Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 25 af 25

Emner: Optakts- Og Kamptråd: Malmõ FF - F.C. København (05.02.2016) (Træningskamp)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- Og Kamptråd: Malmõ FF - F.C. København (05.02.2016) (Træningskamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Så ikke kampen, da jeg er på job, men hold nu kæft en hat - rosenberg.
    Ja, det er jo fint, at Nico viser overskud, men rosenberg er stadig en hat.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Optakts- Og Kamptråd: Malmõ FF - F.C. København (05.02.2016) (Træningskamp)

    Ståle bliver sgu nødt til at spille en halvleg snart med Mathiesen og Anton, så vi kan finde ud af om det er Kaminski eller Olsen der skal stå.

    Zanka og Johansson er jo helt suveræne sammen. Stor fysisk styrke, en god portion hurtighed og samtidig kan de begge flytte spillet fremad. Deres lange afleveringer halter i den grad, men de er gode til at de afleveringerne op langs midten og vide hvornår de kan gå med frem. Det kan blive rigtig godt!
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Optakts- Og Kamptråd: Malmõ FF - F.C. København (05.02.2016) (Træningskamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ja, det er jo fint, at Nico viser overskud, men rosenberg er stadig en hat.
    Ja hvor er Christian Poulsen når man virkeligt behøver ham ? ��


  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Optakts- Og Kamptråd: Malmõ FF - F.C. København (05.02.2016) (Træningskamp)

    Jeg har ikke noget liv, så jeg har brugt lidt af min lørdag på at læse på Malmø BøfBøf's forum på svenskafans. Udfra det forum får man indtrykket af en fankultur der er lige så syg som den på Vestegnen.

    1) Der er generel enighed om, at Rosenberg var en helt fordi han bare beskyttede Berge.

    2) Der er generel enighed om, at Malmø BøfBøf's præstation var ret god, da deres sæson sluttede før vores, og vi er meget tættere på vores første officielle kamp. Fakta er dog, at de spillede deres sidste turneringskampe mod Real i CL den 8. december, hvor vi spillede den sidste kamp i suppen den 6. december. Desuden spiller de deres første officielle turneringskamp i 2016 den 21/2 i den svenske cup. Suppen begynder først for os den 28/2.

    Den form for virklighedsfjerne iagttagelser eksisterer i Danmark kun blandt Lille-Rosengaardens IF's tilhængere, og det er derfor ikke et under, at de to klebbers tilhængere kommer så fint ud af det med hinanden.

    Edit: Jeg glemte helt at tilføje, at Mike Jensen vil passe perfekt ind i Malmø BøfBøf. Shit en hyrdetime han kunne få med Rosenberg!
    Sidst redigeret af Devil : 06.02.16 kl. 12:11


  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Optakts- Og Kamptråd: Malmõ FF - F.C. København (05.02.2016) (Træningskamp)


  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    189

    Re: Optakts- Og Kamptråd: Malmõ FF - F.C. København (05.02.2016) (Træningskamp)

    Personligt synes jeg mere og mere, at hr. Rosenberg virker som en utrolig umoden og indestængt person, der mest af alt er skuffet over, at han aldrig kom til Nordens største klub.... ;-)
    Jeg er ikke psykolog, men hans evige kommentarer om FCK får ham jo nærmest til at fremstå som et børnehavebarn med mindreværdskomplekser.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Optakts- Og Kamptråd: Malmõ FF - F.C. København (05.02.2016) (Træningskamp)

    Jeg tror, at Rosenberg er ret så ligeglad med ikke at være kommet til os, når han har spillet i Ajax, Werder Bremen og West Bromwich samt Champions league med Malmø.

    At han taler om os på den måde har nok mere noget at gøre med MFF's fans, end skuffelse over os.


  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- Og Kamptråd: Malmõ FF - F.C. København (05.02.2016) (Træningskamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ja, det er jo fint, at Nico viser overskud, men rosenberg er stadig en hat.
    Det vil jeg skide på. rosenberg er stadig en KÆMPE hat.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakts- Og Kamptråd: Malmõ FF - F.C. København (05.02.2016) (Træningskamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Det vil jeg skide på. rosenberg er stadig en KÆMPE hat.
    Rosenberg har dog haft et øjebliks klarsyn og indrømmer nu, at "tacklingen" var langt over stregen. Klarsynet rækker endda så langt, at han ikke afviser at det sker igen ehehe

    »Det er klart, at det ikke må ske. Men det ville være forkert at sidde her og sige, at det ikke kommer til at ske igen, når det er sket to gange på tre måneder. Men det er noget, jeg skal arbejde med, og jeg tror virkelig ikke, at det sker igen,« siger han.
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    89

    Re: Optakts- Og Kamptråd: Malmõ FF - F.C. København (05.02.2016) (Træningskamp)

    Er der nogen der ved, om et evt. rødt kort, havde fulgt med videre i Suppen/Allsvenskan?

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 29.01.16, 19:25
  2. Optakt- Kamptråd: Anzhi - F.C.København: TRÆNINGSKAMP!
    By Erobran in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 15.07.15, 17:31
  3. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 07.07.15, 18:51
  4. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (02.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 06.09.12, 16:09
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AGF
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 17.08.09, 13:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •