Viser resultater 1 til 12 af 12

Emner: Login til Vores KBH

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Login til Vores KBH

    Der er nyligt udsendt instrukser til sæsonkortholdere om hvordan man logger ind til VoresKBH, specielt hvis man har brug for at nulstille password.
    Tilbagemeldinger viser at instrukserne ikke har været helt klare nok, og derfor følger en uddybning af punktet omkring nulstilling af password:

    Omkring login til VoresKBH:
    1. Gå end på https://billet.fck.dk og brug ”Glemt password” funktionen.
    2. Du modtager kort tid herefter en mail med et nyt password - kig gerne efter i dit spamfilter, såfremt mailen ikke er i din indbakke inden for et par minutter.
    3. Efter du har fået et password genereret af systemet skal du logge på https://billet.fck.dk/
    4. Vi opfordrer til, at du her (altså på https://billet.fck.dk) ændrer dit password til et du kan huske, det gør du ved at trykke på dit navn, herefter kommer der en drop-down menu hvor du kan trykke på min konto.
    5. Nu kan du logge ind i VoresKBH med samme login som til billetsystemet.


    Mvh,

    -Ivar/Kampdag SLO-
    Sidst redigeret af Pommie : 16.12.15 kl. 14:22
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Login til Vores KBH

    Citat Oprindeligt indsendt af Pommie Se meddelelser
    Der er nyligt udsendt instrukser til sæsonkortholdere om hvordan man logger ind til VoresKBH, specielt hvis man har brug for at nulstille password.
    Tilbagemeldinger viser at instrukserne ikke har været helt klare nok, og derfor følger en uddybning af punktet omkring nulstilling af password:

    Omkring login til VoresKBH:
    1. Gå end på https://billet.fck.dk og brug ”Glemt password” funktionen.
    2. Du modtager kort tid herefter en mail med et nyt password - kig gerne efter i dit spamfilter, såfremt mailen ikke er i din indbakke inden for et par minutter.
    3. Efter du har fået et password genereret af systemet skal du logge på https://billet.fck.dk/
    4. Vi opfordrer til, at du her ændrer dit password til et du kan huske, det gør du ved at trykke på dit navn, herefter kommer der en drop-down menu hvor du kan trykke på min konto.
    5. Nu kan du logge ind i VoresKBH med samme login som til billetsystemet.


    Mvh,

    -Ivar/Kampdag SLO-
    Dine links til VoresKBH er helt i hegnet (: De peger på en eller anden Facebook genvej!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Login til Vores KBH

    Citat Oprindeligt indsendt af Flerbizky Se meddelelser
    Dine links til VoresKBH er helt i hegnet (: De peger på en eller anden Facebook genvej!
    Ja, det gjorde de (linkene til https://billet.fck.dk/ altså) mystisk nok - det er nu rettet.
    Tak!
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #4
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Login til Vores KBH

    Måske en ide at specificere at passwordet skal ændres på billet.fck.dk, og ikke på voreskbh... det var ikke formuleret klart nok til at jeg fattede det i første omgang ;)

    *edit* kan så se at muligheden nu er fjernet på voreskbh, så det gør det lidt nemmere :)

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Login til Vores KBH

    Citat Oprindeligt indsendt af Pommie Se meddelelser
    Der er nyligt udsendt instrukser til sæsonkortholdere om hvordan man logger ind til VoresKBH, specielt hvis man har brug for at nulstille password.
    Tilbagemeldinger viser at instrukserne ikke har været helt klare nok, og derfor følger en uddybning af punktet omkring nulstilling af password:

    Omkring login til VoresKBH:
    1. Gå end på https://billet.fck.dk og brug ”Glemt password” funktionen.
    2. Du modtager kort tid herefter en mail med et nyt password - kig gerne efter i dit spamfilter, såfremt mailen ikke er i din indbakke inden for et par minutter.
    3. Efter du har fået et password genereret af systemet skal du logge på https://billet.fck.dk/
    4. Vi opfordrer til, at du her (altså på https://billet.fck.dk) ændrer dit password til et du kan huske, det gør du ved at trykke på dit navn, herefter kommer der en drop-down menu hvor du kan trykke på min konto.
    5. Nu kan du logge ind i VoresKBH med samme login som til billetsystemet.


    Mvh,

    -Ivar/Kampdag SLO-
    Der kommer en fejlmeddelelse

    Tak for info.

    Jeg har selv gjort som beskrevet, da jeg fik mailen. Og det virker fint hos mig.

    Min søn har også sæsonkort, men har ikke fået oprettet sig i VoresKBH. Det vil han gerne nu, men vi kan ikke finde ud af hvordan han skal gøre. Der kommer følgende fejlmeddelelse: Konto ikke fundet. Ret mailadressen.

    Hvad kan der gøres, og hvem skal man evt. kontakte?

    På forhånd tak for hjælpen.

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Login til Vores KBH

    Hej Ståle,

    Er hans sæsonkort tilknyttet den samme eMail adresse som din eller hans egen? Det lyder som om du har begge kort registreret i dit navn. Jeg er ved at finde ud af hvordan man gør i det tilfælde; vender tilbage.
    Du kan eMaile [email protected] så sender jeg svaret direkte når jeg har det.

    Mvh,

    -Ivar/Kampdag SLO-
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Login til Vores KBH

    Tak Ivar,

    Jeg skriver til dig.

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009
    Indlæg
    131

    Re: Login til Vores KBH

    Jeg kan kun se ét af mine tre sæsonkort på profilen, efter jeg har ændret password. Jeg har skrevet til FCKs kundeservice i håb om en løsning. Jeg har stort behov for at kunne tilgå alle tre kort elektronisk og benytter den smarte mulighed for at have alle tre kort på app'en til stort set hver eneste hjemmekamp. Det håber jeg, de får fikset!

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Login til Vores KBH

    Citat Oprindeligt indsendt af Woodson Se meddelelser
    Jeg kan kun se ét af mine tre sæsonkort på profilen, efter jeg har ændret password. Jeg har skrevet til FCKs kundeservice i håb om en løsning. Jeg har stort behov for at kunne tilgå alle tre kort elektronisk og benytter den smarte mulighed for at have alle tre kort på app'en til stort set hver eneste hjemmekamp. Det håber jeg, de får fikset!
    Jeg er ved at finde ud af hvordan det gøres. Det er helt sikkert, at hver VoresKBH kun kan tilknyttes ét sæsonkort - det ligger i hele loyalitetskonceptet. At nogle fra starten har fået points for fornyelse af flere sæsonkort rokker ikke ved det.
    Så det kommer til at handle om, hvordan man opretter en VoresKBH og nulstiller password med en eMail adresse forskellig fra den der er registreret på billet... og det er jeg som skrevet ved at finde ud af. Jeg melder tilbage, både direkte til dem, der har skrevet og herinde som en generel instruktion. Tidsramme ukendt.

    Mvh,

    -Ivar/Kampdag SLO-

    Mv
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009
    Indlæg
    131

    Re: Login til Vores KBH

    Tak for svar! Jeg har lige fået dette svar fra FCKs kundeservice:

    Vores nye system tillader ikke flere end et kort pr. e-mail-adresse. Årsagen er, at dit login fremtidigt bliver din e-mail adresse. Dette login er det samme til vores loyalitetsystem, VoresKBH.

    Send mig gerne 2 mailadresser til dine andre kort, så kan jeg ændre dem for dig.
    Nu er vi tre personer om de tre sæsonkort, så for os går det nok, men det var sgu egentlig meget smart, at én kunne købe billetter til alle europæiske kampe (ikke at det er et issue i foråret, forstås).

    Dog forståeligt nok, at man må lave lidt om i tingene, når man indfører et loyalitetsprogram, som har været efterspurgt så længe - og det er jo ingen katastrofe, at man skal have en mailadresse pr. sæsonkort.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Login til Vores KBH

    OK, har nu fået svar:
    Hvis flere sæsonkortholdere har benyttet samme adresse bør de kontakte os for at vi kan tilføje en ny e-mail adresse til deres bruger.
    De skal kontakte [email protected] med deres kort numre og tilknyttet eMail-adresser.
    [Edit: eMail rettet; tak Ståle]
    Sidst redigeret af Pommie : 28.12.15 kl. 08:52
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Login til Vores KBH

    Citat Oprindeligt indsendt af Pommie Se meddelelser
    OK, har nu fået svar:
    Mailadressen er ikke helt korrekt. Den rigtige er: [email protected] (der var blevet byttet om på e og a).

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Login-theme
    By Gambit in forum Diverse
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 15.04.04, 13:17

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •