Se afstemningsresultater: Hvem vinder topopgøret?

Stemmeafgivere
40. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Sejr til FC Midtjylland?

    6 15.00%
  • Uafgjort?

    14 35.00%
  • Sejr til F.C. København?

    20 50.00%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 49

Emner: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

    ------------------------------------------------------------------------------AFLYST------------------------------------------------------------------------------------------


    Optakt:
    som skrevet i "DENNE" tråd vil jeg også i denne optaktstråd og frem til til vinterpausen, køre et forsøg med en ny struktur for optaktstrådene.
    Dette betyder bl.a at der vil komme pølsepriser, stadionpriser, karakter på pølser, Highlights fra seneste opgør imod modstanderen vi skal imod, dommerstatistik, samt andre tiltag.

    Efter et skuffende 0-0 opgør hjemme i Parken imod Viborg FF står den i denne weekend på genoprejsning! Denne gang tørner vi nemlig sammen i et topopgør imod FC Midtjylland som bekendt Torsdag tabte 0-1 ude imod Legia Warszawa i et lettere kedeligt opgør, nok om dette, nu gælder det Herning og 3 ABSOLUT vigtige point for at få et så stort forspring imod midtjyderne som muligt inden vinterpausen træder ind efter næste spillerundte.

    F.C. København opstilling:


    Skader:
    Danny Amankwaa, Thomas Delaney.
    Karantæner:

    FCM opstilling:


    Skader:
    Karantæner: André Rømmer.

    Dommeren: Michael Tykgaard(Politimanden).
    Dommerstatistik:


    Stadionpriser

    (Taget fra FCM.dk) Køb foran stadion koster gerne et administrationsgebyr på 15'DKK - 30'DKK.

    Stadionpølsen!!!!!(Sokkens Kæphest):
    Da Stadionturen ENDNU ikke har lagt vejen forbi MCH Arena har pølsepanelet ingen karakterer til netop dette stadion, så ingen pølse i denne omgang........

    Form:


    Unibet Oddset:

    Highlights:


    Statistikken:


    Se kampen:
    På MCH arena, for sofastyrken vises den på Tv3+.


    Vejret:




    Behørigt tak til: FC København, Nipserstat, Bold.dk, dmi, tipsbladet.dk, Steffen_corleone m.fl.

    ------------------------------------------------------------------------------AFLYST------------------------------------------------------------------------------------------
    Sidst redigeret af Erobran : 29.11.15 kl. 17:21

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København(29.11.15 kl 18)

    Det var ret opmuntrende at se FCM's tilstand i kampen i aftes.

    De er bare ikke i form, og det kan en stor sejr forleden over et hold med Stenderup, Almebäck og Michael Jakobsen flyvende ind og ud af forsvaret ikke ændre på.

    Jakob Poulsen så ud som om han har brug for alle de omsorgsdage, hans kontrakt giver ham lov til. Hans dødbolde – livsvigtige for FCM når spillet ikke fungerer – startede farlige, blev sløje, og til sidst havde han ikke engang kræfter til at ramme feltet med dem. Petter Andersson er ekstremt savnet som hans kreative, boldspillende makker på midten.

    I front er Pusic småskadet og desuden langtfra en spiller der fungerer under Thorup, som ikke ser ud til at stole på ham. Han fik nogle pointeløse minutter til sidst – så langt er han åbenbart fra Thorups planer. 'Duncan', der dog næppe havde startet igen søndag, ser ud til ikke at komme ind som reserve heller på grund af skaden han fik. Og Onuachu, fysisk stærk og rimelig fit, er stadig en af de angribere man er nødt til at kalde en 'angriber'.

    Og Pione Sisto, der ellers småhumpede så man troede han også var skadet, blev ifølge Thorup skiftet ud i pausen "på præstationen". Så han var bare så skidt spillende, at han måtte raus – selv om der allerede var brugt én udskiftning på det tidspunkt. Det helt herlige var så, at hans erstatning, Mabil, var endnu værre ...

    Og imens kunne vores spillere så ligge og se alt det her i varmen på sofaen, i stedet for at sidde på et fly hjem fra en deprimerende og hård udekamp mod Metalul i Kreplakistans næststørste by.

    Vi bør fandme have en chance her.


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København(29.11.15 kl 18)

    Vi bør og skal vinde.

    FCM er hårdt såret, og selvom vi måske kommer til at mangle Delaney som selvfølgelig er vigtig så ændrer det ikke på at vi stort set har en komplet trup at vælge fra - der er ingen undskyldninger.

    Der skal satses over kanterne, det ligner at Bach formentlig kommer til at starte som i den grad burde kunne køres død efter kort tid. Novak har heller ikke set god ud, ja nærmest holdets absolut dårligste spiller i efteråret?

    Og nå ja, så gælder det for alt i verden om ikke at give dem idiotiske frispark og hjørnespark væk, for i åbent spil har de godt nok været imponerende dårlige.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København(29.11.15 kl 18)

    Fint at FCM har vanskelligheder, og vores chance er bestemt fornuftig.

    Men inden vi pelser ulven, så lad os lige skyde den først. For godt nok kører det ikke vildt god for FCm pt, men den liste som Smølle (og scoring) remser op, kan vi jo næsten også lave med os selv. Vi er jo også selv håbløst kørende på nøglepositionerne. Delaney er efter alt sandsynlighed ude, og med hans fravær så skal vi med alt sandsynlighed selv have en halvskadet svensker i midterforsvaret i form af Anton eller Pelle og det imod en kæmpe Onuachu eller en hurtig Pusic/Urena. Uha!
    Jakob Poulsen ser træt ud, men det gør Amartey i den grad også. Det gør Ludwig i øvrigt også, og så kan det godt være at Novak har været dårligt senest - men det har Ludwig også.

    FCMs måske største stjerne Sisto var også slatten, men hvad med Nico?

    Forøvrigt tror jeg ikke, at vi skal juble, hvis Bak-Bach er med. Hans tilstedeværelse er ofte med til at booste dem psykologisk.

    Det er selvfølgelig en kæmpe fordel, at FCM har spillet så sent torsdag inden vores kamp, og at Duncan formentlig er ude. Men samtidig spiller vi altså i Herning, så det går vel ca. lige op. Desuden er begge hold ramt på både form og skader. Kan vi hive en uafgjort hjem, så vil jeg gerne sælge den for det. Men at vi bør vinde, det er i min verden en lidt for frisk udmelding.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København(29.11.15 kl 18)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er selvfølgelig en kæmpe fordel, at FCM har spillet så sent torsdag inden vores kamp, og at Duncan formentlig er ude. Men samtidig spiller vi altså i Herning, så det går vel ca. lige op. Desuden er begge hold ramt på både form og skader. Kan vi hive en uafgjort hjem, så vil jeg gerne sælge den for det. Men at vi bør vinde, det er i min verden en lidt for frisk udmelding.
    Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår.

    For det første ved jeg ikke hvordan det 'går lige op', at kampen spilles i Herning, og at FCM havde en hård kamp søndag aften.

    For det andet var det udelukkende et oprids af FCM's tilstand. Er der pligt til samtidig at levere en granskning af vores egen i samme omgang? Det havde jeg ikke tid til – beklager.

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København(29.11.15 kl 18)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår.

    For det første ved jeg ikke hvordan det 'går lige op', at kampen spilles i Herning, og at FCM havde en hård kamp søndag aften.

    For det andet var det udelukkende et oprids af FCM's tilstand. Er der pligt til samtidig at levere en granskning af vores egen i samme omgang? Det havde jeg ikke tid til – beklager.
    Fordelen af at spille hjemme og ulempen ved at have spillet torsdag udligner vel hinanden et langt stykke af vejen.

    Der er ingen pligt til noget. Men mit indlæg var en kommentar til din "Vi bør fandme have en chance" og især scorings "Vi bør og skal vinde". De to konklusioner kan man vel ikke drage uden også bare at skæve en smule til vores egen tilstand. At vi har en chance, er jeg sådan set enig i. At vi bør og skal vinde, er efter min mening at have noget urealistiske forventninger.
    Sidst redigeret af k@sper : 27.11.15 kl. 13:39

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København(29.11.15 kl 18)

    Det lignede bestemt ikke at Pelle var hverken halv skadet eller i dårlig form mod Viborg - så jeg er for første gang i lang tid tryg ved tanken om ham overfor Onuachu/Pusic hvor der skal spilles fysisk.

    At påstå at vores trup er i samme (dårlige) forfatning som FCMs er godt nok noget af en overdrivelse. Som sagt, vi mangler Delaney - en vigtig spiller, men det er ÉN spiller. Behøver vi remse op hvor mange Midtjylland mangler? Ja, du nævner endda selv Urena som mulighed overfor Pelle, men han er også skadet.

    Jeg kan godt se det smarte i at prøve at gøre os til underdogs, for ikke at blive for skuffet - men faktum er bare at ender vi med en uafgjort slutter vi formentlig efteråret med kun ét point foran FCM (ved godt der stadig mangler en kamp). Er det godt nok taget deres europæiske kampe, og skader i betragtning? Er det godt nok ikke at have hentet bare én sejr i 4 udebanekampe mod vores direkte konkurrenter? Jeg mener det ikke.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2015
    Indlæg
    2

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København(29.11.15 kl 18)

    Come on!!

    Der kan kun være et rigtigt svar her. Selvfølgelig skal vi vinde den kamp. At tabe = dumpet med stort D og uafgjort = ikke bestået

    At påstå vi er i en dårlig forfatning efter 1 kamp med mentalt fravær mod "usexede" Viborg, er simpelthen useriøs.

    FCM derimod har skader og karantæner til flere nøglepersoner og har i en længere periode spillet elendigt med få lyspunkter.

    Desuden skal man ikke undervurderer effekten af en Jess Thorup i modgang. At det bliver mirakuløst vendt til på søndag, nægter jeg simpelthen at tro på.

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København(29.11.15 kl 18)

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2015/11/27...-af-efteraaret

    Åh nej.. Delaney er færdig for i år. Havde ellers håbet at kaptajnen blev klar. Han var savnet mod Viborg.

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København(29.11.15 kl 18)

    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...il-fcm-braget/

    Kampoptakt med Ståle, Nicolai og Youssef.

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

    Hvis du har billet til turen med FCKFC, men bliver forhindret, er jeg meget interesseret i at overtage din billet :)

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

    Fanradioen lavede i går stor optakt til topkampen i Herning, og den kan du høre her: https://soundcloud.com/fckfanradio/fredag-271115 - bl.a. med stor fokus på Nicolai Jørgensen igen.
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar

  18. De følgende 11 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

    Truppen er netop smidt ind.....
    Se toppen.

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    123

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

    Hmm dr.dk skriver at Lillebæltsbroen lukker kl 21 pga stormen, og at Storebælt også kan lukke! Surt hvis vi strander i Jylland, så kommer man sgu meget sent hjem. http://mobil.dr.dk/smartphone/#artik...u-forholde-dig

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    49

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (29.11.15 kl 18)

    Tror desværre ikke at denne kamp bliver gennemført pga. Gorm.
    Ser ud til at ramme landet for fuld musik, præcis på kamptidspunktet.

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 07.04.15, 19:26
  2. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 19.11.12, 19:47
  3. Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 26.08.09, 20:45
  4. Optakts- og kamptråd: F.C. København - FC Midtjylland
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 25.04.09, 09:26
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - FC Midtjylland
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.08.08, 18:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •