Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 24

Emner: FCK Inside

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2016
    Indlæg
    15

    FCK Inside

    Jeg vil høre om der er nogle debatører her på sidelinien, der var til FCK inside og som har lyst til at komme med et lille referat af de mest interessante udtagelser til arrangementet i forrige uge? Jeg har kunnet læse mig frem til, på bold.dk, at der blev kommenteret på, hvilken position Rasmus Falk er tiltænkt at skulle spille. Dette kunne være interesant at få uddybet. Derudover fortalte Hørsholt til sidste års FCK Inside, at man overvejede at få stole i andre farver end rød i Parken. Kunne se på Twitter, at der var kommet en kommentar fra en fan, til dette års arrangement, at han hellere ville bruge 18 millioner på blå og hvide stole i Parken end på en ny Pape Pate Diouf, men kom der en ny kommentar fra Hørsholt eller andre i forhold til om man var kommet videre med ideen om nye stole? Derudover ville det være interessant at få et resume over de andre ting, som blev fortalt og diskuteret til arrangementet. På forhånd tak.

  2. #2
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: FCK Inside

    Citat Oprindeligt indsendt af Madsen89 Se meddelelser
    Jeg vil høre om der er nogle debatører her på sidelinien, der var til FCK inside og som har lyst til at komme med et lille referat af de mest interessante udtagelser til arrangementet i forrige uge? Jeg har kunnet læse mig frem til, på bold.dk, at der blev kommenteret på, hvilken position Rasmus Falk er tiltænkt at skulle spille. Dette kunne være interesant at få uddybet. Derudover fortalte Hørsholt til sidste års FCK Inside, at man overvejede at få stole i andre farver end rød i Parken. Kunne se på Twitter, at der var kommet en kommentar fra en fan, til dette års arrangement, at han hellere ville bruge 18 millioner på blå og hvide stole i Parken end på en ny Pape Pate Diouf, men kom der en ny kommentar fra Hørsholt eller andre i forhold til om man var kommet videre med ideen om nye stole? Derudover ville det være interessant at få et resume over de andre ting, som blev fortalt og diskuteret til arrangementet. På forhånd tak.
    Hej Madsen89,

    Jeg kan da godt skrive lidt om det, når der ikke er andre der byder ind. :)

    1) Rasmus Falk: Ståle sagde at Falk kan spille 3 af de forreste positioner på banen, dvs. vil sige begge wings og den hængende angriber bag ved fx. en Federico Santander. Omkring Falk blev det også nævnt at man er meget glade for at have hentet ham, da det er sjældent at man kan hente en spiller af hans kaliber på en fri transfer.
    2) Stolefarverne i Parken stillet af nogle fans og Hørsholdt svar var at noget med at det kunne han da godt tænke sig. Vi var nogle stykker der hørte det omvendt, at han hellere ville bruge 18 millioner på at forstærke holdet end at skifte stolene, men vi sad så også bagerst, så jeg bliver da i tvivl ud fra det du skriver. :-)
    3) Der blev vendt kort til sidst at Leo maskotten måske skal skiftes ud, da nogle mener at han mere ligner en ræv nu, fremfor en løve. :-)
    4) Ståle fortalte at man allerede har 3-4 centrale midtbanespillere i kiggerten og at man i det hele taget er proaktive og godt forberedt til de kommende transfervinduer allerede nu.
    5) Udebaneafsnittet er desuden flyttet permanent til øvre A, hvorfor hele D-tribunen nu er familietribune.
    6) Hørsholdt nævnte at Brøndby med stor sansynelighed kun får 1400 billetter til næste derby. :-)

    Der var meget mere omkring School of Excellence, indkøb af spillere osv.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  3. De følgende 10 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2016
    Indlæg
    15

    Re: FCK Inside

    Det er rigtig interessant at høre detaljer fra mødet så tak for det :) Hvis du har tid og lyst, så må du meget gerne uddybe det der mere blev sagt om indkøb af spillere. Snakkede de om hvilke positioner, der skal hentes forstærkninger til eller var det mere på et generelt niveau om, hvordan FCK scouter og hvilke markeder vi er aktive på osv.?

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: FCK Inside

    Nye stole i et blå-hvidt mønster vil være så smukt og vil være alle pengene værd!

    1400 billetter til Vstgnn er på tide. Ledelsen har altid været alt, alt for large overfor BØF, og det er på tide, at man behandler dem, som vi behandles i betonen.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: FCK Inside

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    1400 billetter til Vstgnn er på tide. Ledelsen har altid været alt, alt for large overfor BØF, og det er på tide, at man behandler dem, som vi behandles i betonen.
    Ledelsen har vel kørt efter "Behandl andre som du selv vil behandles" Men enig i at de har været large længe. Jeg håber dog ikke at det ender i ballade på de andre tribuneafsnit.

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: FCK Inside

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Nye stole i et blå-hvidt mønster vil være så smukt og vil være alle pengene værd!

    1400 billetter til Vstgnn er på tide. Ledelsen har altid været alt, alt for large overfor BØF, og det er på tide, at man behandler dem, som vi behandles i betonen.
    Du vil simpelthen bruge ca 18 mio kr på at skifte sæderne i parken, pga. farven? Sæder som man alligevel ikke kan se når der er kamp eller koncert, fordi de er gemt af publikum?

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: FCK Inside

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Nye stole i et blå-hvidt mønster vil være så smukt og vil være alle pengene værd!
    18 mio kr. for nye farver på stolene i Parken, eller 18 mio kr. for en ny midtbanespiller - jeg ved godt hvor jeg ville sætte mit kryds..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: FCK Inside

    Ideelt set, så ja! FCK ejer Parken og vores smukke farver bør pryde stadion. Når der på et tidspunkt alligevel skal skiftes sæder, så bør man skifte farven og lave en mosaik der hylder klubben.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: FCK Inside

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ideelt set, så ja! FCK ejer Parken og vores smukke farver bør pryde stadion. Når der på et tidspunkt alligevel skal skiftes sæder, så bør man skifte farven og lave en mosaik der hylder klubben.
    Nu skifter man vel oftes et par sæder ad gangen (eller 500-600 hvis BØF kommer forbi). Jeg synes et eller andet sted det er fedt med de røde sæder. Hvide og blå ville helt sikkert også se pæt ud - det er bare Parken og her er sæderne røde... lidt historie må vores plastiskklub vel også have :)

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: FCK Inside

    Citat Oprindeligt indsendt af Brokke 82 Se meddelelser
    Du vil simpelthen bruge ca 18 mio kr på at skifte sæderne i parken, pga. farven? Sæder som man alligevel ikke kan se når der er kamp eller koncert, fordi de er gemt af publikum?
    Nu er det jo bare utroligt sjældent at alle sæder er dækket til af tilskuere når vi spiller en superliga-kamp.. Og her skærer den røde farve faktisk mig i øjnene.. På mange nyere stadions er man begyndt at bruge mixed colours på sæderne, da dette giver en fornemmelse af at stadion er fyldt op, selvom der er områder med tomme sæder.. Jeg kunne godt tænke mig denne løsning, med blå som den dominerende farve..

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: FCK Inside

    Elsker når vi diskuterer disse ting .... Det betyder nemlig at det går rigtig godt for vores hold ;-)))


  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: FCK Inside

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Nye stole i et blå-hvidt mønster vil være så smukt og vil være alle pengene værd!

    1400 billetter til Vstgnn er på tide. Ledelsen har altid været alt, alt for large overfor BØF, og det er på tide, at man behandler dem, som vi behandles i betonen.
    Kunne ikke være mere enig.. Simpelthen et klasse tiltag.. Har en del BIF-venner, som frydede sig på det groveste over at vi røg tilbage i det sædvanlige hjørne sidst vi var på besøg i betonen, og her argumenterede jeg netop for, at FCK selvfølgelig havde samme mulighed når BIF kommer på besøg i PARKEN og at vi selvfølgelig burde benytte os af samme mulighed.. BØF's fans har det bare med at føle sig som hele verdens navle, så de troede selvfølgelig ikke på at dette ville ske, for de er jo en helt uundværlig del af den stemning der skabes på stadion.. Nu er de så flyttet til et lille hjørne på fucking øvre A, hvor er det bare herligt! Fryd, fryd fryd, med ekstra fryd på siger jeg bare :-)

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    78

    Re: FCK Inside

    Citat Oprindeligt indsendt af Brokke 82 Se meddelelser
    Du vil simpelthen bruge ca 18 mio kr på at skifte sæderne i parken, pga. farven? Sæder som man alligevel ikke kan se når der er kamp eller koncert, fordi de er gemt af publikum?
    Er der nogen der ved hvad nye sæder reelt set koster? Eller er det bare et sjovt ordspil baseret på at man hellere ville have nye sæder end en Pape der som bekendt kostede i omegnen 18 mio?

    For hvis nye sæder koster 18 millioner så tror jeg da også at man kan bruge de penge bedre på en dygtig spiller. Men så længe man ikke kender prisen på den slags så er det omsonst at diskutere det ud fra dét beløb.

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: FCK Inside

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    ...Nu er de så flyttet til et lille hjørne på fucking øvre A, hvor er det bare herligt! Fryd, fryd fryd, med ekstra fryd på siger jeg bare :-)
    Jeg er så umådelig glad for, at jeg aldrig kommer til at se kampen fra hjørnet ved fucking nedre A.

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    485

    Re: FCK Inside

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Nye stole i et blå-hvidt mønster vil være så smukt og vil være alle pengene værd!

    1400 billetter til Vstgnn er på tide. Ledelsen har altid været alt, alt for large overfor BØF, og det er på tide, at man behandler dem, som vi behandles i betonen.
    Hørsholt satte ikke antal på, hvor mange billetter de vil få. Efter den fælles seance var der et par stykker, der spurgte ind til det. Der fortalte han, at han ikke kunne sige om de lige fik 1400 eller 1500 billetter, men at de i hvert fald ikke fik 3000. Så mon ikke det ender på de 5%, altså lige under 2000 billetter.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. INSIDE billet i overskud
    By MikeJensen in forum Home & Away
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 26.02.16, 17:13
  2. FCK Inside - 20. februar 2015
    By Martin A in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 13.02.15, 11:26
  3. FCK INSIDE billet søges
    By MikeJensen in forum Bazar
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 21.01.15, 22:47
  4. F.C. København INSIDE konkurrence
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 14.02.14, 14:06

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •