Se afstemningsresultater: Hvem vinder topopgøret?

Stemmeafgivere
40. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Sejr til FC Midtjylland?

    6 15.00%
  • Uafgjort?

    14 35.00%
  • Sejr til F.C. København?

    20 50.00%
Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 49 af 49

Emner: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

    Jeg synes bestemt ikke det på tide vi dropper brokkeriet, uanset om det ændrer noget eller ej. Klubben har ageret som nogle amatører og skal høre for det så længe som muligt.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

    Vi kan hurtigt blive enige om, at kampen ikke skulle have været spillet. Det synes jeg ikke der kan være nogen som helst tvivl om og var den blevet spillet, så havde det næppe været god fodbold - jeg tror bestemt ikke, at vejret havde været til vores fordel.
    Når det er sagt, så synes jeg bestemt ikke om den valgte løsning. Sportsligt så står Midtjylland måske til, at have en lille fordel grundet kampene mod Manchester, men det er svært at spekulere i. Min største anke er, at det er en lorte løsning for os fans. Søndag klokken 18 veksles til torsdag klokken 20, så alt andet lige vil det være en stor ulempe for os.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Nyd ferien, nyd julen og glæd os til foråret, tiden arbejder kun på vores side pt.
    Undskyld, men det er da en floskel af de større. Og den holder ikke vand. Tiden arbejder i høj grad for FCM i vinterpausen.

    De sluttede med en masse skader og en totalt udmattet trup, hvor især angriberne var kørt i bund og i Morten 'Duncan's tilfælde skadet – de kommer tilbage til februarkampene restitueret, og desuden forstærket med mindst én ny forward.

    Og jeg forstår heller ikke hvorfor det skulle give 'falsk' selvtillid at slå Brugge ud og gå videre. Var det også falsk selvtillid, vi fik ved at slå belgierne dengang i '09 styk? Nu de først er videre, er de selvfølgelig ligeglade med om de var heldige med det – de kan bare være tilfredse med at det skete, endda når de var så slidte som de var.

    Godt hjulpet af en hviledag, som de aldrig skulle have haft. Og det er det, der pisser folk af her, tør jeg godt love: At Steinlein har fået alle fordelene her.


    • Lettelse over ikke at skulle op mod Kbh lige efter Legia, hvor de var totalt lasede.
    • Et rart, EL-venligt hvil midt i et stresset program, fordi vi ikke spillede kampen en dag eller to senere.
    • Lettelse over ikke at skulle op mod Kbh tre dage efter Brugge, hvor de igen var totalt lasede.
    • Frihed for at skulle bakse med Kbh mellem de to kampe mod Man United.
    • Nye spillere og frisk trup med ekstra turneringskampe i benene.


    Og vi har fået alle ulemperne:


    • Møder frisk modstander frem for et slidt hold i elendig form.
    • Spiller udekampen en torsdag aften hvor man må regne med ringere støtte end søndag.
    • Får en pokalkvartfinale flyttet til eftermiddag, hvor der ikke kommer et øje.


    Det er sgu da klart, at folk er skidesure. Steinlein har fået det lige akkurat som han vil have det, og det endda efter en forestilling hvor FCM tacklede aflysningen på en måde der var 100% chikane over for dem der spildte en hel dag på at køre til heden og direkte hjem igen, totalt uden grund – noget der kun er kommet den mest vattede og ynkelige u-ndskyldning for.

    Og vi får endda, som en ekstra lille gave oven i den rådne behandling FCM gav os, lagt en hjemmekamp på et tidspunkt hvor masser af folk helt enkelt ikke kan komme. Som om vi var 1landet Serie 3-hold med et stadion der ikke har lys. Sheesh.


  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ligegyldigt hvor amatøragtigt det var, så skulle den kamp ikke spilles.
    Jeg synes, det er ærgerligt som tilsyneladende ret mange tror, at det der har noget som helst med kritikken at gøre. Jeg har ikke hørt eller læst et eneste sted, at nogen brokker sig over, at kampen blev aflyst, for selvfølgelig må det ikke være livsfarligt for nogen, at se eller spille en fodboldkamp. Ret mange medier skrev i tiden efter farcen noget i samme stil og jeg tror måske, at det har skygget alt for meget for de egentlige kritikpunkter. Alene af den grund mener jeg afgjort, at det er værd at fortsætte med at råbe op, så forhåbentlig ingen skal udsættes for den slags chikane i fremtiden.

    I øvrigt kan jeg sagtens forestille mig, at Steinlein og hans entourage havde regnet den ud lige fra morgenen. Ved at melde så skråsikkert ud om formiddagen, sikrede de sig, at fodboldklubben København tog afsted, således at når aflysningen kom, kunne man ikke nå at spille kampen på et andet tidspunkt om søndagen eller om mandagen. De vidste sikkert også udmærket, at stadionkomplekset var optaget på den officielle kampdato for udsatte kampe, ligesom de naturligvis har kendt til spillernes ferieordninger. Det er næppe umuligt, at Midtjylland udmærket har vist, at hvis de handlede, som de nu engang gjorde, var de mere eller mindre garanteret, at kampen først kunne spilles i det nye år.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar


Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 07.04.15, 19:26
  2. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 19.11.12, 19:47
  3. Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 26.08.09, 20:45
  4. Optakts- og kamptråd: F.C. København - FC Midtjylland
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 25.04.09, 09:26
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - FC Midtjylland
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.08.08, 18:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •