Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 61

Emner: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København(3.3.16 kl 19.00)(Udsat kamp)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København(3.3.16 kl 19.00)(Udsat kamp)

    Tråden er en 100 Copy paste fra den gamle optakt, dog med lidt få rettelser(Samme tråd som er kopiret med meget få rettelser)!!


    Optakt:
    SÅ BLEV DET ENDELIG TID TIL DEN UDSATTE KAMP!
    Nu blev det endelig tid til Herning Away, det er et away mange af os har glædet os til, især fordi vi blev sendt hjem skuffet sidste gang pga stormen Gorm(LORTE STORM)!!

    Vi vandt jo som bekendt i Søndags over Esbjerg i Parken med en flot sejr på 2-1, målene blev som bekendt scoret af Nicolai jørgensen, og Federico Santander, nu skal vi atter engang hente en sejr ind, OG DENNE SEJR KAN VÆRE AFGØRENDE for mesterskabet!!!
    FCM spillede som kendt hjemme Mandag i deres sæsonpremiere imod AaB hvor det blev uafgjort(1-1), som har sikret os at vi er 3 point foran nummer 3(AaB) og 6 points foran Midtjylland, det forspring skal øges ydeligere

    Dette betyder
    Vi skal for alt i verden vinde og score de ekstra 3 points på kontoen!

    F.C. København opstilling:
    Ikke udgivet

    Skader:
    Steffan Andersen med ankelskade(Brækket), ude ca. 2½ måned,
    Toutouh, Nilsson = Småskavanker.
    Karantæner:

    FCM opstilling:
    Ikke udgivet

    Skader:
    Karantæner:

    Dommeren: Michael Tykgaard(Politimanden).
    Dommerstatistik:


    Stadionpriser

    (Taget fra FCM.dk) Køb foran stadion koster gerne et administrationsgebyr på 15'DKK - 30'DKK.
    (Billedet fra efteråret)

    Stadionpølsen!!!!!(Sokkens Kæphest):
    Da Stadionturen ENDNU ikke har lagt vejen forbi MCH Arena har pølsepanelet ingen karakterer til netop dette stadion, så ingen pølse i denne omgang........

    Form:


    Unibet Oddset:

    Highlights:


    Statistikken:


    Se kampen:
    På MCH arena, for sofastyrken vises den på Tv3+.


    Vejret:




    Behørigt tak til: FC København, Nipserstat, Bold.dk, dmi, tipsbladet.dk, Steffen_corleone m.fl.
    Sidst redigeret af Erobran : 01.03.16 kl. 12:56

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København(3.3.16 kl 19.00)(Udsat kamp)

    Tak for god optakt. Er godt nok spændt på denne kamp.

    Jeg tror at Høgli får højrebacken som vi tidligere har set i opgør mod dygtige fløje. Så mit bud på startopstillingen er:


  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København(3.3.16 kl 19.00)(Udsat kamp)

    Selvfølgelig skal vi gå efter en sejr - det kan ikke være anerledes, men uafgjort ville på ingen måder være katastofalt og det er vigtigts at huske når vi rammer slutningen af kampen.

    Det har været intet mindre end en fantastisk første runde og nu kan vi følge op med den udsatte kamp. Jeg ville bestemt ikke være ked af maks pres på Rømer og gerne lade NJ falde meget ud til venstre, så han skal kæmpe imod Verbic/NJ/Augustonsson.... Sisto skal så have sålidt tid med bolden som muligt, så der skal der dækkes tæt.

    Lad os nu for f...... smadre de midtjyder, så Steinlein kan smadre sine grimme briller i ren frustration. Vi har snakket meget, nu skal vi vise at der er os og de andre i år - mesterskabet skal sikres hurtigst muligt.

  6. De følgende 13 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København(3.3.16 kl 19.00)(Udsat kamp)

    En af de mest spændende kampe for os i meget lang tid. Hvis vi vinder, er FCM tæt på sat i ræset om guld.

    Afgørende bliver
    - Om vi kan lukke Sisto ned - han var stærkt spillende mod Aab.
    - Om Delaney og Kvist kan styre slagets gang. Jeg mener de udgør en stærkere motor end FCM's ditto, så det burde være muligt.
    - At vi er skarpe på dødbolde, så FCM ikke får et let mål. De er faktisk ikke specielt målfarlige, og slet ikke i åbent spil
    - Om NJ rammer dagen. Og mon ikke? Jeg synes han plejer at oppe sig i disse kampe. Og han ved, at der sidder købere på tribunerne. Motivationen bør være i top.

    Jeg tror på en 1-0 sejr til os. Corner laver den afgørende efter klumpspil i det '78 minut.

    God kamp!
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København(3.3.16 kl 19.00)(Udsat kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Selvfølgelig skal vi gå efter en sejr - det kan ikke være anerledes, men uafgjort ville på ingen måder være katastofalt og det er vigtigts at huske når vi rammer slutningen af kampen.

    Det har været intet mindre end en fantastisk første runde og nu kan vi følge op med den udsatte kamp. Jeg ville bestemt ikke være ked af maks pres på Rømer og gerne lade NJ falde meget ud til venstre, så han skal kæmpe imod Verbic/NJ/Augustonsson.... Sisto skal så have sålidt tid med bolden som muligt, så der skal der dækkes tæt.

    Lad os nu for f...... smadre de midtjyder, så Steinlein kan smadre sine grimme briller i ren frustration. Vi har snakket meget, nu skal vi vise at der er os og de andre i år - mesterskabet skal sikres hurtigst muligt.
    Jeg er fuldstændig enig.

    De næste par uger bliver meget afgørende psykologisk. Hvis vi slår FCM så tror jeg ikke de kommer tilbage på sporet og indhenter os. Omvendt vinder de kan det give dem et stort boost. Så har vi Aab på i næste hjemmebane kamp som vi traditionelt har et godt tag på.

    Slår vi både FCM og Aab vil jeg sige at vi står rigtig godt i forbindelse med et Mesterskab. Jeg siger ikke den er hjemme, men psykologisk vinder vi stort.

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,853

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København(3.3.16 kl 19.00)(Udsat kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    En af de mest spændende kampe for os i meget lang tid. Hvis vi vinder, er FCM tæt på sat i ræset om guld.

    Afgørende bliver
    - Om vi kan lukke Sisto ned - han var stærkt spillende mod Aab.
    - Om Delaney og Kvist kan styre slagets gang. Jeg mener de udgør en stærkere motor end FCM's ditto, så det burde være muligt.
    - At vi er skarpe på dødbolde, så FCM ikke får et let mål. De er faktisk ikke specielt målfarlige, og slet ikke i åbent spil
    - Om NJ rammer dagen. Og mon ikke? Jeg synes han plejer at oppe sig i disse kampe. Og han ved, at der sidder købere på tribunerne. Motivationen bør være i top.

    Jeg tror på en 1-0 sejr til os. Corner laver den afgørende efter klumpspil i det '78 minut.

    God kamp!
    Den kræver en kommentar.

    - Sisto var god mod Manchester, men imod AaB var det kun små dryp vi så fra ham. Han dominerede ikke, og det var langt fra hans bedste præstation.
    - FCM har på mange måder afmonteret deres stærkeste våben. Sviatchenko og Duncan var deres to med afstand stærkeste kort på dødbolde, og som man tydeligt så mod AaB, så mangler man de to. AaB er absolut ikke stærke på dødbolde, men det så man slet ikke mod FCM.
    - NJ rammer dagen, for nu er det jo en storkamp, og så er det jo sjovt! Så vil man gerne være på, og vise at man har den største dolk i klassen. Kampen mod FCM kan nemt blive et eksempel på, hvorfor NJ er en spiller man sviner når modstanderen er Esbjerg, og knuselsker når der er noget på spil.

    Jeg er faktisk langt mindre bekymret inden kampen mod FC Hørming/Opkast, end jeg var mod EfB. De vil spille med os, og ikke destruere kampen, det er til FC's fordel, og jeg tror sulten efter at slå kvægkorpset er så stor, at alle giver sig 110%

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København(3.3.16 kl 19.00)(Udsat kamp)

    Jeg tror Ståle tager et defensivt udgangspunkt til denne kamp med Høgli på backen, NJ på kanten og Corner og Santander i angrebet. Med sejren over Esbjerg og uafgjort mellem FCM og AaB kunne det ikke have været bedre. Det er FCM der skal jagte, og os der bedst kan leve med et uafgjort resultat på en svær udebane. Vi vil i så fald stadig være 4 point foran AaB og 6 point foran FCM.

    Vi må bare for alt i verden ikke tabe den kamp - det ville for alvor åbne op i toppen synes jeg.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København(3.3.16 kl 19.00)(Udsat kamp)

    Det er en god pointe hvad angår deres dødbolde - Duncan og Sviatchenkos betydning kan ikke undervurderes, og det kommer til at koste dem point.
    Hvad angår Sisto mener jeg netop, at hans evne til at afgøre kampe, selvom han falder ud i perioder, er unik. Mod Aab var han fraværende, men et par gange satte han 1, 2 eller 3 mand. Jeg vil sent glemme Sistos indhop mod os, hvor han egenhændigt afgjorde kampen.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København(3.3.16 kl 19.00)(Udsat kamp)

    Mht til Sisto er jeg ret fortrøstningsfuld ved Høgli. Han er dæleme ikke for sjov defensivt. Videre kunne jeg forestille mig, at Kvist nogle gange ville falde lidt tilbage i banen og hjælpe Tom med at dække af overfor Sisto. Og så får han det altså svært, når han skal forbi ligaens to dygtigste defensive folk.
    Vil altid elske Ståle

  15. #10
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København(3.3.16 kl 19.00)(Udsat kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg tror Ståle tager et defensivt udgangspunkt til denne kamp med Høgli på backen, NJ på kanten og Corner og Santander i angrebet. Med sejren over Esbjerg og uafgjort mellem FCM og AaB kunne det ikke have været bedre. Det er FCM der skal jagte, og os der bedst kan leve med et uafgjort resultat på en svær udebane. Vi vil i så fald stadig være 4 point foran AaB og 6 point foran FCM.

    Vi må bare for alt i verden ikke tabe den kamp - det ville for alvor åbne op i toppen synes jeg.
    Håber aldrig vi ser Cornelius og Santander sammen i angrebet, det fungere ikke med de to sammen.
    Så hellere den europæiske formation..

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København(3.3.16 kl 19.00)(Udsat kamp)

    Fanradioen har været i studiet i dag, og vi lavede også optakt til Herning Away (samt nedtakt på Esbjerg-kampen). Hør her, hvordan gæsterne i studiet tror Ståle stiller op, og hør om de ville gøre det på samme måde: https://soundcloud.com/fckfanradio/tirsdag-010316
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar

  18. De følgende 11 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København(3.3.16 kl 19.00)(Udsat kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Mht til Sisto er jeg ret fortrøstningsfuld ved Høgli. Han er dæleme ikke for sjov defensivt. Videre kunne jeg forestille mig, at Kvist nogle gange ville falde lidt tilbage i banen og hjælpe Tom med at dække af overfor Sisto. Og så får han det altså svært, når han skal forbi ligaens to dygtigste defensive folk.
    Bare husk, at Høgli ikke har spillet en betydende kamp siden midten af september (med undtagelse af de syv minutter han fik, inden Schwartz brækkede hans ryg). Det er altså 5 1/2 måned. Normalt er jeg uhyre tryg ved Tom, men han står over for en Sisto med tre betydende kampe i benene - to i Premier League-tempo og en enkelt på højeste Superliganiveau. Det rimer ikke umiddelbart på en lige duel.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København(3.3.16 kl 19.00)(Udsat kamp)

    Bortset fra han fik 90 min for Norge mod Ungarn 12/11 er det også det, som måske gør beslutningen usikker for Ståle.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København(3.3.16 kl 19.00)(Udsat kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Håber aldrig vi ser Cornelius og Santander sammen i angrebet, det fungere ikke med de to sammen.
    Så hellere den europæiske formation..
    Jamen jeg er helt enig - rent offensivt fungerer det ikke. Derfor er det stadig den formation der bringer klart mest fysik og pres på modstanderne inklusiv dødbolde.

    Som sagt, vi kan bedst leve med en uafgjort. Skal vi gå efter det 110%, så vil det være samme formation som mod Esbjerg.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    25

    Re: Optakts- og Kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København(3.3.16 kl 19.00)(Udsat kamp)

    Jeg har alligevel fået fri fra arbejde og vil gerne se kampen! Er der nogen som ved om der er udsolgt? Eller om nogen sælger et par billetter? :)

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 07.04.15, 19:26
  2. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 19.11.12, 19:47
  3. Optakts- og kamptråd: F.C. København - FC Midtjylland
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 25.04.09, 09:26
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - FC Midtjylland
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.08.08, 18:45
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - FC Midtjylland
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 09.04.08, 12:12

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •