Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 68

Emner: Udebaneafsnit FCK-BIF 1400 pladser

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Udebaneafsnit FCK-BIF 1400 pladser

    Som udgangspunkt den obligatoriske undskyldning - hvis der er en anden dækkende tråd om dette eller et lignende emne, så har jeg ikke kunne finde den.

    Som nævnt i denne post , så ser det ud som om, at klubben har planer om at skære i antallet af billetter, som tildeles Brøndby til Derby den 17. april til 1400 pladser. Hvad er holdningen til det herinde? Og var det evt. noget, man kunne få SLO til at bekræfte?

    Jeg har stor forståelse for den frustration, der har været i den senere år over BIF´s håndtering af kampene på eget græs samt tildelingen af billetter.

    Men jeg må indrømme, at jeg ser godt nok store problemer i, at man laver noget, der vel ligner en halvering af billet-antallet.
    Principielt set er jeg sgu lige glad med, hvor mange pladser de får, selvom disse Derby jo et eller andet sted lever af den stemning, som skabes ved, at der er to store fangruppe til stede. Men hvad værre er, så vil en halvering af billet-antallet stensikkert medfører, at der kommer til at sidde masser af Brøndby-fans alle mulige andre steder i Parken. Altså det har jo været et problem, selvom Brøndby har fået hele D-tribunen.

    Der vil da medføre et uoverskueligt sikkerhedsmæssigt problem, hvis du lige pludselig har 1000 af de mest inkarnerede BIF-fans spredt rundt omkring i Parken. Det fatter jeg simpelthen ikke, at man tør tage ansvar for.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    485

    Re: Udebaneafsnit FCK-BIF 1400 pladser

    Jeg kopierer lige mit svar fra den tråd, så vi ikke diskuterer på forkert grundlag.

    Hørsholt satte ikke præcist antal på, hvor mange billetter de vil få. Efter den fælles seance var der et par stykker, der spurgte ind til det. Der fortalte han, at han ikke kunne sige om de lige fik 1400 eller 1500 billetter, men at de i hvert fald ikke fik 3000. Så mon ikke det ender på de 5%, altså lige under 2000 billetter.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Udebaneafsnit FCK-BIF 1400 pladser

    Det kan godt være de behandler os som lort ude hos dem, men jeg ser hellere end gerne de får hele endetribunen, end kun 1400-1700 hvis det medfører bøfferne køber til de øvrige tribuner.
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Udebaneafsnit FCK-BIF 1400 pladser

    Det gør hverken fra eller til, i forhold til de som søger mod andre tribuner. Så lad os da bare sige tak for sidst, ved at give så få billetter som muligt til dem.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Udebaneafsnit FCK-BIF 1400 pladser

    Jeg synes bestemt heller ikke at de direkte eller indirekte skal kunne true sig til flere pladser.

    Hvis bøf-support eller andre grupperinger er utilfredse med antallet af pladser i parken kan de tage det op med bøf ledelsen og overveje om man skulle prøve at gå i mindre sko.

    Vi har prøvet at tage the high road og fik langemanden for det. Det er hvad det er, men vi skal sgu ikke blive ved med at stille op til det pis.

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,853

    Re: Udebaneafsnit FCK-BIF 1400 pladser

    Som jeg har givet udtryk for i en anden tråd, så synes jeg, at ledelse historisk har været alt, alt for large i forhold til de uvaskede. De har historisk set hærget, smadret og truet alt og alle omkring sig. Når ledelsen har rakt dem en lillefinger, har de konsekvent taget hele armen, hugget den af og brugt den som slagvåben.
    Sådan som de har ageret og vil agere, synes jeg, de skal have det absolut mindste antal billetter indenfor reglerne - hverken mere eller mindre.

    I den ideelle verden hvor alt er godt, skulle de hejses op i et glasbur med åndehuller i toppen højt over plænen, og hejses ned til hån og spot i pausen og når FC scorer.


  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: Udebaneafsnit FCK-BIF 1400 pladser

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser

    I den ideelle verden hvor alt er godt, skulle de hejses op i et glasbur med åndehuller i toppen højt over plænen, og hejses ned til hån og spot i pausen og når FC scorer.
    Åndehuller? Hvad er det nu for noget pladderhumanistisk sødsuppe?
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar


  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Udebaneafsnit FCK-BIF 1400 pladser

    Egentlig ville jeg gerne vise mere overskud og give dem hvad de plejer
    Det kunne så passende følges op med en fin henvisning til hvordan FCK sætter det sportslige på og udenfor banen over det at tjene lidt ekstra basseører, i modsætning til foreningen derude der valgte penge frem for stemning i deres officielle forklaring på at skære ned.
    Men hvis vi nu ikke kan få den ironiske situation i forhold til deres selvopfattelse, så håber jeg bare Hørsholdt kalder en skovl for en skovl og melder ud at man ikke gider gøre egne fans til grin, ved at lade os være de eneste der skal tage imod. Så erkende det er en hævn i stedet for at pak det ind under søgte forklaringer.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Udebaneafsnit FCK-BIF 1400 pladser

    1903 billetter. Det er altså lidt skægt.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...tstrid/5996338
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  15. De følgende 16 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Udebaneafsnit FCK-BIF 1400 pladser

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    1903 billetter. Det er altså lidt skægt.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...tstrid/5996338
    Skulle lige til at slå det op. Det er rigtig skægt!
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Udebaneafsnit FCK-BIF 1400 pladser

    Citat Oprindeligt indsendt af MikeJensen Se meddelelser
    Skulle lige til at slå det op. Det er rigtig skægt!
    KB-plastik

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Udebaneafsnit FCK-BIF 1400 pladser

    Jeg kan anbefale Jes Mortensens tweet og de efterfølgende kommentarer, der er god underholdning/tuderi fra forsmåede fans af andre klubber end vores (og meget få har styr på fakta).

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Udebaneafsnit FCK-BIF 1400 pladser

    Fedt at klubben tager kampen op og ikke bare giver efter.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Udebaneafsnit FCK-BIF 1400 pladser

    Jeg kan ikke helt se det kontroversielle i beslutningen. Det var brøndby selv der traf beslutningen om kun at tildele 5%. Det kan vel ikke komme bag på nogen, at vi så gør det samme, især når man tidligere vist havde en aftale om, at tildele udeholdet en hel tribune. Jes Mortensen har endda sagt, at man gerne vender tilbage til dette, såfremt brøndby ønsker det. Brøndby piver over en helt naturlig konsekvens af deres egen beslutning, men det komme vel næppe bag på nogen, at de ikke har en snert af selverkendelse derude. Det mest ærgerlige ved det her er, at de alligevel får tildelt D-tribunen.

    Til gengæld deler jeg Thomas' bekymring om at mange brøndbyfans vil søge ud på andre tribuner, da man kan formode, at der vil være flere personer der netop vil forsøge dette. Man kan dog håbe på, at der er mere fokus på at få dem afvist i indgangene eller få dem smidt ud hvis de får sneget sig ind.

  22. De følgende 10 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Udebaneafsnit FCK-BIF 1400 pladser

    Sjovt som man fra BIF's og mediernes side bliver ved med at kalde vores aktion for "børnehaveagtigt." Det er nu engang et alment anerkendt princip inden for diplomatiets og statsrettens verden, at fordele og ulemper et land udviser over for et andet, bliver gengældt af modparten. Altså, hvis land A klør land B på ryggen, så klør land B også land A. Dette ses f.eks. i forhold til visafri rejser - hvis A lader B's borgere rejse visafrit ind i land A, så lader B også A's borgere rejse visafrit.

    Det kaldes for principle of reciprocity.

  24. De følgende 15 brugere er enige:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Udebaneafsnit uden fans - Udmelding fra bestyrelsen
    By Bestyrelsen, FCKFC in forum De korte linier
    Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 29.10.11, 12:53
  2. Ændre faste pladser
    By Nikir in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 19.08.05, 13:15
  3. Syv nedre pladser, for syv øvre pladser?
    By Nikolaj1979 in forum Bazar
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 10.05.05, 16:51
  4. SAS Cup ( Pladser )
    By KONG in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 02.01.05, 15:13
  5. To pladser
    By løns in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 17.06.03, 21:42

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •