Se afstemningsresultater: Hvad bliver udfaldet?

Stemmeafgivere
36. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • F.C. København vinder og går videre

    27 75.00%
  • Randers FC vinder og går videre

    4 11.11%
  • Uafgjort og F.C. København går videre

    4 11.11%
  • Uafgjort og Randers FC går videre

    1 2.78%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 62

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København - Randers FC (16.03.16 kl. 17:00 DBU Pokalen)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Optakts- og kamptråd: F.C. København - Randers FC (16.03.16 kl. 17:00 DBU Pokalen)

    Mens de fleste sidder og bander på kontorerne over de opgaver de ikke har nået i løbet af dagen, bliver tribunerne fyldte og kortene rødglødende når den står på pokal bold mellem:
    VS.
    DBU Pokalen, Kvartfinale

    Optakt:
    Oven på en dejlig uge hvor Brøndby har stået for den største del af underholdningen, sammen med en god søndag aften i PARKEN, vender byens hold tilbage på det grønne tæppe på landets nationalstadion. Denne gang står den på knald-eller-fald kamp, med 'fint' besøg fra Jyllands mørke afkrog Randers.

    Trupperne:
    F.C. København
    2. Tom Høgli
    3. Ludwig Augustinsson
    5. Erik Johansson
    6. William Kvist
    8. Thomas Delaney
    9. Bashkim Kadrii
    10. Nicolai Jørgensen
    11. Andreas Cornelius
    15. Mikael Antonsson
    17. Kasper Kusk
    19. Federico Santander
    20. Christoffer Remmer
    24. Youssef Toutouh
    25. Mathias Zanka Jørgensen
    28. Thomas Kaminski
    31. Robin Olsen
    35. Aboubakar Keita
    3?. Julian Kristoffersen

    Randers FC
    1. Kalle Johnsson
    4. Johnny Thomsen
    5. Mads Agesen
    6. Jeppe Tverskov
    8. Mustafa Amini
    10. Mikael Ishak
    11. Erik Marxen
    13. Mads Fenger
    14. Kasper Junker
    16. Kasper Fisker
    17. Mandla Masango
    18. Edgar Babayan
    19. Mikkel Kallesøe
    20. Joel Allansson
    21. Alexander Fischer
    22. Jack Duncan
    23. Viktor Lundberg
    24. Jonas Bager
    31. Moussa Maazou
    38. Nicolai Poulsen

    Dommerne:
    Dommer: Lars Christoffersen
    Linjedommere: Lars Hummelgaard & Derya Oguz
    4. Dommer: Anders Poulsen

    Se kampen i PARKEN

    Alternativt på 3+ med optakt fra 16:30

    Vejret:


    Tak til
    fck.dk, bold.dk, dmi.dk, sofabold.dk, randersfc.dk, dbu.dk, Steffen_Corleone m.fl

    OBS: Tråden kan opdateres ved ny info
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - Randers FC (16.03.16 kl. 17:00 DBU Pokalen)

    Det bliver spændende at se startopstillingen. Ståle har været ude at love startpladser til Kaminski, Høgli, Remmer og Kadrii. Verbic og Ankersen sidder helt over. I weekenden er Zanka og Cornelius ude med karantæne, så de kunne tænkes at få spilletid i pokalen. Santander havde lidt problemer med låret efter AaB-kampen, så ham ser vi nok kun i aktion, hvis der er desperat brug for det.

    Mit gæt:

    Kaminski
    Remmer - Zanka - Johansson - Høgli
    Kusk - Kvist - Delaney - Toutouh
    Cornelius - Kadrii

    Så vil man stadig have en stærk bænk med N. Jørgensen, Augustinsson og Santander, man kan smide ind, samt Antonsson, Keita og Julian Kristoffersen.

    Man kunne selvfølgelig også spare Kvist og prøve Toutouh af centralt og rykke Kadrii eller Jørgensen ned på venstrekanten. Eller bruge Toutouh på højre for at spare Kusk. (nu ender det sikkert med, at Remmer skal spille højrekant foran Høgli, så ALT er lavet om :-))
    HIC SUNT LEONES

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - Randers FC (16.03.16 kl. 17:00 DBU Pokalen)

    Er ret enig i startopstillingen. Zanka melder i hvert fald på twitter, at han spiller i aften.

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - Randers FC (16.03.16 kl. 17:00 DBU Pokalen)

    Mht Randers: hvordan tør de spillere, der har overtaget Colin Todds trænerrolle og nu udtager holdet, at blive ved med at udelad Keller? Nu er det anden tur til Københavns-området på fire dage. Ved vi, om ikke han bare holder det vildeste bonga-bonga-party med alle de andre Randers' WAGS? :-0

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - Randers FC (16.03.16 kl. 17:00 DBU Pokalen)

    Off topic
    er der nogen der har det billede af parken ovenover i fuldopløsning, det ku jeg rigit godt bruge please

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - Randers FC (16.03.16 kl. 17:00 DBU Pokalen)

    Det kan ikke siges ofte nok, men hvor er kampstart kl. 17.00 100% gennemført tåbeligt!
    Der kommer vel max. 6.000 i PARKEN idag.

    Når det er sagt, så er det en kamp vi skal vinde - og gerne uden at belaste stamspillerne unødigt. Jeg ser gerne den opstilling som Ace har nævnt tidligere, så kan Nicolai og Federico komme i spil såfremt resultatet ikke er tilfredsstillende.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,399

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - Randers FC (16.03.16 kl. 17:00 DBU Pokalen)

    Citat Oprindeligt indsendt af MikeJensen Se meddelelser
    Mens de fleste sidder og bander på kontorerne over de opgaver de ikke har nået i løbet af dagen, bliver tribunerne fyldte ...

    Og apropos dette: fuck DBU og fuck TV3 for yderligere at spolere en fin gammel turnering, som interessen i forvejen er alt andet end enorm for.

    Klokken fem på en onsdag eftermiddag. En kvartfinale. Kvartfinale for satan. Det er altså en stor kamp i dansk fodbold, fuldstændig objektivt.

    I England spillede de FA Cup-omkamp sidste uge, der overlappede med Champions League – dagen efter spillede de aftenkampe i Ligue 1, der gjorde det samme. Men i Danmark er man for store vatpikke til at krydse den grænse. Og ikke nok med det; der skal jo også lige være plads til alle reklameblokkene inden ChL-forestillingen begynder på den kanal, der både har rettigheder til pokal og ChL. Og så må man vel i gang klokken fem.

    Det er at strinte fra en bjergside ud over alle dem, der har betalt et sæsonkort og endelig, på grund af den latterlige over-favoriserende danske udebaneordning, får mulighed for at se en pokalkamp i Parken. Det er totalt respektløst. Og totalt forudsigeligt.

    Her er de sidste otte hjemmekampe i pokalen, med hjælp fra Nipserstat. Kan det lade sig gøre at klemme sig under 5.000 i den niende? Vi får sgu se.



  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,538

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - Randers FC (16.03.16 kl. 17:00 DBU Pokalen)

    Jeg håber umådeligt meget på at vi ser Keita fra start i dag.. Han så spændende ud i de ti min han fik mod Aab og skal vi have en indikation af, om han er en spiller vi for alvor kan regne med, når Kvist eller Delaney er ukampdygtige, er det kampe som denne han skal prøves af i..

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - Randers FC (16.03.16 kl. 17:00 DBU Pokalen)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg håber umådeligt meget på at vi ser Keita fra start i dag.. Han så spændende ud i de ti min han fik mod Aab og skal vi have en indikation af, om han er en spiller vi for alvor kan regne med, når Kvist eller Delaney er ukampdygtige, er det kampe som denne han skal prøves af i..
    Jeg er fuldstændig enig.

    Kaminski
    Høgli-Anton-Zanka-Augustinsson
    Remmer-Kvist-Keita-Toutouh
    Corner-Baskim

    Hvis man vil give Augustinsson en pause, så kan Kusk spiller kant, Høgli venstre back og Remmer Højre eller Toutouh og Baskim på kanterne, Høgli/Remmer på backerne og Corner/Santander fremme...

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,399

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - Randers FC (16.03.16 kl. 17:00 DBU Pokalen)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser

    Kaminski
    Høgli-Anton-Zanka-Augustinsson
    Remmer-Kvist-Keita-Toutouh
    Corner-Baskim
    Jeg håber dæleme ikke, vi svækker holdet så gevaldigt ved at flå alle fire offensive folk fra sidste sejr ud, smide folk (Remmer) ind på arbitrære pladser, og dermed helt opløse det flow, vi er kommet ind i. Det her er otte mand ændret fra sidst – så er det jo ikke rotation, så er det bare et selvpåført benspænd ;-)

    Hvis Remmer og Høgli er lovet startpladser, så sæt dem på backerne (Ludwig ser også lidt slidt ud), og Kadrii i front – men samtidig at skille midtbanen ad ville mest af alt sige "Ikke interesseret i pokalen" for mig.


  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    118

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - Randers FC (16.03.16 kl. 17:00 DBU Pokalen)

    Han er givetvis spændende, men hvordan i alverden kan du skrive, at Keita så spændende ud de ti minutter, han var på banen i søndags?! Han lavede vel 8-9 alibi-afleveringer og én fremadrettet aflevering, som i øvrigt gik galt. Man kunne absolut intet sige på baggrund af hans præstation i søndags, og det vil være noget af et sats at starte med ham inde i dag i en kamp, der giver adgang til en semi-finale mod de uvaskede. Smid ham ind i nogle kampe hist og pist og lad ham ellers modne gennem træninger med truppen.
    Løbeanden

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - Randers FC (16.03.16 kl. 17:00 DBU Pokalen)

    Må indrømme at vi har en super chance for netop at få testet Keita af i denne kamp.
    Et relativt svækket Randers hold, som igen skal slås uden Borring og Keller.

    Vi har en Kvist i karantænefare i ligaen, så ser denne kamp som en mulighed for at prøve Keita - Delaney konstellationen.
    Samtidig skal vi ikke have splittet midten helt ad.

    Jeg håber derfor på en opstilling som denne:

    Kaminski
    Remmer - Zanka - Johansson - Høgli
    Kusk - Keita - Delaney - Toutouh
    Corner - Bashkim.

    Som andre har pointeret, så er der en spændende bænk som kan gøre forskellen, hvis ikke vi slår til.
    Olsen, Antonsson, Augustinsson, Kvist, N. Jørgensen, Santander og Kristoffersen

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - Randers FC (16.03.16 kl. 17:00 DBU Pokalen)

    Nogen, der ved, hvad der er sket med Amankwaa? Han var med i truppen mod AGF, men har ikke været udtaget til de seneste to kampe. Samtidig nævnes han ikke blandt de skadesplagede, når trupperne er blevet annonceret. Han ville jo være oplagt til en kamp som i dag.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - Randers FC (16.03.16 kl. 17:00 DBU Pokalen)

    Citat Oprindeligt indsendt af Løbeanden Se meddelelser
    Han er givetvis spændende, men hvordan i alverden kan du skrive, at Keita så spændende ud de ti minutter, han var på banen i søndags?! Han lavede vel 8-9 alibi-afleveringer og én fremadrettet aflevering, som i øvrigt gik galt. Man kunne absolut intet sige på baggrund af hans præstation i søndags, og det vil være noget af et sats at starte med ham inde i dag i en kamp, der giver adgang til en semi-finale mod de uvaskede. Smid ham ind i nogle kampe hist og pist og lad ham ellers modne gennem træninger med truppen.
    På baggrund af reserveholdskampenen jeg har set med Keita, så tror jeg ikke på at han er i 11eren. Han har noget spændende over sig men han er ikke klar til det ansvar endnu. Han sejler af og til defensivt, og har nogle dumme blodtab fordi han luner bolden. Han er god til at brede spillet ud og sende bolde på tværs af banen over backen, og ned til kanten. Og så har han en del bolderobringer.
    Jeg tror et bedre bud ville være:
    Remmer - Zanka - Erik - Høgli
    Kusk - Delaney - Kvist - Yus
    Corner - Santander

    Og så med nogle hurtige udskiftninger (50-65 min)
    Bashkim <-> Santander, Remmer <-> Kusk, Keita <-> Delaney/Kvist.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - Randers FC (16.03.16 kl. 17:00 DBU Pokalen)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    På baggrund af reserveholdskampenen jeg har set med Keita, så tror jeg ikke på at han er i 11eren. Han har noget spændende over sig men han er ikke klar til det ansvar endnu. Han sejler af og til defensivt, og har nogle dumme blodtab fordi han luner bolden. Han er god til at brede spillet ud og sende bolde på tværs af banen over backen, og ned til kanten. Og så har han en del bolderobringer.
    Jeg tror et bedre bud ville være:
    Remmer - Zanka - Erik - Høgli
    Kusk - Delaney - Kvist - Yus
    Corner - Santander

    Og så med nogle hurtige udskiftninger (50-65 min)
    Bashkim <-> Santander, Remmer <-> Kusk, Keita <-> Delaney/Kvist.
    Når nu Ståle allerede har annonceret, at Bashkim starter inde, så virker det ikke så realistisk, når du foreslår at lade ham sidde på bænken hele kampen. :-)
    Mvh.
    Dane

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 26.09.15, 02:27
  2. Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 13.04.14, 14:41
  3. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 28.03.14, 20:23
  4. Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - F. C. København, DBU Pokalen
    By Magnus Kraft in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 05.12.13, 23:27
  5. Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 01.11.13, 11:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •