    Sidste Meddelelse: 04.07.08, 13:42
  4. Den store transfertråd
    By h0ps in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 31.05.04, 21:55

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •