Se afstemningsresultater: Hvem vinder topopgøret?

Stemmeafgivere
40. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Sejr til FC Midtjylland?

    6 15.00%
  • Uafgjort?

    14 35.00%
  • Sejr til F.C. København?

    20 50.00%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 49

Emner: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tanzer#2901 Se meddelelser
    Tror desværre ikke at denne kamp bliver gennemført pga. Gorm.
    Ser ud til at ramme landet for fuld musik, præcis på kamptidspunktet.

    De har selv meldt ud, at den bliver spillet, men jeg står med den ene fod ude af døren, så der må meget gerne snart komme en afklaring.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    123

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

    Kan se at FCKFC bussen skal køre kl 12:30
    Nogen der kan bekræftre at den kører derover?

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    22

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

    Aflyst pga Gorm....

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

    Så de har altså fået en fordel ved at kunne restituere bedre... Hvem tog stilling til det - Politi/dommer eller FCM?

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2011
    Indlæg
    34

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Så de har altså fået en fordel ved at kunne restituere bedre... Hvem tog stilling til det - Politi/dommer eller FCM?
    "På det foreliggende grundlag tager vi ingen chancer af hensyn til spillernes og publikums sikkerhed. Det er vi i samråd med beredskabschef Kim Bjerg Wemmelund, kampens dommer Michael Tykgaard, politiet, brand og redning og FC Midtjylland enige om, forklarer adm. dir. i MCH Messecenter Herning Georg Sørensen, der ejer MCH Arena."
    Success is temporary, loyalty is forever!

  7. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

    Man må da sige FCM har fået nogle tydelige fordele i denne sæson.

    Vi starter med at få aflyst 1 runde, hvorefter de psykologisk får et point forspring. Og her til slut bliver aftens kamp aflyst efter de lige har spillet og tabt en kampe i Legia og må formodes at være trætte. Jeg er helt med på at Sikkerheden kommer først. Men det ændre ikke på det faktum at FCM nok er godt tilfredse med at kampen bliver rykket.

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

    På med sølvpapirshatten!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

    Pinligt, ikke mindre. Det er helt klart at dette er gjort helt bevidst fra FCM's side af det her, de er så pisse ODIØSE. Jeg er 100 procent sikker på at vi havde smadret FCM i den tilstand de er i netop nu, nu får de så den fordel af kampen nok først skal spilles til foråret hvor man må formode at de er i en lidt bede tilstand.

  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

    Altså, jeg vil 100% hellere vinde fordi vi er det bedre hold og ikke fordi vi får en heldig sejr i en orkan mod et hold der i øvrigt er lidt småtrætte og ramt på skader, det er jo hellere ikke fordi vi ikke kan få en gevinst ud af dette, baskim på vej tilbage, Delaney klar igen. Det.er bestemt ikke kun en 100% fordel for Midtjylland det her!

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

    jeg tænkte det nok.... Pisse surt for dem som var taget afsted, håber i når hjem for de skriver på politikken at storebælt måske lukkes :S

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bushen Se meddelelser
    Altså, jeg vil 100% hellere vinde fordi vi er det bedre hold og ikke fordi vi får en heldig sejr i en orkan mod et hold der i øvrigt er lidt småtrætte og ramt på skader, det er jo hellere ikke fordi vi ikke kan få en gevinst ud af dette, baskim på vej tilbage, Delaney klar igen. Det.er bestemt ikke kun en 100% fordel for Midtjylland det her!
    Jeg syntes 100 % det her er en fordel for FCM. Især hvis kampen først spilles i det nye år. Hvis det her på nogen måde skal være Fair så skal de flytte kampen til 3 dage efter de har mødt Club Brugge. D.v.s. Søndag D 13 december.
    Så kampen i det mindste bliver spillet i år.


  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bushen Se meddelelser
    Altså, jeg vil 100% hellere vinde fordi vi er det bedre hold og ikke fordi vi får en heldig sejr i en orkan mod et hold der i øvrigt er lidt småtrætte og ramt på skader, det er jo hellere ikke fordi vi ikke kan få en gevinst ud af dette, baskim på vej tilbage, Delaney klar igen. Det.er bestemt ikke kun en 100% fordel for Midtjylland det her!
    Nej nej, er enig i hvad du siger, og synes også vi er bedre end FCM uanset en storm eller ej. Det havde jo bare været bedre hvis denne kamp var blevet spillet i denne periode. Det kan nås endnu. Har netop set DBU udtale sig at det mest sandsynlige er at kampen bliver spillet i December eller i starten af foråret. Jeg håber den bliver spillet Søndag den 13 December, altså om 14 dage og en uge efter at turneringen oprindelig var sat til at slutte. Det burde kunne lade sig gøre, og det ville være det mest fair. FCM har jo Europa League kampe i starten af foråret og vi er som bekendt stadigvæk med i pokalen så det kan godt blive svært at finde en dato der.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

    FCMDBU

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Nej nej, er enig i hvad du siger, og synes også vi er bedre end FCM uanset en storm eller ej. Det havde jo bare været bedre hvis denne kamp var blevet spillet i denne periode. Det kan nås endnu. Har netop set DBU udtale sig at det mest sandsynlige er at kampen bliver spillet i December eller i starten af foråret. Jeg håber den bliver spillet Søndag den 13 December, altså om 14 dage og en uge efter at turneringen oprindelig var sat til at slutte. Det burde kunne lade sig gøre, og det ville være det mest fair. FCM har jo Europa League kampe i starten af foråret og vi er som bekendt stadigvæk med i pokalen så det kan godt blive svært at finde en dato der.
    Jeg mener også 13 December er mest fair. Nu har FCM jo ikke videre kvalificeret sig videre til forårets EL Endnu. Men som jeg også skrev tidligere så vil 13 December i år være den bedste løsning. Det er 3 dage efter en kamp ligesom i dag. Det ville da være super unfair at FCM får tid til at restituere sig. Det er jo netop sådan nogle kampe der er stor sandsynlighed for at de taber point i det har historien jo vist.

    Problemet med 13 december kan dog være at spillere/ledere/klub har givet spillerne fri og de allerede har planlagt ferie etc.

  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

    Man kan bestemt undre sig over, at kampen ikke er aflyst tidligere. DMI varslede omkring klokken 10 i morges, at der ville komme storm med vindstød af orkanstyrke. FCM bekræftede tidligere, at kampen ville blive afviklet og, af hvad jeg ved, har DMI intet ændret siden da. Det virker rimelig uprofessionelt, at man ikke kan tage stilling, til en storm der varsles 8 timer inden kampstart, før en time før kampstart.
    Det må ligeledes bemærkes, at Twitter-rygter (https://twitter.com/kristianhz/statu...02220436054016) peger på, at FCM nok ikke har haft det største incitament til at afholde kampen, da kampen falder på et rimelig skidt tidspunkt for dem.
    Men trods alt er det nu ganske fint ikke, at skulle spille kampen under så dårlige forhold. Jeg kan ikke se hvordan det skulle gavne vores spil, at vi spiller kampen i øsende regnvejr med kraftig vind - også selvom FCM ikke nødvendigvis er i den bedste forfatning. Der er vel sjældent noget der er så dårligt, at det ikke er godt for noget andet. Min største anke går på, at man ikke tidligere har taget stilling til stormen, fremfor bare skråsikkert at mene, at man sagtens kan afvikle kampen.

    Edit: Så kan man spekulere en smule i, om Delaney når at blive klar.
    Sidst redigeret af Kenney : 29.11.15 kl. 18:37


Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 07.04.15, 19:26
  2. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 19.11.12, 19:47
  3. Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 26.08.09, 20:45
  4. Optakts- og kamptråd: F.C. København - FC Midtjylland
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 25.04.09, 09:26
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - FC Midtjylland
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.08.08, 18:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •