Se afstemningsresultater: Hvad bliver kampen

Stemmeafgivere
46. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • sejr til F.C. København+

    33 71.74%
  • Uafgjort?

    5 10.87%
  • sejr til OB

    8 17.39%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 32

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København - OB (6.12.15 kl 18)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Optakts- og kamptråd: F.C. København - OB (6.12.15 kl 18)

    Spilles den 6 i 12 kl 18 i Parken!
    VS

    Optakt:
    som skrevet i "DENNE" tråd vil jeg også i denne optaktstråd og frem til til vinterpausen, køre et forsøg med en ny struktur for optaktstrådene.
    Dette betyder bl.a at der vil komme pølsepriser, stadionpriser, karakter på pølser, Highlights fra seneste opgør imod modstanderen vi skal imod, dommerstatistik, samt andre tiltag.

    Efter en MEGET skuffende tur til Herning for at blive sendt DIREKTE hjem igen pga vores kamp blev aflyst pga en LORTE Orkan/Storm, så er det atter tid til Superligabold, denne gang skal vi tørne sammen imod OB som vi alle jo ved har været lettere formstærke på det seneste med senest en 2-1 sejr imod Esbjerg FB, som vi alle også ved er det YDERST vigtigt at skrabe ALLE 3 point sammen netop imod B for at få et så stort forspring foran FCM inden vinterpausen jo træder ind efter netop denne kamp, det vil som bekendt sige at næste kamp først vil findes engang i Februar.


    F.C. København opstilling:


    Skader:
    Danny Amankwaa, Thomas Delaney.
    Karantæner:

    OB opstilling:


    Skader:
    Truppen er uden de skadede Lasse Kryger, Magnus Pedersen og Michael Falkesgaard.Karantæner:

    Dommeren: Kenn Hansen
    Dommerstatistik:


    Stadionpriser

    (Taget fra Billetlugen.dk) Køb foran stadion koster gerne et administrationsgebyr på 15'DKK - 30'DKK.

    Stadionpølsen!!!!!(Sokkens Kæphest):
    (Citat fra stadionturen) = Da jeg før har givet en pølse i Aarhus 0 stjerner føler jeg mig nødsaget til at give denne afskyelige/klamme såkaldte PARKDOG -1 stjerne!


    Form:


    Unibet Oddset:

    Highlights:


    Statistikken:


    Se kampen:
    I Parken klokken 18, for sofatosserne på 3+.


    Vejret:





    Behørigt tak til: FC København, Nipserstat, Bold.dk, dmi, tipsbladet.dk, Steffen_corleone m.fl.

    Sidst redigeret af Erobran : 06.12.15 kl. 09:01

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - OB (6.12.15 kl 18)



    Jeg fandt netop dette klip på Youtube, tænkte det vil være god opvarmning:-).

  4. De følgende 12 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - OB (6.12.15 kl 18)

    Fanradioens optakt til kampen: https://soundcloud.com/fckfanradio/fredag-041215

    - Super arbejde!


  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - OB (6.12.15 kl 18)

    FCM tabte i går mod AGF på udebane.

    Det er vigtigt, at vi griber chancen og vinder kampen mod OB, sådan at vi kan gå på vinterpause 4 point foran holdet fra heden. Hvis vi vinder, vil vi uanset hvad ligge nummer 1 vinteren over, med en kamp færre spillet end de andre hold, minus FCM.

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - OB (6.12.15 kl 18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    FCM tabte i går mod AGF på udebane.

    Det er vigtigt, at vi griber chancen og vinder kampen mod OB, sådan at vi kan gå på vinterpause 4 point foran holdet fra heden. Hvis vi vinder, vil vi uanset hvad ligge nummer 1 vinteren over, med en kamp færre spillet end de andre hold, minus FCM.
    Noget siger mig at vi ikke skal frygte FCM så meget som ÅB i foråret. Nok ser FCM slidte ud nu, men deres spil er heller ikke som under Glen Bronzehår.

    Men! Du har ret! 3 point i morgen, alt andet ville være deprimerende at 'gå på ferie med'!

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - OB (6.12.15 kl 18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Noget siger mig at vi ikke skal frygte FCM så meget som ÅB i foråret. Nok ser FCM slidte ud nu, men deres spil er heller ikke som under Glen Bronzehår.

    Men! Du har ret! 3 point i morgen, alt andet ville være deprimerende at 'gå på ferie med'!
    Transfervinduet bliver afgørende for hvor meget vi skal frygte AaB mere end FCM.

    FCK:

    Umiddelbart står vi ikke med de helt oplagte salg. Amartey var i høj kurs i sommers, og han er vel den spiller der med størst sandsynlighed smutter hvis det rigtige tilbud kommer. Det ville være ærgerligt at undvære Amartey, men samtidig har han været inde i en lidt nedadgående form, og selvom Kvist heller ikke har imponeret synderligt så er han stadig en spiller med en masse erfaring og højt bundniveau. Derudover har vi ikke set så meget til et makkerpar bestående af Kvist og Delaney, og det tror jeg egentlig ville fungere ret godt med Kvist som ren 6'er og Delaney som 8'er der kan gå med frem.

    AaB:

    Står højst sandsynligt overfor et salg af Thomsen, som jeg simpelthen ikke tror de kan holde på længere - han er suppens mest assisterende spiller og har altså kun ét år tilbage af kontrakten.
    Derudover er der en sikker afgang til Dalsgaard, og et helt stort spørgsmålstegn i Spalvis hvor der helt sikkert kommer nogle forspørgsler, jeg tror dog ikke de sælger ham før til sommer. Jeg tror ikke AaB køber helt vildt ind, og har jo heller ikke samme midler som FCM, Bøf og os.

    FCM:

    Sviatchenko ligner en sikker afgang. Han har ville væk nu i riiiiiigtig lang tid - og hvis FCM ryger ud af EL på torsdag, så er der ikke ret meget mere tilbage af oplevelser som FCM kan tilbyde ham. Han er SÅ vigtig for hele FCM holdet, ikke kun defensivt men også på dødbolde. Sælger de ham, bliver det formentlig Banggaard der tager over, og han er altså bare ikke af samme kaliber.
    Mange snakker Sisto, men et eller andet sted. Behold ham FCM - nøj han er blevet ringe, og selvfølgelig kan han lige pludselig genfinde sit gamle niveau, men det er sgu lige før at jeg vil kalde det en "Cornelius" historie. Ung spiller der brager igennem, ingen kender ham osv. men nu er han læst, og ovenpå skader og medier der gør ham til så stort et talent er presset måske blevet for stort for Sisto.
    De har allerede hentet Kadlec, og det er selvfølgelig en rigtig god spiller, men vi må se hvor langt han kan tage dem. Umiddelbart har det været deres defensiv der har imponeret og deres defensiv der har fejlet - så nu står de til at miste en vigtig brik defensivt, men har tilføjet en offensivt.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - OB (6.12.15 kl 18)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Transfervinduet bliver afgørende for hvor meget vi skal frygte AaB mere end FCM.

    FCK:

    Umiddelbart står vi ikke med de helt oplagte salg. Amartey var i høj kurs i sommers, og han er vel den spiller der med størst sandsynlighed smutter hvis det rigtige tilbud kommer. Det ville være ærgerligt at undvære Amartey, men samtidig har han været inde i en lidt nedadgående form, og selvom Kvist heller ikke har imponeret synderligt så er han stadig en spiller med en masse erfaring og højt bundniveau. Derudover har vi ikke set så meget til et makkerpar bestående af Kvist og Delaney, og det tror jeg egentlig ville fungere ret godt med Kvist som ren 6'er og Delaney som 8'er der kan gå med frem.

    AaB:

    Står højst sandsynligt overfor et salg af Thomsen, som jeg simpelthen ikke tror de kan holde på længere - han er suppens mest assisterende spiller og har altså kun ét år tilbage af kontrakten.
    Derudover er der en sikker afgang til Dalsgaard, og et helt stort spørgsmålstegn i Spalvis hvor der helt sikkert kommer nogle forspørgsler, jeg tror dog ikke de sælger ham før til sommer. Jeg tror ikke AaB køber helt vildt ind, og har jo heller ikke samme midler som FCM, Bøf og os.

    FCM:

    Sviatchenko ligner en sikker afgang. Han har ville væk nu i riiiiiigtig lang tid - og hvis FCM ryger ud af EL på torsdag, så er der ikke ret meget mere tilbage af oplevelser som FCM kan tilbyde ham. Han er SÅ vigtig for hele FCM holdet, ikke kun defensivt men også på dødbolde. Sælger de ham, bliver det formentlig Banggaard der tager over, og han er altså bare ikke af samme kaliber.
    Mange snakker Sisto, men et eller andet sted. Behold ham FCM - nøj han er blevet ringe, og selvfølgelig kan han lige pludselig genfinde sit gamle niveau, men det er sgu lige før at jeg vil kalde det en "Cornelius" historie. Ung spiller der brager igennem, ingen kender ham osv. men nu er han læst, og ovenpå skader og medier der gør ham til så stort et talent er presset måske blevet for stort for Sisto.
    De har allerede hentet Kadlec, og det er selvfølgelig en rigtig god spiller, men vi må se hvor langt han kan tage dem. Umiddelbart har det været deres defensiv der har imponeret og deres defensiv der har fejlet - så nu står de til at miste en vigtig brik defensivt, men har tilføjet en offensivt.
    Men burde den ikke blive taget i en anden tråd ?

    Jeg er bange for at vi får en kedelig 1-1 kamp hvor Ståle bagefter vil gå ud og sige at det er rart at gå på ferie foran FCM..

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - OB (6.12.15 kl 18)

    Jeg kunne ikke være mere enig omkring Ståle, men han har nok ikke taget højde for netop AaB som jo også er en langt større trussel som jeg regner med.

    Desuden er trupperne tilføjet tråden.

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - OB (6.12.15 kl 18)

    SEJR! Det kunne næsten ikke være en mere behagelig afslutning på sæsonen! Første halveg er simpelthen vidunderlig fodbold, og vi ser stjernestøv på samtlige spillere! Yus har simpelthen udviklet en klisterfod som Isco, Amatey stålede som han ellers ikke har gjort her i efteråret, og flere andre viste sig fra deres bedste side!
    Nu mangler vi bare en overraskelse fra Viborg så denne stilling holder!


    God ferie!!!!!!
    Sidst redigeret af Wonderboy : 06.12.15 kl. 20:54


  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - OB (6.12.15 kl 18)

    Dejlig stilling at kigge på hen over vinterpausen. Den må gerne holde resten af sæsonen. Har det også fint med at hverken Brøndby, OB eller FCN ligger til medaljer pt.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - OB (6.12.15 kl 18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Men burde den ikke blive taget i en anden tråd ?
    Jo, måske – men synes nu det passer fint ind, når man i forbindelse med dagens kamp vurderer sæsonens længere perspektiver. Således bidrager scoring’s gennemgang til optaktstråden, selvom en længere diskussion af de forskellige holds transfermuligheder potentielt kunne drukne trådens egentlige emne – kampen. Det synes jeg ikke det gør denne gang.

    God og underholdende kamp, hvor de tidlige mål hurtigt giver tryghed i forhold til kampens resultat. Fin afslutning, hvor man er sikker på at blive ”Herbstmeister” – og derudover kan glæde sig over et efterår uden hjemmebanenederlag! Umiddelbart skal man næsten et år tilbage for at finde et nederlag i Parken – her tænkes på kampen mod Torino. Ikke en dårlig statistik.

    I forhold til førstepladsen ved vinterpausen viser de seneste 20 sæsoner også at i 12 af disse endte holdet, som lå nummer 1 på dette tidspunkt også på den plads efter samtlige runder i turneringen var spillet. FC København er endda fint repræsenteret i de hold, som netop har hentet et forspring ved vinterpausen ifølge denne artikel. Selvom det slet ikke er nogen garanti for noget som helst (og der ikke skal jinxes) kan det alligevel skabe lidt tro på tingene :)

    Alt i alt en god afslutning før juleferien.

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - OB (6.12.15 kl 18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    SEJR! Det kunne næsten ikke være en mere behagelig afslutning på sæsonen! Første halveg er simpelthen vidunderlig fodbold, og vi ser stjernestøv på samtlige spillere! Yus har simpelthen udviklet en klisterfod som Isco, Amatey stålede som han ellers ikke har gjort her i efteråret, og flere andre viste sig fra deres bedste side!
    Nu mangler vi bare en overraskelse fra Viborg så denne stilling holder!


    God ferie!!!!!!

    Du glemmer noget næsten ligeså vigtigt, Twitter-Kenn har dømt sin sidste kamp. Den er også værd at tage med. Rigtig rigtig god juleferie :-)

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - OB (6.12.15 kl 18)

    Man kan mene hvad man vil om hans evne til at sætte sig selv i centrum (var nok værre tidligere i hans karriere), men at han går på tidlig pension sænker dommerniveauet i Superligaen, hvilket den bestemt ikke har brug for.

  21. De følgende 12 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - OB (6.12.15 kl 18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Steffen_Corleone Se meddelelser
    derudover kan glæde sig over et efterår uden hjemmebanenederlag! Umiddelbart skal man næsten et år tilbage for at finde et nederlag i Parken – her tænkes på kampen mod Torino. Ikke en dårlig statistik.
    * ahem *
    HIC SUNT LEONES

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - OB (6.12.15 kl 18)

    En vældig god kamp, hvor næsten alle spillerne virkelig viste et højt niveau. Zanka får afsluttet et stærkt 2015 med to gode mål (også selvom der opstår koncentrationsfejl og folk ikke kan lide hans attitude). En af vores mest solide spillere der stort set har leveret siden han kom tilbage. Der er ellers ikke meget at skrive om kampen, udover at vi startede både første og anden halvleg med, at give OB for meget plads og det var lidt de samme tendenser som mod Viborg, hvor midtbanen blev for passiv (og for 'flad)'. Men ellers blev OB kørt rundt på røv og albuer, eksemplificeret ved Nikolais scoring. OB er sågar heldige kun at tabe med tre mål, da der virkelig blev misbrugt nogle store muligheder (og især omstillinger).

    Et lille skår i glæden er Cornelius' form. Han får selvfølgelig kun en halvleg (og i slutningen af anden halvleg var spillerne taget på ferie), men jeg var ikke imponeret. Af hvad jeg husker, så når han frem til en flad aflevering fra Ankersen, men den er svær at afslutte på, så den ender lige på Raboczki og ellers har han en stor mulighed, hvor Nicolai er helt fri, som han selv vælger at afslutte på. Ellers havde han utrolig svært ved at time sine indløb og komme først på indlæggene - og det endda i en kamp hvor vi, i det store hele, ejede spillet og OBs centrale forsvarere spillede ret dårligt. Jeg håber virkelig at ferien får en positiv indvirkning.

    Den sidste kommentar der knyttes til Kenn Hansen vil være, at han i sin sidste kamp ikke imponerede. Overså nogle ganske klare frispark og et meget klart straffespark. Til gengæld viser han også hvorfor han er/var landets bedste dommer, for selvom han overså nogle frispark (primært i første halvleg), så var der mange gode dueller hvor han, med rette, ikke dømte noget - hvilket står i kontrast til Viborgkampen.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (09.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 13.03.14, 08:03
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (18.08.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 19.08.13, 22:35
  3. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 23.07.13, 21:29
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AGF
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 17.08.09, 13:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •